hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 333 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 333 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [24 hozzászólás ]  Oldal123Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: RWM (Random Weapon Mod)
HozzászólásElküldve:2012.06.27. 19:20 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Szeretnék egy plugint kérni. A neve Random Weapon Mod
Lényege: Minden kör elején randomra kisorsoljon 7 fegyver pack közül és mindenki azzal mehessen csak abban a körben. ( vásárlást majd én letiltom, azt nem kell bele írni )
Jah és minden kör elején írja ki hudban,(folyamatosan) hogy mien mód megy abban a körban.
1 es mód: AK47
2 es mód: M4A1
3 es mód: AWP
4 es mód: P90
5 es mód: Deagle
6 es mód: Scout
7 es mód: AUG
Persze mindhez +max tőltény

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: RWM (Random Weapon Mod)
HozzászólásElküldve:2012.06.28. 09:38 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Tessék teszt nemvolt.
Minden körben van egy random fegyó/mód, teszteld
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <cstrike>

  3. #include <fun>

  4.  

  5.  

  6. new JelenlegiModHud[30]

  7.  

  8. public plugin_init()

  9. {

  10.         register_plugin("Modok", "1.0", "Cocaine");

  11.         register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start");

  12.        

  13. }

  14. public client_PreThink(id)

  15. {

  16.         new Red = random(200);

  17.         new Green = random(200);

  18.         new Blue = random(250);

  19.         set_hudmessage(Red, Green, Blue, 0.02, 0.19, 0, 6.0, 1.0)

  20.         show_hudmessage(id, "^nJelenlegi mod: %s^n", JelenlegiModHud )

  21. }

  22. public round_start()

  23. {

  24.         copy(JelenlegiModHud, 29, "Varakozas")

  25.         new rand=random_num(0,7)

  26.        

  27.         switch(rand)

  28.         {

  29.                 case 0:

  30.                 {

  31.                         new players[32], pnum;

  32.                         get_players(players, pnum);

  33.                         for(new i=0; i<pnum; i++)

  34.                         {

  35.                                 cs_set_user_nvg(players[i], 0);

  36.                                 strip_user_weapons(players[i]);

  37.                                 give_item(players[i], "weapon_ak47")

  38.                                 give_item(players[i], "ammo_762nato")

  39.                                 give_item(players[i], "ammo_762nato")

  40.                                 give_item(players[i], "ammo_762nato")

  41.                                 give_item(players[i], "ammo_762nato")

  42.                                 copy(JelenlegiModHud, 29, "AK47")

  43.                         }

  44.                 }

  45.                

  46.                 case 1:

  47.                 {

  48.                         new players[32], pnum;

  49.                         get_players(players, pnum);

  50.                         for(new i=0; i<pnum; i++)

  51.                         {

  52.                                 cs_set_user_nvg(players[i], 0);

  53.                                 strip_user_weapons(players[i]);

  54.                                 give_item(players[i], "weapon_m4a1")

  55.                                 give_item(players[i], "ammo_556nato")

  56.                                 give_item(players[i], "ammo_556nato")

  57.                                 give_item(players[i], "ammo_556nato")

  58.                                 give_item(players[i], "ammo_556nato")

  59.                                 copy(JelenlegiModHud, 29, "M4A1")

  60.                         }

  61.                 }

  62.                 case 2:

  63.                 {

  64.                         new players[32], pnum;

  65.                         get_players(players, pnum);

  66.                         for(new i=0; i<pnum; i++)

  67.                         {

  68.                                 cs_set_user_nvg(players[i], 0);

  69.                                 strip_user_weapons(players[i]);

  70.                                 give_item(players[i], "weapon_awp")

  71.                                 give_item(players[i], "ammo_338magnum")

  72.                                 give_item(players[i], "ammo_338magnum")

  73.                                 give_item(players[i], "ammo_338magnum")

  74.                                 give_item(players[i], "ammo_338magnum")

  75.                                 copy(JelenlegiModHud, 29, "AWP")

  76.                         }

  77.                 }

  78.                 case 3:

  79.                 {

  80.                         new players[32], pnum;

  81.                         get_players(players, pnum);

  82.                         for(new i=0; i<pnum; i++)

  83.                         {

  84.                                 cs_set_user_nvg(players[i], 0);

  85.                                 strip_user_weapons(players[i]);

  86.                                 give_item(players[i], "weapon_p90")

  87.                                 give_item(players[i], "ammo_57mm")

  88.                                 give_item(players[i], "ammo_57mm")

  89.                                 give_item(players[i], "ammo_57mm")

  90.                                 give_item(players[i], "ammo_57mm")

  91.                                 copy(JelenlegiModHud, 29, "P90")

  92.                         }

  93.                 }

  94.                 case 4:

  95.                 {

  96.                         new players[32], pnum;

  97.                         get_players(players, pnum);

  98.                         for(new i=0; i<pnum; i++)

  99.                         {

  100.                                 cs_set_user_nvg(players[i], 0);

  101.                                 strip_user_weapons(players[i]);

  102.                                 give_item(players[i], "weapon_deagle")

  103.                                 give_item(players[i], "ammo_50ae")

  104.                                 give_item(players[i], "ammo_50ae")

  105.                                 give_item(players[i], "ammo_50ae")

  106.                                 give_item(players[i], "ammo_50ae")

  107.                                 copy(JelenlegiModHud, 29, "Deagle")

  108.                         }

  109.                 }

  110.                 case 5:

  111.                 {

  112.                         new players[32], pnum;

  113.                         get_players(players, pnum);

  114.                         for(new i=0; i<pnum; i++)

  115.                         {

  116.                                 cs_set_user_nvg(players[i], 0);

  117.                                 strip_user_weapons(players[i]);

  118.                                 give_item(players[i], "weapon_scout")

  119.                                 give_item(players[i], "ammo_762nato")

  120.                                 give_item(players[i], "ammo_762nato")

  121.                                 give_item(players[i], "ammo_762nato")

  122.                                 give_item(players[i], "ammo_762nato")

  123.                                 copy(JelenlegiModHud, 29, "Scout")

  124.                         }

  125.                 }

  126.                 case 6:

  127.                 {

  128.                         new players[32], pnum;

  129.                         get_players(players, pnum);

  130.                         for(new i=0; i<pnum; i++)

  131.                         {

  132.                                 cs_set_user_nvg(players[i], 0);

  133.                                 strip_user_weapons(players[i]);

  134.                                 give_item(players[i], "weapon_aug")

  135.                                 give_item(players[i], "ammo_556nato")

  136.                                 give_item(players[i], "ammo_556nato")

  137.                                 give_item(players[i], "ammo_556nato")

  138.                                 give_item(players[i], "ammo_556nato")

  139.                                 copy(JelenlegiModHud, 29, "AUG")

  140.                         }

  141.                 }

  142.                

  143.         }

  144. }

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: RWM (Random Weapon Mod)
HozzászólásElküldve:2012.06.28. 10:47 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Cocaine^: Ajánlom a cs_set_user_pbammo funkciót. http://amxmodx.crys.hu/site/?p=funkciok&f=cs_set_user_bpammo
expert : Kés nem kell bele? Vagy kezdőpisztoly? ( USP, Glock )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: RWM (Random Weapon Mod)
HozzászólásElküldve:2012.06.28. 11:27 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
oroszrulett írta:
Cocaine^: Ajánlom a cs_set_user_pbammo funkciót. http://amxmodx.crys.hu/site/?p=funkciok&f=cs_set_user_bpammo
expert : Kés nem kell bele? Vagy kezdőpisztoly? ( USP, Glock )

eeezt kerestem, kösz, de jó ígyis mostmár nem írom át :D

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: RWM (Random Weapon Mod)
HozzászólásElküldve:2012.06.28. 16:04 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
1. cstrike nélkül is meg lehet oldani
2. aki belép annak uspt ad. Megoldás: hamsandwich
Kód:
  1. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "hamPlayerSpawn", 1);

3. public client_PreThink(id) sok helyet foglal elég lenne minden kör elején beállítani
4. nem láttam hogy random színeket kér a hudmessagehoz

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: RWM (Random Weapon Mod)
HozzászólásElküldve:2012.06.28. 16:18 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
és az jó, hogy aki később lép be az is ugyan azt a fegyót kapja?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: RWM (Random Weapon Mod)
HozzászólásElküldve:2012.06.28. 18:21 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Idézet:
1. cstrike nélkül is meg lehet oldani
2. aki belép annak uspt ad. Megoldás: hamsandwich
Kód:
  1. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "hamPlayerSpawn", 1);

3. public client_PreThink(id) sok helyet foglal elég lenne minden kör elején beállítani
4. nem láttam hogy random színeket kér a hudmessagehoz


1. Ha meglehet, akkor írd le, hogy hogy, mert így off.
2. _/
3. _/
4. X. Ez nem hiba.

Idézet:
és az jó, hogy aki később lép be az is ugyan azt a fegyót kapja?


Nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: RWM (Random Weapon Mod)
HozzászólásElküldve:2012.06.28. 18:42 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
oroszrulett írta:
Idézet:
1. cstrike nélkül is meg lehet oldani
2. aki belép annak uspt ad. Megoldás: hamsandwich
Kód:
  1. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "hamPlayerSpawn", 1);

3. public client_PreThink(id) sok helyet foglal elég lenne minden kör elején beállítani
4. nem láttam hogy random színeket kér a hudmessagehoz


1. Ha meglehet, akkor írd le, hogy hogy, mert így off.
2. _/
3. _/
4. X. Ez nem hiba.

Idézet:
és az jó, hogy aki később lép be az is ugyan azt a fegyót kapja?


Nem.


Nos rulett ez miért lenne off?

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: RWM (Random Weapon Mod)
HozzászólásElküldve:2012.06.28. 18:45 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Az az egy válasz. Lehet, hogy nem lenne off, de én biztos törölném ( ha egymagában azt írta volna ), mert így magában elég céltalan. Tengődik a hozzászólás a semmiben kevés értelemmel. Akkor legalább odaírná, hogy hogyan lehetne megoldani.
Pl.:
    Kérdés: "Megcsinálnátok nekem egy plugint? ..."
    Válasz: "Igen. Valaki biztosan."
Na ez pont egy ilyen jellegű válasz.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: RWM (Random Weapon Mod)
HozzászólásElküldve:2012.06.28. 19:05 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Idézet:
1. Ha meglehet, akkor írd le, hogy hogy, mert így off.

igen offolok csak a te kedvedért ::DD:D kész vicc vagy de komolyan
még egy hiba: new rand=random_num(0,7)
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <cstrike>

  3. #include <hamsandwich>

  4. #include <fun>

  5.  

  6.  

  7. new JelenlegiModHud[30]

  8. new mod

  9.  

  10. public plugin_init()

  11. {

  12.         register_plugin("Modok", "1.0", "Cocaine");

  13.         register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start");

  14.         RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "hamPlayerSpawn", 1);

  15.        

  16. }

  17.  

  18. public hamPlayerSpawn(id)

  19. {

  20.         set_task(0.3, "giveweapons", id)

  21.         return PLUGIN_CONTINUE  

  22. }

  23.  

  24. public giveweapons(id)

  25. {

  26.         if(!is_user_alive(id))

  27.         return PLUGIN_HANDLED

  28.         if(mod == 1) {

  29.                 strip_user_weapons(id);

  30.                 give_item(id, "weapon_ak47")

  31.                 give_item(id, "ammo_762nato")

  32.                 give_item(id, "ammo_762nato")

  33.                 give_item(id, "ammo_762nato")

  34.                 give_item(id, "ammo_762nato")

  35.         }

  36.         if(mod == 2) {

  37.                 strip_user_weapons(id);

  38.                 give_item(id, "weapon_m4a1")

  39.                 give_item(id, "ammo_556nato")

  40.                 give_item(id, "ammo_556nato")

  41.                 give_item(id, "ammo_556nato")

  42.                 give_item(id, "ammo_556nato")          

  43.         }

  44.         if(mod == 3) {

  45.                 strip_user_weapons(id);

  46.                 give_item(id, "weapon_awp")

  47.                 give_item(id, "ammo_338magnum")

  48.                 give_item(id, "ammo_338magnum")

  49.                 give_item(id, "ammo_338magnum")

  50.                 give_item(id, "ammo_338magnum")

  51.         }

  52.         if(mod == 4) {

  53.                 strip_user_weapons(id);

  54.                 give_item(id, "weapon_p90")

  55.                 give_item(id, "ammo_57mm")

  56.                 give_item(id, "ammo_57mm")

  57.                 give_item(id, "ammo_57mm")

  58.                 give_item(id, "ammo_57mm")             

  59.         }

  60.         if(mod == 5) {

  61.                 strip_user_weapons(id);

  62.                 give_item(id, "weapon_deagle")

  63.                 give_item(id, "ammo_50ae")

  64.                 give_item(id, "ammo_50ae")

  65.                 give_item(id, "ammo_50ae")

  66.                 give_item(id, "ammo_50ae")             

  67.         }

  68.         if(mod == 6) {

  69.                 strip_user_weapons(id);

  70.                 give_item(id, "weapon_scout")

  71.                 give_item(id, "ammo_762nato")

  72.                 give_item(id, "ammo_762nato")

  73.                 give_item(id, "ammo_762nato")

  74.                 give_item(id, "ammo_762nato")          

  75.         }

  76.         if(mod == 7) {

  77.                 strip_user_weapons(id);        

  78.                 give_item(id, "weapon_aug")

  79.                 give_item(id, "ammo_556nato")

  80.                 give_item(id, "ammo_556nato")

  81.                 give_item(id, "ammo_556nato")

  82.                 give_item(id, "ammo_556nato")

  83.         }

  84.         return PLUGIN_HANDLED

  85. }

  86.  

  87.  

  88. public round_start()

  89. {      

  90.        

  91.         switch(random_num(0,6))

  92.         {

  93.                 case 0:

  94.                 {

  95.                        

  96.                                 mod = 1

  97.                                 copy(JelenlegiModHud, 29, "AK47")

  98.                        

  99.                 }

  100.                

  101.                 case 1:

  102.                 {

  103.                        

  104.                        

  105.                                 mod = 2

  106.                                 copy(JelenlegiModHud, 29, "M4A1")

  107.                        

  108.                 }

  109.                 case 2:

  110.                 {

  111.                        

  112.                                 mod = 3

  113.                                 copy(JelenlegiModHud, 29, "AWP")

  114.                        

  115.                 }

  116.                 case 3:

  117.                 {

  118.                        

  119.                                 mod= 4

  120.                                 copy(JelenlegiModHud, 29, "P90")

  121.                        

  122.                 }

  123.                 case 4:

  124.                 {

  125.                        

  126.                                 mod = 5

  127.                                 copy(JelenlegiModHud, 29, "Deagle")

  128.                        

  129.                 }

  130.                 case 5:

  131.                 {

  132.                        

  133.                                 mod = 6

  134.                                 copy(JelenlegiModHud, 29, "Scout")

  135.                        

  136.                 }

  137.                 case 6:

  138.                 {

  139.                        

  140.                                 mod = 7

  141.                                 copy(JelenlegiModHud, 29, "AUG")

  142.                        

  143.                 }

  144.         }

  145.                 set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.19, 0, 6.0, 0.0)

  146.                 show_hudmessage(0, "^nJelenlegi mod: %s^n", JelenlegiModHud )

  147.        

  148. }

ui.: írjál több vastag betűvel úgy nagyon menő vagy:)
ui2.: [s]mindjárt javítom ezt is[/s] SMA Javítva!

_________________
[img]semmi[/img]


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára fuck604 2012.06.29. 17:53-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [24 hozzászólás ]  Oldal123Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole