hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Mapnév átnevezése
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=9637
Oldal: 1 / 1

Szerző:  RaZzoR [ 2013.07.21. 20:51 ]
Hozzászólás témája:  Mapnév átnevezése

Sziasztok!

Hogyan tudnám leellenőrizni, hogy a map pl. dm_port?

Előre is thx :D

Szerző:  Nandee [ 2013.07.22. 00:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Mapnév átnevezése

RaZzoR írta:
Sziasztok!

Hogyan tudnám leellenőrizni, hogy a map pl. dm_port?

Előre is thx :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new map[64]
  2. get_mapname(map.63)
  3. if(equal(map,"dm_port"))
  4. {
  5. //asd
  6. }
  7.  

Szerző:  RaZzoR [ 2013.07.22. 06:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Mapnév átnevezése

Nandee írta:
RaZzoR írta:
Sziasztok!

Hogyan tudnám leellenőrizni, hogy a map pl. dm_port?

Előre is thx :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new map[64]
  2. get_mapname(map.63)
  3. if(equal(map,"dm_port"))
  4. {
  5. //asd
  6. }
  7.  


Köszii :D

Szerző:  expert [ 2013.07.22. 06:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Mapnév átnevezése

az odáig rendben van hogy lekéred a jelenegi mapot de itt a nagyobb hangsúly azon van hogy kéne más mapnevet kiíratni, csak mert set_mapname funkcio nincs ahogy utána néztem. Kiki ebben tud segiteni mivel ő régen csinált egy ilyen plugint.

Szerző:  RaZzoR [ 2013.07.22. 06:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Mapnév átnevezése

expert írta:
az odáig rendben van hogy lekéred a jelenegi mapot de itt a nagyobb hangsúly azon van hogy kéne más mapnevet kiíratni, csak mert set_mapname funkcio nincs ahogy utána néztem. Kiki ebben tud segiteni mivel ő régen csinált egy ilyen plugint.


Van hozzá modul, neve: mapname patcher

Szerző:  kiki [ 2013.07.22. 07:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Mapnév átnevezése

RaZzoR írta:
expert írta:
az odáig rendben van hogy lekéred a jelenegi mapot de itt a nagyobb hangsúly azon van hogy kéne más mapnevet kiíratni, csak mert set_mapname funkcio nincs ahogy utána néztem. Kiki ebben tud segiteni mivel ő régen csinált egy ilyen plugint.


Van hozzá modul, neve: mapname patcher



Ott van modulok között, szerintem a használata sem nehéz, gondolom azt akarod hogyha az pálya van akkor átírod másra.

Marha egyszerű:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new map[64]
  2. get_mapname(map, 63)
  3. if(equal(map,"dm_port"))
  4. {
  5. Patch_MapName( "de_dust2" );
  6. }


persze ajánlatos ezt az egészet plugin_precacheben intézni.

Szerző:  RaZzoR [ 2013.07.22. 08:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: Mapnév átnevezése

Mi különbség van, hogy plugin_precache-ben van, vagy plugin_cfg-ben?

Szerző:  kiki [ 2013.07.22. 08:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Mapnév átnevezése

A precache fog leggyorsabban lefutni.

Szerző:  RaZzoR [ 2013.07.22. 08:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Mapnév átnevezése

kiki írta:
A precache fog leggyorsabban lefutni.


Értem :D

Szerző:  Metal [ 2013.07.22. 09:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Mapnév átnevezése

kiki írta:
A precache fog leggyorsabban lefutni.



WRONG!!!
Mi az h leggyorsabban lefutni?? Ez így hülyeség.

plugin_init a szerver élesítésekor fut le, ami után jön a plugin_cfg (ha minden plugin_init lefutása megtörtént), míg a map (world_spawn) indulásakor a precache.
Konkrétan a hívási sorrend:
Kód:
plugin_precache
plugin_init
plugin_cfg

ÉÉS ezen felül lefut a
Kód:
plugin_modules

HA olyan libraryból akar hívni, amit még nem töltött be.


Egyik függvény se fut le gyorsabban mint a másik, csupán máskor. Ez nem gyorsaság, ez inkább lefutási sorrend.
Mintafutás:

Kód:
L 07/22/2013 - 09:42:39: [call1.amxx] 1: precache called
L 07/22/2013 - 09:42:39: [call2.amxx] 2: precache called
L 07/22/2013 - 09:42:39: [call3.amxx] 3: precache called
L 07/22/2013 - 09:42:39: [call1.amxx] 1: init called
L 07/22/2013 - 09:42:39: [call2.amxx] 2: init called
L 07/22/2013 - 09:42:39: [call3.amxx] 3: init called
L 07/22/2013 - 09:42:39: [call1.amxx] 1: cfg called
L 07/22/2013 - 09:42:39: [call2.amxx] 2: cfg called
L 07/22/2013 - 09:42:39: [call3.amxx] 3: cfg called

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/