hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 10:50



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 356 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 355 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Csapat csere
HozzászólásElküldve: 2013.01.27. 09:30 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
ultraibolya írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. new round
  6.  
  7. public plugin_init()
  8. {
  9. register_plugin("Swap Teams","0.6","addam")
  10. register_dictionary("swapteams.txt")
  11. register_event("SendAudio","noveld","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  12. }
  13.  
  14. public noveld()
  15. {
  16. round++
  17. if(round>=20){
  18. set_task(0.1,"visszaszamol")
  19. }
  20. }
  21.  
  22. public korvege()
  23. {
  24. client_print(0,print_chat,"%L",0,"SWAP_1");
  25. set_task(1.0,"Event_Round_End");
  26. }
  27.  
  28. public Event_Round_End(){
  29. set_cvar_num("mp_limitteams", 0)
  30. new CsTeams:team
  31. new Players[32]
  32. new playerCount, i, player
  33. get_players(Players, playerCount, "h")
  34. for (i=0; i<playerCount; i++) {
  35. player = Players[i]
  36.  
  37. team=cs_get_user_team(player)
  38. if(team==CS_TEAM_CT)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_T)
  39. else if(team==CS_TEAM_T)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_CT)
  40. cs_reset_user_model(player)
  41. }
  42. set_cvar_num("mp_limitteams", 1)
  43. set_task(6.0,"rezetmodelsz");
  44. }
  45.  
  46. public rezetmodelsz() {
  47. new Players[32]
  48. new playerCount, i, player
  49. get_players(Players, playerCount, "h")
  50. for (i=0; i<playerCount; i++) {
  51. player = Players[i]
  52. cs_reset_user_model(player)
  53. }
  54. }
  55. public visszaszamol(id){
  56. set_task(1.0,"tiz")
  57. set_task(2.0,"kilenc")
  58. set_task(3.0,"nyolc")
  59. set_task(4.0,"het")
  60. set_task(5.0,"hat")
  61. set_task(6.0,"ot")
  62. set_task(7.0,"negy")
  63. set_task(8.0,"harom")
  64. set_task(9.0,"ketto")
  65. set_task(10.0,"egy")
  66. }
  67. public tiz(id){
  68. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 12.0)
  69. show_hudmessage(id, "10")
  70. }
  71. public kilenc(id){
  72. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 12.0)
  73. show_hudmessage(id, "9")
  74. }
  75. public nyolc(id){
  76. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  77. show_hudmessage(id, "8")
  78. }
  79. public het(id){
  80. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  81. show_hudmessage(id, "7")
  82. }
  83. public hat(id){
  84. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  85. show_hudmessage(id, "6")
  86. }
  87. public ot(id){
  88. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  89. show_hudmessage(id, "5")
  90. }
  91. public negy(id){
  92. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  93. show_hudmessage(id, "4")
  94. }
  95. public harom(id){
  96. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  97. show_hudmessage(id, "3")
  98. }
  99. public ketto(id){
  100. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  101. show_hudmessage(id, "2")
  102. }
  103. public egy(id){
  104. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  105. show_hudmessage(id, "1")
  106. set_task(0.1,"korvege")
  107. }

Nem tudom hogy jó-e.Nem mondtad hol számoljon vissza ezért HUD-ra raktam.Remélem jó lesz :)


Jó de hangokall meg lehet oldani ebbe a pluginba benne vannak a hangok magyarul http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz& ... zaszamlalo

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csapat csere
HozzászólásElküldve: 2013.01.27. 10:50 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Tessék:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. new round
  6.  
  7. public plugin_init()
  8. {
  9. register_plugin("Swap Teams","0.6","addam")
  10. register_dictionary("swapteams.txt")
  11. register_event("SendAudio","noveld","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  12. }
  13.  
  14. public noveld()
  15. {
  16. round++
  17. if(round>=20){
  18. set_task(0.1,"visszaszamol")
  19. }
  20. }
  21.  
  22. public korvege()
  23. {
  24. client_print(0,print_chat,"%L",0,"SWAP_1");
  25. set_task(1.0,"Event_Round_End");
  26. }
  27.  
  28. public Event_Round_End(){
  29. set_cvar_num("mp_limitteams", 0)
  30. new CsTeams:team
  31. new Players[32]
  32. new playerCount, i, player
  33. get_players(Players, playerCount, "h")
  34. for (i=0; i<playerCount; i++) {
  35. player = Players[i]
  36.  
  37. team=cs_get_user_team(player)
  38. if(team==CS_TEAM_CT)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_T)
  39. else if(team==CS_TEAM_T)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_CT)
  40. cs_reset_user_model(player)
  41. }
  42. set_cvar_num("mp_limitteams", 1)
  43. set_task(6.0,"rezetmodelsz");
  44. }
  45.  
  46. public rezetmodelsz() {
  47. new Players[32]
  48. new playerCount, i, player
  49. get_players(Players, playerCount, "h")
  50. for (i=0; i<playerCount; i++) {
  51. player = Players[i]
  52. cs_reset_user_model(player)
  53. }
  54. }
  55. public visszaszamol(id){
  56. set_task(1.0,"tiz")
  57. set_task(2.0,"kilenc")
  58. set_task(3.0,"nyolc")
  59. set_task(4.0,"het")
  60. set_task(5.0,"hat")
  61. set_task(6.0,"ot")
  62. set_task(7.0,"negy")
  63. set_task(8.0,"harom")
  64. set_task(9.0,"ketto")
  65. set_task(10.0,"egy")
  66. }
  67. public tiz(id){
  68. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 12.0)
  69. show_hudmessage(id, "10")
  70. client_cmd(0,"stopsound")
  71. client_cmd(0,"spk mappaneve/10.wav")
  72. }
  73. public kilenc(id){
  74. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 12.0)
  75. show_hudmessage(id, "9")
  76. client_cmd(0,"spk mappaneve/9.wav")
  77. }
  78. public nyolc(id){
  79. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  80. show_hudmessage(id, "8")
  81. client_cmd(0,"spk mappaneve/8.wav")
  82. }
  83. public het(id){
  84. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  85. show_hudmessage(id, "7")
  86. client_cmd(0,"spk mappaneve/7.wav")
  87. }
  88. public hat(id){
  89. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  90. show_hudmessage(id, "6")
  91. client_cmd(0,"spk mappaneve/6.wav")
  92. }
  93. public ot(id){
  94. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  95. show_hudmessage(id, "5")
  96. client_cmd(0,"spk mappaneve/5.wav")
  97. }
  98. public negy(id){
  99. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  100. show_hudmessage(id, "4")
  101. client_cmd(0,"spk mappaneve/4.wav")
  102. }
  103. public harom(id){
  104. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  105. show_hudmessage(id, "3")
  106. client_cmd(0,"spk mappaneve/3.wav")
  107. }
  108. public ketto(id){
  109. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  110. show_hudmessage(id, "2")
  111. client_cmd(0,"spk mappaneve/2.wav")
  112. }
  113. public egy(id){
  114. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  115. show_hudmessage(id, "1")
  116. client_cmd(0,"spk mappaneve/1.wav")
  117. set_task(0.1,"korvege")
  118. }

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csapat csere
HozzászólásElküldve: 2013.01.27. 11:22 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.21. 18:04
Hozzászólások: 557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
ultraibolya írta:
Tessék:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. new round
  6.  
  7. public plugin_init()
  8. {
  9. register_plugin("Swap Teams","0.6","addam")
  10. register_dictionary("swapteams.txt")
  11. register_event("SendAudio","noveld","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  12. }
  13.  
  14. public noveld()
  15. {
  16. round++
  17. if(round>=20){
  18. set_task(0.1,"visszaszamol")
  19. }
  20. }
  21.  
  22. public korvege()
  23. {
  24. client_print(0,print_chat,"%L",0,"SWAP_1");
  25. set_task(1.0,"Event_Round_End");
  26. }
  27.  
  28. public Event_Round_End(){
  29. set_cvar_num("mp_limitteams", 0)
  30. new CsTeams:team
  31. new Players[32]
  32. new playerCount, i, player
  33. get_players(Players, playerCount, "h")
  34. for (i=0; i<playerCount; i++) {
  35. player = Players[i]
  36.  
  37. team=cs_get_user_team(player)
  38. if(team==CS_TEAM_CT)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_T)
  39. else if(team==CS_TEAM_T)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_CT)
  40. cs_reset_user_model(player)
  41. }
  42. set_cvar_num("mp_limitteams", 1)
  43. set_task(6.0,"rezetmodelsz");
  44. }
  45.  
  46. public rezetmodelsz() {
  47. new Players[32]
  48. new playerCount, i, player
  49. get_players(Players, playerCount, "h")
  50. for (i=0; i<playerCount; i++) {
  51. player = Players[i]
  52. cs_reset_user_model(player)
  53. }
  54. }
  55. public visszaszamol(id){
  56. set_task(1.0,"tiz")
  57. set_task(2.0,"kilenc")
  58. set_task(3.0,"nyolc")
  59. set_task(4.0,"het")
  60. set_task(5.0,"hat")
  61. set_task(6.0,"ot")
  62. set_task(7.0,"negy")
  63. set_task(8.0,"harom")
  64. set_task(9.0,"ketto")
  65. set_task(10.0,"egy")
  66. }
  67. public tiz(id){
  68. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 12.0)
  69. show_hudmessage(id, "10")
  70. client_cmd(0,"stopsound")
  71. client_cmd(0,"spk mappaneve/10.wav")
  72. }
  73. public kilenc(id){
  74. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 12.0)
  75. show_hudmessage(id, "9")
  76. client_cmd(0,"spk mappaneve/9.wav")
  77. }
  78. public nyolc(id){
  79. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  80. show_hudmessage(id, "8")
  81. client_cmd(0,"spk mappaneve/8.wav")
  82. }
  83. public het(id){
  84. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  85. show_hudmessage(id, "7")
  86. client_cmd(0,"spk mappaneve/7.wav")
  87. }
  88. public hat(id){
  89. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  90. show_hudmessage(id, "6")
  91. client_cmd(0,"spk mappaneve/6.wav")
  92. }
  93. public ot(id){
  94. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  95. show_hudmessage(id, "5")
  96. client_cmd(0,"spk mappaneve/5.wav")
  97. }
  98. public negy(id){
  99. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  100. show_hudmessage(id, "4")
  101. client_cmd(0,"spk mappaneve/4.wav")
  102. }
  103. public harom(id){
  104. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  105. show_hudmessage(id, "3")
  106. client_cmd(0,"spk mappaneve/3.wav")
  107. }
  108. public ketto(id){
  109. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  110. show_hudmessage(id, "2")
  111. client_cmd(0,"spk mappaneve/2.wav")
  112. }
  113. public egy(id){
  114. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  115. show_hudmessage(id, "1")
  116. client_cmd(0,"spk mappaneve/1.wav")
  117. set_task(0.1,"korvege")
  118. }

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. new round
  6.  
  7. public plugin_init()
  8. {
  9. register_plugin("Swap Teams","0.6","addam")
  10. register_dictionary("swapteams.txt")
  11. register_event("SendAudio","noveld","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  12. }
  13.  
  14. public plugin_precache()
  15. {
  16. precache_sound("mappaneve/1.wav")
  17. precache_sound("mappaneve/2.wav")
  18. precache_sound("mappaneve/3.wav")
  19. precache_sound("mappaneve/4.wav")
  20. precache_sound("mappaneve/5.wav")
  21. precache_sound("mappaneve/6.wav")
  22. precache_sound("mappaneve/7.wav")
  23. precache_sound("mappaneve/8.wav")
  24. precache_sound("mappaneve/9.wav")
  25. precache_sound("mappaneve/10.wav")
  26. }
  27. public noveld()
  28. {
  29. round++
  30. if(round>=20){
  31. set_task(0.1,"visszaszamol")
  32. }
  33. }
  34.  
  35. public korvege()
  36. {
  37. client_print(0,print_chat,"%L",0,"SWAP_1");
  38. set_task(1.0,"Event_Round_End");
  39. }
  40.  
  41. public Event_Round_End(){
  42. set_cvar_num("mp_limitteams", 0)
  43. new CsTeams:team
  44. new Players[32]
  45. new playerCount, i, player
  46. get_players(Players, playerCount, "h")
  47. for (i=0; i<playerCount; i++) {
  48. player = Players[i]
  49.  
  50. team=cs_get_user_team(player)
  51. if(team==CS_TEAM_CT)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_T)
  52. else if(team==CS_TEAM_T)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_CT)
  53. cs_reset_user_model(player)
  54. }
  55. set_cvar_num("mp_limitteams", 1)
  56. set_task(6.0,"rezetmodelsz");
  57. }
  58.  
  59. public rezetmodelsz() {
  60. new Players[32]
  61. new playerCount, i, player
  62. get_players(Players, playerCount, "h")
  63. for (i=0; i<playerCount; i++) {
  64. player = Players[i]
  65. cs_reset_user_model(player)
  66. }
  67. }
  68. public visszaszamol(id){
  69. set_task(1.0,"tiz")
  70. set_task(2.0,"kilenc")
  71. set_task(3.0,"nyolc")
  72. set_task(4.0,"het")
  73. set_task(5.0,"hat")
  74. set_task(6.0,"ot")
  75. set_task(7.0,"negy")
  76. set_task(8.0,"harom")
  77. set_task(9.0,"ketto")
  78. set_task(10.0,"egy")
  79. }
  80. public tiz(id){
  81. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 12.0)
  82. show_hudmessage(id, "10")
  83. client_cmd(0,"stopsound")
  84. client_cmd(0,"spk mappaneve/10.wav")
  85. }
  86. public kilenc(id){
  87. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 12.0)
  88. show_hudmessage(id, "9")
  89. client_cmd(0,"spk mappaneve/9.wav")
  90. }
  91. public nyolc(id){
  92. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  93. show_hudmessage(id, "8")
  94. client_cmd(0,"spk mappaneve/8.wav")
  95. }
  96. public het(id){
  97. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  98. show_hudmessage(id, "7")
  99. client_cmd(0,"spk mappaneve/7.wav")
  100. }
  101. public hat(id){
  102. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  103. show_hudmessage(id, "6")
  104. client_cmd(0,"spk mappaneve/6.wav")
  105. }
  106. public ot(id){
  107. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  108. show_hudmessage(id, "5")
  109. client_cmd(0,"spk mappaneve/5.wav")
  110. }
  111. public negy(id){
  112. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  113. show_hudmessage(id, "4")
  114. client_cmd(0,"spk mappaneve/4.wav")
  115. }
  116. public harom(id){
  117. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  118. show_hudmessage(id, "3")
  119. client_cmd(0,"spk mappaneve/3.wav")
  120. }
  121. public ketto(id){
  122. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  123. show_hudmessage(id, "2")
  124. client_cmd(0,"spk mappaneve/2.wav")
  125. }
  126. public egy(id){
  127. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  128. show_hudmessage(id, "1")
  129. client_cmd(0,"spk mappaneve/1.wav")
  130. set_task(0.1,"korvege")
  131. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csapat csere
HozzászólásElküldve: 2013.01.27. 11:25 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Úgy tudom hogy ha spk-t használsz nem kell precahce,de így is jó :)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csapat csere
HozzászólásElküldve: 2013.01.27. 11:31 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Akkor rosszul tudod. Mindegy hogy mp3 vagy wav.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole