hlmod.hu
https://hlmod.hu/

ruhák
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=6867
Oldal: 1 / 1

Szerző:  rericsi8 [ 2012.12.19. 20:56 ]
Hozzászólás témája:  ruhák

Hali, írna nekem valaki olyan plugint hogy ezeket az angyal és ördög modelleket beállítsa a játékosoknak ahogy ezen a képen van?
CT-nek az angyal cuccokat, T-nek az ördög cuccokat.
Kép:
Kép
Kép

Csatolmányok:
costumes.rar [133.42 KiB]
Letöltve 42 alkalommal.

Szerző:  fuck604 [ 2012.12.20. 17:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: ruhák

ez alapján megtudod írni ha nem szólj és megírom
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. new g_Enable;
  6. new g_bwEnt[33];
  7. new g_CachedStringInfoTarget;
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin( "Santa Hat", "1.2", "xPaw" );
  11. register_cvar("santa_hat", "1.2", FCVAR_SERVER);
  12. g_Enable = register_cvar("amx_santahat", "1");
  13.  
  14. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
  15. g_CachedStringInfoTarget = engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" );
  16. }
  17.  
  18. public plugin_precache()
  19. precache_model("models/santa_hat.mdl");
  20.  
  21. public fwHamPlayerSpawnPost( const player ) {
  22. if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( player ) ) {
  23. new iEnt = g_bwEnt[ player ];
  24. if( !pev_valid( iEnt ) ) {
  25. g_bwEnt[ player ] = iEnt = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, g_CachedStringInfoTarget );
  26. set_pev( iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
  27. set_pev( iEnt, pev_aiment, player );
  28. engfunc( EngFunc_SetModel, iEnt, "models/santa_hat.mdl" );
  29. }
  30. }
  31. }

Szerző:  rericsi8 [ 2012.12.20. 19:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: ruhák

ha megtudnám írni nem posztoltam volna ki am jól tudom mi alapján kéne elindulni

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/