hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Szint Limit!
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=7447
Oldal: 1 / 2

Szerző:  tetrix [ 2013.02.17. 10:15 ]
Hozzászólás témája:  Szint Limit!

Sziasztok ! :)
Csináltam 1 CoD MW3 mod-ot saját kezüleg sajnos nincs benne a szint határ Olvastam a Forumban hogy van rá megoldás hogy kell de sajnos még nem vagyok annyira profi hogy megvalósitsam magamnak , meg persze saját magam lengyenlröl forditottam le !

Na a Lényeg az Itt 1 kisebb részlet a forráskódból amihez kellene alkalmazni azt amit itt találtam fent:
Kód:
if(poziom_gracza[id] > szintlimit)
client_print(id, 3, "valassz kisebb kasztot")


és ezt a szint limitet itt kellene alkalmazni ( pontok kiosztásánál is ! )

Kód:
public WybierzKlase(id)
{
   new menu = menu_create("[<<eb@>>]Valazd ki a Fegyvered:", "Wybierzfrakcje_Handle");
   for(new i = 1;i<sizeof(frakcje);i++){
      menu_additem(menu, frakcje[i]);
   }
   menu_display(id, menu);
}

public Wybierzfrakcje_Handle(id, menu2, item)
{       
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu2);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }       
   
   item++;
   frakcja_gracza[id] = item;
   new menu = menu_create("[<<eb@>>]Valazd ki a Fegyvered:", "WybierzKlase_Handle");
   new klasa[50];
   for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
   {
      if(nalezy_do[i] == item){
         WczytajDane(id, i);
         format(klasa, 49, "%s \ySzint: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
         menu_additem(menu, klasa);
      }
      

   }
   
   WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
   
   menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
   menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Elozo Oldal");
   menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Kovetkezo Oldal");
   menu_display(id, menu);
   
   client_cmd(id, "spk mw/select");
   #if defined BOTY
   if(is_user_bot2(id))
      WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
   #endif
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
   client_cmd(id, "spk mw/select");
   
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }       
   
   item++;
   
   new ile = 0;
   for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
   {
      if(nalezy_do[i] == frakcja_gracza[id]){
         ile++;
      }
      if(ile == item)
      {
         item = i;
         break;
      }
   }
   if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) || item == Terminator && !(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION) || item == Assassin && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F) || item == RatkoMladic && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E) || item == Ujpremium1 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F) || item == Ujpremium2 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
   {
      ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Nincs Hozzaferesed a Premium Fegyokhoz.");
      WybierzKlase(id);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   
   else if(item == Polgarmester && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Armageddon && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Gyilkos && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Generalis && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Harcos && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Uj1 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Ujvip2 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
   {
      ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Nincs Hozzaferesed a VIP Fegyokhoz.");
      WybierzKlase(id);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   
   else
   {
      if(item == klasa_gracza[id])
         return PLUGIN_CONTINUE;
      
      
      
      if(klasa_gracza[id])
      {
         nowa_klasa_gracza[id] = item;
         ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Ez lesz a Fegyvered a kovetkezo kortol");
      }
      else
      {
         klasa_gracza[id] = item;
         WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
         if(is_user_alive(id)) Odrodzenie(id);
      }
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public PrzydzielPunkty(id)
{
   new inteligencja[65];
   new zdrowie[60];
   new wytrzymalosc[60];
   new kondycja[60];
   new tytul[25];
   format(inteligencja, 64, "Inteligencia: \r%i \y(Noveli a Tamadast)", inteligencja_gracza[id]);
   format(zdrowie, 59, "Energia: \r%i \y(Noveli az Eleted)", zdrowie_gracza[id]);
   format(wytrzymalosc, 59, "Ero: \r%i \y(Csokenti a Serulest)", wytrzymalosc_gracza[id]);
   format(kondycja, 59, "Kondicio: \r%i \y(Noveli a futas tempojat)", kondycja_gracza[id]);
   format(tytul, 24, "Eloszthato Pontok(%i):", punkty_player[id]);
   new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
   menu_additem(menu, inteligencja);
   menu_additem(menu, zdrowie);
   menu_additem(menu, wytrzymalosc);
   menu_additem(menu, kondycja);
   menu_display(id, menu);
   #if defined BOTY
   if(is_user_bot2(id))
      PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
   #endif
}

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
   client_cmd(id, "spk mw/select");
   
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   
   switch(item)
   {
      case 0:
      {   
         if(inteligencja_gracza[id]<125)
            inteligencja_gracza[id]++;
         else
            ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Elerted a maximalis inteligenciat");
         
      }
      case 1:
      {   
         if(zdrowie_gracza[id]<125)
            zdrowie_gracza[id]++;
         else
            ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Elerted a maximalis Energiad");
      }
      case 2:
      {   
         if(wytrzymalosc_gracza[id]<125)
            wytrzymalosc_gracza[id]++;
         else
            ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Elerted a maximalis Erot");
         
      }
      case 3:
      {   
         if(kondycja_gracza[id]<125)
            kondycja_gracza[id]++;
         else
            ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Elerted a maximalis Kondiciot");
      }
   }
   
   punkty_player[id]--;
   
   if(punkty_player[id]>0)
      PrzydzielPunkty(id);
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

Meg ha Kérhetnénk hozzá 1 Cvart is mellékeljetek :)
Szerintem Ennyi elég :) Remélem Tudtok Segiteni Előre is köszönöm :))))

Szerző:  small [ 2013.02.17. 11:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szint Limit!

tetrix írta:
Sziasztok ! :)
Csináltam 1 CoD MW3 mod-ot saját kezüleg sajnos nincs benne a szint határ Olvastam a Forumban hogy van rá megoldás hogy kell de sajnos még nem vagyok annyira profi hogy megvalósitsam magamnak , meg persze saját magam lengyenlröl forditottam le !

Na a Lényeg az Itt 1 kisebb részlet a forráskódból amihez kellene alkalmazni azt amit itt találtam fent:
Kód:
if(poziom_gracza[id] > szintlimit)
client_print(id, 3, "valassz kisebb kasztot")


és ezt a szint limitet itt kellene alkalmazni ( pontok kiosztásánál is ! )

Kód:
public WybierzKlase(id)
{
   new menu = menu_create("[<<eb@>>]Valazd ki a Fegyvered:", "Wybierzfrakcje_Handle");
   for(new i = 1;i<sizeof(frakcje);i++){
      menu_additem(menu, frakcje[i]);
   }
   menu_display(id, menu);
}

public Wybierzfrakcje_Handle(id, menu2, item)
{       
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu2);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }       
   
   item++;
   frakcja_gracza[id] = item;
   new menu = menu_create("[<<eb@>>]Valazd ki a Fegyvered:", "WybierzKlase_Handle");
   new klasa[50];
   for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
   {
      if(nalezy_do[i] == item){
         WczytajDane(id, i);
         format(klasa, 49, "%s \ySzint: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
         menu_additem(menu, klasa);
      }
      

   }
   
   WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
   
   menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
   menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Elozo Oldal");
   menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Kovetkezo Oldal");
   menu_display(id, menu);
   
   client_cmd(id, "spk mw/select");
   #if defined BOTY
   if(is_user_bot2(id))
      WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
   #endif
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
   client_cmd(id, "spk mw/select");
   
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }       
   
   item++;
   
   new ile = 0;
   for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
   {
      if(nalezy_do[i] == frakcja_gracza[id]){
         ile++;
      }
      if(ile == item)
      {
         item = i;
         break;
      }
   }
   if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) || item == Terminator && !(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION) || item == Assassin && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F) || item == RatkoMladic && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E) || item == Ujpremium1 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F) || item == Ujpremium2 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
   {
      ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Nincs Hozzaferesed a Premium Fegyokhoz.");
      WybierzKlase(id);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   
   else if(item == Polgarmester && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Armageddon && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Gyilkos && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Generalis && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Harcos && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Uj1 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Ujvip2 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
   {
      ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Nincs Hozzaferesed a VIP Fegyokhoz.");
      WybierzKlase(id);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   
   else
   {
      if(item == klasa_gracza[id])
         return PLUGIN_CONTINUE;
      
      
      
      if(klasa_gracza[id])
      {
         nowa_klasa_gracza[id] = item;
         ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Ez lesz a Fegyvered a kovetkezo kortol");
      }
      else
      {
         klasa_gracza[id] = item;
         WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
         if(is_user_alive(id)) Odrodzenie(id);
      }
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public PrzydzielPunkty(id)
{
   new inteligencja[65];
   new zdrowie[60];
   new wytrzymalosc[60];
   new kondycja[60];
   new tytul[25];
   format(inteligencja, 64, "Inteligencia: \r%i \y(Noveli a Tamadast)", inteligencja_gracza[id]);
   format(zdrowie, 59, "Energia: \r%i \y(Noveli az Eleted)", zdrowie_gracza[id]);
   format(wytrzymalosc, 59, "Ero: \r%i \y(Csokenti a Serulest)", wytrzymalosc_gracza[id]);
   format(kondycja, 59, "Kondicio: \r%i \y(Noveli a futas tempojat)", kondycja_gracza[id]);
   format(tytul, 24, "Eloszthato Pontok(%i):", punkty_player[id]);
   new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
   menu_additem(menu, inteligencja);
   menu_additem(menu, zdrowie);
   menu_additem(menu, wytrzymalosc);
   menu_additem(menu, kondycja);
   menu_display(id, menu);
   #if defined BOTY
   if(is_user_bot2(id))
      PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
   #endif
}

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
   client_cmd(id, "spk mw/select");
   
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   
   switch(item)
   {
      case 0:
      {   
         if(inteligencja_gracza[id]<125)
            inteligencja_gracza[id]++;
         else
            ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Elerted a maximalis inteligenciat");
         
      }
      case 1:
      {   
         if(zdrowie_gracza[id]<125)
            zdrowie_gracza[id]++;
         else
            ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Elerted a maximalis Energiad");
      }
      case 2:
      {   
         if(wytrzymalosc_gracza[id]<125)
            wytrzymalosc_gracza[id]++;
         else
            ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Elerted a maximalis Erot");
         
      }
      case 3:
      {   
         if(kondycja_gracza[id]<125)
            kondycja_gracza[id]++;
         else
            ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Elerted a maximalis Kondiciot");
      }
   }
   
   punkty_player[id]--;
   
   if(punkty_player[id]>0)
      PrzydzielPunkty(id);
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

Meg ha Kérhetnénk hozzá 1 Cvart is mellékeljetek :)
Szerintem Ennyi elég :) Remélem Tudtok Segiteni Előre is köszönöm :))))


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public WybierzKlase(id)
  2. {
  3. if(poziom_gracza[id] > get_pcvar_num(szintlimit))
  4. {
  5. client_print(id, 3, "valassz kisebb kasztot")
  6. return PLUGIN_HANDLED;
  7. }
  8.  
  9. {
  10. new menu = menu_create("[<<eb@>>]Valazd ki a Fegyvered:", "Wybierzfrakcje_Handle");
  11. for(new i = 1;i<sizeof(frakcje);i++){
  12. menu_additem(menu, frakcje[i]);
  13. }
  14. menu_display(id, menu);
  15. }
  16. }
  17.  

Cvar:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new szintlimit
  2. szintlimit = register_pcvar("szintlimit","100")


Nem biztos h jó :D

Szerző:  tetrix [ 2013.02.17. 11:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szint Limit!

Háth Megpróbálom de nagyon Szépen köszönöm :))

Szerző:  IrOn [ 2013.02.17. 11:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szint Limit!

Megirtad egészet saját kezűleg lengyelre majd lefordítottad és most a szintlimitet nem tudod beleirni. Kiegek xd

Szerző:  kiki [ 2013.02.17. 11:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szint Limit!

IrOn123 írta:
Megirtad egészet saját kezűleg lengyelre majd lefordítottad és most a szintlimitet nem tudod beleirni. Kiegek xd


Nem teljesen kell érteni, leszedtek egy cod módot, s a készítőt átírták, de amúgy semmi közük hozzá.

Szerző:  small [ 2013.02.17. 12:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szint Limit!

Hop valamit elírtam javítva :D

Szerző:  HunGamer [ 2013.02.17. 19:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szint Limit!

relációs jelet fordítsd meg.

Szerző:  tetrix [ 2013.02.18. 10:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szint Limit!

Na Helyzet az hogy Small Majdnem jól leirta csak ott gond volt mert rossz helyre helyezte és nem hozta be a fegyver menüt :/
Aztán én Átraktam máshova igy már majdnem jó lett :D behozta a fegyver menüt meg annak belül az almenünek addig oké belemék pl.: Sima fegyverek : és rámentem 1es szintü kasztra de azt irta ki hogy válasszak kisebb kasztot :/ Tessék a Forrás ahova beraktam :
Kód:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) 
{
   client_cmd(id, "spk mw/select");
   
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }       
   
   item++;
   
   new ile = 0;
   for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
   {
      if(nalezy_do[i] == frakcja_gracza[id]){
         ile++;
      }
      if(ile == item)
      {
         item = i;
         break;
      }
   }
   if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) || item == Terminator && !(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION) || item == Assassin && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F) || item == RatkoMladic && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E) || item == Ujpremium1 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F) || item == Ujpremium2 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
   {
      ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Nincs Hozzaferesed a Premium Fegyokhoz.");
      WybierzKlase(id);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   
   else if(item == Polgarmester && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Armageddon && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Gyilkos && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Generalis && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Harcos && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Uj1 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Ujvip2 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
   {
      ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Nincs Hozzaferesed a VIP Fegyokhoz.");
      WybierzKlase(id);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   
   if(poziom_gracza[id] < get_pcvar_num(szintlimit))
   {
      ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Valassz kisebb kasztot!");
      WybierzKlase(id);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   
   else
   {
      if(item == klasa_gracza[id])
         return PLUGIN_CONTINUE;
      
      
      
      if(klasa_gracza[id])
      {
         nowa_klasa_gracza[id] = item;
         ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Ez lesz a Fegyvered a kovetkezo kortol");
      }
      else
      {
         klasa_gracza[id] = item;
         WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
         if(is_user_alive(id)) Odrodzenie(id);
      }
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

Ha valaki tudd segiteni kijavitani az jó lenne :D

Szerző:  small [ 2013.02.18. 14:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szint Limit!

tetrix írta:
Na Helyzet az hogy Small Majdnem jól leirta csak ott gond volt mert rossz helyre helyezte és nem hozta be a fegyver menüt :/
Aztán én Átraktam máshova igy már majdnem jó lett :D behozta a fegyver menüt meg annak belül az almenünek addig oké belemék pl.: Sima fegyverek : és rámentem 1es szintü kasztra de azt irta ki hogy válasszak kisebb kasztot :/ Tessék a Forrás ahova beraktam :
Kód:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) 
{
   client_cmd(id, "spk mw/select");
   
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }       
   
   item++;
   
   new ile = 0;
   for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
   {
      if(nalezy_do[i] == frakcja_gracza[id]){
         ile++;
      }
      if(ile == item)
      {
         item = i;
         break;
      }
   }
   if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) || item == Terminator && !(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION) || item == Assassin && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F) || item == RatkoMladic && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E) || item == Ujpremium1 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F) || item == Ujpremium2 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
   {
      ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Nincs Hozzaferesed a Premium Fegyokhoz.");
      WybierzKlase(id);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   
   else if(item == Polgarmester && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Armageddon && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Gyilkos && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Generalis && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Harcos && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Uj1 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Ujvip2 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
   {
      ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Nincs Hozzaferesed a VIP Fegyokhoz.");
      WybierzKlase(id);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   
   if(poziom_gracza[id] < get_pcvar_num(szintlimit))
   {
      ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Valassz kisebb kasztot!");
      WybierzKlase(id);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   
   else
   {
      if(item == klasa_gracza[id])
         return PLUGIN_CONTINUE;
      
      
      
      if(klasa_gracza[id])
      {
         nowa_klasa_gracza[id] = item;
         ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Ez lesz a Fegyvered a kovetkezo kortol");
      }
      else
      {
         klasa_gracza[id] = item;
         WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
         if(is_user_alive(id)) Odrodzenie(id);
      }
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

Ha valaki tudd segiteni kijavitani az jó lenne :D

Kód:
 if(poziom_gracza[id] < get_pcvar_num(szintlimit))

-->
Kód:
 if(poziom_gracza[id] > get_pcvar_num(szintlimit))

Szerző:  tetrix [ 2013.02.18. 16:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szint Limit!

Small Ahogy irtad hogy javitsamki az szart sem ér kijavitottam és a 200 as szintü fegyveremre nem irt semmitpedig a Cvar-ban 100 a limit amugy meg ahogyén csináltam jó csak mindenre azt irja h válasszak kisebb kasztot :/

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/