hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.02. 10:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 551 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 551 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Chat be írás
HozzászólásElküldve: 2013.02.25. 21:12 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2013.02.05. 15:30
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Valaki tudna nekem abban segíteni hogy nekem fent van az allchat nevű plugin ami ugye arra jó hogy mindenki lássa mindenki írását, nekem az volna a bajom hogy aki specbe van és ír chatbe azt nem látja aki éppen él és játszik tudnátok ebben segíteni hogy mindenki lássa mindenki írását, még a spec is?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat be írás
HozzászólásElküldve: 2013.02.25. 21:21 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
ac_teamchat 0 -> 1 ?
sv_allchat 2 ?

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat be írás
HozzászólásElküldve: 2013.02.25. 21:47 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2013.02.05. 15:30
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
socrazy írta:
ac_teamchat 0 -> 1 ?
sv_allchat 2 ?


úgy van minden nem nem jó, itt az sma ránéznél?? vagy esetleg nem blokkolja valami?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2. AllChat v1.1
  3. Copyright (C) 2006-2007 Ian (Juan) Cammarata
  4.  
  5. This program is free software; you can redistribute it and/or modify it under the terms of the GNU General Public License as published by the Free Software Foundation; either version 2 of the License, or (at your option) any later version.
  6.  
  7. This program is distributed in the hope that it will be useful, but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the GNU General Public License for more details.
  8.  
  9. You should have received a copy of the GNU General Public License along with this program; go to http://www.opensource.org/licenses/gpl-license.php
  10.  
  11.  
  12. Description:
  13. This plugin does for chat what sv_alltalk does for voice. Dead and alive and spectating players can all see each others chat messages. Team chat is still only visible among your team, but with no regard for whether you are dead or alive. By default this plugin works depending on whether or not sv_alltalk is on. It can be forced to be on all the time, as well as setting custom colors for messages that come from admins.
  14.  
  15.  
  16. See it in Action:
  17. Use the following link to find a server that's running this plugin:
  18.  
  19.  
  20. Cvars:
  21. *First value is default
  22.  
  23. sv_allchat <1|2|0>
  24. 1 - Dependent on sv_alltalk
  25. 2 - Always active
  26. 0 - Disabled
  27.  
  28. ac_namecolor <0|1|2>
  29. ac_msgcolor <1|2|0>
  30. 0 - Team color
  31. 1 - Green
  32. 2 - White
  33.  
  34. ac_hidestatus <0|1>
  35. 0 = Show dead/spec status.
  36. 1 = Hide status.
  37.  
  38. ac_teamchat <0|1>
  39. 0 = Dead and living can't team chat.
  40. 1 = Dead and living can team chat.
  41.  
  42.  
  43. Change Log:
  44. Key (+ added | - removed | f fixed | c changed)
  45.  
  46. v1.1 (Aug 14, 2007)
  47. +: Cvar ac_hidestatus to show/hide dead/spec status.
  48. +: Cvar ac_teamchat to enable/disable all chat for team chat.
  49.  
  50. v1.0.1 (June 28, 2007)
  51. f: Replicated messages are now correctly collored based on admin flag.
  52.  
  53. v1.0 (June 26, 2007)
  54. !Complete rewrite.
  55. f: No longer interferes with other plugins.
  56.  
  57. v0.5 (June 21, 2007)
  58. +: Tracking cvar.
  59. c: Uses cvar pointers now.
  60.  
  61. v0.4 (??? ??, 2006) by Ian Cammarata & Dontask
  62. f : Blocking text messages conataining only spaces.
  63.  
  64. v0.3 (June 23, 2006) by Ian Cammarata & Dontask
  65. + : Added multiple values to sv_allchat. See details in Cvar section.
  66. + : Added cvar ac_namecolor to change the color displayed on admins names.
  67. + : Added cvar ac_msgcolor to change the color displayed on admins msgs.
  68. + : Added colored messages even if sv_allchat is set to 1 while alltalk is set to 0.
  69. + : Added equivalent functionality for team say.
  70.  
  71. v0.2.1 (??? ??, 2006) by Ian Cammarata & Dontask
  72. f : Fixed formatting color issues.
  73.  
  74. v0.2 (??? ??, 2006) by Ian Cammarata & Dontask
  75. r : Admins name displayed in team color, message text displayed green.
  76. + : Displays dead status.
  77. + : Added cvar sv_allchat to enable allchat without alltalk enabled.
  78.  
  79. v0.1 (April 04, 2006)
  80. + : Initial release
  81. */
  82.  
  83. #include <amxmodx>
  84.  
  85. #define FLAG ADMIN_RESERVATION
  86. #define VERSION "1.1"
  87.  
  88. new COLCHAR[3][2] = { "^x03"/*team col*/, "^x04"/*green*/, "^x01"/*white*/ }
  89.  
  90. //cvar pointers
  91. new p_allchat, p_namecol, p_msgcol, p_alltalk, p_hidestat, p_teamchat
  92.  
  93. //vars to check if message has already been duplicated
  94. new alv_sndr, alv_str2[26], alv_str4[101]
  95. new msg[200]
  96.  
  97. public col_changer( msg_id, msg_dest, rcvr )
  98. {
  99. new str2[26]
  100. get_msg_arg_string( 2, str2, 25 )
  101. if( equal( str2, "#Cstrike_Chat", 13 ) )
  102. {
  103. new str3[22]
  104. get_msg_arg_string( 3, str3, 21 )
  105.  
  106. if( !strlen( str3 ) )
  107. {
  108. new str4[101]
  109. get_msg_arg_string( 4, str4, 100 )
  110. new sndr = get_msg_arg_int( 1 )
  111.  
  112. new bool:is_team_msg = !bool:equal( str2, "#Cstrike_Chat_All", 17 )
  113.  
  114. new sndr_team = get_user_team( sndr )
  115. new bool:is_sndr_spec = !bool:( 0 < sndr_team < 3 )
  116.  
  117. new namecol = clamp( get_pcvar_num(p_namecol), 0, 2 )
  118. new msgcol = clamp( get_pcvar_num(p_msgcol), 0, 2 )
  119.  
  120. new bool:same_as_last = bool:( alv_sndr == sndr && equal( alv_str2, str2 ) && equal( alv_str4, str4) )
  121.  
  122. if( !same_as_last )
  123. {//Duplicate message once
  124. new allchat = clamp( get_pcvar_num( p_allchat ), 0, 2 )
  125. if( allchat == 2 || ( allchat == 1 && clamp( get_pcvar_num( p_alltalk ), 0, 1 ) == 1 ) )
  126. {
  127. if( !( is_team_msg && ( is_sndr_spec || is_team_msg && get_pcvar_num( p_teamchat ) == 0 ) ) )
  128. {//Don't duplicate if it's a spectator team message
  129. new flags[5], team[10]
  130. if( is_user_alive( sndr ) ) flags = "bch"
  131. else flags = "ach"
  132.  
  133. if( is_team_msg )
  134. {
  135. add( flags[strlen( flags )], 4, "e" )
  136. if( sndr_team == 1 ) team = "TERRORIST"
  137. else team = "CT"
  138. }
  139.  
  140. new players[32], num
  141. get_players( players, num, flags, team )
  142.  
  143. if( get_user_flags( sndr ) & FLAG )
  144. buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4 ) //admin colored, by cvars
  145. else buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, 0, 2, str4 ) //normal colors
  146.  
  147. for( new i=0; i < num; i++ )
  148. {
  149. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, players[i] )
  150. write_byte( sndr )
  151. write_string( msg )
  152. message_end()
  153. }
  154.  
  155. }
  156.  
  157. alv_sndr = sndr
  158. alv_str2 = str2
  159. alv_str4 = str4
  160. if( task_exists( 411 ) ) remove_task( 411 )
  161. set_task( 0.1, "task_clear_antiloop_vars", 411 )
  162. }
  163. }
  164.  
  165. if( get_user_flags( sndr ) & FLAG && ( namecol != 0 || msgcol != 2 ) )
  166. {//execute if sndr is admin and cols are not set to engine defaults
  167. if( !same_as_last ) buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4 )
  168.  
  169. set_msg_arg_string( 2, msg )
  170. set_msg_arg_string( 4, "" )
  171. }
  172. }
  173. }
  174. return PLUGIN_CONTINUE
  175. }
  176.  
  177. public buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4[ ] )
  178. {
  179. new sndr_name[33]
  180. get_user_name( sndr, sndr_name, 32 )
  181.  
  182. new prefix[30] = "^x01"
  183. if( get_pcvar_num( p_hidestat ) == 0 )
  184. {
  185. if( is_sndr_spec ) prefix = "^x01*SPEC* "
  186. else if( !is_user_alive( sndr ) ) prefix = "^x01*DEAD* "
  187. }
  188.  
  189. if( is_team_msg )
  190. {
  191. if( is_sndr_spec ) prefix = "^x01(Spectator) "
  192. else if( sndr_


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat be írás
HozzászólásElküldve: 2013.02.25. 22:08 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
most nézd meg:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define FLAG ADMIN_RESERVATION
  4. #define VERSION "1.1"
  5.  
  6. new COLCHAR[3][2] = { "^x03"/*team col*/, "^x04"/*green*/, "^x01"/*white*/ }
  7.  
  8. //cvar pointers
  9. new p_allchat, p_namecol, p_msgcol, p_alltalk, p_hidestat, p_teamchat
  10.  
  11. //vars to check if message has already been duplicated
  12. new alv_sndr, alv_str2[26], alv_str4[101]
  13. new msg[200]
  14.  
  15. public col_changer( msg_id, msg_dest, rcvr )
  16. {
  17. new str2[26]
  18. get_msg_arg_string( 2, str2, 25 )
  19. if( equal( str2, "#Cstrike_Chat", 13 ) )
  20. {
  21. new str3[22]
  22. get_msg_arg_string( 3, str3, 21 )
  23.  
  24. if( !strlen( str3 ) )
  25. {
  26. new str4[101]
  27. get_msg_arg_string( 4, str4, 100 )
  28. new sndr = get_msg_arg_int( 1 )
  29.  
  30. new bool:is_team_msg = !bool:equal( str2, "#Cstrike_Chat_All", 17 )
  31.  
  32. new sndr_team = get_user_team( sndr )
  33. new bool:is_sndr_spec = !bool:( 0 < sndr_team < 3 )
  34.  
  35. new namecol = clamp( get_pcvar_num(p_namecol), 0, 2 )
  36. new msgcol = clamp( get_pcvar_num(p_msgcol), 0, 2 )
  37.  
  38. new bool:same_as_last = bool:( alv_sndr == sndr && equal( alv_str2, str2 ) && equal( alv_str4, str4) )
  39.  
  40. if( !same_as_last )
  41. {//Duplicate message once
  42. new allchat = clamp( get_pcvar_num( p_allchat ), 0, 2 )
  43. if( allchat == 2 || ( allchat == 1 && clamp( get_pcvar_num( p_alltalk ), 0, 1 ) == 1 ) )
  44. {
  45. if( !( is_team_msg && ( is_sndr_spec || is_team_msg && get_pcvar_num( p_teamchat ) == 0 ) ) )
  46. {//Don't duplicate if it's a spectator team message
  47. new flags[5], team[10]
  48. if( is_user_alive( sndr ) ) flags = "bch"
  49. else flags = "ach"
  50.  
  51. if( is_team_msg )
  52. {
  53. add( flags[strlen( flags )], 4, "e" )
  54. if( sndr_team == 1 ) team = "TERRORIST"
  55. else team = "CT"
  56. }
  57.  
  58. new players[32], num
  59. get_players( players, num, flags, team )
  60.  
  61. if( get_user_flags( sndr ) & FLAG )
  62. buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4 ) //admin colored, by cvars
  63. else buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, 0, 2, str4 ) //normal colors
  64.  
  65. for( new i=0; i < num; i++ )
  66. {
  67. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, players[i] )
  68. write_byte( sndr )
  69. write_string( msg )
  70. message_end()
  71. }
  72.  
  73. }
  74.  
  75. alv_sndr = sndr
  76. alv_str2 = str2
  77. alv_str4 = str4
  78. if( task_exists( 411 ) ) remove_task( 411 )
  79. set_task( 0.1, "task_clear_antiloop_vars", 411 )
  80. }
  81. }
  82.  
  83. if( get_user_flags( sndr ) & FLAG && ( namecol != 0 || msgcol != 2 ) )
  84. {//execute if sndr is admin and cols are not set to engine defaults
  85. if( !same_as_last ) buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4 )
  86.  
  87. set_msg_arg_string( 2, msg )
  88. set_msg_arg_string( 4, "" )
  89. }
  90. }
  91. }
  92. return PLUGIN_CONTINUE
  93. }
  94.  
  95. public buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4[ ] )
  96. {
  97. new sndr_name[33]
  98. get_user_name( sndr, sndr_name, 32 )
  99.  
  100. new prefix[30] = "^x01"
  101. if( get_pcvar_num( p_hidestat ) == 0 )
  102. {
  103. if( is_sndr_spec ) prefix = "^x01*SPEC* "
  104. else if( !is_user_alive( sndr ) ) prefix = "^x01*DEAD* "
  105. }
  106.  
  107. if( is_team_msg )
  108. {
  109. if( is_sndr_spec ) prefix = "^x01(Spectator) "
  110. else if( sndr_team == 1 ) add( prefix[strlen(prefix)-1], 29, "(Terrorist) " )
  111. else if( sndr_team == 2 ) add( prefix[strlen(prefix)-1], 29, "(Counter-Terrorist) " )
  112. }
  113.  
  114. format( msg, 199, "%s%s%s : %s%s",\
  115. strlen( prefix ) > 1 ? prefix : "",\
  116. COLCHAR[namecol], sndr_name, COLCHAR[msgcol], str4 )
  117. return PLUGIN_HANDLED
  118. }
  119.  
  120. public task_clear_antiloop_vars( )
  121. {
  122. alv_sndr = 0
  123. alv_str2 = ""
  124. alv_str4 = ""
  125. return PLUGIN_HANDLED
  126. }
  127.  
  128. public plugin_init( )
  129. {
  130. register_plugin("All Chat",VERSION,"Ian Cammarata")
  131. register_cvar("allchat_version",VERSION,FCVAR_SERVER)
  132.  
  133. p_allchat = register_cvar( "sv_allchat", "2" )
  134. p_namecol = register_cvar( "ac_namecolor", "0" )
  135. p_msgcol = register_cvar( "ac_msgcolor", "1" )
  136. p_hidestat = register_cvar( "ac_hidestatus", "0" )
  137. p_teamchat = register_cvar( "ac_teamchat", "1" )
  138.  
  139. p_alltalk = get_cvar_pointer( "sv_alltalk" )
  140.  
  141. register_message( get_user_msgid("SayText"), "col_changer" )
  142. return PLUGIN_CONTINUE
  143. }

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat be írás
HozzászólásElküldve: 2013.02.25. 22:27 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2013.02.05. 15:30
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Semmi nem változott max annyi hogy nem írok színesen adminként, de ha specbe irok akkor sem látják az élő játékosok :(

socrazy írta:
most nézd meg:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define FLAG ADMIN_RESERVATION
  4. #define VERSION "1.1"
  5.  
  6. new COLCHAR[3][2] = { "^x03"/*team col*/, "^x04"/*green*/, "^x01"/*white*/ }
  7.  
  8. //cvar pointers
  9. new p_allchat, p_namecol, p_msgcol, p_alltalk, p_hidestat, p_teamchat
  10.  
  11. //vars to check if message has already been duplicated
  12. new alv_sndr, alv_str2[26], alv_str4[101]
  13. new msg[200]
  14.  
  15. public col_changer( msg_id, msg_dest, rcvr )
  16. {
  17. new str2[26]
  18. get_msg_arg_string( 2, str2, 25 )
  19. if( equal( str2, "#Cstrike_Chat", 13 ) )
  20. {
  21. new str3[22]
  22. get_msg_arg_string( 3, str3, 21 )
  23.  
  24. if( !strlen( str3 ) )
  25. {
  26. new str4[101]
  27. get_msg_arg_string( 4, str4, 100 )
  28. new sndr = get_msg_arg_int( 1 )
  29.  
  30. new bool:is_team_msg = !bool:equal( str2, "#Cstrike_Chat_All", 17 )
  31.  
  32. new sndr_team = get_user_team( sndr )
  33. new bool:is_sndr_spec = !bool:( 0 < sndr_team < 3 )
  34.  
  35. new namecol = clamp( get_pcvar_num(p_namecol), 0, 2 )
  36. new msgcol = clamp( get_pcvar_num(p_msgcol), 0, 2 )
  37.  
  38. new bool:same_as_last = bool:( alv_sndr == sndr && equal( alv_str2, str2 ) && equal( alv_str4, str4) )
  39.  
  40. if( !same_as_last )
  41. {//Duplicate message once
  42. new allchat = clamp( get_pcvar_num( p_allchat ), 0, 2 )
  43. if( allchat == 2 || ( allchat == 1 && clamp( get_pcvar_num( p_alltalk ), 0, 1 ) == 1 ) )
  44. {
  45. if( !( is_team_msg && ( is_sndr_spec || is_team_msg && get_pcvar_num( p_teamchat ) == 0 ) ) )
  46. {//Don't duplicate if it's a spectator team message
  47. new flags[5], team[10]
  48. if( is_user_alive( sndr ) ) flags = "bch"
  49. else flags = "ach"
  50.  
  51. if( is_team_msg )
  52. {
  53. add( flags[strlen( flags )], 4, "e" )
  54. if( sndr_team == 1 ) team = "TERRORIST"
  55. else team = "CT"
  56. }
  57.  
  58. new players[32], num
  59. get_players( players, num, flags, team )
  60.  
  61. if( get_user_flags( sndr ) & FLAG )
  62. buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4 ) //admin colored, by cvars
  63. else buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, 0, 2, str4 ) //normal colors
  64.  
  65. for( new i=0; i < num; i++ )
  66. {
  67. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, players[i] )
  68. write_byte( sndr )
  69. write_string( msg )
  70. message_end()
  71. }
  72.  
  73. }
  74.  
  75. alv_sndr = sndr
  76. alv_str2 = str2
  77. alv_str4 = str4
  78. if( task_exists( 411 ) ) remove_task( 411 )
  79. set_task( 0.1, "task_clear_antiloop_vars", 411 )
  80. }
  81. }
  82.  
  83. if( get_user_flags( sndr ) & FLAG && ( namecol != 0 || msgcol != 2 ) )
  84. {//execute if sndr is admin and cols are not set to engine defaults
  85. if( !same_as_last ) buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4 )
  86.  
  87. set_msg_arg_string( 2, msg )
  88. set_msg_arg_string( 4, "" )
  89. }
  90. }
  91. }
  92. return PLUGIN_CONTINUE
  93. }
  94.  
  95. public buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4[ ] )
  96. {
  97. new sndr_name[33]
  98. get_user_name( sndr, sndr_name, 32 )
  99.  
  100. new prefix[30] = "^x01"
  101. if( get_pcvar_num( p_hidestat ) == 0 )
  102. {
  103. if( is_sndr_spec ) prefix = "^x01*SPEC* "
  104. else if( !is_user_alive( sndr ) ) prefix = "^x01*DEAD* "
  105. }
  106.  
  107. if( is_team_msg )
  108. {
  109. if( is_sndr_spec ) prefix = "^x01(Spectator) "
  110. else if( sndr_team == 1 ) add( prefix[strlen(prefix)-1], 29, "(Terrorist) " )
  111. else if( sndr_team == 2 ) add( prefix[strlen(prefix)-1], 29, "(Counter-Terrorist) " )
  112. }
  113.  
  114. format( msg, 199, "%s%s%s : %s%s",\
  115. strlen( prefix ) > 1 ? prefix : "",\
  116. COLCHAR[namecol], sndr_name, COLCHAR[msgcol], str4 )
  117. return PLUGIN_HANDLED
  118. }
  119.  
  120. public task_clear_antiloop_vars( )
  121. {
  122. alv_sndr = 0
  123. alv_str2 = ""
  124. alv_str4 = ""
  125. return PLUGIN_HANDLED
  126. }
  127.  
  128. public plugin_init( )
  129. {
  130. register_plugin("All Chat",VERSION,"Ian Cammarata")
  131. register_cvar("allchat_version",VERSION,FCVAR_SERVER)
  132.  
  133. p_allchat = register_cvar( "sv_allchat", "2" )
  134. p_namecol = register_cvar( "ac_namecolor", "0" )
  135. p_msgcol = register_cvar( "ac_msgcolor", "1" )
  136. p_hidestat = register_cvar( "ac_hidestatus", "0" )
  137. p_teamchat = register_cvar( "ac_teamchat", "1" )
  138.  
  139. p_alltalk = get_cvar_pointer( "sv_alltalk" )
  140.  
  141. register_message( get_user_msgid("SayText"), "col_changer" )
  142. return PLUGIN_CONTINUE
  143. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat be írás
HozzászólásElküldve: 2013.02.25. 22:42 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
mutasd a plugin listát

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat be írás
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 05:15 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2013.02.05. 15:30
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
socrazy írta:
mutasd a plugin listát


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ; AMX Mod X plugins
  2.  
  3. ; Admin Base - Always one has to be activated
  4. admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
  5. ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
  6. ; Defense
  7. badclients.amxx
  8. m_tfix.amxx
  9. autobuyfix.amxx
  10. anti_fullupdate_spam.amxx
  11. lame_connection_punisher.amxx
  12.  
  13. ; Basic
  14. admincmd.amxx ; basic admin console commands
  15. adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
  16. adminslots.amxx ; slot reservation
  17. multilingual.amxx ; Multi-Lingual management
  18.  
  19. ; Menus
  20. menufront.amxx ; front-end for admin menus
  21. cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
  22. plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
  23. ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
  24. mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)
  25. pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin
  26.  
  27. ; Chat / Messages
  28. adminchat.amxx ; console chat commands
  29. antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
  30. scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
  31. imessage.amxx ; displays information messages
  32. adminvote.amxx ; vote commands
  33.  
  34. ; Map related
  35. nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
  36. mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
  37. timeleft.amxx ; displays time left on map
  38.  
  39. ; Configuration
  40. pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
  41. statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands
  42.  
  43. ; Counter-Strike
  44. ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu
  45. statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
  46. ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
  47. ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)
  48.  
  49. ; Enable to use AMX Mod plugins
  50. ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer
  51. amx_login.amxx ; AMX Admin login/logout
  52.  
  53. ; Custom - Add 3rd party plugins here
  54.  
  55. RegisterSystem.amxx
  56. multijump.amxx
  57. enter_leave_amxx_.amxx
  58. grab_plus.amxx
  59. resetscore.amxx
  60. rtv_hun.amxx
  61. speclist.amxx
  62. alt_end_round_sounds.amxx
  63. camera.amxx
  64. pluginz_plug_fakefullOriginal_fakefull_original.amxx
  65. galileo.amxx
  66. swear_filter.amxx
  67. rainysnowy.amxx
  68. allchat.amxx
  69.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat be írás
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 06:43 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
server.cfg-ben nézd meg hogy sv_alltalk 1-en legyen!

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat be írás
HozzászólásElküldve: 2013.02.26. 19:40 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2013.02.05. 15:30
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
socrazy írta:
server.cfg-ben nézd meg hogy sv_alltalk 1-en legyen!


átállítottam de semmi :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole