hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kés , Hang
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=4601
Oldal: 1 / 1

Szerző:  ChaspeR [2012.06.03. 17:32 ]
Hozzászólás témája:  Kés , Hang

Sziasztok !

Olyan plugint szeretnék tőletek kérni , hogy a "CT"-k kés hangjait cserélhetem ( Slash,hit 1234 stb )
De csak CT.nek!


(Offokat nemkérnék)

Köszönöm :)

Szerző:  VirTuaL ~` [2012.06.27. 10:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés , Hang

Találtam valami hasonlót,abból kiindulva megcsináltam.Teszt nem volt.

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <fakemeta>

  3. #include <cstrike>

  4.  

  5. #define MAX_KNIFE_SNDS 9

  6.  

  7. public plugin_init()

  8. {

  9.         register_plugin("knife sound" , "0.1" , "v3x");

  10.         register_forward(FM_EmitSound , "EmitSound");

  11. }

  12.  

  13. //Alap kes hangok !

  14. new knife_sounds_o[MAX_KNIFE_SNDS][] =

  15. {

  16. "weapons/knife_deploy1.wav",

  17. "weapons/knife_hit1.wav",

  18. "weapons/knife_hit2.wav",

  19. "weapons/knife_hit3.wav",

  20. "weapons/knife_hit4.wav",

  21. "weapons/knife_hitwall1.wav",

  22. "weapons/knife_slash1.wav",

  23. "weapons/knife_slash2.wav",

  24. "weapons/knife_stab.wav"

  25. }

  26.  

  27. //Uj hangok !

  28. new knife_sounds_r[MAX_KNIFE_SNDS][] =

  29. {

  30. "weapons/knife_deploy1.wav",

  31. "weapons/knife_hit1.wav",

  32. "weapons/knife_hit2.wav",

  33. "weapons/knife_hit3.wav",

  34. "weapons/knife_hit4.wav",

  35. "weapons/knife_hitwall1.wav",

  36. "weapons/knife_slash1.wav",

  37. "weapons/knife_slash2.wav",

  38. "weapons/knife_stab.wav"

  39. }

  40.  

  41. public plugin_precache()

  42. {

  43.      for(new i = 0; i < MAX_KNIFE_SNDS; i++)

  44.      precache_sound(knife_sounds_r[i]);

  45. }

  46.  

  47. public EmitSound(entity, channel, const sound[])

  48. {

  49. if(pev_valid(entity) && is_user_alive(entity) && (cs_get_user_team(entity) == CS_TEAM_CT))

  50. {

  51.         for(new i = 0; i < MAX_KNIFE_SNDS; i++)

  52.         {

  53.                 if(equal(sound , knife_sounds_o[i]))

  54.                 {

  55.                         emit_sound(entity, channel, knife_sounds_r[i], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

  56.                         return FMRES_SUPERCEDE;

  57.                 }

  58.         }

  59. }

  60. return FMRES_IGNORED;

  61. }

Szerző:  CeDee [2012.06.27. 22:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés , Hang

De lehet GHW_Weapon_replecamentel
Kód:
  1. "sound/weapons/knife_hit1.wav" "sound/weapons/new/knife_h1" "CT"

Szerző:  ChaspeR [2012.06.28. 10:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés , Hang

Cedee az nemjó... || Délután tesztelem és köszi szépen :))

Szerző:  CeDee [2012.06.28. 11:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés , Hang

Biztos, hogy jó..
de itt van a pédáknál.

Szerző:  ChaspeR [2012.06.28. 11:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés , Hang

Zombi módba keveredik. Már próbáltam...

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/