hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 10:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 224 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 224 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés model
HozzászólásElküldve: 2013.01.26. 18:10 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Üdv!

Egy olyan plugin kellene amivel kicserélhetem külön a CT és külön T kés modeljét (v_ és p_modelt)

Előre is köszönöm


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés model
HozzászólásElküldve: 2013.01.26. 19:00 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "HunGamer"
  8.  
  9.  
  10. public plugin_init()
  11. {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  14. }
  15. public Event_Change_Weapon(id)
  16. {
  17. new weaponID = read_data(2)
  18.  
  19. if(weaponID == CSW_KNIFE)
  20. {
  21. if(get_user_team(id) == 1)
  22. {
  23. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_te.mdl") //TE V_
  24. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_te.mdl")//TE P_
  25. }
  26. else if(get_user_team(id) == 2)
  27. {
  28. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_ct.mdl")//CT V_
  29. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_ct.mdl")//CT P_
  30. }
  31. }
  32. return PLUGIN_CONTINUE
  33. }

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->

Ők köszönték meg HunGamer nek ezt a hozzászólást: Pele (2013.01.29. 15:12)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés model
HozzászólásElküldve: 2013.01.26. 21:09 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
HunGamer írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "HunGamer"
  8.  
  9.  
  10. public plugin_init()
  11. {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  14. }
  15. public Event_Change_Weapon(id)
  16. {
  17. new weaponID = read_data(2)
  18.  
  19. if(weaponID == CSW_KNIFE)
  20. {
  21. if(get_user_team(id) == 1)
  22. {
  23. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_te.mdl") //TE V_
  24. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_te.mdl")//TE P_
  25. }
  26. else if(get_user_team(id) == 2)
  27. {
  28. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_ct.mdl")//CT V_
  29. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_ct.mdl")//CT P_
  30. }
  31. }
  32. return PLUGIN_CONTINUE
  33. }


Valami nem jó, feltettem és fel megyek a szerverre átváltok késre akkor kivág a játékból


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés model
HozzászólásElküldve: 2013.01.27. 11:01 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Hopp. My fail. Ez már jó lesz.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "HunGamer"
  8.  
  9. new const p_temodel[] = "models/p_te.mdl" //TE P_ MODEL
  10. new const v_temodel[] = "models/v_te.mdl" //TE V_ MODEL
  11. new const p_ctmodel[] = "models/p_ct.mdl" //CT P_ MODEL
  12. new const v_ctmodel[] = "models/v_ct.mdl" //CT V_ MODEL
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  18. }
  19. public plugin_precache()
  20. {
  21. precache_model(p_temodel)
  22. precache_model(v_temodel)
  23. precache_model(p_ctmodel)
  24. precache_model(v_ctmodel)
  25. }
  26. public Event_Change_Weapon(id)
  27. {
  28. new weaponID = read_data(2)
  29.  
  30. if(weaponID == CSW_KNIFE)
  31. {
  32. if(get_user_team(id) == 1)
  33. {
  34. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_temodel)
  35. set_pev(id, pev_weaponmodel2, p_temodel)
  36. }
  37. else if(get_user_team(id) == 2)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_ctmodel)
  40. set_pev(id, pev_weaponmodel2, p_ctmodel)
  41. }
  42. }
  43. return PLUGIN_CONTINUE
  44. }

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->

Ők köszönték meg HunGamer nek ezt a hozzászólást: demon (2013.01.27. 15:58)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole