hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 20:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 535 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 534 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Szint rendszer
HozzászólásElküldve: 2013.07.03. 14:59 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.11.28. 21:04
Hozzászólások: 17
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Üdv szeretnék kérni egy szint rendszert xpvel.
2-es szint 1 ujraéledés,3 as szint 2 ujraéledés ,4szint 3 ujraéledés ez igy menjen 7 ig 7 től minden szint +5 hp ez igy ment 21 ig 21 től 1 tár deaglet kapjon. xp ugy menjen hogy sima ölés 5 xp 10 xp a heeadshot.
100 xp legyen mindegyik közt már mint a szintek között. Előre is köszönöm és valami kis menüt hozzá aki megcsinálni hogy /xp /szint kirija hogy hányas szint mennyi xp előre is köszönöm. ha még lehet akkor ha kiviszi valaki a mapot akkor is kapjon 5 xpt.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szint rendszer
HozzászólásElküldve: 2013.07.04. 21:37 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Teszt nemvolt
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. /* qKKKJ plugin
  4.   *
  5.   * (c) Készült: 2013 Készítette: qKKKJ
  6.   * Minden jog fenntartva!
  7.   *
  8.   */
  9.  
  10. #include <amxmod>
  11. #include <amxmisc>
  12. #include <fakemeta>
  13. #include <colorchat>
  14. #include <cstrike>
  15. #include <fun>
  16. #include <hamsandwich>
  17. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33]
  18. new XP_Kill,XP_Hs
  19. new Lifes[33];
  20. new const LEVELS[22] = {
  21. 0, // 1.szint
  22. 100, // 2.szint
  23. 200, // 3.szint
  24. 300, // 4.szint
  25. 400, // 5.szint
  26. 500, // 6.szint
  27. 600, // 7.szint
  28. 700, // 8.szint
  29. 800, // 9.szint
  30. 900, // 10.szint
  31. 1000, // 11.szint
  32. 1100, // 12.szint
  33. 1200, // 13.szint
  34. 1300, // 14.szint
  35. 1400, // 15.szint
  36. 1500, // 16.szint
  37. 1600, // 17.szint
  38. 1700, // 18.szint
  39. 1800, // 19.szint
  40. 1900, // 20.szint
  41. 2000, // 21.szint
  42. 2100 // 22.szint
  43.  
  44. }
  45.  
  46. public plugin_init() {
  47. register_plugin("Szintrendszer","1.0","qKKKJ")
  48. register_event("DeathMsg", "oles", "a")
  49. XP_Kill=register_cvar("XP_per_kill", "5")
  50. XP_Hs=register_cvar("XP_hs_bonus","10")
  51. RegisterHam(Ham_Spawn, "eledes", "fw_PlayerSpawn")
  52. register_clcmd("say /xp", "xpm")
  53. register_clcmd("say /szint", "szintem")
  54. }
  55. public eledes(id)
  56. {
  57. if(PlayerLevel[id] == 2)
  58. {
  59. Lifes[id] += 1
  60. }
  61. if(PlayerLevel[id] == 3)
  62. {
  63. Lifes[id] += 2
  64. }
  65. if(PlayerLevel[id] == 4)
  66. {
  67. Lifes[id] += 3
  68. }
  69. if(PlayerLevel[id] == 5)
  70. {
  71. Lifes[id] += 4
  72. }
  73. if(PlayerLevel[id] == 6)
  74. {
  75. Lifes[id] += 5
  76. }
  77. if(PlayerLevel[id] == 7)
  78. {
  79. Lifes[id] += 6
  80. }
  81. if(PlayerLevel[id] == 8)
  82. {
  83. set_user_health(id, get_user_health(id) + 5)
  84. }
  85. if(PlayerLevel[id] == 9)
  86. {
  87. set_user_health(id, get_user_health(id) + 10)
  88. }
  89. if(PlayerLevel[id] == 10)
  90. {
  91. set_user_health(id, get_user_health(id) + 15)
  92. }
  93. if(PlayerLevel[id] == 11)
  94. {
  95. set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
  96. }
  97. if(PlayerLevel[id] == 12)
  98. {
  99. set_user_health(id, get_user_health(id) + 25)
  100. }
  101. if(PlayerLevel[id] == 13)
  102. {
  103. set_user_health(id, get_user_health(id) + 30)
  104. }
  105. if(PlayerLevel[id] == 14)
  106. {
  107. set_user_health(id, get_user_health(id) + 35)
  108. }
  109. if(PlayerLevel[id] == 15)
  110. {
  111. set_user_health(id, get_user_health(id) + 40)
  112. }
  113. if(PlayerLevel[id] == 16)
  114. {
  115. set_user_health(id, get_user_health(id) + 45)
  116. }
  117. if(PlayerLevel[id] == 17)
  118. {
  119. set_user_health(id, get_user_health(id) + 50)
  120. }
  121. if(PlayerLevel[id] == 18)
  122. {
  123. set_user_health(id, get_user_health(id) + 55)
  124. }
  125. if(PlayerLevel[id] == 19)
  126. {
  127. set_user_health(id, get_user_health(id) + 60)
  128. }
  129. if(PlayerLevel[id] == 20)
  130. {
  131. set_user_health(id, get_user_health(id) + 65)
  132. }
  133. if(PlayerLevel[id] == 21)
  134. {
  135. set_user_health(id, get_user_health(id) + 70)
  136. }
  137. if(PlayerLevel[id] == 22)
  138. {
  139. give_item(id, "weapon_deagle")
  140. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 7)
  141. PlayerXP[id] += 5
  142. }
  143. }
  144. public oles()
  145. {
  146. new attacker = read_data( 1 )
  147.  
  148. new victim = read_data( 2 )
  149.  
  150. new headshot = read_data( 3 )
  151. new Team = get_user_team(victim)
  152. if(get_user_team(attacker) != Team && attacker != victim)
  153. {
  154. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)
  155. }
  156. if(headshot && get_user_team(attacker) != Team && attacker != victim)
  157. {
  158. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)
  159. }
  160. while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
  161. {
  162. PlayerLevel[attacker] += 1
  163. ColorChat(attacker, GREEN, "[XP MOD] Grat! Te %i szintu lettel!", PlayerLevel[attacker])
  164.  
  165. }
  166. if(Lifes[victim] >= 1)
  167. {
  168. set_pev(victim, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
  169.  
  170. dllfunc(DLLFunc_Think, victim)
  171.  
  172. Lifes[victim] -= 1
  173. ColorChat(victim, GREEN, "XP Modot Keszitette: qKKKJ")
  174. }
  175. }
  176. public xpm(id)
  177. {
  178. ColorChat(id, GREEN, "Neked %d XP-d van", PlayerXP[id])
  179. }
  180. public szintem(id)
  181. {
  182. ColorChat(id, GREEN, "Te %i szintu vagy", PlayerLevel[id])
  183. }
  184.  
  185.  

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára CrB 2013.07.04. 21:43-kor.

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: colinkaa (2013.07.05. 19:09)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szint rendszer
HozzászólásElküldve: 2013.07.04. 21:39 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
kettes szinttől milyen könnyű :D
csak 1 exp-t kell szereznem :D

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szint rendszer
HozzászólásElküldve: 2013.07.04. 21:44 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Most esett le mit kért :d javítva

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole