hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.08. 06:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 377 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 377 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Eltünő fegyver
HozzászólásElküldve: 2013.01.07. 10:08 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.24. 19:42
Hozzászólások: 320
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Sziasztok nekem 1 olyan pluginra lenne szükségem ha valaki eldob egy fegyvert akkor az eltünik és senki nem tudja felvenni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Eltünő fegyver
HozzászólásElküldve: 2013.01.07. 12:12 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* AMX Mod X
  2.   * No Weapon Drop on Death
  3.   *
  4.   * (c) Copyright 2006 by VEN
  5.   *
  6.   * This file is provided as is (no warranties)
  7.   *
  8.   *
  9.   *
  10.   * Plugin disables weapon drop on death (shiled also supported, bomb excluded).
  11.   *
  12.   * Engine and fakemeta module required.
  13.   *
  14.   * CVAR amx_noweapdrop_ondeath (0: OFF, 1: ON, default: 1) disables/enables the plugin
  15.   *
  16.   * Versions:
  17.   * 0.2 - solved possible server crash issues
  18.   * maxents num uses global int now
  19.   * 0.1.2 - added entity validity extra check
  20.   * 0.1.1 - added shield support
  21.   * 0.1 - initial release
  22.   */
  23.  
  24. #include <amxmodx>
  25. #include <engine>
  26. #include <fakemeta>
  27.  
  28. #define CVAR "amx_noweapdrop_ondeath"
  29.  
  30. #define WBOX "models/w_weaponbox.mdl"
  31. #define BOMB "models/w_backpack.mdl"
  32. #define SHLD "models/w_shield.mdl"
  33.  
  34. #define MAX_PLAYERS 32
  35. new g_entid[MAX_PLAYERS + 1]
  36. new g_maxents
  37.  
  38. public plugin_init() {
  39. register_plugin("No Weapon Drop on Death", "0.2", "VEN")
  40. register_forward(FM_SetModel, "forward_set_model")
  41. register_cvar(CVAR, "1")
  42. g_maxents = get_global_int(GL_maxEntities)
  43. }
  44.  
  45. public forward_set_model(entid, model[]) {
  46. if (!is_valid_ent(entid) || !equal(model, WBOX, 9) || !get_cvar_num(CVAR))
  47. return FMRES_IGNORED
  48.  
  49. new id = entity_get_edict(entid, EV_ENT_owner)
  50. if (!id || !is_user_connected(id) || is_user_alive(id))
  51. return FMRES_IGNORED
  52.  
  53. if (equal(model, SHLD)) {
  54. kill_entity(entid)
  55. return FMRES_IGNORED
  56. }
  57.  
  58. if (equal(model, WBOX)) {
  59. g_entid[id] = entid
  60. return FMRES_IGNORED
  61. }
  62.  
  63. if (entid != g_entid[id])
  64. return FMRES_IGNORED
  65.  
  66. g_entid[id] = 0
  67.  
  68. if (equal(model, BOMB))
  69. return FMRES_IGNORED
  70.  
  71. for (new i = 1; i <= g_maxents; ++i) {
  72. if (is_valid_ent(i) && entid == entity_get_edict(i, EV_ENT_owner)) {
  73. kill_entity(entid)
  74. kill_entity(i)
  75. }
  76. }
  77.  
  78. return FMRES_IGNORED
  79. }
  80.  
  81. stock kill_entity(id) {
  82. entity_set_int(id, EV_INT_flags, entity_get_int(id, EV_INT_flags)|FL_KILLME)
  83. }
  84.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Eltünő fegyver
HozzászólásElküldve: 2013.01.07. 14:21 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.24. 19:42
Hozzászólások: 320
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
m0csy652 írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* AMX Mod X
  2.   * No Weapon Drop on Death
  3.   *
  4.   * (c) Copyright 2006 by VEN
  5.   *
  6.   * This file is provided as is (no warranties)
  7.   *
  8.   *
  9.   *
  10.   * Plugin disables weapon drop on death (shiled also supported, bomb excluded).
  11.   *
  12.   * Engine and fakemeta module required.
  13.   *
  14.   * CVAR amx_noweapdrop_ondeath (0: OFF, 1: ON, default: 1) disables/enables the plugin
  15.   *
  16.   * Versions:
  17.   * 0.2 - solved possible server crash issues
  18.   * maxents num uses global int now
  19.   * 0.1.2 - added entity validity extra check
  20.   * 0.1.1 - added shield support
  21.   * 0.1 - initial release
  22.   */
  23.  
  24. #include <amxmodx>
  25. #include <engine>
  26. #include <fakemeta>
  27.  
  28. #define CVAR "amx_noweapdrop_ondeath"
  29.  
  30. #define WBOX "models/w_weaponbox.mdl"
  31. #define BOMB "models/w_backpack.mdl"
  32. #define SHLD "models/w_shield.mdl"
  33.  
  34. #define MAX_PLAYERS 32
  35. new g_entid[MAX_PLAYERS + 1]
  36. new g_maxents
  37.  
  38. public plugin_init() {
  39. register_plugin("No Weapon Drop on Death", "0.2", "VEN")
  40. register_forward(FM_SetModel, "forward_set_model")
  41. register_cvar(CVAR, "1")
  42. g_maxents = get_global_int(GL_maxEntities)
  43. }
  44.  
  45. public forward_set_model(entid, model[]) {
  46. if (!is_valid_ent(entid) || !equal(model, WBOX, 9) || !get_cvar_num(CVAR))
  47. return FMRES_IGNORED
  48.  
  49. new id = entity_get_edict(entid, EV_ENT_owner)
  50. if (!id || !is_user_connected(id) || is_user_alive(id))
  51. return FMRES_IGNORED
  52.  
  53. if (equal(model, SHLD)) {
  54. kill_entity(entid)
  55. return FMRES_IGNORED
  56. }
  57.  
  58. if (equal(model, WBOX)) {
  59. g_entid[id] = entid
  60. return FMRES_IGNORED
  61. }
  62.  
  63. if (entid != g_entid[id])
  64. return FMRES_IGNORED
  65.  
  66. g_entid[id] = 0
  67.  
  68. if (equal(model, BOMB))
  69. return FMRES_IGNORED
  70.  
  71. for (new i = 1; i <= g_maxents; ++i) {
  72. if (is_valid_ent(i) && entid == entity_get_edict(i, EV_ENT_owner)) {
  73. kill_entity(entid)
  74. kill_entity(i)
  75. }
  76. }
  77.  
  78. return FMRES_IGNORED
  79. }
  80.  
  81. stock kill_entity(id) {
  82. entity_set_int(id, EV_INT_flags, entity_get_int(id, EV_INT_flags)|FL_KILLME)
  83. }
  84.  

Nem az kell, hogy ha meghal valaki akkor ne dobja el hanem siman, tehát halálkor se dobja, de G betüvel ha eldobja valaki akk eltünik


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 42 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole