hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.06. 07:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 365 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 362 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Valaki linkelne mukodo bankot?
HozzászólásElküldve:2012.08.21. 19:48 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Zp-re kell a bank.
Ami mukodik/Nem vesznek el a loszer csomagok.
UI:
Veletlen ide irtam rakjatok at keresekbe
Koszipuszi

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Valaki linkelne mukodo bankot?
HozzászólásElküldve:2012.08.23. 15:15 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2012.07.04. 13:41
Hozzászólások:66
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Itt van. :)

Automatikusan menti a lőszercsomagot nem kell semmit beírni :D

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <fakemeta>

  3. #include <zombieplague>

  4. #include <nvault>

  5.  

  6. #define PLUGIN  "[ZP] Ammo Bank"

  7. #define VERSION "1.0"

  8. #define AUTHOR "AutHoR"

  9.  

  10. new g_save, g_ammo[33], g_ammo_can_save[33]

  11. new cvar_save_in

  12.  

  13. #define MAX_SAVE 999 //Ennyit ment el a bank maximum

  14.  

  15. public plugin_init()

  16. {

  17.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  18.  

  19.         register_event("DeathMsg","event_deathmsg","a")

  20.         register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")

  21.  

  22.         cvar_save_in = register_cvar("zp_ammo_save_in", "0")                    // 0 = nev / 1 = ip / 2 = steam id

  23.  

  24.         g_save = nvault_open("g_ammo_save")

  25. }

  26.  

  27. // LCS Mentes

  28. public zp_user_infected_post(id, infector)

  29. {

  30.         if (g_ammo_can_save[infector])

  31.                 Save_Ammo_date(infector)

  32.        

  33.         if (g_ammo_can_save[id])

  34.                 Save_Ammo_date(id)

  35. }

  36.  

  37. public zp_extra_item_selected(id, itemid)

  38. {

  39.         if (g_ammo_can_save[id])

  40.                 Save_Ammo_date(id)

  41. }

  42.  

  43. public event_deathmsg()

  44. {

  45.         new killer = read_data(1)

  46.         new victim = read_data(2)

  47.  

  48.         if (!killer && !victim)

  49.                 return PLUGIN_CONTINUE;

  50.  

  51.         if (g_ammo_can_save[killer])

  52.                 Save_Ammo_date(killer)

  53.                        

  54.         if (g_ammo_can_save[victim])

  55.                 Save_Ammo_date(victim)

  56.  

  57.         return PLUGIN_CONTINUE;

  58. }

  59.  

  60. public fw_PlayerPreThink(id)

  61. {

  62.         if (g_ammo_can_save[id])

  63.         {

  64.                 new ammo_packs = zp_get_user_ammo_packs(id)

  65.                 g_ammo[id] = ammo_packs

  66.         }

  67.  

  68.         return FMRES_IGNORED;

  69. }

  70.  

  71. public client_disconnect(id)

  72. {

  73.         if(g_ammo_can_save[id])

  74.                 Save_Ammo_date(id)

  75. }

  76.  

  77. public client_putinserver(id)

  78.         set_task(2.0, "now_can_save", id)

  79.  

  80. public now_can_save(id)

  81. {

  82.         Load_Ammo_date(id)

  83.         set_task(0.5, "can_save_true", id)

  84. }

  85.  

  86. public can_save_true(id)

  87.         g_ammo_can_save[id] = true

  88.  

  89. public Save_Ammo_date(id)

  90. {

  91.         new vaultkey[64], vaultdata[256]

  92.  

  93.         switch (get_pcvar_num(cvar_save_in))

  94.         {

  95.                 case 0:

  96.                 {

  97.                         new name[33];

  98.                         get_user_name(id,name,32)

  99.                        

  100.                         format(vaultkey, 63, "%s-/", name)

  101.                 }

  102.                 case 1:

  103.                 {

  104.                         new player_ip[33]

  105.                         get_user_ip(id, player_ip, 32);

  106.  

  107.                         format(vaultkey, 63, "%s-/", player_ip)

  108.                 }

  109.                 case 2:

  110.                 {

  111.                         new AuthID[33];

  112.                         get_user_authid(id, AuthID, 32);

  113.                        

  114.                         formatex(vaultkey, 64, "%s-/", AuthID);

  115.                 }

  116.         }

  117.  

  118.         format(vaultdata, 255, "%i#", g_ammo[id])

  119.        

  120.         nvault_set(g_save, vaultkey, vaultdata)

  121.         return PLUGIN_CONTINUE;

  122. }

  123.  

  124. public Load_Ammo_date(id)

  125. {

  126.         new vaultkey[64], vaultdata[256]

  127.  

  128.         switch (get_pcvar_num(cvar_save_in))

  129.         {

  130.                 case 0:

  131.                 {

  132.                         new name[33];

  133.                         get_user_name(id,name,32)

  134.                        

  135.                         format(vaultkey, 63, "%s-/", name)

  136.                 }

  137.                 case 1:

  138.                 {

  139.                         new player_ip[33]

  140.                         get_user_ip(id, player_ip, 32);

  141.  

  142.                         format(vaultkey, 63, "%s-/", player_ip)

  143.                 }

  144.                 case 2:

  145.                 {

  146.                         new AuthID[33];

  147.                         get_user_authid(id, AuthID, 32);

  148.                        

  149.                         formatex(vaultkey, 64, "%s-/", AuthID);

  150.                 }

  151.         }

  152.  

  153.         format(vaultdata, 255, "%i#", g_ammo[id])

  154.        

  155.         nvault_get(g_save, vaultkey, vaultdata, 255)

  156.         replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")

  157.        

  158.         new playammo[32]

  159.         parse(vaultdata, playammo, 31)

  160.         g_ammo[id] = str_to_num(playammo)

  161.        

  162.         set_ammo(id)

  163.        

  164.         return PLUGIN_CONTINUE;

  165. }

  166.  

  167. public set_ammo(id)

  168. {

  169.         if (g_ammo[id] > MAX_SAVE)

  170.         {

  171.                 zp_set_user_ammo_packs(id, MAX_SAVE)

  172.                 g_ammo[id] = MAX_SAVE

  173.         }

  174.         else

  175.                 zp_set_user_ammo_packs(id, g_ammo[id])

  176.         client_print(id, print_chat, "Vissza kaptad az elozo mapon ossze gyujtott Loszer Csomag-odat !", g_ammo[id])

  177. }


Itt változtathatod, hogy mennyit tudjon menteni maximum

Kód:
  1. #define MAX_SAVE 999

_________________
Plugin készítést vállalok! -> PM


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole