#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
public plugin_init()
{
register_plugin("Admin Check", "1.51", "OneEyed")
register_plugin("Show Motd","2.0","AgyVelo")
register_clcmd( "say /admin","Adminmenu");
//Regisztráljuk a parancsot, a kliens parancsot, ez esetben a játékosnak ezt kell beírnia a konzolba: "say /alapmenu"
//Erre a parancsra fog teljesülni az "AwesomeMenu" függvény, persze ennek lehet más is a neve, ezt te nevezed el, lehetőleg
//ne olyan nevet adj ami már van, mert akkor hibát fog dobni!
}
//Ez a függvény fog teljesülni a parancsunk beírására, ez esetben ez fogja megnyitni a menünket!
public Adminmenu(id)
{
//Első lépés a menü készítéséhez, azaz ez csinálja meg a menünket persze ennek még nincsennek menüpontjai!
new menu = menu_create("\rValasz a lehetosegekbol:", "menu_handler");
//Jegyzet - menu_create
//Az első paraméter a menü neve, ez lesz a menüpontok felett pár centivel (Jelen esetben: "\rValasz a menumbol:") \r-ről a lap alján írokű!
//A második paraméter a menü végrehajtására szolgáló függvény elérése. (Jelen esetben "menu_handler") és ( public menu_handler(id, menu, item) )
//A menüpontok készítése:
menu_additem(menu, "\wAdmin vasarlasa", "1", 0);
menu_additem(menu, "\wAdminjaink", "2", 0);
menu_additem(menu, "\wJelenlevo adminok", "3", ADMIN_MENU);
//Jegyzet - menu_additem
//Jelen esetben az első menüpont az "Elso Menupont", ez fog látszódni a menüdben! (Erre egy üzenetet fogunk kapni. Bővebben: Lejebb, és a menüt is megsemisítjük!)
//A második menüpontunk az "Ingyen Pénz" lett, erre pénzt fogunk kapni!
//A harmadik menüpont egy üzenetet fog kapni a játékos a képernyője közepén!
//A harmadik menüpont csak adminoknak elérhető, azaz akinek van menü joga("u" betű) (Az admin jogokat az amxconst.inc-ben találod!)
//Az ötödik egyben utolsó paraméter a visszatérés, alapértéke -1 (Magam sem tudom mire jó ez)
//Set a property on the menu
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
//Jegyzet - menu_setprop
//Az első paraméter a menü, tehát a menüd változója!
//A második paraméter:
//A harmadik paraméter:
//Menü megnyitása, az elkészített menüt meg is kell jeleníteni, ne gondoljuk hogy magától megnyitódik!
menu_display(id, menu, 0);
//Jegyzet - menu_display
//Az első paraméter az index, azaz az azonosítója a játékosnak!
//Második paraméter az hogy melyik menüt mutassa (Jelen esetben amit én csináltam azaz: "menu")
//Harmadik paraméter az oldalszámot jelöli, az oldalszámolás 0áról indul!
}
//Jöhetnek a menüpontokra történő dolgok (azé menu_handler mert azt adtuk meg a menü készítésénél)
public menu_handler(id, menu, item)
{
//Ez az elágazás akkor fut le ha az illető a bezárásra kattint!
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
//Ez megsemmisíti a menünket, majd vissza tér PLUGIN_HANDLEDDEl, azaz hogy ne folytassa!
return PLUGIN_HANDLED;
}
//Hozzuk létre ezt a néhány változót:
new players[32], pnum, admin
get_players(players,pnum)
for(new i=0;i<pnum;i++)
if(get_user_flags(i) & ADMIN_KICK)
{
admin++
}
new data[6], szName[64];
new access, callback;
//Ez a funkció lekéri nekünk az információkat
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
//visszatekintunk a menu_additem parancsra, minden egyes menuponthoz kuldtunk adatot is, itt lesz "gyanus" a dolog (ezzel adhatod meg a funkciodat)
new key = str_to_num(data);
//en minden adathoz szamot hasznaltam (te barmilyen stringet hasznalhatsz)
//Nos itt vannak a menüpontok, azaz hogy mi történik egy-egy menüponton!
switch(key)
{
case 1:
{
ColorChat(id,GREEN,"Jelenlevo adminok: %s",admin)
//Ezt a fenti üzenetet fogja megkapni a játékos, majd a menü megintcsak megsemmisül, és vissza térünk PLUGIN_HANDLEDel!
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 2:
{
show_motd( id,"adminok.txt");
//Ez a második menüpont, a játékosunk kap 3000ezer dollárt a jelenlegi pénzéhez!
}
case 3:
{
//Ez a harmadik menüpont, ez csak adminoknak működik mint fentebb írtam!
client_print(id, print_center, "azt kene, hogy ha rámegy a 3 menüpontra, megmutatja kik az online adminok");
}
}
//Majd zárjuk be a menüt, és térjünk vissza PLUGIN_HANDLEDel!
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}