hlmod.hu
https://hlmod.hu/

AWP / SCOUT blokkoló
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=4518
Oldal: 1 / 1

Szerző:  tson_ [2012.05.25. 21:11 ]
Hozzászólás témája:  AWP / SCOUT blokkoló

Üdv, egy olyan plugint szeretnék kérni ami blokkolja az eldobott awp-t és scoutot. Szal a földön nem találhatunk awp-t scoutot.

Szerző:  oroszrulett [2012.05.26. 20:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: AWP / SCOUT blokkoló

Lényege: Ha felvett valaki egy AWP-t, akkor azt szépen lazán el is dobatja vele.
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2.  

  3. public plugin_init() {

  4.         register_event("CurWeapon", "felvesz", "be", "1=1", "2=29")

  5. }

  6. public felvesz(id)

  7. {

  8.         new fegyver = read_data(4)

  9.         if(fegyver == CSW_SCOUT || CSW_AWP)

  10.         client_cmd(id, "drop")

  11. }

Szerző:  tson_ [2012.05.28. 14:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: AWP / SCOUT blokkoló

Nekem csak annyi kell, hogy a földön ne legyen awp vagy scout ha eldobja valaki vagy ha meghal..

Szerző:  oroszrulett [2012.05.28. 15:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: AWP / SCOUT blokkoló

Ez is ugyanazt a célt szolgálja. Csak ebben az esetben van földön AWP/Scout, de ha felveszed, akkor eldobja.

Szerző:  tson_ [2012.05.28. 15:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: AWP / SCOUT blokkoló

oroszrulett írta:
Ez is ugyanazt a célt szolgálja. Csak ebben az esetben van földön AWP/Scout, de ha felveszed, akkor eldobja.

De én nem akarom, ha valaki felvegye akkor eldobja..fölös....csak ne legyen sehol wp meg scout a földön mert egy újraéledős sniper szerón egy idő után sok lesz és zavaró....

Szerző:  oroszrulett [2012.05.28. 15:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: AWP / SCOUT blokkoló

Ez már nehezebb. urkálj egy picit fórumon, valamenyik témában láttam hasonlót.

Szerző:  Metal [2012.05.29. 12:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: AWP / SCOUT blokkoló

Try

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <fakemeta>

  3.  

  4. #define REMOVE_TIME 1.0

  5.  

  6. public plugin_init( ) {

  7.     register_forward( FM_SetModel, "FwdSetModel", 1 );

  8. }

  9.  

  10. public FwdSetModel( iEntity ) {

  11.     if( !pev_valid( iEntity ) )

  12.         return;

  13.      

  14.     static const szWeaponbox[] = "weaponbox";

  15.     static szClassname[ 10 ]; // weaponbox

  16.     pev( iEntity, pev_classname, szClassname, charsmax( szClassname ) );

  17.      

  18.     if( equal( szClassname, szWeaponbox ) )

  19.         set_pev( iEntity, pev_nextthink, get_gametime( ) + REMOVE_TIME );

  20. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/