hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Base Builder 6.5 Zomibe Models
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=7475
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Sommingo [2013.02.20. 18:24 ]
Hozzászólás témája:  Base Builder 6.5 Zomibe Models

Sziasztok!Már egyszer kértem több modellt a base builder modhoz de akkor csak az alapokat irtátok le.Lehet valamit rosszul irtam le,mind 1.
Tudnátok adni más(nem az alap 4et)zombi modeleket?Vagy a zombi modosok is jók hozzá?Tudna valaki segiteni ebbe?
Előre is köszönöm.

Szerző:  crazy` [2013.02.20. 19:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: Base Builder 6.5 Zomibe Models

keresgélj:
Q.player @ Modellek

Szerző:  Pele [2013.02.21. 07:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Base Builder 6.5 Zomibe Models

socrazy írta:

barmien cs 1.6 zombi modelt be tudsz rakni csak ha tul nagy / magas a zombi a feje akkor is ott marad ahol az alap t modellnek van....

Szerző:  Sommingo [2013.02.21. 17:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Base Builder 6.5 Zomibe Models

Igen.És ha találtam 1 modellt és beraktam utána mit csináljak vele mert elvileg kéne amxx fájl vagy valami hogy működjön.Vagy nem?
Nem igazán értek ehez és ha valaki segitene megköszönönném.

Szerző:  dontercfg [2013.02.21. 17:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Base Builder 6.5 Zomibe Models

Ezt változtasd kedved szerint! :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <basebuilder>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7.  
  8. // VIP zombie a Jogot állítsátok, kedvetekre.
  9. new const zclass1_name[] = { "VIP Gyors Zombie" }
  10. new const zclass1_info[] = { "HP+ Speed++" }
  11. new const zclass1_model[] = { "zombie_resident" }
  12. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_queenclaw" }
  13. const zclass1_health = 2600
  14. const zclass1_speed = 315
  15. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  16. const zclass1_adminflags = ADMIN_LEVEL_A
  17.  
  18. // VIP zombie a jogot állítsátok
  19. new const zclass2_name[] = { "VIP Tank Zombie" }
  20. new const zclass2_info[] = { "HP++ Speed--" }
  21. new const zclass2_model[] = { "zombie_big" }
  22. new const zclass2_clawmodel[] = { "v_queenclaw" }
  23. const zclass2_health = 4500
  24. const zclass2_speed = 215
  25. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  26. const zclass2_adminflags = ADMIN_LEVEL_A
  27.  
  28. // Nagyot ugró zombi
  29. new const zclass3_name[] = { "Ugró Zombi" }
  30. new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
  31. new const zclass3_model[] = { "jump" }
  32. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_jump" }
  33. const zclass3_health = 2500
  34. const zclass3_speed = 285
  35. const Float:zclass3_gravity = 0.5
  36. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  37.  
  38. // Tank Zombie
  39. new const zclass4_name[] = { "Tanker Zombie" }
  40. new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
  41. new const zclass4_model[] = { "tank" }
  42. new const zclass4_clawmodel[] = { "v_queenclaw" }
  43. const zclass4_health = 4200
  44. const zclass4_speed = 200
  45. const Float:zclass4_gravity = 1.0
  46. const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
  47. #define TANK_ARMOR 200
  48.  
  49.  
  50. new g_zclass_tanker
  51.  
  52.  
  53. public plugin_precache()
  54. {
  55. register_plugin("[BB] Zombie fajok", "6.5", "Stricimaci")
  56.  
  57.  
  58. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  59. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  60. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  61. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  62. }
  63.  
  64. #if defined TANK_ARMOR
  65. public plugin_init()
  66. {
  67. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  68. }
  69.  
  70. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  71. {
  72. if (!is_user_alive(id))
  73. return ;
  74.  
  75. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  76. {
  77. give_item(id, "item_assaultsuit");
  78. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  79. }
  80. }
  81. #endif


Ha azt akarod hogy mindeggyiket bárki használni tudja akkor ezt változtasd!
const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL

Szerző:  crazy` [2013.02.21. 19:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Base Builder 6.5 Zomibe Models

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const zclass3_model[] = { "jump" } // itt adod meg a modell elérési útját
  2. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_jump" } // itt pedig a "kezét"

Szerző:  Pele [2013.02.21. 19:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Base Builder 6.5 Zomibe Models

socrazy írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const zclass3_model[] = { "jump" } // itt adod meg a modell elérési útját
  2. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_jump" } // itt pedig a "kezét"


Az elérési utját nem ott tudod megadni ha joltudom
a models/player/zombineve.mdlnélkül/zombineve.mdl

Szerző:  crazy` [2013.02.21. 20:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Base Builder 6.5 Zomibe Models

Pele írta:
socrazy írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const zclass3_model[] = { "jump" } // itt adod meg a modell elérési útját
  2. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_jump" } // itt pedig a "kezét"


Az elérési utját nem ott tudod megadni ha joltudom
a models/player/zombineve.mdlnélkül/zombineve.mdl


nem jól tudod.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/