hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kés Modellek
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=6992
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Puma [ 2013.01.01. 16:25 ]
Hozzászólás témája:  Kés Modellek

Sziasztok
Keresgéltem jó pár helyen hátha találok olyan leírást ami tudna segíteni ,nem sok sikerrel.
A kés szerveremre kés modelleket szeretnék berakni.Megkérdeztem pár embert azt mondták plugin segítség kell hozzá.Nem tudom ebből mennyi igaz.Megköszönném ha valaki leírná ,hogy kell berakni mondjuk egy kés modelt úgy, hogy például beírjuk /kés vagy /knife és előjön egy menü amiben modellek vannak.

Szerző:  small [ 2013.01.01. 16:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés Modellek

Knife mod

Szerző:  Puma [ 2013.01.01. 18:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés Modellek

Nem kés módra gondoltam csak modellekre amik nem tudnak semmit.

Szerző:  kiki [ 2013.01.01. 18:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés Modellek

Hungamer munkád van, én nem vállalom telóról :D

Puma ird le neki mennyi kés legyen benne...

Szerző:  m0csy652 [ 2013.01.01. 19:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés Modellek

Tessék modell :
http://gamebanana.com/cs/skins/cats/4564

Szerző:  HunGamer [ 2013.01.01. 19:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés Modellek

kiki írta:
Hungamer munkád van, én nem vállalom telóról :D

Puma ird le neki mennyi kés legyen benne...

Szivatsz? :D
Amúgy ha már ilyen körülményesen a tudtomra juttattad:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Kes menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "HunGamer"
  8.  
  9. #define MAX_KES 4//EZT ANNYIRA ALLITSD AMENNYI KESED VAN
  10.  
  11. new OnOff
  12.  
  13. new valasztott[33]
  14.  
  15. new const knife_name[MAX_KES+1][] =
  16. {
  17. "",//IDE IRD A KESEK NEVEIT
  18. "Elso kes",
  19. "Masodik kes",
  20. "Harmadik kes",
  21. "Negyedik kes"
  22. }
  23. new const knife_p_model[MAX_KES+1][] =
  24. {
  25. "",//IDE IRD A KESEK P_ MODELJEIT HA NINCS IRD ODA HOGY NINCS
  26. "models/p_elsokes.mdl",
  27. "models/p_masodik.mdl",
  28. "nincs",
  29. "models/p_negyedik_kes.mdl"
  30. }
  31. new const knife_v_model[MAX_KES+1][] =
  32. {
  33. "",//IDE IRD A KESEK V_ MODELJEIT
  34. "models/v_elso.mdl",
  35. "models/v_masodik.mdl",
  36. "models/v_harmadik.mdl",
  37. "models/v_negyedik.mdl"
  38. }
  39.  
  40. public plugin_init()
  41. {
  42. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  43. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  44. register_clcmd("say /kesmodel", "kesmodel")
  45. register_clcmd("say /kes", "kesmodel")
  46. register_clcmd("say /knife", "kesmodel")
  47. OnOff = register_cvar("kesmenu_on", "1")//PLUGIN BE/KI KAPCSOLASA
  48. }
  49. public plugin_precache()
  50. {
  51. for(new i=1; i<=MAX_KES; i++)
  52. {
  53. precache_model(knife_v_model[i])
  54. if(!(equali(knife_p_model[i], "nincs")))
  55. {
  56. precache_model(knife_p_model[i])
  57. }
  58. }
  59. return PLUGIN_CONTINUE
  60. }
  61. public kesmodel(id)
  62. {
  63. if(get_pcvar_num(OnOff))
  64. {
  65. if(is_user_alive(id))
  66. {
  67. new szTempid[10]
  68. new Menu = menu_create("Kes model menu", "kesmodelh")
  69.  
  70. for(new i=1; i<=MAX_KES; i++)
  71. {
  72. num_to_str(i, szTempid, 9)
  73. menu_additem(Menu, knife_name[i], szTempid)
  74. }
  75. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  76. menu_display(id, Menu)
  77. }
  78. else
  79. {
  80. client_print(id, print_chat, "Halott nem hasznalhatja")
  81. }
  82. }
  83. else
  84. {
  85. client_print(id, print_chat, "A valasztas jelenleg ki van kapcsolva")
  86. }
  87. return PLUGIN_HANDLED
  88. }
  89. public client_connect(id)
  90. {
  91. valasztott[id] = 0
  92. }
  93. public client_disconnect(id)
  94. {
  95. valasztott[id] = 0
  96. }
  97. public kesmodelh(id, menu, item)
  98. {
  99. if( item == MENU_EXIT )
  100. {
  101. menu_destroy(menu)
  102. return PLUGIN_HANDLED
  103. }
  104. new data[6], iName[64]
  105. new access, callback
  106. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  107.  
  108. new key = str_to_num(data)
  109.  
  110. valasztott[id] = key
  111. set_pev(id, pev_viewmodel2, knife_v_model[key])
  112. if(!(equali(knife_v_model[key], "nincs")))
  113. {
  114. set_pev(id, pev_weaponmodel2, knife_p_model[key])
  115. }
  116.  
  117. menu_destroy(menu)
  118. return PLUGIN_HANDLED
  119. }
  120. public Event_Change_Weapon(id)
  121. {
  122. new weaponID = read_data(2)
  123.  
  124. if(weaponID == CSW_KNIFE && get_pcvar_num(OnOff) && valasztott[id])
  125. {
  126. set_pev(id, pev_viewmodel2, knife_v_model[valasztott[id]])
  127. if(!(equali(knife_p_model[valasztott[id]], "nincs")))
  128. {
  129. set_pev(id, pev_weaponmodel2, knife_p_model[valasztott[id]])
  130. }
  131. }
  132. return PLUGIN_CONTINUE
  133. }

Szerző:  Dharma [ 2013.05.16. 20:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés Modellek

Sziasztok.

Nekem az a problémám ezzel a pluginnal,hogy Paintball szerveren hassználom.
Namost ha P.B. fegyver van a kezembe és beírom,hogy /kés és választok egy kés
akkor a fegyver modelljét lecseréli a kés modelljével és MP5 golyókat kezd el lőni
ütés helyett.De ha átváltok egy más fegyverre és vissza akkor már tökéletesen
működik.
Ezt a problémát lehetne orvosolni valahogy,hogy ne azt a modellt cserélje le
ami a kezünkben van hanem csak a kés modellt.

Fáradságotokat előre is köszönöm :)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/