hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kés szerverre
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=6973
Oldal: 1 / 1

Szerző:  atty74c [2012.12.30. 14:32 ]
Hozzászólás témája:  Kés szerverre

Segitségre lenne szükségem kés szeromra olyan plugin kellene ami olyan,hogy ne tudjanak hátba szurni az ellenfélt meg oldalról ha lehetséges.nagyon megköszönném ha valaki tudna ebben segiteni.bármilyen megoldás ha lehetséges érdekel aki tud ebben segiteni(föleg a hátbaszurás miatt)!!!!!
köszönöm elöre is segitséget!!!!

Szerző:  crazy` [2012.12.30. 18:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés szerverre

Tessék.:)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Anti Behind"
  6. #define VERSION "1.1"
  7. #define AUTHOR "Bobs"
  8.  
  9. #define fm_get_user_team(%1) get_pdata_int(%1, FM_OFFSET_TEAM)
  10. #define FM_OFFSET_TEAM 114
  11.  
  12. #define BACKSTAB_ANGLE 93.0 //Changeable
  13. #define BACKSTAB_MAX_DAMAGE 0.0 //Changeable
  14.  
  15. #define FFADE_IN 0x0000
  16. #define FFADE_OUT 0x0001
  17.  
  18. new gmsgScreenFade;
  19. new gMaxPlayers;
  20. new bool:gBackStabing[33];
  21. new cvar_slap;
  22.  
  23.  
  24. public plugin_init()
  25. {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  27.  
  28. register_forward(FM_CmdStart, "Fwd_CmdStart");
  29.  
  30. cvar_slap = register_cvar("ab_slap", "1");
  31.  
  32. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Event_TakeDamage");
  33.  
  34. gMaxPlayers = global_get(glb_maxClients);
  35.  
  36. gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
  37. }
  38.  
  39. public Fwd_CmdStart(id, uc_handle, uc_seed)
  40. {
  41. if(!is_user_alive(id))
  42. return FMRES_IGNORED;
  43.  
  44. static Float:fViewAngles[3], iButton, iTemp;
  45. get_uc(uc_handle, UC_ViewAngles, fViewAngles);
  46. iButton = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
  47.  
  48. if(((iButton & IN_ATTACK) || (iButton & IN_ATTACK2)) && get_user_weapon(id, iTemp, iTemp) == CSW_KNIFE)
  49. {
  50. static iEnt, Float:fOrigin[3];
  51. pev(id, pev_origin, fOrigin);
  52.  
  53. iEnt = fm_trace_target(id, fOrigin, 100);
  54.  
  55. if(!(1 <= iEnt <= gMaxPlayers))
  56. return FMRES_IGNORED;
  57.  
  58. static Float:fTViewAngles[3];
  59. pev(iEnt, pev_v_angle, fTViewAngles);
  60.  
  61. static Float:fMinAngle, Float:fMaxAngle;
  62. fMinAngle = fViewAngles[1] - BACKSTAB_ANGLE;
  63. fMaxAngle = fViewAngles[1] + BACKSTAB_ANGLE;
  64.  
  65. if(fMinAngle <= fTViewAngles[1] <= fMaxAngle)
  66. {
  67. gBackStabing[id] = true;
  68. }
  69. else
  70. {
  71. gBackStabing[id] = false;
  72. }
  73. }
  74. return FMRES_IGNORED;
  75. }
  76.  
  77. public Event_TakeDamage(this, inflictor, attacker, Float:damage, dmgbits)
  78. {
  79. if(inflictor == 0)
  80. return HAM_IGNORED;
  81.  
  82. if(!is_user_alive(attacker) || !gBackStabing[attacker] || (fm_get_user_team(this) == fm_get_user_team(attacker)))
  83. return HAM_IGNORED;
  84.  
  85. if(damage > BACKSTAB_MAX_DAMAGE)
  86. {
  87. SetHamParamFloat(4, BACKSTAB_MAX_DAMAGE);
  88. set_task(0.1, "FadeScreenAttacker", attacker);
  89. set_task(0.1, "FadeScreenVictim", this);
  90. }
  91. return HAM_HANDLED;
  92. }
  93.  
  94. stock fm_trace_target(ignoreent, const Float:start[3], distance)
  95. {
  96. new Float:fAim[3], Float:end[3];
  97. velocity_by_aim(ignoreent, distance, fAim);
  98.  
  99. end[0] = start[0] + fAim[0];
  100. end[1] = start[1] + fAim[1];
  101. end[2] = start[2] + fAim[2];
  102.  
  103. engfunc(EngFunc_TraceLine, start, end, ignoreent == -1 ? 1 : 0, ignoreent, 0);
  104.  
  105. new ent = get_tr2(0, TR_pHit);
  106.  
  107. return pev_valid(ent) ? ent : 0;
  108. }
  109.  
  110. public FadeScreenAttacker(idattacker)
  111. {
  112. if(!is_user_connected(idattacker))
  113. {
  114. return PLUGIN_HANDLED;
  115. }
  116.  
  117. if(get_pcvar_num(cvar_slap))
  118. {
  119. user_slap(idattacker, 0);
  120. user_slap(idattacker, 0);
  121. user_slap(idattacker, 0);
  122. }
  123.  
  124. message_begin(MSG_ONE, gmsgScreenFade, {0,0,0}, idattacker);
  125. write_short(2000); // Timer ex: 1000 = 1 sec
  126. write_short(2000); // Timer ex: 1000 = 1 sec
  127. write_short(FFADE_IN);
  128. write_byte(139); // Red
  129. write_byte(26); // Green
  130. write_byte(26); // Blue
  131. write_byte(255); // Transperency
  132. message_end();
  133.  
  134. return PLUGIN_HANDLED;
  135. }
  136.  
  137. public FadeScreenVictim(id)
  138. {
  139. if(!is_user_connected(id))
  140. {
  141. return PLUGIN_HANDLED;
  142. }
  143.  
  144. message_begin(MSG_ONE, gmsgScreenFade, {0,0,0}, id);
  145. write_short(600); // Timer ex: 1000 = 1 sec
  146. write_short(600); // Timer ex: 1000 = 1 sec
  147. write_short(FFADE_IN);
  148. write_byte(20); // Red
  149. write_byte(20); // Green
  150. write_byte(255); // Blue
  151. write_byte(175); // Transperency
  152. message_end();
  153.  
  154. return PLUGIN_HANDLED
  155. }
  156. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  157. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1030\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  158. */
  159.  

Szerző:  atty74c [2012.12.30. 21:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés szerverre

köszi a plugint nem erre gondoltam ez megvan már régota de sokszor nem müködik rendesen azaz bugos.esetleg más megoldás?
vagy átirni nem leeht ezt a plugint amiben müködne hogy hátba ne szurjon az ellenfél:köszi elöre is a segitséget

Szerző:  m0csy652 [2012.12.30. 22:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés szerverre

nemigazán lehet...

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/