hlmod.hu
https://hlmod.hu/

2 ugras 12 player-nél
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=7519
Oldal: 1 / 2

Szerző:  theglorious [ 2013.02.24. 13:40 ]
Hozzászólás témája:  2 ugras 12 player-nél

Hello,
Nekem egy olyan plugin kell amivel 12 playernál 2- őt tud ugrani a játékos, spec botokat ne számolya bele... Autómatikussan indítsa el, és ha 10 11 ember játszik akkor írja ki hudba és chatba hogy: 10 nél: Már csak 2 ember kell a dupla ugráshoz!
11 nél: Már csak egy ember kell a dupla ugráshoz! 12 nél A dupla ugrás bekapcsólva, ha map resi kell hogy menjen a plugin akkor ugyan arra a mapra rakja vissza illetve ha elég egy resi akkor ezt írja A dupla ugrás bekapcsólva, következő kőrben használható! Megoldható lenne? Chat ba illetve hudba ékezetes betükkel írja ki :) chat színek : sárga hud: piros mikormég nincs dupla ugrás kék mikor van, középre kérném :) köszönöm előre is

Szerző:  HunGamer [ 2013.02.24. 18:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: 2 ugras 12 player-nél

Próbáld ki:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. #define PLUS_JUMPS 1
  6. #define MIN_PLAYERS 12
  7.  
  8. new jumpnum[33] = 0
  9. new bool:dojump[33] = false
  10. new players[32], playernum
  11. new bool:engedelyezve, bool:kovetkezoben
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. register_plugin("MultiJump","1.1","twistedeuphoria")
  16. register_logevent("End", 2, "1=Round_End")
  17. set_task(120.0, "hirdet", 0, _, _, "b")
  18. }
  19. public End()
  20. {
  21. if(kovetkezoben)
  22. {
  23. engedelyezve = true
  24. }
  25. else
  26. {
  27. engedelyezve = false
  28. }
  29. }
  30. public hirdet()
  31. {
  32. if(kovetkezoben && !engedelyezve)
  33. {
  34. set_hudmessage(0, 0, 255, 0.3, 0.3, 0, 6.0, 10.0)
  35. show_hudmessage(0, "A kovetkezo kortol^nvan duplaugras")
  36. client_print(0, print_chat, "A kovetkezo kortol^nvan duplaugras")
  37. }
  38. else if(!kovetkezoben)
  39. {
  40. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3, 0.3, 0, 6.0, 10.0)
  41. show_hudmessage(0, "Mar csak %d ember^nkell a dupla ugrashoz", (MIN_PLAYERS-playernum))
  42. client_print(0, print_chat, "Mar csak %d ember^nkell a dupla ugrashoz", (MIN_PLAYERS-playernum))
  43. }
  44. }
  45. public client_putinserver(id)
  46. {
  47. jumpnum[id] = 0
  48. dojump[id] = false
  49. get_players(players, playernum, "ch")
  50. if(playernum >= MIN_PLAYERS)
  51. {
  52. kovetkezoben = true
  53. }
  54. else
  55. {
  56. kovetkezoben = false
  57. }
  58. }
  59.  
  60. public client_disconnect(id)
  61. {
  62. jumpnum[id] = 0
  63. dojump[id] = false
  64. get_players(players, playernum, "ch")
  65. if(playernum >= MIN_PLAYERS)
  66. {
  67. kovetkezoben = true
  68. }
  69. else
  70. {
  71. kovetkezoben = false
  72. }
  73. }
  74.  
  75. public client_PreThink(id)
  76. {
  77. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  78. if(!engedelyezve) return PLUGIN_CONTINUE
  79. new nbut = get_user_button(id)
  80. new obut = get_user_oldbutton(id)
  81. if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
  82. {
  83. if(jumpnum[id] < PLUS_JUMPS)
  84. {
  85. dojump[id] = true
  86. jumpnum[id]++
  87. return PLUGIN_CONTINUE
  88. }
  89. }
  90. if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
  91. {
  92. jumpnum[id] = 0
  93. return PLUGIN_CONTINUE
  94. }
  95. return PLUGIN_CONTINUE
  96. }
  97.  
  98. public client_PostThink(id)
  99. {
  100. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  101. if(!engedelyezve) return PLUGIN_CONTINUE
  102. if(dojump[id] == true)
  103. {
  104. new Float:velocity[3]
  105. entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  106. velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
  107. entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  108. dojump[id] = false
  109. return PLUGIN_CONTINUE
  110. }
  111. return PLUGIN_CONTINUE
  112. }

Szerző:  theglorious [ 2013.02.25. 16:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: 2 ugras 12 player-nél

HunGamer írta:
Próbáld ki:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. #define PLUS_JUMPS 1
  6. #define MIN_PLAYERS 12
  7.  
  8. new jumpnum[33] = 0
  9. new bool:dojump[33] = false
  10. new players[32], playernum
  11. new bool:engedelyezve, bool:kovetkezoben
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. register_plugin("MultiJump","1.1","twistedeuphoria")
  16. register_logevent("End", 2, "1=Round_End")
  17. set_task(120.0, "hirdet", 0, _, _, "b")
  18. }
  19. public End()
  20. {
  21. if(kovetkezoben)
  22. {
  23. engedelyezve = true
  24. }
  25. else
  26. {
  27. engedelyezve = false
  28. }
  29. }
  30. public hirdet()
  31. {
  32. if(kovetkezoben && !engedelyezve)
  33. {
  34. set_hudmessage(0, 0, 255, 0.3, 0.3, 0, 6.0, 10.0)
  35. show_hudmessage(0, "A kovetkezo kortol^nvan duplaugras")
  36. client_print(0, print_chat, "A kovetkezo kortol^nvan duplaugras")
  37. }
  38. else if(!kovetkezoben)
  39. {
  40. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3, 0.3, 0, 6.0, 10.0)
  41. show_hudmessage(0, "Már csak %d ember^nkell a dupla ugrashoz", (MIN_PLAYERS-playernum))
  42. client_print(0, print_chat, "Már csak %d ember^nkell a dupla ugrashoz", (MIN_PLAYERS-playernum))
  43. }
  44. }
  45. public client_putinserver(id)
  46. {
  47. jumpnum[id] = 0
  48. dojump[id] = false
  49. get_players(players, playernum, "ch")
  50. if(playernum > MIN_PLAYERS)
  51. {
  52. kovetkezoben = true
  53. }
  54. else
  55. {
  56. kovetkezoben = false
  57. }
  58. }
  59.  
  60. public client_disconnect(id)
  61. {
  62. jumpnum[id] = 0
  63. dojump[id] = false
  64. get_players(players, playernum, "ch")
  65. if(playernum > MIN_PLAYERS)
  66. {
  67. kovetkezoben = true
  68. }
  69. else
  70. {
  71. kovetkezoben = false
  72. }
  73. }
  74.  
  75. public client_PreThink(id)
  76. {
  77. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  78. if(!engedelyezve) return PLUGIN_CONTINUE
  79. new nbut = get_user_button(id)
  80. new obut = get_user_oldbutton(id)
  81. if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
  82. {
  83. if(jumpnum[id] < PLUS_JUMPS)
  84. {
  85. dojump[id] = true
  86. jumpnum[id]++
  87. return PLUGIN_CONTINUE
  88. }
  89. }
  90. if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
  91. {
  92. jumpnum[id] = 0
  93. return PLUGIN_CONTINUE
  94. }
  95. return PLUGIN_CONTINUE
  96. }
  97.  
  98. public client_PostThink(id)
  99. {
  100. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  101. if(!engedelyezve) return PLUGIN_CONTINUE
  102. if(dojump[id] == true)
  103. {
  104. new Float:velocity[3]
  105. entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  106. velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
  107. entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  108. dojump[id] = false
  109. return PLUGIN_CONTINUE
  110. }
  111. return PLUGIN_CONTINUE
  112. }

Felraktam de nem történik semmi :/

Szerző:  kiki [ 2013.02.26. 14:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: 2 ugras 12 player-nél

theglorious írta:
Felraktam de nem történik semmi :/


Akkor majd leírod mi nem történik, hudok látszódnak, log mit ír... stb! Alap dolgokat ne kelljen már kérni .9

Szerző:  theglorious [ 2013.02.26. 15:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: 2 ugras 12 player-nél

kiki írta:
theglorious írta:
Felraktam de nem történik semmi :/


Akkor majd leírod mi nem történik, hudok látszódnak, log mit ír... stb! Alap dolgokat ne kelljen már kérni .9

bocs igazad van :) log nincs, hud nincs, chatba kiírja az nem tom hogy nektek gond e ha azt is kiírja hogy Már csak 0 elmber kell a dupla ugrashoz :S am 12 embernél semmi duplaugrás vagy eféle dolog :S

Szerző:  kiki [ 2013.02.26. 17:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: 2 ugras 12 player-nél

13 tól lesz, e plugin esetén.

Szerző:  theglorious [ 2013.02.26. 17:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: 2 ugras 12 player-nél

kiki írta:
13 tól lesz, e plugin esetén.

Nem műkszik 13 esetén sem :/
Pedig montamneki, hogy mukodj!

Szerző:  HunGamer [ 2013.02.26. 18:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: 2 ugras 12 player-nél

Igaz, ott kimaradt egy egyenlőség jel. Ezt leszámítva: tesztelve, működik.
Hogyan is működik? lecsatlakozás/fellépésnél ellenőrzi a játékosok számát, ha elért egy bizonyos értéket(jelen esetben 12) akkor KÖVETKEZŐ körtől engedélyezi a multijumpot. Visszafele ugyanígy. Ha 12 alá csökken akkor is csak a következőtől tiltja.

Szerző:  theglorious [ 2013.02.26. 18:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: 2 ugras 12 player-nél

HunGamer írta:
Igaz, ott kimaradt egy egyenlőség jel. Ezt leszámítva: tesztelve, működik.
Hogyan is működik? lecsatlakozás/fellépésnél ellenőrzi a játékosok számát, ha elért egy bizonyos értéket(jelen esetben 12) akkor KÖVETKEZŐ körtől engedélyezi a multijumpot. Visszafele ugyanígy. Ha 12 alá csökken akkor is csak a következőtől tiltja.

Okés, ő most melyik a jó script? :)

Szerző:  HunGamer [ 2013.02.27. 15:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: 2 ugras 12 player-nél

2. HSZ. Szerkesztettem.

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/