hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.03. 17:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 533 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 532 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Szint rendszer
HozzászólásElküldve: 2013.07.21. 19:52 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.11.28. 21:04
Hozzászólások: 17
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Üdv. valaki átnézni valaki nekem ez a plugin h jó-e rendesen müködik már mint ugyértem hogy jól-e van irva.
Meg valaki kiszedné azt pls ha megölök 1 ember akkor ha késel ölöm meg kapok 10pontot de ha simán akkor 5öt és késsel megöltem az ember és 10pontot adott de oda irta még amikor megöltem a csávókát hogy 5 pont hogy megölted. Szóval 15 pontot irt de 10et kaptam. Meg hogy rendesen adja-e az életeket.
ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <nvault>
  6. #include <fakemeta>
  7. new const PLUGIN_NAME[] = "Deathrun XP";
  8.  
  9. new const drxp_version[] = "2.0";
  10. new Lifes[33];
  11. new const LEVELS[10] = {
  12. 50,
  13. 100,
  14. 150,
  15. 200,
  16. 250,
  17. 300,
  18. 350,
  19. 400,
  20. 450,
  21. 500
  22. }
  23.  
  24. new drxp_playerxp[33], drxp_playerlevel[33];
  25. new drxp_kill, drxp_knife, drxp_grenade, drxp_hs, drxp_savexp, g_drxp_vault;
  26.  
  27. public plugin_init()
  28. {
  29. register_plugin(PLUGIN_NAME, drxp_version, "colinkaa");
  30.  
  31. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "drxp_spawn", 1);
  32. register_event("DeathMsg", "drxp_death", "a");
  33.  
  34. drxp_savexp = register_cvar("drxp_savexp","1");
  35. drxp_kill = register_cvar("drxp_kill", "10");
  36. drxp_knife = register_cvar("drxp_knife","5");
  37. drxp_grenade = register_cvar("drxp_grenade","15");
  38. drxp_hs = register_cvar("drxp_hs","10");
  39.  
  40. register_clcmd("say /xp", "drxp_hudinfo")
  41. register_clcmd("say_team /xp", "drxp_hudinfo")
  42. register_clcmd("say /szint", "drxp_hudinfo")
  43. register_clcmd("say_team /szint", "drxp_hudinfo")
  44. register_clcmd("say /level", "drxp_hudinfo")
  45. register_clcmd("say_team /level", "drxp_hudinfo")
  46.  
  47. g_drxp_vault = nvault_open("deathrun_xp");
  48.  
  49. register_concmd("amx_takexp", "cmd_take_exp", ADMIN_BAN, "<target> <amount>");
  50. register_concmd("amx_givexp", "cmd_give_exp", ADMIN_BAN, "<target> <amount>");
  51. }
  52.  
  53. public drxp_spawn(id)
  54. {
  55. if((drxp_playerlevel[id] < 10) && (drxp_playerxp[id] >= LEVELS[drxp_playerlevel[id]]))
  56. {
  57. client_print(id,print_chat,"[%s] Gratulalok!Szintet leptel!", PLUGIN_NAME);
  58. while(drxp_playerxp[id] >= LEVELS[drxp_playerlevel[id]])
  59. {
  60. drxp_playerlevel[id] += 1;
  61. }
  62. }
  63.  
  64. if(drxp_playerlevel[id] > 0)
  65.  
  66. if(drxp_playerlevel[id] == 2)
  67. {
  68. Lifes[id] += 1
  69. }
  70. if(drxp_playerlevel[id] == 3)
  71. {
  72. Lifes[id] += 2
  73. }
  74. if(drxp_playerlevel[id] == 4)
  75. {
  76. Lifes[id] += 3
  77. }
  78. if(drxp_playerlevel[id] == 5)
  79. {
  80. Lifes[id] += 4
  81. }
  82. if(drxp_playerlevel[id] == 6)
  83. {
  84. Lifes[id] += 5
  85. }
  86. if(drxp_playerlevel[id] == 7)
  87. {
  88. Lifes[id] += 6
  89. set_user_health(id, get_user_health(id)+5)
  90. }
  91. if(drxp_playerlevel[id] == 8)
  92. {
  93. Lifes[id] += 6
  94. set_user_health(id, get_user_health(id)+10)
  95. }
  96. if(drxp_playerlevel[id] == 9)
  97. {
  98. Lifes[id] += 6
  99. set_user_health(id, get_user_health(id)+15)
  100. }
  101. if(drxp_playerlevel[id] == 10)
  102. {
  103. Lifes[id] += 6
  104. set_user_health(id, get_user_health(id)+20)
  105. give_item(id, "weapon_deagle")
  106. }
  107. }
  108.  
  109. public drxp_death()
  110. {
  111. new iVictim = read_data(2);
  112. new weapon, hitplace, attacker = get_user_attacker(iVictim,weapon,hitplace);
  113.  
  114. new victimname[32], wvar[32];
  115. get_user_name(iVictim,victimname,31);
  116. read_data(4, wvar, 31);
  117.  
  118. if(equal(wvar, "world", 5))
  119. return;
  120.  
  121. if(attacker < 1 || attacker > 32)
  122. return;
  123.  
  124. drxp_playerxp[attacker] += get_pcvar_num(drxp_kill);
  125. client_print(attacker,print_chat,"[%s] Kaptal %i XPt olesert, megolted: %s-t!", PLUGIN_NAME, get_pcvar_num(drxp_grenade), victimname);
  126.  
  127. if(hitplace == HIT_HEAD)
  128. {
  129. drxp_playerxp[attacker] += get_pcvar_num(drxp_hs);
  130. client_print(attacker,print_chat,"[%s] Kaptal %i XPt olesert, megolted: %s-t fejessel!", PLUGIN_NAME, get_pcvar_num(drxp_hs), victimname);
  131. }
  132.  
  133. if(weapon == CSW_KNIFE)
  134. {
  135. drxp_playerxp[attacker] += get_pcvar_num(drxp_knife);
  136. client_print(attacker,print_chat,"[%s] Kaptal %i XPt olesert, megolted: %s-t kessel!", PLUGIN_NAME, get_pcvar_num(drxp_knife), victimname);
  137. }
  138. else if(weapon == CSW_HEGRENADE)
  139. {
  140. drxp_playerxp[attacker] += get_pcvar_num(drxp_grenade);
  141. client_print(attacker,print_chat,"[%s] Kaptal %i XPt olesert, megolted: %s-t Granattal!", PLUGIN_NAME, get_pcvar_num(drxp_grenade), victimname);
  142. }
  143. if(Lifes[iVictim] >= 1)
  144. {
  145. set_pev(iVictim, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
  146.  
  147. dllfunc(DLLFunc_Think, iVictim)
  148.  
  149. Lifes[iVictim] -= 1
  150. }
  151. drxp_hudinfo(attacker);
  152. }
  153.  
  154. public drxp_hudinfo(id)
  155. {
  156. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.2, 0, 3.0, 3.0);
  157. if(drxp_playerlevel[id] < 10)
  158. show_hudmessage(id, "Szint: %i^nXP: %i / %i", drxp_playerlevel[id], drxp_playerxp[id], LEVELS[drxp_playerlevel[id] + 1]);
  159. else
  160. show_hudmessage(id, "Szint: %i^nElerted a maximum szintet!", drxp_playerlevel[id]);
  161.  
  162. }
  163.  
  164. public client_putinserver(id)
  165. {
  166. if(get_pcvar_num(drxp_savexp) == 1)
  167. LoadData(id);
  168.  
  169. set_task(10.0, "drxp_hudinfo", id);
  170. }
  171.  
  172. public client_disconnect(id)
  173. {
  174. if(get_pcvar_num(drxp_savexp) == 1)
  175. SaveData(id);
  176.  
  177. drxp_playerxp[id] = 0;
  178. drxp_playerlevel[id] = 0;
  179. }
  180.  
  181. public SaveData(id)
  182. {
  183. new PlayerName[35];
  184. get_user_name(id,PlayerName,34);
  185.  
  186. new vaultkey[64],vaultdata[256];
  187. format(vaultkey,63,"%s",PlayerName);
  188. format(vaultdata,255,"%i#%i#",drxp_playerxp[id],drxp_playerlevel[id]);
  189. nvault_set(g_drxp_vault,vaultkey,vaultdata);
  190. return PLUGIN_CONTINUE;
  191. }
  192.  
  193. public LoadData(id)
  194. {
  195. new PlayerName[35];
  196. get_user_name(id,PlayerName,34);
  197.  
  198. new vaultkey[64],vaultdata[256];
  199. format(vaultkey,63,"%s",PlayerName);
  200. format(vaultdata,255,"%i#%i#",drxp_playerxp[id],drxp_playerlevel[id]);
  201. nvault_get(g_drxp_vault,vaultkey,vaultdata,255);
  202.  
  203. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
  204.  
  205. new playerxp[32], playerlevel[32];
  206.  
  207. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31);
  208.  
  209. drxp_playerxp[id] = str_to_num(playerxp);
  210. drxp_playerlevel[id] = str_to_num(playerlevel);
  211.  
  212. return PLUGIN_CONTINUE;
  213. }
  214.  
  215. public cmd_give_exp(id, level, cid)
  216. {
  217. if(!cmd_access(id, level, cid, 3))
  218. return PLUGIN_HANDLED
  219.  
  220. new target[32], amount[21], reason[21]
  221.  
  222. read_argv(1, target, 31)
  223. read_argv(2, amount, 20)
  224. read_argv(3, reason, 20)
  225.  
  226. new player = cmd_target(id, target, 8)
  227.  
  228. if(!player)
  229. return PLUGIN_HANDLED
  230.  
  231. new admin_name[32], player_name[32]
  232. get_user_name(id, admin_name, 31)
  233. get_user_name(player, player_name, 31)
  234.  
  235. new expnum = str_to_num(amount)
  236. client_print(0, print_chat, "ADMIN %s: addot %s xpt, neki: %s", admin_name, amount, player_name)
  237.  
  238. drxp_playerxp[player] += expnum
  239. SaveData(id)
  240.  
  241. return PLUGIN_CONTINUE
  242. }
  243.  
  244. public cmd_take_exp(id, level, cid)
  245. {
  246. if(!cmd_access(id, level, cid, 3))
  247. return PLUGIN_HANDLED
  248.  
  249. new target[32], amount[21], reason[21]
  250.  
  251. read_argv(1, target, 31)
  252. read_argv(2, amount, 20)
  253. read_argv(3, reason, 20)
  254.  
  255. new player = cmd_target(id, target, 8)
  256.  
  257. if(!player)
  258. return PLUGIN_HANDLED
  259.  
  260. new admin_name[32], player_name[32]
  261.  
  262. get_user_name(id, admin_name, 31)
  263. get_user_name(player, player_name, 31)
  264.  
  265. new expnum = str_to_num(amount)
  266. client_print(0, print_chat, "ADMIN %s: elvett %s xpt, tole: %s", admin_name, amount, player_name)
  267.  
  268. drxp_playerxp[player] -= expnum
  269. SaveData(id)
  270.  
  271. return PLUGIN_CONTINUE
  272. }
  273.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szint rendszer
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 03:31 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Kód:
register_plugin(PLUGIN_NAME, drxp_version, "colinkaa");

Oszt nemtudsz kivenni enyit?

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szint rendszer
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 12:01 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Próbáld így
UI: Ehhez énis gratulálok
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_plugin(PLUGIN_NAME, drxp_version, "colinkaa");

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <nvault>
  7. #include <fakemeta>
  8. new const PLUGIN_NAME[] = "Deathrun XP";
  9.  
  10. new const drxp_version[] = "2.0";
  11. new Lifes[33];
  12. new const LEVELS[10] = {
  13. 50,
  14. 100,
  15. 150,
  16. 200,
  17. 250,
  18. 300,
  19. 350,
  20. 400,
  21. 450,
  22. 500
  23. }
  24.  
  25. new drxp_playerxp[33], drxp_playerlevel[33];
  26. new drxp_kill, drxp_knife, drxp_grenade, drxp_hs, drxp_savexp, g_drxp_vault;
  27.  
  28. public plugin_init()
  29. {
  30. register_plugin(PLUGIN_NAME, drxp_version, "colinkaa");
  31.  
  32. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "drxp_spawn", 1);
  33. register_event("DeathMsg", "drxp_death", "a");
  34.  
  35. drxp_savexp = register_cvar("drxp_savexp","1");
  36. drxp_kill = register_cvar("drxp_kill", "10");
  37. drxp_knife = register_cvar("drxp_knife","5");
  38. drxp_grenade = register_cvar("drxp_grenade","15");
  39. drxp_hs = register_cvar("drxp_hs","10");
  40.  
  41. register_clcmd("say /xp", "drxp_hudinfo")
  42. register_clcmd("say_team /xp", "drxp_hudinfo")
  43. register_clcmd("say /szint", "drxp_hudinfo")
  44. register_clcmd("say_team /szint", "drxp_hudinfo")
  45. register_clcmd("say /level", "drxp_hudinfo")
  46. register_clcmd("say_team /level", "drxp_hudinfo")
  47.  
  48. g_drxp_vault = nvault_open("deathrun_xp");
  49.  
  50. register_concmd("amx_takexp", "cmd_take_exp", ADMIN_BAN, "<target> <amount>");
  51. register_concmd("amx_givexp", "cmd_give_exp", ADMIN_BAN, "<target> <amount>");
  52. }
  53.  
  54. public drxp_spawn(id)
  55. {
  56. if((drxp_playerlevel[id] < 10) && (drxp_playerxp[id] >= LEVELS[drxp_playerlevel[id]]))
  57. {
  58. client_print(id,print_chat,"[%s] Gratulalok!Szintet leptel!", PLUGIN_NAME);
  59. while(drxp_playerxp[id] >= LEVELS[drxp_playerlevel[id]])
  60. {
  61. drxp_playerlevel[id] += 1;
  62. }
  63. }
  64.  
  65. if(drxp_playerlevel[id] > 0)
  66.  
  67. if(drxp_playerlevel[id] == 2)
  68. {
  69. Lifes[id] += 1
  70. }
  71. if(drxp_playerlevel[id] == 3)
  72. {
  73. Lifes[id] += 2
  74. }
  75. if(drxp_playerlevel[id] == 4)
  76. {
  77. Lifes[id] += 3
  78. }
  79. if(drxp_playerlevel[id] == 5)
  80. {
  81. Lifes[id] += 4
  82. }
  83. if(drxp_playerlevel[id] == 6)
  84. {
  85. Lifes[id] += 5
  86. }
  87. if(drxp_playerlevel[id] == 7)
  88. {
  89. Lifes[id] += 6
  90. set_user_health(id, get_user_health(id)+5)
  91. }
  92. if(drxp_playerlevel[id] == 8)
  93. {
  94. Lifes[id] += 6
  95. set_user_health(id, get_user_health(id)+10)
  96. }
  97. if(drxp_playerlevel[id] == 9)
  98. {
  99. Lifes[id] += 6
  100. set_user_health(id, get_user_health(id)+15)
  101. }
  102. if(drxp_playerlevel[id] == 10)
  103. {
  104. Lifes[id] += 6
  105. set_user_health(id, get_user_health(id)+20)
  106. give_item(id, "weapon_deagle")
  107. }
  108. }
  109.  
  110. public drxp_death()
  111. {
  112. new iVictim = read_data(2);
  113. new weapon, hitplace, attacker = get_user_attacker(iVictim,weapon,hitplace);
  114.  
  115. new victimname[32], wvar[32];
  116. get_user_name(iVictim,victimname,31);
  117. read_data(4, wvar, 31);
  118.  
  119. if(equal(wvar, "world", 5))
  120. return;
  121.  
  122. if(attacker < 1 || attacker > 32)
  123. return;
  124.  
  125. drxp_playerxp[attacker] += get_pcvar_num(drxp_kill);
  126. client_print(attacker,print_chat,"[%s] Kaptal %i XPt olesert, megolted: %s-t!", PLUGIN_NAME, get_pcvar_num(drxp_kill), victimname);
  127.  
  128. if(hitplace == HIT_HEAD)
  129. {
  130. drxp_playerxp[attacker] += get_pcvar_num(drxp_hs);
  131. client_print(attacker,print_chat,"[%s] Kaptal %i XPt olesert, megolted: %s-t fejessel!", PLUGIN_NAME, get_pcvar_num(drxp_hs), victimname);
  132. }
  133.  
  134. if(weapon == CSW_KNIFE)
  135. {
  136. drxp_playerxp[attacker] += get_pcvar_num(drxp_knife);
  137. client_print(attacker,print_chat,"[%s] Kaptal %i XPt olesert, megolted: %s-t kessel!", PLUGIN_NAME, get_pcvar_num(drxp_knife), victimname);
  138. }
  139. else if(weapon == CSW_HEGRENADE)
  140. {
  141. drxp_playerxp[attacker] += get_pcvar_num(drxp_grenade);
  142. client_print(attacker,print_chat,"[%s] Kaptal %i XPt olesert, megolted: %s-t Granattal!", PLUGIN_NAME, get_pcvar_num(drxp_grenade), victimname);
  143. }
  144. if(Lifes[iVictim] >= 1)
  145. {
  146. set_pev(iVictim, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
  147.  
  148. dllfunc(DLLFunc_Think, iVictim)
  149.  
  150. Lifes[iVictim] -= 1
  151. }
  152. drxp_hudinfo(attacker);
  153. }
  154.  
  155. public drxp_hudinfo(id)
  156. {
  157. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.2, 0, 3.0, 3.0);
  158. if(drxp_playerlevel[id] < 10)
  159. show_hudmessage(id, "Szint: %i^nXP: %i / %i", drxp_playerlevel[id], drxp_playerxp[id], LEVELS[drxp_playerlevel[id] + 1]);
  160. else
  161. show_hudmessage(id, "Szint: %i^nElerted a maximum szintet!", drxp_playerlevel[id]);
  162.  
  163. }
  164.  
  165. public client_putinserver(id)
  166. {
  167. if(get_pcvar_num(drxp_savexp) == 1)
  168. LoadData(id);
  169.  
  170. set_task(10.0, "drxp_hudinfo", id);
  171. }
  172.  
  173. public client_disconnect(id)
  174. {
  175. if(get_pcvar_num(drxp_savexp) == 1)
  176. SaveData(id);
  177.  
  178. drxp_playerxp[id] = 0;
  179. drxp_playerlevel[id] = 0;
  180. }
  181.  
  182. public SaveData(id)
  183. {
  184. new PlayerName[35];
  185. get_user_name(id,PlayerName,34);
  186.  
  187. new vaultkey[64],vaultdata[256];
  188. format(vaultkey,63,"%s",PlayerName);
  189. format(vaultdata,255,"%i#%i#",drxp_playerxp[id],drxp_playerlevel[id]);
  190. nvault_set(g_drxp_vault,vaultkey,vaultdata);
  191. return PLUGIN_CONTINUE;
  192. }
  193.  
  194. public LoadData(id)
  195. {
  196. new PlayerName[35];
  197. get_user_name(id,PlayerName,34);
  198.  
  199. new vaultkey[64],vaultdata[256];
  200. format(vaultkey,63,"%s",PlayerName);
  201. format(vaultdata,255,"%i#%i#",drxp_playerxp[id],drxp_playerlevel[id]);
  202. nvault_get(g_drxp_vault,vaultkey,vaultdata,255);
  203.  
  204. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
  205.  
  206. new playerxp[32], playerlevel[32];
  207.  
  208. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31);
  209.  
  210. drxp_playerxp[id] = str_to_num(playerxp);
  211. drxp_playerlevel[id] = str_to_num(playerlevel);
  212.  
  213. return PLUGIN_CONTINUE;
  214. }
  215.  
  216. public cmd_give_exp(id, level, cid)
  217. {
  218. if(!cmd_access(id, level, cid, 3))
  219. return PLUGIN_HANDLED
  220.  
  221. new target[32], amount[21], reason[21]
  222.  
  223. read_argv(1, target, 31)
  224. read_argv(2, amount, 20)
  225. read_argv(3, reason, 20)
  226.  
  227. new player = cmd_target(id, target, 8)
  228.  
  229. if(!player)
  230. return PLUGIN_HANDLED
  231.  
  232. new admin_name[32], player_name[32]
  233. get_user_name(id, admin_name, 31)
  234. get_user_name(player, player_name, 31)
  235.  
  236. new expnum = str_to_num(amount)
  237. client_print(0, print_chat, "ADMIN %s: addot %s xpt, neki: %s", admin_name, amount, player_name)
  238.  
  239. drxp_playerxp[player] += expnum
  240. SaveData(id)
  241.  
  242. return PLUGIN_CONTINUE
  243. }
  244.  
  245. public cmd_take_exp(id, level, cid)
  246. {
  247. if(!cmd_access(id, level, cid, 3))
  248. return PLUGIN_HANDLED
  249.  
  250. new target[32], amount[21], reason[21]
  251.  
  252. read_argv(1, target, 31)
  253. read_argv(2, amount, 20)
  254. read_argv(3, reason, 20)
  255.  
  256. new player = cmd_target(id, target, 8)
  257.  
  258. if(!player)
  259. return PLUGIN_HANDLED
  260.  
  261. new admin_name[32], player_name[32]
  262.  
  263. get_user_name(id, admin_name, 31)
  264. get_user_name(player, player_name, 31)
  265.  
  266. new expnum = str_to_num(amount)
  267. client_print(0, print_chat, "ADMIN %s: elvett %s xpt, tole: %s", admin_name, amount, player_name)
  268.  
  269. drxp_playerxp[player] -= expnum
  270. SaveData(id)
  271.  
  272. return PLUGIN_CONTINUE
  273. }
  274.  
  275.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole