hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Csapat csere
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=7267
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Tomos [ 2013.01.25. 17:53 ]
Hozzászólás témája:  Csapat csere

Olyan plugint szeretnék kérni ami pl 15 kör után visszaszámol 15 töl mint a zombi visszaszámlálóban és kiirja hogy csapat csere következik és felcseréli a csapatokat.

Szerző:  crazy` [ 2013.01.25. 18:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csapat csere

alul a köszi gomb :D
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=DSL

Szerző:  Tomos [ 2013.01.25. 18:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csapat csere

socrazy írta:


Ez vissza is számol?

Szerző:  crazy` [ 2013.01.25. 18:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csapat csere

Tomos írta:
socrazy írta:


Ez vissza is számol?

teszteld

Szerző:  Tomos [ 2013.01.25. 18:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csapat csere

socrazy írta:
Tomos írta:
socrazy írta:


Ez vissza is számol?

teszteld

Ok de úgy értetem a vissza számlálást mint ebben a pluginban http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz& ... zaszamlalo

Szerző:  HunGamer [ 2013.01.25. 18:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csapat csere

Nem számol vissza. Csak 3(cvarral állítható) kör után cserél.

Szerző:  Tomos [ 2013.01.25. 18:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csapat csere

HunGamer írta:
Nem számol vissza. Csak 3(cvarral állítható) kör után cserél.


De nem lehetne bele irni?

Szerző:  HunGamer [ 2013.01.25. 20:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csapat csere

De belelehet.

Szerző:  Tomos [ 2013.01.25. 20:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csapat csere

HunGamer írta:
De belelehet.


Én úgy gondoltam ha pl beálitom 20 köre akkor a 20-dik körben 10töl elkezd vissza számolni hogy 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 és miután vissza számolt felcserélné a csapatokat.

Szerző:  ultraibolya [ 2013.01.26. 22:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csapat csere

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. new round
  6.  
  7. public plugin_init()
  8. {
  9. register_plugin("Swap Teams","0.6","addam")
  10. register_dictionary("swapteams.txt")
  11. register_event("SendAudio","noveld","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  12. }
  13.  
  14. public noveld()
  15. {
  16. round++
  17. if(round>=20){
  18. set_task(0.1,"visszaszamol")
  19. }
  20. }
  21.  
  22. public korvege()
  23. {
  24. client_print(0,print_chat,"%L",0,"SWAP_1");
  25. set_task(1.0,"Event_Round_End");
  26. }
  27.  
  28. public Event_Round_End(){
  29. set_cvar_num("mp_limitteams", 0)
  30. new CsTeams:team
  31. new Players[32]
  32. new playerCount, i, player
  33. get_players(Players, playerCount, "h")
  34. for (i=0; i<playerCount; i++) {
  35. player = Players[i]
  36.  
  37. team=cs_get_user_team(player)
  38. if(team==CS_TEAM_CT)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_T)
  39. else if(team==CS_TEAM_T)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_CT)
  40. cs_reset_user_model(player)
  41. }
  42. set_cvar_num("mp_limitteams", 1)
  43. set_task(6.0,"rezetmodelsz");
  44. }
  45.  
  46. public rezetmodelsz() {
  47. new Players[32]
  48. new playerCount, i, player
  49. get_players(Players, playerCount, "h")
  50. for (i=0; i<playerCount; i++) {
  51. player = Players[i]
  52. cs_reset_user_model(player)
  53. }
  54. }
  55. public visszaszamol(id){
  56. set_task(1.0,"tiz")
  57. set_task(2.0,"kilenc")
  58. set_task(3.0,"nyolc")
  59. set_task(4.0,"het")
  60. set_task(5.0,"hat")
  61. set_task(6.0,"ot")
  62. set_task(7.0,"negy")
  63. set_task(8.0,"harom")
  64. set_task(9.0,"ketto")
  65. set_task(10.0,"egy")
  66. }
  67. public tiz(id){
  68. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 12.0)
  69. show_hudmessage(id, "10")
  70. }
  71. public kilenc(id){
  72. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 12.0)
  73. show_hudmessage(id, "9")
  74. }
  75. public nyolc(id){
  76. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  77. show_hudmessage(id, "8")
  78. }
  79. public het(id){
  80. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  81. show_hudmessage(id, "7")
  82. }
  83. public hat(id){
  84. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  85. show_hudmessage(id, "6")
  86. }
  87. public ot(id){
  88. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  89. show_hudmessage(id, "5")
  90. }
  91. public negy(id){
  92. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  93. show_hudmessage(id, "4")
  94. }
  95. public harom(id){
  96. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  97. show_hudmessage(id, "3")
  98. }
  99. public ketto(id){
  100. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  101. show_hudmessage(id, "2")
  102. }
  103. public egy(id){
  104. set_hudmessage(85, 85, 255, 0.27, 0.05, 0, 6.0, 1.0)
  105. show_hudmessage(id, "1")
  106. set_task(0.1,"korvege")
  107. }

Nem tudom hogy jó-e.Nem mondtad hol számoljon vissza ezért HUD-ra raktam.Remélem jó lesz :)

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/