hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 05:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 332 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 330 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Box
HozzászólásElküldve:2013.05.18. 19:20 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.12.24. 13:27
Hozzászólások:447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Sziasztok ezt meg irnátok nekem ugy hogy csak admin tudja használni? köszönöm!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <fakemeta_util>
  8. #define BOXMODEL "models/hl2box.mdl"
  9. #define BOXSOUND "debris/bustcrate1.wav"
  10. #define BOXBLOCK "fvox/bell.wav"
  11. #define PLUGIN "HL2 boxes"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "MaHu"
  14. new cvar_cost
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /box","box");
  18. register_clcmd("say_team /box","box");
  19. register_clcmd("say /doboz","box");
  20. register_clcmd("say_team /doboz","box");
  21. cvar_cost = register_cvar("box_cost","0");
  22. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "func_breakable", "fwdBreakableTakeDamage", 1)
  23. }
  24.  
  25.  
  26. public plugin_precache(){
  27. precache_model(BOXMODEL)
  28. precache_model("models/woodgibs.mdl")
  29. precache_sound("debris/bustcrate1.wav")
  30. precache_sound("debris/bustcrate2.wav")
  31. precache_sound("debris/bustcrate3.wav")
  32. precache_sound("debris/bustglass2.wav")
  33. precache_sound(BOXSOUND)
  34. precache_sound(BOXBLOCK)
  35. }
  36.  
  37.  
  38. public box(id,ent){
  39. if(cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(cvar_cost)){
  40. client_print(id,print_chat,"you need $%d to use box",get_pcvar_num(cvar_cost))
  41. emit_sound(id, CHAN_ITEM, BOXBLOCK, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  42. return
  43. }
  44.  
  45. new bablo = cs_get_user_money(id)
  46. new Float:fVelocity[3], Float:fOrigin[3]
  47. new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "func_breakable"))
  48. fm_set_kvd(ent, "material", "1", "func_breakable")
  49. dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
  50. emit_sound(id, CHAN_ITEM, BOXSOUND, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  51. cs_set_user_money(id,bablo - get_pcvar_num(cvar_cost))
  52. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin)
  53. VelocityByAim(id, 34, fVelocity)
  54.  
  55. fOrigin[0] += fVelocity[0]
  56. fOrigin[1] += fVelocity[1]
  57.  
  58. VelocityByAim(id, 300, fVelocity)
  59. entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "hl2box")
  60. entity_set_model(ent, BOXMODEL)
  61. entity_set_size(ent, Float:{ -10.0, -10.0, 0.0 }, Float:{ 10.0, 10.0, 25.0 })
  62. entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS)
  63. entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin)
  64. entity_set_float(ent, EV_FL_health, 200.0)
  65. entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_AIM)
  66. entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
  67. entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, 0)
  68. entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.01)
  69. drop_to_floor(ent)
  70. }
  71. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  72. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  73. */
  74.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Box
HozzászólásElküldve:2013.05.18. 20:46 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2012.09.01. 22:19
Hozzászólások:1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
meg. de milyen jogra?

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Box
HozzászólásElküldve:2013.05.18. 21:12 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.12.24. 13:27
Hozzászólások:447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
crazy` írta:
meg. de milyen jogra?



mondjuk a


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Box
HozzászólásElküldve:2013.05.19. 07:50 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.12.24. 13:27
Hozzászólások:447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
crazy` írta:
meg. de milyen jogra?



egy bajom van még evvel a dobozzal hogy szét tudják lőni a playerek meg oldhato hogy ne tudják?? :D meg hogy pálya váltás után ne tunjenek el a dobozok? :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Box
HozzászólásElküldve:2013.05.19. 08:00 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2013.03.26. 20:20
Hozzászólások:1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Itt tudod állítani az életét:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. entity_set_float(ent, EV_FL_health, 200.0)

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Box
HozzászólásElküldve:2013.05.19. 09:11 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
inkább
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_AIM)


-->

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_NO)

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole