hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.17. 05:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 265 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 264 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2012.09.09. 17:57 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2011.12.30. 16:46
Hozzászólások: 150
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hello!

Na szóval a ct k nek is kéne kör elején egy menü + nekik is mutatni a pontjaikat.
a ct menübe Gumibot kellene 20 pontért szintén 100 as sebzéssel. A hang lehet alap.
a modellek neve a models/v_gumibot és models/p_gumibot lenne.

A terroroknak pedig egy baseball ütővel tudnánk még kiegészíteni a készletet mindössze 10 pontért és 75 ös sebzéssel. A hang itt is lehet alap a modell models/v_baseballuto models/p_baseballuto

A baseball ütőt tegyük a csavarhúzó elé, (fölé) mivel olcsóbb..

A terroroknak meg a ct k nek be lehetne tenni + 50 hp t 5 pontért..
HP-t 1 körben csak 1x lehessen venni...

A gumibot és az utő is 1 körös legyen

Bocsi de nagyon belejöttem, ja és ha ez megvan nem lesz több szerverbolt :D ez a final :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fun>
  6. #include <engine>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "New Plug-In"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "HunGamer"
  13.  
  14. new g_pontok[33];
  15. new bool:g_csavar[33];
  16. new shop1;
  17. new syncObjp;
  18.  
  19. new VIEW_MODELCSAVAR[] = "models/v_csavarhuzo.mdl";
  20. new PLAYER_MODELCSAVAR[] = "models/p_csavarhuzo.mdl";
  21.  
  22. public plugin_init()
  23. {
  24. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  25.  
  26. register_event("DeathMsg", "Death", "a");
  27. register_event("CurWeapon", "Change_Weapon", "be", "1=1");
  28. register_logevent("Event_Roundend", 2, "1=Round_End")
  29.  
  30. register_clcmd("say /bolt", "boltmenu");
  31.  
  32. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1);
  33. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0);
  34.  
  35. shop1 = register_cvar("shop_1", "15");
  36. syncObjp = CreateHudSyncObj();
  37. }
  38. public plugin_precache()
  39. {
  40. precache_model(VIEW_MODELCSAVAR);
  41. precache_model(PLAYER_MODELCSAVAR);
  42. }
  43. public Event_Roundend()
  44. {
  45. new players[32], pnum, tempid;
  46. get_players(players, pnum, "c");
  47.  
  48. for(new i; i<pnum; i++)
  49. {
  50. tempid = players[i];
  51. g_csavar[tempid] = false;
  52. }
  53. }
  54. public Death()
  55. {
  56. new id = read_data(2);
  57. new attacker = read_data(1);
  58.  
  59. if(!is_user_alive(attacker))
  60. return PLUGIN_CONTINUE;
  61.  
  62. if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
  63. {
  64. g_pontok[attacker]+=5;
  65. }
  66.  
  67. return PLUGIN_CONTINUE;
  68. }
  69. public boltmenu(id)
  70. {
  71. if(get_user_team(id) == 1)
  72. {
  73. if(is_user_alive(id))
  74. {
  75. static opcion[64];
  76.  
  77. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\y[JailBreak Bolt] [Beta] v0.1");
  78. new iMenu = menu_create(opcion, "boltmenuh");
  79.  
  80. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wCsavarhuzo \r%d pont", get_pcvar_num(shop1));
  81. menu_additem(iMenu, opcion, "1");
  82.  
  83. menu_setprop(iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  84. menu_display(id, iMenu, 0);
  85. }
  86. else
  87. {
  88. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Csak elok hasznalhatjak a boltot");
  89. }
  90. }
  91. else
  92. {
  93. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Csak terroristak hasznalhatjak a boltot");
  94. }
  95.  
  96. return PLUGIN_HANDLED;
  97. }
  98.  
  99. public boltmenuh(id, menu, item)
  100. {
  101.  
  102. if (item == MENU_EXIT)
  103. {
  104. menu_destroy(menu);
  105. return PLUGIN_HANDLED;
  106. }
  107.  
  108. new Data[6], Name[64];
  109. new Access, Callback;
  110.  
  111. menu_item_getinfo(menu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback);
  112.  
  113. new elo = is_user_alive(id);
  114. new item_ar1 = get_pcvar_num(shop1);
  115.  
  116. new Key = str_to_num(Data);
  117.  
  118. switch (Key)
  119. {
  120. case 1:
  121. {
  122. if (g_pontok[id]>= item_ar1 && elo)
  123. {
  124. g_pontok[id] -= item_ar1;
  125. g_csavar[id] = true;
  126. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELCSAVAR);
  127. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELCSAVAR);
  128. }
  129. }
  130. }
  131.  
  132. menu_destroy(menu);
  133. return PLUGIN_HANDLED;
  134. }
  135. public Change_Weapon(id)
  136. {
  137. new weaponID = read_data(2);
  138.  
  139. if(get_user_team(id) == 1)
  140. {
  141. if(weaponID == CSW_KNIFE && g_csavar[id])
  142. {
  143. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELCSAVAR);
  144. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELCSAVAR);
  145. }
  146. }
  147. return PLUGIN_CONTINUE;
  148. }
  149. public PlayerSpawn(id)
  150. {
  151. if (is_user_alive(id))
  152. {
  153. if(get_user_team(id) == 1)
  154. boltmenu(id);
  155. }
  156. }
  157. public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
  158. {
  159. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  160. {
  161. if(get_user_team(attacker) == 1 && g_csavar[attacker])
  162. {
  163. SetHamParamFloat(4, 100.0);
  164. }
  165. }
  166. return HAM_IGNORED;
  167. }
  168. public client_PreThink(id)
  169. {
  170. if(get_user_team(id) == 1)
  171. {
  172. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.9, 0.8, 0, 6.0, 4.5);
  173. ShowSyncHudMsg(id, syncObjp,"Pontjaid: %i", g_pontok[id]);
  174. }
  175. return PLUGIN_CONTINUE;
  176. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.09.12. 23:26 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Try this:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fun>
  6. #include <engine>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "New Plug-In"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "HunGamer"
  13.  
  14. new g_pontok[33];
  15. new bool:g_csavar[33];
  16. new bool:g_baseball[33];
  17. new bool:g_gumibot[33];
  18. new shop1;
  19. new shop2;
  20. new shop3;
  21. new shop4;
  22. new syncObjp;
  23. new bool:g_hp;
  24.  
  25. new VIEW_MODELCSAVAR[] = "models/v_csavarhuzo.mdl";
  26. new PLAYER_MODELCSAVAR[] = "models/p_csavarhuzo.mdl";
  27. new VIEW_MODELBASEBALL[] = "models/v_baseballuto.mdl";
  28. new PLAYER_MODELBASEBALL[] = "models/p_baseballuto.mdl";
  29. new VIEW_MODELGUMIBOT[] = "models/v_gumibot.mdl";
  30. new PLAYER_MODELGUMIBOT[] = "models/p_gumibot.mdl";
  31.  
  32. public plugin_init()
  33. {
  34. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  35.  
  36. register_event("DeathMsg", "Death", "a");
  37. register_event("CurWeapon", "Change_Weapon", "be", "1=1");
  38. register_logevent("Event_Roundend", 2, "1=Round_End")
  39. register_logevent("Start", 2, "1=Round_Start")
  40.  
  41. register_clcmd("say /bolt", "boltmenu");
  42.  
  43. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1);
  44. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0);
  45.  
  46. shop1 = register_cvar("shop_1", "15");
  47. shop2 = register_cvar("shop_2", "10");
  48. shop3 = register_cvar("shop_3", "20");
  49. shop4 = register_cvar("shop_4", "5");
  50. syncObjp = CreateHudSyncObj();
  51. }
  52. public plugin_precache()
  53. {
  54. precache_model(VIEW_MODELCSAVAR);
  55. precache_model(PLAYER_MODELCSAVAR);
  56. precache_model(VIEW_MODELBASEBALL);
  57. precache_model(PLAYER_MODELBASEBALL);
  58. precache_model(VIEW_MODELGUMIBOT);
  59. precache_model(PLAYER_MODELGUMIBOT);
  60. }
  61. public Start(id)
  62. {
  63. g_hp = true;
  64. }
  65. public Event_Roundend()
  66. {
  67. new players[32], pnum, tempid;
  68. get_players(players, pnum, "c");
  69.  
  70. for(new i; i<pnum; i++)
  71. {
  72. tempid = players[i];
  73. g_csavar[tempid] = false;
  74. g_baseball[tempid] = false;
  75. g_gumibot[tempid] = false;
  76. }
  77. }
  78. public Death()
  79. {
  80. new id = read_data(2);
  81. new attacker = read_data(1);
  82.  
  83. if(!is_user_alive(attacker))
  84. return PLUGIN_CONTINUE;
  85.  
  86. if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
  87. {
  88. g_pontok[attacker]+=5;
  89. }
  90.  
  91. return PLUGIN_CONTINUE;
  92. }
  93. public boltmenu(id)
  94. {
  95. if(get_user_team(id) == 1)
  96. {
  97. if(is_user_alive(id))
  98. {
  99. static opcion[64];
  100.  
  101. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\y[JailBreak Bolt] [Beta] v0.1");
  102. new iMenu = menu_create(opcion, "boltmenuh");
  103.  
  104. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\w+50 HP(1 korben 1x) \r%d pont", get_pcvar_num(shop4));
  105. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wBaseballuto(75 Sebzes) \r%d pont", get_pcvar_num(shop2));
  106. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wCsavarhuzo(100 Sebzes) \r%d pont", get_pcvar_num(shop1));
  107. menu_additem(iMenu, opcion, "3");
  108.  
  109. menu_setprop(iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  110. menu_display(id, iMenu, 0);
  111. }
  112. else
  113. {
  114. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Csak elok hasznalhatjak a boltot");
  115. }
  116. }
  117. else if(get_user_team(id) == 2)
  118. {
  119. if(is_user_alive(id))
  120. {
  121. static opcion[64];
  122.  
  123. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\y[JailBreak Bolt] [Beta] v0.1");
  124. new iMenu2 = menu_create(opcion, "boltmenuh2");
  125.  
  126. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\w+50 HP(1 korben 1x) \r%d pont", get_pcvar_num(shop4));
  127. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wGumibot(100 Sebzes) \r%d pont", get_pcvar_num(shop3));
  128. menu_additem(iMenu2, opcion, "2");
  129.  
  130. menu_setprop(iMenu2, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  131. menu_display(id, iMenu2, 0);
  132. }
  133. else
  134. {
  135. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Csak elok hasznalhatjak a boltot");
  136. }
  137. }
  138.  
  139. return PLUGIN_HANDLED;
  140. }
  141.  
  142. public boltmenuh(id, menu, item)
  143. {
  144.  
  145. if (item == MENU_EXIT)
  146. {
  147. menu_destroy(menu);
  148. return PLUGIN_HANDLED;
  149. }
  150.  
  151. new Data[6], Name[64];
  152. new Access, Callback;
  153.  
  154. menu_item_getinfo(menu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback);
  155.  
  156. new elo = is_user_alive(id);
  157. new item_ar1 = get_pcvar_num(shop1);
  158. new item_ar2 = get_pcvar_num(shop2);
  159. new item_ar4 = get_pcvar_num(shop4);
  160. new health = get_user_health(id)
  161.  
  162. new Key = str_to_num(Data);
  163.  
  164. switch (Key)
  165. {
  166. case 1:
  167. {
  168. if (g_pontok[id]>= item_ar4 && elo)
  169. {
  170. if(g_hp)
  171. {
  172. g_pontok[id] -= item_ar4;
  173. set_user_health(id, health+50)
  174. g_hp = false;
  175. }
  176. else
  177. {
  178. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Mar vettel 1x HP -t!");
  179. }
  180. }
  181. }
  182. case 2:
  183. {
  184. if (g_pontok[id]>= item_ar2 && elo)
  185. {
  186. g_pontok[id] -= item_ar2;
  187. g_baseball[id] = true;
  188. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELBASEBALL);
  189. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELBASEBALL);
  190. }
  191. }
  192. case 3:
  193. {
  194. if (g_pontok[id]>= item_ar1 && elo)
  195. {
  196. g_pontok[id] -= item_ar1;
  197. g_csavar[id] = true;
  198. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELCSAVAR);
  199. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELCSAVAR);
  200. }
  201. }
  202. }
  203. menu_destroy(menu);
  204. return PLUGIN_HANDLED;
  205. }
  206. public boltmenuh2(id, menu, item)
  207. {
  208.  
  209. if (item == MENU_EXIT)
  210. {
  211. menu_destroy(menu);
  212. return PLUGIN_HANDLED;
  213. }
  214.  
  215. new Data[6], Name[64];
  216. new Access, Callback;
  217.  
  218. menu_item_getinfo(menu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback);
  219.  
  220. new elo = is_user_alive(id);
  221. new item_ar3 = get_pcvar_num(shop3);
  222. new item_ar4 = get_pcvar_num(shop4);
  223. new health = get_user_health(id)
  224.  
  225. new Key = str_to_num(Data);
  226.  
  227. switch (Key)
  228. {
  229. case 1:
  230. {
  231. if (g_pontok[id]>= item_ar4 && elo)
  232. {
  233. if(g_hp)
  234. {
  235. g_pontok[id] -= item_ar4;
  236. set_user_health(id, health+50)
  237. g_hp = false;
  238. }
  239. else
  240. {
  241. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Mar vettel 1x HP -t!");
  242. }
  243. }
  244. }
  245. case 2:
  246. {
  247. if (g_pontok[id]>= item_ar3 && elo)
  248. {
  249. g_pontok[id] -= item_ar3;
  250. g_gumibot[id] = true;
  251. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELGUMIBOT);
  252. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELGUMIBOT);
  253. }
  254. }
  255. }
  256.  
  257. menu_destroy(menu);
  258. return PLUGIN_HANDLED;
  259. }
  260. public Change_Weapon(id)
  261. {
  262. new weaponID = read_data(2);
  263.  
  264. if(get_user_team(id) == 1)
  265. {
  266. if(weaponID == CSW_KNIFE && g_csavar[id])
  267. {
  268. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELCSAVAR);
  269. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELCSAVAR);
  270. }
  271. else if(weaponID == CSW_KNIFE && g_baseball[id])
  272. {
  273. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELBASEBALL);
  274. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELBASEBALL);
  275. }
  276. }
  277. else if(get_user_team(id) == 2)
  278. {
  279. if(weaponID == CSW_KNIFE && g_gumibot[id])
  280. {
  281. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELGUMIBOT);
  282. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELGUMIBOT);
  283. }
  284. }
  285. return PLUGIN_CONTINUE;
  286. }
  287. public PlayerSpawn(id)
  288. {
  289. if (is_user_alive(id))
  290. {
  291. boltmenu(id)
  292. }
  293. }
  294. public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
  295. {
  296. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  297. {
  298. if(get_user_team(attacker) == 1 && g_csavar[attacker])
  299. {
  300. SetHamParamFloat(4, 100.0);
  301. }
  302. else if(get_user_team(attacker) == 1 && g_baseball[attacker])
  303. {
  304. SetHamParamFloat(4, 75.0);
  305. }
  306. else if(get_user_team(attacker) == 2 && g_gumibot[attacker])
  307. {
  308. SetHamParamFloat(4, 100.0);
  309. }
  310. }
  311. return HAM_IGNORED;
  312. }
  313. public client_PreThink(id)
  314. {
  315. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.9, 0.8, 0, 6.0, 4.5);
  316. ShowSyncHudMsg(id, syncObjp,"Pontjaid: %i", g_pontok[id]);
  317. return PLUGIN_CONTINUE;
  318. }

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.09.13. 13:49 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
A menü kicsit hibás:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\w+50 HP(1 korben 1x) \r%d pont", get_pcvar_num(shop4));
  2. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wBaseballuto(75 Sebzes) \r%d pont", get_pcvar_num(shop2));
  3. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wCsavarhuzo(100 Sebzes) \r%d pont", get_pcvar_num(shop1));
  4. menu_additem(iMenu, opcion, "3");

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.09.13. 14:05 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2011.12.30. 16:46
Hozzászólások: 150
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hibás, de annyit én is ki tudtam javítani... és így legalább egyedi marad (nem használják fel mások)...
Amúgy nem nem hiszem hogy kritizálni kéne, mert ő legalább vette a fáradságot az új verzióra...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.09.13. 14:10 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Idézet:
Amúgy nem nem hiszem hogy kritizálni kéne, mert ő legalább vette a fáradságot az új verzióra...

Nem kritizálom. Leírtam mi a hiba.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.09.13. 14:51 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2011.12.30. 16:46
Hozzászólások: 150
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Rendben. :) Én mondtam, hogy jó is így, mert csak az tudja használni aki tudja, hogy mi a hiba. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 51 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole