hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Körvégi gyözelem
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=9347
Oldal: 1 / 1

Szerző:  pixxa112 [2013.07.08. 09:09 ]
Hozzászólás témája:  Körvégi gyözelem

Hali.

Valaki tudna írni egy olyan plugin, hogy pl:
Amikor valamelyik csapat nyer akkor nem szöveget ír hanem egy sprites fájlt.

Előre is köszi.

Szerző:  RaZzoR [2013.07.08. 21:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Körvégi gyözelem

pixxa112 írta:
Hali.

Valaki tudna írni egy olyan plugin, hogy pl:
Amikor valamelyik csapat nyer akkor nem szöveget ír hanem egy sprites fájlt.

Előre is köszi.


Nemlehet akkor, mert a hud.txt-t újra lekellene töltetni a kliensel és ilyet nem tud az 1.6 :(

Szerző:  pixxa112 [2013.07.09. 12:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Körvégi gyözelem

RaZzoR írta:
pixxa112 írta:
Hali.

Valaki tudna írni egy olyan plugin, hogy pl:
Amikor valamelyik csapat nyer akkor nem szöveget ír hanem egy sprites fájlt.

Előre is köszi.


Nemlehet akkor, mert a hud.txt-t újra lekellene töltetni a kliensel és ilyet nem tud az 1.6 :(


Tudom. De én nem is azt kértem, hogy a zombi plugin írjátok át public-ra.

Szerző:  crazy` [2013.07.09. 12:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Körvégi gyözelem

teszteld:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Roundend Sprite"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "crazy"
  8.  
  9. new korveget
  10. new korvegect
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13.  
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.  
  16. register_logevent("ctwin", 6, "3=CTs_Win", "3=All_Hostages_Rescued")
  17. register_logevent("twin" , 6, "3=Terrorists_Win", "3=Target_Bombed")
  18.  
  19. }
  20. public plugin_precache()
  21. {
  22. korveget = precache_model("sprites/korveget.spr")
  23. korvegect = precache_model("sprites/korvegect.spr")
  24. }
  25. public ctwin()
  26. {
  27. new players[32], plNum
  28. get_players(players, plNum, "ah") ;
  29. for (new i = 0; i < plNum; i++)
  30.  
  31. ctgyozelem(players[i])
  32. }
  33.  
  34. public twin()
  35. {
  36. new players[32], plNum
  37. get_players(players, plNum, "ah") ;
  38. for (new i = 0; i < plNum; i++)
  39.  
  40. tgyozelem(players[i])
  41. }
  42. public tgyozelem(id)
  43. {
  44. if(is_user_alive(id))
  45. {
  46. message_begin( MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY )
  47. write_byte( TE_PLAYERATTACHMENT )
  48. write_byte( id )
  49. write_coord( 45 )
  50. write_short( korveget );
  51. write_short( 20 )
  52. message_end( )
  53. }
  54. }
  55. public ctgyozelem(id)
  56. {
  57. if(is_user_alive(id))
  58. {
  59. message_begin( MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY )
  60. write_byte( TE_PLAYERATTACHMENT )
  61. write_byte( id )
  62. write_coord( 45 )
  63. write_short( korvegect );
  64. write_short( 20 )
  65. message_end( )
  66. }
  67. }

Szerző:  RaZzoR [2013.07.09. 12:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: Körvégi gyözelem

Ez hogyan is fogja megjeleníteni?

Szerző:  pixxa112 [2013.07.09. 12:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Körvégi gyözelem

RaZzoR írta:
Ez hogyan is fogja megjeleníteni?


Hát jobban mint zm plugin pubra.

Szerző:  RaZzoR [2013.07.09. 17:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: Körvégi gyözelem

Hányszor hányas sprite-ot kell csinálni?

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/