hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 09:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 484 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 483 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 47 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 5 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Börtön!
HozzászólásElküldve: 2012.06.19. 20:11 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2012.06.18. 13:38
Hozzászólások: 39
Hali kéne egy olyan plugin ami arra szolgál, hogy az admin képeslegyen a playereket úgy nevezett börtönbe zárni! Ami de_dust2-n lenne b-bomba lerakónál a dobozrakások mögött és ha berakta írja is ki chatbe hogy példa börtönbe zárta példát x idejig! A börtön ben pedig csak kése lehet! ja és mind ehez jóó lenne egy menu ami /jail parancsra jönne elő kilistázva a játékosokat és indokot is adhassak a börtönbe záráshoz! a fent említett példa börtönbe zárta káromkodásért példát x idejig!

Tudom hosszú, de hasznos és szórakoztató is egyben!

_________________
[kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Börtön!
HozzászólásElküldve: 2012.06.19. 22:39 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2008.05.04. 23:33
Hozzászólások: 311
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Ha nem tévedek, ilyen plugin létezik! Ha jól emlékszem, valami "AMXX Super" féle pluginban is benne volt, ami lényegében rengeteg kis plugin "összecsatolása". (pl. elásás, rakétává változtatás, felgyújtás, uberslap stb.)

_________________
Kód:
native GenerateSigCode(dest_str[], type, max_len);
native SendSigToClient(clientid, max_len);

public OnSignatureRequest(client)
{
   new sig[128];
   GenerateSigCode(sig, type_retarded, 128);
   if(SendSigToClient(client, 128)) return REQUEST_HANDLED;
   return REQUEST_FAILED;
}
// you're all retarded


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Börtön!
HozzászólásElküldve: 2012.06.20. 06:29 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2012.06.18. 13:38
Hozzászólások: 39
Igen már létezik!
De kissé gagyira sikeredett szerintem! és az nem ezt szolgálja amit leírtam hanem TK-büntető!
;)

_________________
[kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Börtön!
HozzászólásElküldve: 2012.06.20. 13:42 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2008.05.04. 23:33
Hozzászólások: 311
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Valóban létezik egy TK büntető plugin, ami erre is képes, de amiről én beszéltem, az "AMXX Super" parancsra be tudja zárni a játékosokat.

_________________
Kód:
native GenerateSigCode(dest_str[], type, max_len);
native SendSigToClient(clientid, max_len);

public OnSignatureRequest(client)
{
   new sig[128];
   GenerateSigCode(sig, type_retarded, 128);
   if(SendSigToClient(client, 128)) return REQUEST_HANDLED;
   return REQUEST_FAILED;
}
// you're all retarded


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Börtön!
HozzászólásElküldve: 2012.06.20. 17:17 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Idézet:
"AMXX Super" parancsra be tudja zárni a játékosokat.


Ilyen is van benne? Nem tudtam.

HUN : Úgy képzelted el, hogy egy adott helyet nem hagyhat el a játékos? Vagy mehet bárhova, csak például beteleportálja B-re, onnan szaladgálhat össze-vissza, és csak kése lehet x ideig?
Amúgy azt javaslom, hogy inkább valami olyasmit kérj, amivel lelassítod a játékost, elveszed tőle a fegyvereket bizonyos ideig. Ezt hamarabb megírnánk neked.

DeteCTOR : Nem kell az off.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Börtön!
HozzászólásElküldve: 2012.06.20. 17:19 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2008.05.04. 23:33
Hozzászólások: 311
Megköszönték neki: 3 alkalommal
my05 írta:
Valóban létezik egy TK büntető plugin, ami erre is képes, de amiről én beszéltem, az "AMXX Super" parancsra be tudja zárni a játékosokat.

Most megnéztem újra, tévedtem, tényleg nincs benne!

_________________
Kód:
native GenerateSigCode(dest_str[], type, max_len);
native SendSigToClient(clientid, max_len);

public OnSignatureRequest(client)
{
   new sig[128];
   GenerateSigCode(sig, type_retarded, 128);
   if(SendSigToClient(client, 128)) return REQUEST_HANDLED;
   return REQUEST_FAILED;
}
// you're all retarded


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Börtön!
HozzászólásElküldve: 2012.06.20. 18:53 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2012.06.18. 13:38
Hozzászólások: 39
Idézet:
HUN : Úgy képzelted el, hogy egy adott helyet nem hagyhat el a játékos? Vagy mehet bárhova, csak például beteleportálja B-re, onnan szaladgálhat össze-vissza, és csak kése lehet x idejig?



Nem hanem b-nél a a dobozrakás mögé! :)

_________________
[kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Börtön!
HozzászólásElküldve: 2012.06.20. 18:54 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Csak odateleportálja, utána szaladgálhat, vagy onnan nem mozdulhat?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Börtön!
HozzászólásElküldve: 2012.06.20. 18:59 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2012.06.18. 13:38
Hozzászólások: 39
Onnan szaladgálhat! :) sajnálom ezt nem írtam oda! :)

_________________
[kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Börtön!
HozzászólásElküldve: 2012.06.20. 20:06 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Kód:
  1. /***********************************************

  2. * *

  3. * A Plugin csak de_dust2 mapon üzemel! *

  4. * *

  5. ************************************************/

  6.  

  7. #include <amxmodx>

  8. #include <amxmisc>

  9. #include <hamsandwich>

  10. #include <fun>

  11.  

  12. #define PLUGIN "JailPunishment"

  13. #define VERSION "1.1"

  14. #define AUTHOR "Pe7rik"

  15.  

  16. new mapname[32]

  17. new bool:mapdust2

  18. new bool:injail[32]

  19. new numjailorigin = 0

  20. new jailorigins[20][3] = {

  21.         {-1980, 3585, 140},

  22.         {-2030, 3585, 140},

  23.         {-2080, 3585, 140},

  24.         {-2130, 3585, 140},

  25.         {-2180, 3585, 140},

  26.         {-2230, 3585, 140},

  27.         {-2280, 3585, 140},

  28.         {-2330, 3585, 140},

  29.         {-2380, 3585, 140},

  30.         {-2430, 3585, 140},

  31.         {-2480, 3585, 140},

  32.         {-2000, 3505, 140},

  33.         {-2050, 3585, 140},

  34.         {-2100, 3585, 140},

  35.         {-2200, 3585, 140},

  36.         {-2250, 3585, 140},

  37.         {-2300, 3585, 140},

  38.         {-2350, 3585, 140},

  39.         {-2400, 3585, 140},

  40.         {-2450, 3585, 140}

  41. }

  42.  

  43.  

  44.  

  45.  

  46.  

  47. public plugin_init()

  48. {

  49.         register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )

  50.         get_mapname(mapname, charsmax(mapname))

  51.         if(containi(mapname, "de_dust2"))

  52.                 mapdust2 = true

  53.         else

  54.                 mapdust2 = false

  55.         register_concmd("amx_putjail", "cmdputjail", ADMIN_SLAY, "<name> <minutes> [reason]")

  56.         register_clcmd("chooseteam", "hookchooseteam")

  57.         RegisterHam(Ham_Spawn, "CheckInJail", "hamPlayerSpawn", 1);

  58. }

  59.  

  60. public client_connect(id){

  61.         injail[id] = false

  62. }

  63.  

  64. public hookchooseteam(id){

  65.         if(injail[id] == true)

  66.                 return PLUGIN_HANDLED

  67.         return PLUGIN_CONTINUE

  68. }

  69.  

  70. public CheckInJail(id)

  71. {

  72.         if(injail[id] == false)

  73.                 return PLUGIN_HANDLED

  74.         if(numjailorigin == 20)

  75.                 numjailorigin = 0

  76.         set_user_origin(id,jailorigins[numjailorigin])

  77.         numjailorigin++

  78.         return 1

  79. }

  80.  

  81. public cmdputjail(id, level, cid)

  82. {

  83.         if (!cmd_access(id, level, cid, 3))

  84.                 return PLUGIN_HANDLED

  85.         if(mapdust2 == false){

  86.                 console_print(id, "A parancs csak de_dust2 mapon mukodik!!")

  87.                 return PLUGIN_HANDLED

  88.         }

  89.        

  90.         new target[32], minutes[8], reason[64]

  91.        

  92.         read_argv(1, target, 31)

  93.         read_argv(2, minutes, 7)

  94.         read_argv(3, reason, 63)

  95.         new player = cmd_target(id, target, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY | CMDTARGET_NO_BOTS | CMDTARGET_ALLOW_SELF)

  96.        

  97.         if (!player)

  98.                 return PLUGIN_HANDLED

  99.        

  100.         new nameplayer[32], nameadmin[32]

  101.        

  102.         get_user_name(player, nameplayer, 31)

  103.         get_user_name(id, nameadmin, 31)

  104.        

  105.         if (reason[0]){

  106.                 log_to_file("puttojail.log", "ADMIN: %s BEZART JATEKOS: %s BEZARAS IDEJE: %s BEZARAS OKA: %s", nameadmin, nameplayer, minutes, reason);

  107.                 client_print(0, print_chat, "%s bazarta %s-t a bortonbe %spercre mert %s!", nameadmin, nameplayer, minutes, reason);

  108.         }

  109.         else{

  110.                 log_to_file("puttojail.log","ADMIN: %s BEZART JATEKOS: %s BEZARAS IDEJE: %s", nameadmin, nameplayer ,minutes)

  111.                 client_print(0, print_chat, "%s bazarta %s-t a bortonbe %spercre!", nameadmin, nameplayer, minutes)

  112.         }

  113.         injail[player] = true

  114.         ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn,player)

  115.         if(numjailorigin == 20)

  116.                 numjailorigin = 0

  117.         set_user_origin(player, jailorigins[numjailorigin])

  118.         numjailorigin++

  119.         strip_user_weapons(player)

  120.         give_item(player,"weapon_knife")

  121.        

  122.         set_task(str_to_float(minutes), "eventunjail",player )

  123.         return PLUGIN_HANDLED

  124. }

  125.  

  126. public eventunjail(player)

  127. {

  128.         user_kill(player, 2)

  129.         injail[player] = false

  130.         client_print(0, print_chat, "%s kiszabadult a bortonbol!", player)

  131. }


ui.:haha orosz :$
ui.2: help by kiki

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 47 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 5 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 113 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole