hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 17:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 294 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 294 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 30 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: nincs lövés kör végén
HozzászólásElküldve: 2013.01.28. 16:58 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Köszönöm Nandee mostmár jó :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nincs lövés kör végén
HozzászólásElküldve: 2013.01.28. 17:11 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Érdekes. Amikor így próbáltam nem működött. Egyesével engedett lőni :)

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nincs lövés kör végén
HozzászólásElküldve: 2013.01.28. 19:49 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Az igaz hogy valamikor enged egyesével lőni.
Ha azt valaki még megcsinálná megköszönném


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nincs lövés kör végén
HozzászólásElküldve: 2013.01.28. 20:26 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
Az jó h késre vált és nem lehet visszaváltani?

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nincs lövés kör végén
HozzászólásElküldve: 2013.01.29. 16:35 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define m_flNextPrimaryAttack 46
  5. #define m_flNextSecondaryAttack 47
  6. #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4
  7.  
  8. new bool:round
  9.  
  10. public plugin_init()
  11. {
  12. register_plugin("Nincs loves korvegen","1.0","Nandee")
  13. register_logevent("event_round_end",2,"1=Round_End")
  14. register_logevent("event_round_start",2,"1=Round_Start")
  15. register_event("CurWeapon","event_curweapon", "be", "1=1")
  16. }
  17.  
  18. public event_round_end()
  19. {
  20. for(new id=0;id<get_maxplayers();id++)
  21. {
  22. round=false
  23. new wpn_ent=get_pdata_cbase(id,373)
  24. set_pdata_float(wpn_ent,m_flNextPrimaryAttack,99999.0,OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  25. set_pdata_float(wpn_ent,m_flNextSecondaryAttack,99999.0,OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  26. }
  27. }
  28.  
  29. public event_round_start()
  30. {
  31. for(new id=0;id<get_maxplayers();id++)
  32. {
  33. round=true
  34. new wpn_ent=get_pdata_cbase(id,373)
  35. set_pdata_float(wpn_ent,m_flNextPrimaryAttack,get_cvar_float("mp_freezetime"),OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  36. set_pdata_float(wpn_ent,m_flNextSecondaryAttack,get_cvar_float("mp_freezetime"),OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  37. }
  38. }
  39.  
  40. public event_curweapon(id)
  41. {
  42. if(!round)
  43. {
  44. new wpn_ent=get_pdata_cbase(id,373)
  45. set_pdata_float(wpn_ent,m_flNextPrimaryAttack,99999.0,OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  46. set_pdata_float(wpn_ent,m_flNextSecondaryAttack,99999.0,OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  47. }
  48. }
  49.  


Najó van még 1 ötletem!!!
Test it!!

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Nandee 2013.01.29. 18:32-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nincs lövés kör végén
HozzászólásElküldve: 2013.01.29. 17:12 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Tényleg. Hogy ez nekem nem jutott eszem be :)
Annyi hogy a get_user_weapon(..) a fegyver típust adja vissza.
Cseréld ki erre: get_pdata_cbase(id, 373) és tökéletes. (hamsandwich)

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nincs lövés kör végén
HozzászólásElküldve: 2013.01.29. 17:59 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
Tudtam, h nem tuti hogy jó, és hogy van rá valami, csak nem találtam sehol xD javítottam

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nincs lövés kör végén
HozzászólásElküldve: 2013.01.29. 23:34 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Nandee írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define m_flNextPrimaryAttack 46
  5. #define m_flNextSecondaryAttack 47
  6. #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4
  7.  
  8. new bool:round
  9.  
  10. public plugin_init()
  11. {
  12. register_plugin("Nincs loves korvegen","1.0","Nandee")
  13. register_logevent("event_round_end",2,"1=Round_End")
  14. register_logevent("event_round_start",2,"1=Round_Start")
  15. register_event("CurWeapon","event_curweapon", "be", "1=1")
  16. }
  17.  
  18. public event_round_end()
  19. {
  20. for(new id=0;id<get_maxplayers();id++)
  21. {
  22. round=false
  23. new wpn_ent=get_pdata_cbase(id,373)
  24. set_pdata_float(wpn_ent,m_flNextPrimaryAttack,99999.0,OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  25. set_pdata_float(wpn_ent,m_flNextSecondaryAttack,99999.0,OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  26. }
  27. }
  28.  
  29. public event_round_start()
  30. {
  31. for(new id=0;id<get_maxplayers();id++)
  32. {
  33. round=true
  34. new wpn_ent=get_pdata_cbase(id,373)
  35. set_pdata_float(wpn_ent,m_flNextPrimaryAttack,get_cvar_float("mp_freezetime"),OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  36. set_pdata_float(wpn_ent,m_flNextSecondaryAttack,get_cvar_float("mp_freezetime"),OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  37. }
  38. }
  39.  
  40. public event_curweapon(id)
  41. {
  42. if(!round)
  43. {
  44. new wpn_ent=get_pdata_cbase(id,373)
  45. set_pdata_float(wpn_ent,m_flNextPrimaryAttack,99999.0,OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  46. set_pdata_float(wpn_ent,m_flNextSecondaryAttack,99999.0,OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  47. }
  48. }
  49.  


Najó van még 1 ötletem!!!
Test it!!


Nem lehet átalakítani


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nincs lövés kör végén
HozzászólásElküldve: 2013.01.30. 05:23 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. #define m_flNextPrimaryAttack 46
  6. #define m_flNextSecondaryAttack 47
  7. #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4
  8.  
  9. new bool:round
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13. register_plugin("Nincs loves korvegen","1.0","Nandee")
  14. register_logevent("event_round_end",2,"1=Round_End")
  15. register_logevent("event_round_start",2,"1=Round_Start")
  16. register_event("CurWeapon","event_curweapon", "be", "1=1")
  17. }
  18.  
  19. public event_round_end()
  20. {
  21. for(new id=0;id<get_maxplayers();id++)
  22. {
  23. round=false
  24. new wpn_ent=get_pdata_cbase(id,373)
  25. set_pdata_float(wpn_ent,m_flNextPrimaryAttack,99999.0,OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  26. set_pdata_float(wpn_ent,m_flNextSecondaryAttack,99999.0,OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  27. }
  28. }
  29.  
  30. public event_round_start()
  31. {
  32. for(new id=0;id<get_maxplayers();id++)
  33. {
  34. round=true
  35. new wpn_ent=get_pdata_cbase(id,373)
  36. set_pdata_float(wpn_ent,m_flNextPrimaryAttack,get_cvar_float("mp_freezetime"),OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  37. set_pdata_float(wpn_ent,m_flNextSecondaryAttack,get_cvar_float("mp_freezetime"),OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  38. }
  39. }
  40.  
  41. public event_curweapon(id)
  42. {
  43. if(!round)
  44. {
  45. new wpn_ent=get_pdata_cbase(id,373)
  46. set_pdata_float(wpn_ent,m_flNextPrimaryAttack,99999.0,OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  47. set_pdata_float(wpn_ent,m_flNextSecondaryAttack,99999.0,OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  48. }
  49. }

A függvénykönyvtár lemaradt :)

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nincs lövés kör végén
HozzászólásElküldve: 2013.01.30. 16:36 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Ez már jó csak bugos!
Amilyen fegyverek voltak előző körben azok másik körre bebugolnak nem lehet lőni velük és nem lehet ujratölteni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 30 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole