hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.05. 18:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 507 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 507 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Plugin szerkesztés kérés [weap_menu]
HozzászólásElküldve: 2013.05.31. 15:17 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2012.01.14. 21:50
Hozzászólások: 123
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Napot!

Egy kérés:
Valaki nem tudná lelimitálni az AWP használatát 4v4-re az alábbi pluginban?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. if (!is_user_alive(id) && !is_user_connected(id))
  32. return;
  33.  
  34. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  35. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  36. {
  37. strip_user_weapons(id);
  38. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  39. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  40. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  41. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  42. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  43. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  44. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  45. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  46. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  47. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  48. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  49. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  50. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  51. menu_display(id, menu);
  52. }
  53. else
  54. {
  55. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  56. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  57. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  58. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  59. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  60. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  61. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  62. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  63. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  64. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  65. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  66. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  67. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  68. menu_display(id, menu);
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public handler(id, menu, item)
  73. {
  74. if( item == MENU_EXIT )
  75. {
  76. menu_destroy(menu);
  77. return PLUGIN_HANDLED;
  78. }
  79. new data[6], szName[64];
  80. new access, callback;
  81. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  82. new key = str_to_num(data);
  83. switch(key)
  84. {
  85.  
  86. case 1:
  87. {
  88.  
  89. give_player_grenades(id);
  90. give_item(id, "weapon_knife");
  91. give_item(id, "weapon_deagle");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "ammo_50ae");
  94. give_item(id, "ammo_50ae");
  95. give_item(id, "weapon_m4a1");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. give_item(id, "ammo_556nato");
  98. give_item(id, "ammo_556nato");
  99. ColorChat(id, BLUE, "^x03[GameHut] - ^x04Kaptal egy M4A1 packot!");
  100. }
  101. case 2:
  102. {
  103.  
  104. give_player_grenades(id);
  105. give_item(id, "weapon_knife");
  106. give_item(id, "weapon_deagle");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "weapon_ak47");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. ColorChat(id, BLUE, "^x03[GameHut] - ^x04Kaptal egy AK47 packot!");
  115. }
  116. case 3:
  117. {
  118. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  119. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  120. {
  121. if(gWPCT < 2)
  122. {
  123.  
  124. give_player_grenades(id);
  125. give_item(id, "weapon_knife");
  126. give_item(id, "weapon_awp");
  127. give_item(id, "weapon_deagle");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_338magnum");
  132. give_item(id, "ammo_338magnum");
  133. give_item(id, "ammo_338magnum");
  134. ColorChat(id, BLUE, "^x03[GameHut] - ^x04Kaptal egy AWP packot!");
  135. gWPCT++
  136. }
  137. else
  138. {
  139. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember AWP-zhet csapatonkent!");
  140. fegyvermenu(id);
  141. }
  142. }
  143. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  144. {
  145. if(gWPTE < 2)
  146. {
  147.  
  148. give_player_grenades(id);
  149. give_item(id, "weapon_knife");
  150. give_item(id, "weapon_awp");
  151. give_item(id, "weapon_deagle");
  152. give_item(id, "ammo_50ae");
  153. give_item(id, "ammo_50ae");
  154. give_item(id, "ammo_50ae");
  155. give_item(id, "ammo_338magnum");
  156. give_item(id, "ammo_338magnum");
  157. give_item(id, "ammo_338magnum");
  158. ColorChat(id, BLUE, "x03[GameHut] - ^x04Kaptal egy AWP packot!");
  159. gWPTE++
  160. }
  161. else
  162. {
  163. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember AWP-zhet csapatonkent!");
  164. fegyvermenu(id);
  165. }
  166. }
  167.  
  168. }
  169. case 4:
  170. {
  171.  
  172. give_player_grenades(id);
  173. give_item(id, "weapon_knife");
  174. give_item(id, "weapon_deagle");
  175. give_item(id, "ammo_50ae");
  176. give_item(id, "ammo_50ae");
  177. give_item(id, "ammo_50ae");
  178. give_item(id, "weapon_m249");
  179. give_item(id, "ammo_556natobox");
  180. give_item(id, "ammo_556natobox");
  181. give_item(id, "ammo_556natobox");
  182. ColorChat(id, BLUE, "^x03[GameHut] - ^x04Kaptal egy MachineGun packot!");
  183. }
  184. case 5:
  185. {
  186.  
  187. give_player_grenades(id);
  188. give_item(id, "weapon_knife");
  189. give_item(id, "weapon_deagle");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_50ae")
  193. give_item(id, "weapon_aug");
  194. give_item(id, "ammo_556nato");
  195. give_item(id, "ammo_556nato");
  196. give_item(id, "ammo_556nato");
  197. ColorChat(id, BLUE, "^x03[GameHut] - ^x04Kaptal egy AUG packot!");
  198. }
  199. case 6:
  200. {
  201.  
  202. give_player_grenades(id);
  203. give_item(id, "weapon_knife");
  204. give_item(id, "weapon_deagle");
  205. give_item(id, "ammo_50ae");
  206. give_item(id, "ammo_50ae");
  207. give_item(id, "ammo_50ae")
  208. give_item(id, "weapon_famas");
  209. give_item(id, "ammo_556nato");
  210. give_item(id, "ammo_556nato");
  211. give_item(id, "ammo_556nato");
  212. ColorChat(id, BLUE, "^x03[GameHut] - ^x04Kaptal egy Famas packot!");
  213. }
  214. case 7:
  215. {
  216.  
  217. give_player_grenades(id);
  218. give_item(id, "weapon_knife");
  219. give_item(id, "weapon_deagle");
  220. give_item(id, "ammo_50ae");
  221. give_item(id, "ammo_50ae");
  222. give_item(id, "ammo_50ae")
  223. give_item(id, "weapon_galil");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. give_item(id, "ammo_556nato");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. ColorChat(id, BLUE, "^x03[GameHut] - ^x04Kaptal egy Galil packot!");
  228. }
  229. case 8:
  230. {
  231.  
  232. give_player_grenades(id);
  233. give_item(id, "weapon_knife");
  234. give_item(id, "weapon_deagle");
  235. give_item(id, "ammo_50ae");
  236. give_item(id, "ammo_50ae");
  237. give_item(id, "ammo_50ae")
  238. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  239. give_item(id, "ammo_9mm");
  240. give_item(id, "ammo_9mm");
  241. give_item(id, "ammo_9mm");
  242. ColorChat(id, BLUE, "^x03[GameHut] - ^x04Kaptal egy Smg packot!");
  243. }
  244. case 9:
  245. {
  246.  
  247. give_player_grenades(id);
  248. give_item(id, "weapon_knife");
  249. give_item(id, "weapon_deagle");
  250. give_item(id, "ammo_50ae");
  251. give_item(id, "ammo_50ae");
  252. give_item(id, "ammo_50ae")
  253. give_item(id, "weapon_xm1014");
  254. give_item(id, "ammo_buckshot");
  255. give_item(id, "ammo_buckshot");
  256. give_item(id, "ammo_buckshot");
  257. ColorChat(id, BLUE, "^x03[GameHut] - ^x04Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  258. }
  259. case 10:
  260. {
  261.  
  262. give_player_grenades(id);
  263. give_item(id, "weapon_knife");
  264. give_item(id, "weapon_deagle");
  265. give_item(id, "ammo_50ae");
  266. give_item(id, "ammo_50ae");
  267. give_item(id, "ammo_50ae")
  268. give_item(id, "weapon_m3");
  269. give_item(id, "ammo_buckshot");
  270. give_item(id, "ammo_buckshot");
  271. give_item(id, "ammo_buckshot");
  272. ColorChat(id, BLUE, "^x03[GameHut] - ^x04Kaptal egy Shotgun packot!");
  273. }
  274. case 11:
  275. {
  276.  
  277. give_player_grenades(id);
  278. give_item(id, "weapon_knife");
  279. give_item(id, "weapon_deagle");
  280. give_item(id, "ammo_50ae");
  281. give_item(id, "ammo_50ae");
  282. give_item(id, "ammo_50ae")
  283. give_item(id, "weapon_scout");
  284. give_item(id, "ammo_762nato");
  285. give_item(id, "ammo_762nato");
  286. give_item(id, "ammo_762nato");
  287. ColorChat(id, BLUE, "^x03[GameHut] - ^x04Kaptal egy Scout packot!");
  288. }
  289. }
  290. return PLUGIN_HANDLED;
  291. }
  292.  
  293. stock give_player_grenades(index)
  294. {
  295. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  296. give_item(index, "weapon_flashbang");
  297. give_item(index, "weapon_flashbang");
  298. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  299. give_item(index, "item_thighpack");
  300. give_item(index, "item_assaultsuit");
  301. }


Előre is hálás köszönetem!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.05.31. 22:48 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.12. 10:03
Hozzászólások: 859
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Egyszerű...fogsz beraksz egy wp limitet..

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.06.01. 07:30 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Itt a Sniper Limit: http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz& ... niperlimit
max_awps 4
max_autos ide azt irj amit akarsz (Max magozok száma)
min_player ide azt irh h hanytol legyen wp 4v4 vagy 5v5 es akkor igy nézki: min_players 4

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole