hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 09:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 299 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 298 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 26 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Dupla Frag
HozzászólásElküldve: 2012.12.26. 10:17 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Helló !
Volt már ilyen témanév, szóval lehet hogy a kukában fog lenni a téma, de azért raraktam ide mert annál a témánál nem volt megoldás :)
Abban reménykedem, hogy itt lesz :)
Tehát csak annyi lenne hogy 21:00-5:00- ig duplafrag legyen !
Előre is köszönöm a segitséget !


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dupla Frag
HozzászólásElküldve: 2012.12.26. 15:47 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Nincs tesztelve:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "HunGamer"
  8.  
  9. new bool:aktiv = false;
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  14. register_event("DeathMsg","hook_death","a");
  15. set_task(60.0, "check", 0, _, _, "b");
  16. }
  17. public check()
  18. {
  19. new hour, minute, second;
  20. time(hour, minute, second);
  21.  
  22. if(21 <= hour || hour <= 5)
  23. aktiv = true;
  24. else
  25. aktiv = false;
  26.  
  27. return PLUGIN_HANDLED;
  28. }
  29. public hook_death()
  30. {
  31. if(!aktiv)
  32. return PLUGIN_CONTINUE;
  33.  
  34. new killer = read_data(1);
  35. set_user_frags(killer, get_user_frags(killer) + 1);
  36. return PLUGIN_CONTINUE;
  37. }

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dupla Frag
HozzászólásElküldve: 2012.12.26. 20:31 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
HunGamer írta:
Nincs tesztelve:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "HunGamer"
  8.  
  9. new bool:aktiv = false;
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  14. register_event("DeathMsg","hook_death","a");
  15. set_task(60.0, "check", 0, _, _, "b");
  16. }
  17. public check()
  18. {
  19. new hour, minute, second;
  20. time(hour, minute, second);
  21.  
  22. if(21 <= hour || hour <= 5)
  23. aktiv = true;
  24. else
  25. aktiv = false;
  26.  
  27. return PLUGIN_HANDLED;
  28. }
  29. public hook_death()
  30. {
  31. if(!aktiv)
  32. return PLUGIN_CONTINUE;
  33.  
  34. new killer = read_data(1);
  35. set_user_frags(killer, get_user_frags(killer) + 1);
  36. return PLUGIN_CONTINUE;
  37. }


Működik :)

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dupla Frag
HozzászólásElküldve: 2012.12.27. 00:21 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2012.12.04. 19:05
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
NEM!
Mert: nem fog a ScoreBoard frissülni, és csak kör végén adja meg. Kérd le a játékos fragjeit, mentsd változóba, majd nullázd le, és add hozzá az elmentet frageket. Így 100% hogy frissülni fog.

_________________
[mozgo][kozep]
Ha szeretnél tutorialt (bemutatót) kérni, írj, szívesen megcsinálom!
[/kozep][/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dupla Frag
HozzászólásElküldve: 2012.12.27. 06:50 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Chaos Killer írta:
NEM!
Mert: nem fog a ScoreBoard frissülni, és csak kör végén adja meg. Kérd le a játékos fragjeit, mentsd változóba, majd nullázd le, és add hozzá az elmentet frageket. Így 100% hogy frissülni fog.

Akkor másold a te verziódat :)
Hungamer : Köszönöm :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dupla Frag
HozzászólásElküldve: 2012.12.27. 08:27 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Chaos Killer írta:
NEM!
Mert: nem fog a ScoreBoard frissülni, és csak kör végén adja meg. Kérd le a játékos fragjeit, mentsd változóba, majd nullázd le, és add hozzá az elmentet frageket. Így 100% hogy frissülni fog.



Ez egy baromság.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dupla Frag
HozzászólásElküldve: 2012.12.27. 11:10 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Chaos Killer írta:
NEM!
Mert: nem fog a ScoreBoard frissülni, és csak kör végén adja meg. Kérd le a játékos fragjeit, mentsd változóba, majd nullázd le, és add hozzá az elmentet frageket. Így 100% hogy frissülni fog.

Szóval amit te írtál az így nézne ki:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new frags = get_user_frags(id)
  2. set_user_frags(id, 0)
  3. set_user_frags(id, frags+1)

Vagy én értelmeztem rosszul, vagy tényleg ezt akarod, de nem hiszem hogy sokat változtatna..

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dupla Frag
HozzászólásElküldve: 2012.12.27. 18:18 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2012.12.04. 19:05
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
De, változtatna. Kiki nem baromság, írj gyorsan egy plugint, ami egy parancsra ad +1 fraget. Hidd el, nem fogja a scoreboardon mutatni, azt a +1 fraget.

Hungamer, így gondoltam, így már frissülnie kéne.

Pont azért kell kétszer ez a két függvény, a resetscore pluginban is:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_user_frags(id, 0)
  2. cs_set_user_deaths(id, 0)
  3. set_user_frags(id, 0)
  4. cs_set_user_deaths(id, 0)

_________________
[mozgo][kozep]
Ha szeretnél tutorialt (bemutatót) kérni, írj, szívesen megcsinálom!
[/kozep][/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dupla Frag
HozzászólásElküldve: 2012.12.27. 19:21 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Nallam jo egyel is, s nem kell menteni! Ha egyre nem frissul kettore miert frissulne? Ugyan azt a parancsot futtatja le...

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dupla Frag
HozzászólásElküldve: 2012.12.27. 19:27 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
na akkor mi a végleges megoldás...?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 26 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole