hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 22:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 410 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 409 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: FegyverMenü
HozzászólásElküldve: 2013.06.15. 18:15 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.14. 21:07
Hozzászólások: 117
Megköszönt másnak: 39 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hali. http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=weaponpack
Valaki át tudná írni ezt a plugint úgy, hogy a pénzt ne nulláza mert ezt a hibát írja a szerver konzolban: "pluginz_plug_weaponpack_weap_menu.amxx")
L 06/12/2013 - 16:28:38: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_money")
Ha debuggolom akkor se lesz jobb, a pedig nem akkor se... Szóval lécci csináljátok meg, hogy ez a hiba ne jelenjen meg
Köszi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverMenü
HozzászólásElküldve: 2013.06.15. 18:30 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
kivettem a nullázást, bár így nemhiszem hogy sok értelme lesz a pluginnak.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  32. {
  33. strip_user_weapons(id);
  34. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  35. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  36. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  37. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  38. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  39. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  40. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  41. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  42. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  43. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  44. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  45. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_display(id, menu);
  48. }
  49. else
  50. {
  51. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  52. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  53. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  54. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  55. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  56. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  57. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  58. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  59. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  60. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  61. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  62. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  63. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  64. menu_display(id, menu);
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public handler(id, menu, item)
  69. {
  70. if( item == MENU_EXIT )
  71. {
  72. menu_destroy(menu);
  73. return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75. new data[6], szName[64];
  76. new access, callback;
  77. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  78. new key = str_to_num(data);
  79. switch(key)
  80. {
  81.  
  82. case 1:
  83. {
  84.  
  85. give_player_grenades(id);
  86. give_item(id, "weapon_knife");
  87. give_item(id, "weapon_deagle");
  88. give_item(id, "ammo_50ae");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "weapon_m4a1");
  92. give_item(id, "ammo_556nato");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  96. }
  97. case 2:
  98. {
  99.  
  100. give_player_grenades(id);
  101. give_item(id, "weapon_knife");
  102. give_item(id, "weapon_deagle");
  103. give_item(id, "ammo_50ae");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "weapon_ak47");
  107. give_item(id, "ammo_762nato");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  111. }
  112. case 3:
  113. {
  114. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  115. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  116. {
  117. if(gWPCT < 2)
  118. {
  119.  
  120. give_player_grenades(id);
  121. give_item(id, "weapon_knife");
  122. give_item(id, "weapon_awp");
  123. give_item(id, "weapon_deagle");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_338magnum");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  131. gWPCT++
  132. }
  133. else
  134. {
  135. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  136. fegyvermenu(id);
  137. }
  138. }
  139. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  140. {
  141. if(gWPTE < 2)
  142. {
  143.  
  144. give_player_grenades(id);
  145. give_item(id, "weapon_knife");
  146. give_item(id, "weapon_awp");
  147. give_item(id, "weapon_deagle");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_338magnum");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  155. gWPTE++
  156. }
  157. else
  158. {
  159. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  160. fegyvermenu(id);
  161. }
  162. }
  163.  
  164. }
  165. case 4:
  166. {
  167.  
  168. give_player_grenades(id);
  169. give_item(id, "weapon_knife");
  170. give_item(id, "weapon_deagle");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "weapon_m249");
  175. give_item(id, "ammo_556natobox");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  179. }
  180. case 5:
  181. {
  182.  
  183. give_player_grenades(id);
  184. give_item(id, "weapon_knife");
  185. give_item(id, "weapon_deagle");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae")
  189. give_item(id, "weapon_aug");
  190. give_item(id, "ammo_556nato");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  194. }
  195. case 6:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae")
  204. give_item(id, "weapon_famas");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  209. }
  210. case 7:
  211. {
  212.  
  213. give_player_grenades(id);
  214. give_item(id, "weapon_knife");
  215. give_item(id, "weapon_deagle");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae")
  219. give_item(id, "weapon_galil");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  224. }
  225. case 8:
  226. {
  227.  
  228. give_player_grenades(id);
  229. give_item(id, "weapon_knife");
  230. give_item(id, "weapon_deagle");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae")
  234. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  235. give_item(id, "ammo_9mm");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  239. }
  240. case 9:
  241. {
  242.  
  243. give_player_grenades(id);
  244. give_item(id, "weapon_knife");
  245. give_item(id, "weapon_deagle");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae")
  249. give_item(id, "weapon_xm1014");
  250. give_item(id, "ammo_buckshot");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  254. }
  255. case 10:
  256. {
  257.  
  258. give_player_grenades(id);
  259. give_item(id, "weapon_knife");
  260. give_item(id, "weapon_deagle");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae")
  264. give_item(id, "weapon_m3");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  269. }
  270. case 11:
  271. {
  272.  
  273. give_player_grenades(id);
  274. give_item(id, "weapon_knife");
  275. give_item(id, "weapon_deagle");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae")
  279. give_item(id, "weapon_scout");
  280. give_item(id, "ammo_762nato");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  284. }
  285. }
  286. return PLUGIN_HANDLED;
  287. }
  288.  
  289. stock give_player_grenades(index)
  290. {
  291. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  292. give_item(index, "weapon_flashbang");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  295. give_item(index, "item_thighpack");
  296. give_item(index, "item_assaultsuit");
  297. }
  298.  

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverMenü
HozzászólásElküldve: 2013.06.15. 19:16 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 14:48
Hozzászólások: 77
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
crazy` írta:
kivettem a nullázást, bár így nemhiszem hogy sok értelme lesz a pluginnak.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  32. {
  33. strip_user_weapons(id);
  34. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  35. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  36. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  37. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  38. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  39. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  40. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  41. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  42. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  43. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  44. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  45. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_display(id, menu);
  48. }
  49. else
  50. {
  51. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  52. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  53. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  54. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  55. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  56. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  57. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  58. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  59. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  60. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  61. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  62. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  63. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  64. menu_display(id, menu);
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public handler(id, menu, item)
  69. {
  70. if( item == MENU_EXIT )
  71. {
  72. menu_destroy(menu);
  73. return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75. new data[6], szName[64];
  76. new access, callback;
  77. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  78. new key = str_to_num(data);
  79. switch(key)
  80. {
  81.  
  82. case 1:
  83. {
  84.  
  85. give_player_grenades(id);
  86. give_item(id, "weapon_knife");
  87. give_item(id, "weapon_deagle");
  88. give_item(id, "ammo_50ae");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "weapon_m4a1");
  92. give_item(id, "ammo_556nato");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  96. }
  97. case 2:
  98. {
  99.  
  100. give_player_grenades(id);
  101. give_item(id, "weapon_knife");
  102. give_item(id, "weapon_deagle");
  103. give_item(id, "ammo_50ae");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "weapon_ak47");
  107. give_item(id, "ammo_762nato");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  111. }
  112. case 3:
  113. {
  114. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  115. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  116. {
  117. if(gWPCT < 2)
  118. {
  119.  
  120. give_player_grenades(id);
  121. give_item(id, "weapon_knife");
  122. give_item(id, "weapon_awp");
  123. give_item(id, "weapon_deagle");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_338magnum");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  131. gWPCT++
  132. }
  133. else
  134. {
  135. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  136. fegyvermenu(id);
  137. }
  138. }
  139. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  140. {
  141. if(gWPTE < 2)
  142. {
  143.  
  144. give_player_grenades(id);
  145. give_item(id, "weapon_knife");
  146. give_item(id, "weapon_awp");
  147. give_item(id, "weapon_deagle");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_338magnum");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  155. gWPTE++
  156. }
  157. else
  158. {
  159. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  160. fegyvermenu(id);
  161. }
  162. }
  163.  
  164. }
  165. case 4:
  166. {
  167.  
  168. give_player_grenades(id);
  169. give_item(id, "weapon_knife");
  170. give_item(id, "weapon_deagle");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "weapon_m249");
  175. give_item(id, "ammo_556natobox");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  179. }
  180. case 5:
  181. {
  182.  
  183. give_player_grenades(id);
  184. give_item(id, "weapon_knife");
  185. give_item(id, "weapon_deagle");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae")
  189. give_item(id, "weapon_aug");
  190. give_item(id, "ammo_556nato");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  194. }
  195. case 6:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae")
  204. give_item(id, "weapon_famas");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  209. }
  210. case 7:
  211. {
  212.  
  213. give_player_grenades(id);
  214. give_item(id, "weapon_knife");
  215. give_item(id, "weapon_deagle");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae")
  219. give_item(id, "weapon_galil");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  224. }
  225. case 8:
  226. {
  227.  
  228. give_player_grenades(id);
  229. give_item(id, "weapon_knife");
  230. give_item(id, "weapon_deagle");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae")
  234. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  235. give_item(id, "ammo_9mm");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  239. }
  240. case 9:
  241. {
  242.  
  243. give_player_grenades(id);
  244. give_item(id, "weapon_knife");
  245. give_item(id, "weapon_deagle");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae")
  249. give_item(id, "weapon_xm1014");
  250. give_item(id, "ammo_buckshot");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  254. }
  255. case 10:
  256. {
  257.  
  258. give_player_grenades(id);
  259. give_item(id, "weapon_knife");
  260. give_item(id, "weapon_deagle");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae")
  264. give_item(id, "weapon_m3");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  269. }
  270. case 11:
  271. {
  272.  
  273. give_player_grenades(id);
  274. give_item(id, "weapon_knife");
  275. give_item(id, "weapon_deagle");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae")
  279. give_item(id, "weapon_scout");
  280. give_item(id, "ammo_762nato");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  284. }
  285. }
  286. return PLUGIN_HANDLED;
  287. }
  288.  
  289. stock give_player_grenades(index)
  290. {
  291. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  292. give_item(index, "weapon_flashbang");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  295. give_item(index, "item_thighpack");
  296. give_item(index, "item_assaultsuit");
  297. }
  298.  

már megcsináltam neki csak pm-ben írtam...:D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 64 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole