hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 05:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 352 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 351 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: FegyverPackMenü
HozzászólásElküldve:2013.04.26. 14:54 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.06.19. 15:12
Hozzászólások:926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Ebbe a pluginba bele lehetne írni hogy a menü csak ct-nek jelenjen meg?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  36. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  53. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  97. }
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_ak47");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  112. }
  113. case 3:
  114. {
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  116. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  117. {
  118. if(gWPCT < 2)
  119. {
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_awp");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  132. gWPCT++
  133. }
  134. else
  135. {
  136. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  137. fegyvermenu(id);
  138. }
  139. }
  140. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  141. {
  142. if(gWPTE < 2)
  143. {
  144.  
  145. give_player_grenades(id);
  146. give_item(id, "weapon_knife");
  147. give_item(id, "weapon_awp");
  148. give_item(id, "weapon_deagle");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  156. gWPTE++
  157. }
  158. else
  159. {
  160. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  161. fegyvermenu(id);
  162. }
  163. }
  164.  
  165. }
  166. case 4:
  167. {
  168.  
  169. give_player_grenades(id);
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "weapon_m249");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  180. }
  181. case 5:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae")
  190. give_item(id, "weapon_aug");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  195. }
  196. case 6:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_famas");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  210. }
  211. case 7:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_galil");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  225. }
  226. case 8:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  240. }
  241. case 9:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_xm1014");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  255. }
  256. case 10:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae")
  265. give_item(id, "weapon_m3");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  270. }
  271. case 11:
  272. {
  273.  
  274. give_player_grenades(id);
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "weapon_deagle");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae")
  280. give_item(id, "weapon_scout");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  285. }
  286. }
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289.  
  290. stock give_player_grenades(index)
  291. {
  292. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  296. give_item(index, "item_thighpack");
  297. give_item(index, "item_assaultsuit");
  298. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverPackMenü
HozzászólásElküldve:2013.04.26. 14:59 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. public fegyvermenu(id)
  3. {
  4. new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
  5. if(team != CS_TEAM_CT)
  6. return HAM_IGNORED;
  7. //többi kód
  8.  
  9.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverPackMenü
HozzászólásElküldve:2013.04.26. 15:23 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.06.19. 15:12
Hozzászólások:926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Silent írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. public fegyvermenu(id)
  3. {
  4. new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
  5. if(team != CS_TEAM_CT)
  6. return HAM_IGNORED;
  7. //többi kód
  8.  
  9.  

Igy?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public fegyvermenu(id)
  16. {
  17. new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
  18. if(team != CS_TEAM_CT)
  19. return HAM_IGNORED;
  20.  
  21. public plugin_init() {
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  24. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  25. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  26. }
  27.  
  28. public logevent_end()
  29. {
  30. gWPCT = 0;
  31. gWPTE = 0;
  32. }
  33.  
  34.  
  35. public fegyvermenu(id)
  36. {
  37. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  38. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  39. {
  40. strip_user_weapons(id);
  41. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  42. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  43. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  44. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  45. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  46. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  47. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  48. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  49. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  50. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  51. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  52. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  53. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  54. menu_display(id, menu);
  55. }
  56. else
  57. {
  58. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  59. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  60. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  61. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  62. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  63. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  64. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  65. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  66. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  67. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  68. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  69. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  70. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  71. menu_display(id, menu);
  72. }
  73. }
  74.  
  75. public handler(id, menu, item)
  76. {
  77. if( item == MENU_EXIT )
  78. {
  79. menu_destroy(menu);
  80. return PLUGIN_HANDLED;
  81. }
  82. new data[6], szName[64];
  83. new access, callback;
  84. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  85. new key = str_to_num(data);
  86. switch(key)
  87. {
  88.  
  89. case 1:
  90. {
  91.  
  92. give_player_grenades(id);
  93. give_item(id, "weapon_knife");
  94. give_item(id, "weapon_deagle");
  95. give_item(id, "ammo_50ae");
  96. give_item(id, "ammo_50ae");
  97. give_item(id, "ammo_50ae");
  98. give_item(id, "weapon_m4a1");
  99. give_item(id, "ammo_556nato");
  100. give_item(id, "ammo_556nato");
  101. give_item(id, "ammo_556nato");
  102. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  103. }
  104. case 2:
  105. {
  106.  
  107. give_player_grenades(id);
  108. give_item(id, "weapon_knife");
  109. give_item(id, "weapon_deagle");
  110. give_item(id, "ammo_50ae");
  111. give_item(id, "ammo_50ae");
  112. give_item(id, "ammo_50ae");
  113. give_item(id, "weapon_ak47");
  114. give_item(id, "ammo_762nato");
  115. give_item(id, "ammo_762nato");
  116. give_item(id, "ammo_762nato");
  117. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  118. }
  119. case 3:
  120. {
  121. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  122. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  123. {
  124. if(gWPCT < 2)
  125. {
  126.  
  127. give_player_grenades(id);
  128. give_item(id, "weapon_knife");
  129. give_item(id, "weapon_awp");
  130. give_item(id, "weapon_deagle");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_50ae");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. give_item(id, "ammo_338magnum");
  137. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  138. gWPCT++
  139. }
  140. else
  141. {
  142. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  143. fegyvermenu(id);
  144. }
  145. }
  146. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  147. {
  148. if(gWPTE < 2)
  149. {
  150.  
  151. give_player_grenades(id);
  152. give_item(id, "weapon_knife");
  153. give_item(id, "weapon_awp");
  154. give_item(id, "weapon_deagle");
  155. give_item(id, "ammo_50ae");
  156. give_item(id, "ammo_50ae");
  157. give_item(id, "ammo_50ae");
  158. give_item(id, "ammo_338magnum");
  159. give_item(id, "ammo_338magnum");
  160. give_item(id, "ammo_338magnum");
  161. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  162. gWPTE++
  163. }
  164. else
  165. {
  166. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  167. fegyvermenu(id);
  168. }
  169. }
  170.  
  171. }
  172. case 4:
  173. {
  174.  
  175. give_player_grenades(id);
  176. give_item(id, "weapon_knife");
  177. give_item(id, "weapon_deagle");
  178. give_item(id, "ammo_50ae");
  179. give_item(id, "ammo_50ae");
  180. give_item(id, "ammo_50ae");
  181. give_item(id, "weapon_m249");
  182. give_item(id, "ammo_556natobox");
  183. give_item(id, "ammo_556natobox");
  184. give_item(id, "ammo_556natobox");
  185. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  186. }
  187. case 5:
  188. {
  189.  
  190. give_player_grenades(id);
  191. give_item(id, "weapon_knife");
  192. give_item(id, "weapon_deagle");
  193. give_item(id, "ammo_50ae");
  194. give_item(id, "ammo_50ae");
  195. give_item(id, "ammo_50ae")
  196. give_item(id, "weapon_aug");
  197. give_item(id, "ammo_556nato");
  198. give_item(id, "ammo_556nato");
  199. give_item(id, "ammo_556nato");
  200. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  201. }
  202. case 6:
  203. {
  204.  
  205. give_player_grenades(id);
  206. give_item(id, "weapon_knife");
  207. give_item(id, "weapon_deagle");
  208. give_item(id, "ammo_50ae");
  209. give_item(id, "ammo_50ae");
  210. give_item(id, "ammo_50ae")
  211. give_item(id, "weapon_famas");
  212. give_item(id, "ammo_556nato");
  213. give_item(id, "ammo_556nato");
  214. give_item(id, "ammo_556nato");
  215. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  216. }
  217. case 7:
  218. {
  219.  
  220. give_player_grenades(id);
  221. give_item(id, "weapon_knife");
  222. give_item(id, "weapon_deagle");
  223. give_item(id, "ammo_50ae");
  224. give_item(id, "ammo_50ae");
  225. give_item(id, "ammo_50ae")
  226. give_item(id, "weapon_galil");
  227. give_item(id, "ammo_556nato");
  228. give_item(id, "ammo_556nato");
  229. give_item(id, "ammo_556nato");
  230. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  231. }
  232. case 8:
  233. {
  234.  
  235. give_player_grenades(id);
  236. give_item(id, "weapon_knife");
  237. give_item(id, "weapon_deagle");
  238. give_item(id, "ammo_50ae");
  239. give_item(id, "ammo_50ae");
  240. give_item(id, "ammo_50ae")
  241. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  242. give_item(id, "ammo_9mm");
  243. give_item(id, "ammo_9mm");
  244. give_item(id, "ammo_9mm");
  245. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  246. }
  247. case 9:
  248. {
  249.  
  250. give_player_grenades(id);
  251. give_item(id, "weapon_knife");
  252. give_item(id, "weapon_deagle");
  253. give_item(id, "ammo_50ae");
  254. give_item(id, "ammo_50ae");
  255. give_item(id, "ammo_50ae")
  256. give_item(id, "weapon_xm1014");
  257. give_item(id, "ammo_buckshot");
  258. give_item(id, "ammo_buckshot");
  259. give_item(id, "ammo_buckshot");
  260. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  261. }
  262. case 10:
  263. {
  264.  
  265. give_player_grenades(id);
  266. give_item(id, "weapon_knife");
  267. give_item(id, "weapon_deagle");
  268. give_item(id, "ammo_50ae");
  269. give_item(id, "ammo_50ae");
  270. give_item(id, "ammo_50ae")
  271. give_item(id, "weapon_m3");
  272. give_item(id, "ammo_buckshot");
  273. give_item(id, "ammo_buckshot");
  274. give_item(id, "ammo_buckshot");
  275. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  276. }
  277. case 11:
  278. {
  279.  
  280. give_player_grenades(id);
  281. give_item(id, "weapon_knife");
  282. give_item(id, "weapon_deagle");
  283. give_item(id, "ammo_50ae");
  284. give_item(id, "ammo_50ae");
  285. give_item(id, "ammo_50ae")
  286. give_item(id, "weapon_scout");
  287. give_item(id, "ammo_762nato");
  288. give_item(id, "ammo_762nato");
  289. give_item(id, "ammo_762nato");
  290. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  291. }
  292. }
  293. return PLUGIN_HANDLED;
  294. }
  295.  
  296. stock give_player_grenades(index)
  297. {
  298. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  299. give_item(index, "weapon_flashbang");
  300. give_item(index, "weapon_flashbang");
  301. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  302. give_item(index, "item_thighpack");
  303. give_item(index, "item_assaultsuit");
  304. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverPackMenü
HozzászólásElküldve:2013.04.26. 18:05 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Nem!

Így:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3.  
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. #include <colorchat>
  7.  
  8. #include <fun>
  9.  
  10. #include <cstrike>
  11.  
  12. #include <hamsandwich>
  13.  
  14.  
  15.  
  16. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  17.  
  18. #define VERSION "1.0"
  19.  
  20. #define AUTHOR "Silent"
  21.  
  22.  
  23.  
  24. new gWPCT;
  25.  
  26. new gWPTE;
  27.  
  28.  
  29.  
  30. public plugin_init() {
  31.  
  32. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  33.  
  34. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  35.  
  36. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  37.  
  38. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  39.  
  40. }
  41.  
  42.  
  43.  
  44. public logevent_end()
  45.  
  46. {
  47.  
  48. gWPCT = 0;
  49.  
  50. gWPTE = 0;
  51.  
  52. }
  53.  
  54.  
  55.  
  56.  
  57.  
  58. public fegyvermenu(id)
  59.  
  60. {
  61. new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
  62. if(team != CS_TEAM_CT)
  63. return HAM_IGNORED;
  64.  
  65. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  66.  
  67. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  68.  
  69. {
  70.  
  71. strip_user_weapons(id);
  72.  
  73. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  74.  
  75. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  76.  
  77. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  78.  
  79. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  80.  
  81. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  82.  
  83. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  84.  
  85. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  86.  
  87. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  88.  
  89. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  90.  
  91. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  92.  
  93. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  94.  
  95. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  96.  
  97. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  98.  
  99. menu_display(id, menu);
  100.  
  101. }
  102.  
  103. else
  104.  
  105. {
  106.  
  107. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  108.  
  109. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  110.  
  111. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  112.  
  113. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  114.  
  115. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  116.  
  117. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  118.  
  119. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  120.  
  121. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  122.  
  123. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  124.  
  125. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  126.  
  127. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  128.  
  129. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  130.  
  131. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  132.  
  133. menu_display(id, menu);
  134.  
  135. }
  136.  
  137. }
  138.  
  139.  
  140.  
  141. public handler(id, menu, item)
  142.  
  143. {
  144.  
  145. if( item == MENU_EXIT )
  146.  
  147. {
  148.  
  149. menu_destroy(menu);
  150.  
  151. return PLUGIN_HANDLED;
  152.  
  153. }
  154.  
  155. new data[6], szName[64];
  156.  
  157. new access, callback;
  158.  
  159. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  160.  
  161. new key = str_to_num(data);
  162.  
  163. switch(key)
  164.  
  165. {
  166.  
  167.  
  168.  
  169. case 1:
  170.  
  171. {
  172.  
  173.  
  174.  
  175. give_player_grenades(id);
  176.  
  177. give_item(id, "weapon_knife");
  178.  
  179. give_item(id, "weapon_deagle");
  180.  
  181. give_item(id, "ammo_50ae");
  182.  
  183. give_item(id, "ammo_50ae");
  184.  
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186.  
  187. give_item(id, "weapon_m4a1");
  188.  
  189. give_item(id, "ammo_556nato");
  190.  
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192.  
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194.  
  195. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  196.  
  197. }
  198.  
  199. case 2:
  200.  
  201. {
  202.  
  203.  
  204.  
  205. give_player_grenades(id);
  206.  
  207. give_item(id, "weapon_knife");
  208.  
  209. give_item(id, "weapon_deagle");
  210.  
  211. give_item(id, "ammo_50ae");
  212.  
  213. give_item(id, "ammo_50ae");
  214.  
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216.  
  217. give_item(id, "weapon_ak47");
  218.  
  219. give_item(id, "ammo_762nato");
  220.  
  221. give_item(id, "ammo_762nato");
  222.  
  223. give_item(id, "ammo_762nato");
  224.  
  225. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  226.  
  227. }
  228.  
  229. case 3:
  230.  
  231. {
  232.  
  233. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  234.  
  235. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  236.  
  237. {
  238.  
  239. if(gWPCT < 2)
  240.  
  241. {
  242.  
  243.  
  244.  
  245. give_player_grenades(id);
  246.  
  247. give_item(id, "weapon_knife");
  248.  
  249. give_item(id, "weapon_awp");
  250.  
  251. give_item(id, "weapon_deagle");
  252.  
  253. give_item(id, "ammo_50ae");
  254.  
  255. give_item(id, "ammo_50ae");
  256.  
  257. give_item(id, "ammo_50ae");
  258.  
  259. give_item(id, "ammo_338magnum");
  260.  
  261. give_item(id, "ammo_338magnum");
  262.  
  263. give_item(id, "ammo_338magnum");
  264.  
  265. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  266.  
  267. gWPCT++
  268.  
  269. }
  270.  
  271. else
  272.  
  273. {
  274.  
  275. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  276.  
  277. fegyvermenu(id);
  278.  
  279. }
  280.  
  281. }
  282.  
  283. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  284.  
  285. {
  286.  
  287. if(gWPTE < 2)
  288.  
  289. {
  290.  
  291.  
  292.  
  293. give_player_grenades(id);
  294.  
  295. give_item(id, "weapon_knife");
  296.  
  297. give_item(id, "weapon_awp");
  298.  
  299. give_item(id, "weapon_deagle");
  300.  
  301. give_item(id, "ammo_50ae");
  302.  
  303. give_item(id, "ammo_50ae");
  304.  
  305. give_item(id, "ammo_50ae");
  306.  
  307. give_item(id, "ammo_338magnum");
  308.  
  309. give_item(id, "ammo_338magnum");
  310.  
  311. give_item(id, "ammo_338magnum");
  312.  
  313. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  314.  
  315. gWPTE++
  316.  
  317. }
  318.  
  319. else
  320.  
  321. {
  322.  
  323. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  324.  
  325. fegyvermenu(id);
  326.  
  327. }
  328.  
  329. }
  330.  
  331.  
  332.  
  333. }
  334.  
  335. case 4:
  336.  
  337. {
  338.  
  339.  
  340.  
  341. give_player_grenades(id);
  342.  
  343. give_item(id, "weapon_knife");
  344.  
  345. give_item(id, "weapon_deagle");
  346.  
  347. give_item(id, "ammo_50ae");
  348.  
  349. give_item(id, "ammo_50ae");
  350.  
  351. give_item(id, "ammo_50ae");
  352.  
  353. give_item(id, "weapon_m249");
  354.  
  355. give_item(id, "ammo_556natobox");
  356.  
  357. give_item(id, "ammo_556natobox");
  358.  
  359. give_item(id, "ammo_556natobox");
  360.  
  361. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  362.  
  363. }
  364.  
  365. case 5:
  366.  
  367. {
  368.  
  369.  
  370.  
  371. give_player_grenades(id);
  372.  
  373. give_item(id, "weapon_knife");
  374.  
  375. give_item(id, "weapon_deagle");
  376.  
  377. give_item(id, "ammo_50ae");
  378.  
  379. give_item(id, "ammo_50ae");
  380.  
  381. give_item(id, "ammo_50ae")
  382.  
  383. give_item(id, "weapon_aug");
  384.  
  385. give_item(id, "ammo_556nato");
  386.  
  387. give_item(id, "ammo_556nato");
  388.  
  389. give_item(id, "ammo_556nato");
  390.  
  391. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  392.  
  393. }
  394.  
  395. case 6:
  396.  
  397. {
  398.  
  399.  
  400.  
  401. give_player_grenades(id);
  402.  
  403. give_item(id, "weapon_knife");
  404.  
  405. give_item(id, "weapon_deagle");
  406.  
  407. give_item(id, "ammo_50ae");
  408.  
  409. give_item(id, "ammo_50ae");
  410.  
  411. give_item(id, "ammo_50ae")
  412.  
  413. give_item(id, "weapon_famas");
  414.  
  415. give_item(id, "ammo_556nato");
  416.  
  417. give_item(id, "ammo_556nato");
  418.  
  419. give_item(id, "ammo_556nato");
  420.  
  421. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  422.  
  423. }
  424.  
  425. case 7:
  426.  
  427. {
  428.  
  429.  
  430.  
  431. give_player_grenades(id);
  432.  
  433. give_item(id, "weapon_knife");
  434.  
  435. give_item(id, "weapon_deagle");
  436.  
  437. give_item(id, "ammo_50ae");
  438.  
  439. give_item(id, "ammo_50ae");
  440.  
  441. give_item(id, "ammo_50ae")
  442.  
  443. give_item(id, "weapon_galil");
  444.  
  445. give_item(id, "ammo_556nato");
  446.  
  447. give_item(id, "ammo_556nato");
  448.  
  449. give_item(id, "ammo_556nato");
  450.  
  451. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  452.  
  453. }
  454.  
  455. case 8:
  456.  
  457. {
  458.  
  459.  
  460.  
  461. give_player_grenades(id);
  462.  
  463. give_item(id, "weapon_knife");
  464.  
  465. give_item(id, "weapon_deagle");
  466.  
  467. give_item(id, "ammo_50ae");
  468.  
  469. give_item(id, "ammo_50ae");
  470.  
  471. give_item(id, "ammo_50ae")
  472.  
  473. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  474.  
  475. give_item(id, "ammo_9mm");
  476.  
  477. give_item(id, "ammo_9mm");
  478.  
  479. give_item(id, "ammo_9mm");
  480.  
  481. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  482.  
  483. }
  484.  
  485. case 9:
  486.  
  487. {
  488.  
  489.  
  490.  
  491. give_player_grenades(id);
  492.  
  493. give_item(id, "weapon_knife");
  494.  
  495. give_item(id, "weapon_deagle");
  496.  
  497. give_item(id, "ammo_50ae");
  498.  
  499. give_item(id, "ammo_50ae");
  500.  
  501. give_item(id, "ammo_50ae")
  502.  
  503. give_item(id, "weapon_xm1014");
  504.  
  505. give_item(id, "ammo_buckshot");
  506.  
  507. give_item(id, "ammo_buckshot");
  508.  
  509. give_item(id, "ammo_buckshot");
  510.  
  511. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  512.  
  513. }
  514.  
  515. case 10:
  516.  
  517. {
  518.  
  519.  
  520.  
  521. give_player_grenades(id);
  522.  
  523. give_item(id, "weapon_knife");
  524.  
  525. give_item(id, "weapon_deagle");
  526.  
  527. give_item(id, "ammo_50ae");
  528.  
  529. give_item(id, "ammo_50ae");
  530.  
  531. give_item(id, "ammo_50ae")
  532.  
  533. give_item(id, "weapon_m3");
  534.  
  535. give_item(id, "ammo_buckshot");
  536.  
  537. give_item(id, "ammo_buckshot");
  538.  
  539. give_item(id, "ammo_buckshot");
  540.  
  541. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  542.  
  543. }
  544.  
  545. case 11:
  546.  
  547. {
  548.  
  549.  
  550.  
  551. give_player_grenades(id);
  552.  
  553. give_item(id, "weapon_knife");
  554.  
  555. give_item(id, "weapon_deagle");
  556.  
  557. give_item(id, "ammo_50ae");
  558.  
  559. give_item(id, "ammo_50ae");
  560.  
  561. give_item(id, "ammo_50ae")
  562.  
  563. give_item(id, "weapon_scout");
  564.  
  565. give_item(id, "ammo_762nato");
  566.  
  567. give_item(id, "ammo_762nato");
  568.  
  569. give_item(id, "ammo_762nato");
  570.  
  571. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  572.  
  573. }
  574.  
  575. }
  576.  
  577. return PLUGIN_HANDLED;
  578.  
  579. }
  580.  
  581.  
  582.  
  583. stock give_player_grenades(index)
  584.  
  585. {
  586.  
  587. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  588.  
  589. give_item(index, "weapon_flashbang");
  590.  
  591. give_item(index, "weapon_flashbang");
  592.  
  593. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  594.  
  595. give_item(index, "item_thighpack");
  596.  
  597. give_item(index, "item_assaultsuit");
  598.  
  599. }
  600.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole