hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kör eleji üzenet és hang
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=9299
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Shady [2013.07.05. 12:39 ]
Hozzászólás témája:  Kör eleji üzenet és hang

Sziasztok!

Van ez a kör eleji üzenet + hang plugin:

http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=roundcount

Ezt kellene át alakítani úgy hogy csak 1 hangot játsszon le. (felkeszules.wav)

Én megpróbáltam de nem jött össze :lol:

Szerző:  CrB [2013.07.05. 12:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör eleji üzenet és hang

Próbáld meg nembizti h jó
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /*==========================================================================================
  3.  
  4. AMX Round Count v0.0.1
  5. Copyright ? 2010 by Duna. All rights reserved.
  6.  
  7.   Last Update: 29/11/2010
  8.  
  9.  
  10. -*- Description -*-
  11.  
  12. At the beginning of each round, the plugin will display a message on the hud,
  13.   stating the number of round and along with the message, a sound.
  14.   There are 4 different sounds.
  15.  
  16. Enjoy!
  17.  
  18. ===========================================================================================*/
  19.  
  20. #include <amxmodx>
  21. #include <amxmisc>
  22.  
  23. new const PLUGIN [] = "AMX Round Count"
  24. new const VERSION [] = "0.0.1"
  25. new const AUTHOR [] = "Duna"
  26. #define play "rcount/felkeszules"
  27. new g_roundCount
  28.  
  29. public plugin_init(){
  30. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  31. register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  32. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  33. return PLUGIN_CONTINUE
  34. }
  35.  
  36.  
  37. public roundcount()
  38. if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  39.  
  40. ++g_roundCount
  41.  
  42. new r = random(256)
  43. new g = random(256)
  44. new b = random(256)
  45.  
  46. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  47. show_hudmessage(0,"^nKESZULJ FEL A HARCRA! [%d]. KOR KOVETKEZIK.", g_roundCount)
  48.  
  49. client_cmd(0,"spk %s", play);
  50. }
  51.  
  52. public reset_counter(){
  53. g_roundCount = 0
  54. }
  55.  
  56. public plugin_precache(){
  57. precache_sound("rcount/felkeszules.wav")
  58.  
  59. return PLUGIN_CONTINUE
  60. }
  61.  

Szerző:  JAck [2013.07.05. 13:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör eleji üzenet és hang

Ink így mert a tiedbe nincs benne hogy lejáttsza
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /*==========================================================================================
  3.  
  4. AMX Round Count v0.0.1
  5. Copyright ? 2010 by Duna. All rights reserved.
  6.  
  7.   Last Update: 29/11/2010
  8.  
  9.  
  10. -*- Description -*-
  11.  
  12. At the beginning of each round, the plugin will display a message on the hud,
  13.   stating the number of round and along with the message, a sound.
  14.   There are 4 different sounds.
  15.  
  16. Enjoy!
  17.  
  18. ===========================================================================================*/
  19.  
  20. #include <amxmodx>
  21. #include <amxmisc>
  22.  
  23. new const PLUGIN [] = "AMX Round Count"
  24. new const VERSION [] = "0.0.1"
  25. new const AUTHOR [] = "Duna"
  26. #define play "rcount/felkeszules"
  27. new g_roundCount
  28.  
  29. public plugin_init(){
  30. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  31. register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  32. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  33. return PLUGIN_CONTINUE
  34. }
  35. new prepare_sounds[][] =
  36. {
  37. "rcount/felkeszules",
  38. };
  39.  
  40. public roundcount()
  41. if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  42.  
  43. ++g_roundCount
  44.  
  45. new r = random(256)
  46. new g = random(256)
  47. new b = random(256)
  48.  
  49. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  50. show_hudmessage(0,"^nKESZULJ FEL A HARCRA! [%d]. KOR KOVETKEZIK.", g_roundCount)
  51.  
  52. client_cmd(0,"spk %s", play);
  53. }
  54.  
  55. public reset_counter(){
  56. g_roundCount = 0
  57. }
  58.  
  59. public plugin_precache(){
  60. precache_sound("rcount/felkeszules.wav")
  61.  
  62. return PLUGIN_CONTINUE
  63. }
  64.  

Szerző:  CrB [2013.07.05. 15:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör eleji üzenet és hang

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. new prepare_sounds[][] =
  3. {
  4. "rcount/felkeszules",
  5. };
  6.  

Ez minek? helyette van ez: #define play "rcount/felkeszules"
JAck írta:
Ink így mert a tiedbe nincs benne hogy lejáttsza
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /*==========================================================================================
  3.  
  4. AMX Round Count v0.0.1
  5. Copyright ? 2010 by Duna. All rights reserved.
  6.  
  7.   Last Update: 29/11/2010
  8.  
  9.  
  10. -*- Description -*-
  11.  
  12. At the beginning of each round, the plugin will display a message on the hud,
  13.   stating the number of round and along with the message, a sound.
  14.   There are 4 different sounds.
  15.  
  16. Enjoy!
  17.  
  18. ===========================================================================================*/
  19.  
  20. #include <amxmodx>
  21. #include <amxmisc>
  22.  
  23. new const PLUGIN [] = "AMX Round Count"
  24. new const VERSION [] = "0.0.1"
  25. new const AUTHOR [] = "Duna"
  26. #define play "rcount/felkeszules"
  27. new g_roundCount
  28.  
  29. public plugin_init(){
  30. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  31. register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  32. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  33. return PLUGIN_CONTINUE
  34. }
  35. new prepare_sounds[][] =
  36. {
  37. "rcount/felkeszules",
  38. };
  39.  
  40. public roundcount()
  41. if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  42.  
  43. ++g_roundCount
  44.  
  45. new r = random(256)
  46. new g = random(256)
  47. new b = random(256)
  48.  
  49. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  50. show_hudmessage(0,"^nKESZULJ FEL A HARCRA! [%d]. KOR KOVETKEZIK.", g_roundCount)
  51.  
  52. client_cmd(0,"spk %s", play);
  53. }
  54.  
  55. public reset_counter(){
  56. g_roundCount = 0
  57. }
  58.  
  59. public plugin_precache(){
  60. precache_sound("rcount/felkeszules.wav")
  61.  
  62. return PLUGIN_CONTINUE
  63. }
  64.  

Szerző:  JAck [2013.07.05. 16:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör eleji üzenet és hang

Bocsi, nemláttam:)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/