hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Szines fegyó csík a falon át
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=6382
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Bence98007 [ 2012.10.21. 19:06 ]
Hozzászólás témája:  Szines fegyó csík a falon át

Üdv!

Azt a plugint keresem, hogy ha átlövök a falon, egy csíkban lehet látni a fal másik oldalán hogy hol lőttem át.

Aki ismeri a WaterWave only d2 szervert, ott található ilyen.

Hálás lennék, ha vki leírná! Kösz!

Szerző:  Mike Spy [ 2012.10.21. 19:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szines fegyó csík a falon át

Szerintem az a dib3.
De az mindig jelzi hogy honnan lőttek le.

Szerző:  Bence98007 [ 2012.10.21. 22:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szines fegyó csík a falon át

nos'chez írta:
Szerintem az a dib3.
De az mindig jelzi hogy honnan lőttek le.

-.-"

Idézet:
hogy ha átlövök a falon, egy csíkban lehet látni a fal másik oldalán hogy hol lőttem át

Ki a faszom beszélt halálról?

Szerző:  Vinnice [ 2012.10.21. 22:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szines fegyó csík a falon át

Nem biztos h ez az.
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=fegyocsikok

Szerző:  Bence98007 [ 2012.10.21. 22:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szines fegyó csík a falon át

Vinnice írta:

Nem.

Nem a fegyvernek ad csíkot, nem a falon át jövő golyónak. Najó, ide kép kell sztem.

Szerző:  Vinnice [ 2012.10.21. 22:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szines fegyó csík a falon át

Ez az amit linkeltem olvasd el a leírást.

Szerző:  Bence98007 [ 2012.10.21. 23:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szines fegyó csík a falon át

Vinnice írta:
Ez az amit linkeltem olvasd el a leírást.

Bocs, de kicsit érthetetlen...na beteszem megnézem. kösz!

Szerző:  Bence98007 [ 2012.10.23. 21:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szines fegyó csík a falon át

Ez sajnos semmit nem csinál. Nekem nagyon kéne ez a plugin! Valaki tud róla egy linket? Vagy csináljak róla egy képet, hogy hogyan néz ki?

Szerző:  expert [ 2012.10.23. 23:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szines fegyó csík a falon át

Bence98007 írta:
Ez sajnos semmit nem csinál. Nekem nagyon kéne ez a plugin! Valaki tud róla egy linket? Vagy csináljak róla egy képet, hogy hogyan néz ki?

Ez lessz az hidd el !!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Formatright © 2009, ConnorMcLeod
  2.  
  3. TraceAttack is free software;
  4. you can redistribute it and/or modify it under the terms of the
  5. GNU General Public License as published by the Free Software Foundation.
  6.  
  7. This program is distributed in the hope that it will be useful,
  8. but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
  9. MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
  10. GNU General Public License for more details.
  11.  
  12. You should have received a copy of the GNU General Public License
  13. along with TraceAttack; if not, write to the
  14. Free Software Foundation, Inc., 59 Temple Place - Suite 330,
  15. Boston, MA 02111-1307, USA.
  16. */
  17.  
  18. /************** CUSTOMIZATION AREA ***************/
  19.  
  20. #define TMP_IS_A_SILENCED_WEAPON
  21. //#define PER_PLAYER_SETTINGS
  22.  
  23. /*********** END OF CUSTOMIZATION AREA ***********/
  24.  
  25. #include <amxmodx>
  26. #include <cstrike>
  27. #include <fakemeta>
  28. #include <hamsandwich>
  29.  
  30. #define VERSION "1.3.0"
  31.  
  32. #define MAX_PLAYERS 32
  33. #define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= g_iMaxPlayers )
  34. #define write_coord_f(%1) engfunc(EngFunc_WriteCoord,%1)
  35.  
  36. #define m_pActiveItem 373
  37.  
  38. const GUNS_BITSUM = ((1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE))
  39. const SHOTGUNS_BITSUM = ((1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M3))
  40. const SMGS_BITSUM = ((1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_P90))
  41. const RIFFLES_BITSUM = ((1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47))
  42. const SNIPERS_BITSUM = ((1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_G3SG1))
  43.  
  44. const SILEN_BITSUM = ((1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1))
  45.  
  46. enum _:PcvarsNum {
  47. HandGuns = 0,
  48. ShotGuns,
  49. SmgGuns,
  50. RiffleGuns,
  51. SnipeGuns
  52. }
  53.  
  54. new const g_iWeaponBitSumList[] = { GUNS_BITSUM , SHOTGUNS_BITSUM , SMGS_BITSUM , RIFFLES_BITSUM , SNIPERS_BITSUM }
  55.  
  56. new g_iMaxPlayers
  57. new Trie:g_tClassNames
  58.  
  59. new g_pCvar[PcvarsNum], g_pCvarTraceEnabled, g_pCvarTraceHideSilen
  60.  
  61. #if defined PER_PLAYER_SETTINGS
  62. new g_bHltv[MAX_PLAYERS+1], g_bSeeTracers[MAX_PLAYERS+1]
  63. new g_pCvarTraceHltv
  64. #endif
  65.  
  66. public plugin_precache()
  67. {
  68. g_tClassNames = TrieCreate()
  69.  
  70. RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "TraceAttack", 1)
  71. TrieSetCell(g_tClassNames, "worldspawn", 1)
  72. RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack", 1)
  73. TrieSetCell(g_tClassNames, "player", 1)
  74.  
  75. register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1)
  76. }
  77.  
  78. public Spawn( iEnt )
  79. {
  80. if( pev_valid(iEnt) )
  81. {
  82. static szClassName[32]
  83. pev(iEnt, pev_classname, szClassName, charsmax(szClassName))
  84. if( !TrieKeyExists(g_tClassNames, szClassName) )
  85. {
  86. RegisterHam(Ham_TraceAttack, szClassName, "TraceAttack", 1)
  87. TrieSetCell(g_tClassNames, szClassName, 1)
  88. }
  89. }
  90. }
  91.  
  92. public plugin_end()
  93. {
  94. TrieDestroy(g_tClassNames)
  95. }
  96.  
  97. public plugin_init()
  98. {
  99. register_plugin("Advanced Weapon Tracers", VERSION, "ConnorMcLeod")
  100. register_cvar("awt_version", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_SPONLY)
  101.  
  102. g_pCvarTraceEnabled = register_cvar("amx_tracers", "1")
  103.  
  104. g_pCvar[HandGuns] = register_cvar("amx_trace_handguns", "1")
  105. g_pCvar[ShotGuns] = register_cvar("amx_trace_shotguns", "1")
  106. g_pCvar[SmgGuns] = register_cvar("amx_trace_smgguns", "1")
  107. g_pCvar[RiffleGuns] = register_cvar("amx_trace_riffleguns", "1")
  108. g_pCvar[SnipeGuns] = register_cvar("amx_trace_snipeguns", "1")
  109.  
  110. g_pCvarTraceHideSilen = register_cvar("amx_trace_hide_silen", "1")
  111.  
  112. #if defined PER_PLAYER_SETTINGS
  113. g_pCvarTraceHltv = register_cvar("amx_trace_hltv", "1")
  114. register_clcmd("say /tracers", "ClientCommand_Tracers")
  115. #endif
  116.  
  117. g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
  118. }
  119.  
  120. #if defined PER_PLAYER_SETTINGS
  121. public client_putinserver(id)
  122. {
  123. g_bSeeTracers[id] = !is_user_bot(id)
  124. g_bHltv[id] = is_user_hltv(id)
  125. set_task(35.0, "TaskAnnouncement", id)
  126. }
  127.  
  128. public ClientCommand_Tracers(id)
  129. {
  130. client_print(id, print_chat, "** [Advanced Weapon Tracers] Tracers are now %s",
  131. (g_bSeeTracers[id] = !g_bSeeTracers[id]) ? "ON" : "OFF")
  132. return PLUGIN_HANDLED
  133. }
  134.  
  135. public TaskAnnouncement(id)
  136. {
  137. client_print(id, print_chat, "** [Advanced Weapon Tracers] You can [en/dis]able tracers by typing /tracers in chat")
  138. }
  139. #endif
  140.  
  141. public TraceAttack(iEnt, iAttacker, Float:flDamage, Float:fDir[3], ptr, iDamageType)
  142. {
  143. if( !IsPlayer(iAttacker) || get_pcvar_num(g_pCvarTraceEnabled) == 0 )
  144. {
  145. return
  146. }
  147.  
  148. new iWeapon = get_user_weapon(iAttacker)
  149. if( iWeapon == CSW_KNIFE )
  150. {
  151. return
  152. }
  153.  
  154. new bWeapon = (1<<iWeapon)
  155. for(new a; a<sizeof(g_iWeaponBitSumList); a++)
  156. {
  157. if( bWeapon & g_iWeaponBitSumList[a] )
  158. {
  159. if( get_pcvar_num(g_pCvar[a]) )
  160. {
  161. break
  162. }
  163. else
  164. {
  165. return
  166. }
  167. }
  168. }
  169.  
  170. if( SILEN_BITSUM & bWeapon )
  171. {
  172. if( get_pcvar_num(g_pCvarTraceHideSilen) )
  173. {
  174. if( cs_get_weapon_silen(get_pdata_cbase(iAttacker, m_pActiveItem)) )
  175. {
  176. return
  177. }
  178. }
  179. }
  180. #if defined TMP_IS_A_SILENCED_WEAPON
  181. else if( iWeapon == CSW_TMP && get_pcvar_num(g_pCvarTraceHideSilen) )
  182. {
  183. return
  184. }
  185. #endif
  186.  
  187. new iOrigin[3], Float:flEnd[3]
  188.  
  189. get_user_origin(iAttacker, iOrigin, 1)
  190. get_tr2(ptr, TR_vecEndPos, flEnd)
  191.  
  192. #if defined PER_PLAYER_SETTINGS
  193. new iPlayers[MAX_PLAYERS], iNum, iPlayer, bHltv
  194. new x = iOrigin[0], y = iOrigin[1], z = iOrigin[2]
  195. new Float:fX = flEnd[0], Float:fY = flEnd[1], Float:fZ = flEnd[2]
  196. get_players(iPlayers, iNum)
  197. for(new i; i<iNum; i++)
  198. {
  199. iPlayer = iPlayers[i]
  200. if( g_bHltv[iPlayer] )
  201. {
  202. if( !bHltv && get_pcvar_num(g_pCvarTraceHltv) == 1 )
  203. {
  204. bHltv = true
  205. message_begin(MSG_SPEC, SVC_TEMPENTITY)
  206. write_byte(TE_TRACER)
  207. write_coord(x)
  208. write_coord(y)
  209. write_coord(z)
  210. write_coord_f(fX)
  211. write_coord_f(fY)
  212. write_coord_f(fZ)
  213. message_end()
  214. }
  215. }
  216. else if( g_bSeeTracers[iPlayer] )
  217. {
  218. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, iPlayer)
  219. write_byte(TE_TRACER)
  220. write_coord(x)
  221. write_coord(y)
  222. write_coord(z)
  223. write_coord_f(fX)
  224. write_coord_f(fY)
  225. write_coord_f(fZ)
  226. message_end()
  227. }
  228. }
  229. #else
  230. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  231. write_byte(TE_TRACER)
  232. write_coord(iOrigin[0])
  233. write_coord(iOrigin[1])
  234. write_coord(iOrigin[2])
  235. write_coord_f(flEnd[0])
  236. write_coord_f(flEnd[1])
  237. write_coord_f(flEnd[2])
  238. message_end()
  239. #endif
  240. }

Szerző:  Bence98007 [ 2012.10.24. 07:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szines fegyó csík a falon át

De feltettem, és semmit sem csinált...megkértem haveromat, hogy lőjjön át a falon d2őn a falon B-n de sehol semmi :roll:

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/