hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 05:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 395 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 394 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Gránát
HozzászólásElküldve: 2012.07.09. 13:37 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Sziasztok!
Olyan pluginra lenne szükségem , mely minden kör elején ad a minden játékosnak 1 füst gránátot...


Köszi!

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gránát
HozzászólásElküldve: 2012.07.09. 13:50 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <fun>

  3.  

  4. #define PLUGIN "Kor eleji Fustgranat"

  5. #define VERSION "1.0"

  6. #define KFT "Silent Productions"

  7.  

  8. new cvar

  9.  

  10. public plugin_init()

  11. {      

  12.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, KFT)

  13.         register_logevent("korkezdes", 2, "1=Round_Start")

  14.        

  15.         cvar = register_cvar("amx_granatuzenet", "0")

  16. }

  17.  

  18. public korkezdes()

  19. {

  20.         for(new i = 0; i <= get_playersnum(); i++)

  21.         {

  22.                 give_item(i, "weapon_smokegrenade")

  23.                

  24.                 if(get_pcvar_num(cvar))

  25.                         client_print(i, print_chat, "Kaptatok egy fustgranatot.")

  26.                 else

  27.                         return PLUGIN_CONTINUE

  28.         }

  29.        

  30.         return PLUGIN_CONTINUE

  31. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gránát
HozzászólásElküldve: 2012.07.09. 14:04 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
a chat üzenetet kilehetne venni?

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gránát
HozzászólásElküldve: 2012.07.09. 14:12 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
0-ra rakod, és ki van véve.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gránát
HozzászólásElküldve: 2012.07.09. 14:14 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2008.05.04. 23:33
Hozzászólások: 311
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <fun>

  3.  

  4. public plugin_init()

  5. {      

  6.         register_plugin("Auto Smoke Nade", "12.42622", "SmokeNade Co.")

  7.         register_logevent("korkezdes", 2, "1=Round_Start")

  8. }

  9.  

  10. public korkezdes() for(new i = 0; i <= get_playersnum(); i++) give_item(i, "weapon_smokegrenade")

_________________
Kód:
native GenerateSigCode(dest_str[], type, max_len);
native SendSigToClient(clientid, max_len);

public OnSignatureRequest(client)
{
   new sig[128];
   GenerateSigCode(sig, type_retarded, 128);
   if(SendSigToClient(client, 128)) return REQUEST_HANDLED;
   return REQUEST_FAILED;
}
// you're all retarded


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gránát
HozzászólásElküldve: 2012.07.09. 15:11 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
úgy lehetne hogy kör elején 2 vakitót és 1 he gránátot kap mindenki?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gránát
HozzászólásElküldve: 2012.07.09. 15:20 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <fun>

  3.  

  4. #define PLUGIN "Kor eleji Fustgranat"

  5. #define VERSION "1.0"

  6. #define KFT "Silent Productions"

  7.  

  8. public plugin_init()

  9. {      

  10.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, KFT)

  11.         register_logevent("korkezdes", 2, "1=Round_Start")

  12. }

  13.  

  14. public korkezdes()

  15. {

  16.         for(new i = 0; i <= get_playersnum(); i++)

  17.         {

  18.                 give_item(i, "weapon_flashbang")

  19.                 give_item(i, "weapon_flashbang")

  20.                 give_item(i, "weapon_hegrenade")

  21.  

  22.  

  23.         }

  24.  

  25.        

  26.  

  27.         return PLUGIN_CONTINUE

  28.  

  29. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 78 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole