hlmod.hu
https://hlmod.hu/

GHW_Entspawner
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=9729
Oldal: 1 / 1

Szerző:  stampii92 [ 2013.07.27. 13:30 ]
Hozzászólás témája:  GHW_Entspawner

Hogy kell létrehozni táblákat? Valaki részletesen elmagyarázná?
Nem ilyen táblát akarok csak most random találtma egy képet rá:
Kép
Ilyesmi táblákat akarnék létrehozni pl:A-plantnál hosszú fele egyet meg stb..

Szerző:  ultraibolya [ 2013.07.28. 10:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: GHW_Entspawner

viewtopic.php?f=34&t=4717
Letöltöd,kiválasztod a neked megfelelő tábla modellt.
Megnyitod a .mdl fájlt HLMV -vel

Egy kép a programról:
[ablak]Kép[/ablak]

Megnyitod a programon belül a Textures menüpontot.

Kiválasztod a textúrát,utána export image,elmented.
Megnyitod a letöltött textúrát egy képszerkesztő programmal majd ráírsz amit akarsz,elmented,majd visszamész a programba és rámész az import gombra.Ha megakarod nézni hogy minden jó-e vissza mész a Model Display-ra.Ha minden megfelelő akkor a program ablakán felül rámész a file fülre és Save Model As (azthiszem)

Szerző:  stampii92 [ 2013.07.28. 12:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: GHW_Entspawner

Köszönöm szépen de hogy kell létrehozni? Táblákat? Ha már mindez kész van amit leírtál..

Szerző:  Anonymous1337 [ 2013.07.28. 12:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: GHW_Entspawner

stampii92 írta:
Köszönöm szépen de hogy kell létrehozni? Táblákat? Ha már mindez kész van amit leírtál..



Tessék(itt válogathatsz :) ): http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=34&t=4717

Szerző:  stampii92 [ 2013.07.28. 12:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: GHW_Entspawner

De ezt értem csak azt nem hogy cs-be hogy kell létrehozni pl:hosszúra egy táblát
Mit kell beírni vagy mi?

Szerző:  Anonymous1337 [ 2013.07.28. 12:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: GHW_Entspawner

stampii92 írta:
De ezt értem csak azt nem hogy cs-be hogy kell létrehozni pl:hosszúra egy táblát
Mit kell beírni vagy mi?


Van erre egy progi(plugin) a neve: GHW Entspawner ha jól tudom. A CVAR -al lehet állítani hogy letegye, hova tegye stb stb..

Kód:
Felmegyünk a szerverre majd beírjuk a konzolba:
amx_spawn_air "név" - ekkor oda teszi a modellt, ahol éppen vagyunk, akár a levegőbe is.
amx_spawn_floor "név" - ekkor pedig a földre fogja tenni akkor is, ha a levegőben vagyunk a spawnoláskor.


LINK: http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=ghwentspawner2

Szerző:  ultraibolya [ 2013.07.28. 13:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: GHW_Entspawner

Ha levegőbe teszi akkor is ha floor-t írsz,akkor bindeld be magadnak hogy bind i "amx_spawn_floor tabla" és gugolj le és nyomd meg az i betűt,mert csak akkor teszi le a földre.Nekem is ez volt :)

Szerző:  stampii92 [ 2013.07.28. 13:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: GHW_Entspawner

És amit készítettem táblát hova kell berakni melyik mappába hogy cs-be elő tudjam hívni?

Szerző:  Anonymous1337 [ 2013.07.28. 13:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: GHW_Entspawner

stampii92 írta:
És amit készítettem táblát hova kell berakni melyik mappába hogy cs-be elő tudjam hívni?

Példa:
models/player/gign/gign.mdl(A modell neve) gign all 0

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/