hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 11:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 196 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 195 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü ami nem bugos!
HozzászólásElküldve: 2013.07.29. 14:09 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2013.04.01. 18:47
Hozzászólások: 11
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Olyan fegyvermenü plugint keresek, ami nem bugos, ezalatt azt értem, hogy ha újrahívják a menüt, akkor ne legyen két fegyója!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü ami nem bugos!
HozzászólásElküldve: 2013.07.29. 17:32 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
mostmár elveszi a mostani fegyverét, ha előjön neki a menü, tehát nem lesz 2 fegyvere:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. strip_user_weapons(id)
  33. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  34. {
  35. strip_user_weapons(id);
  36. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  37. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  38. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  39. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  40. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  41. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  42. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  43. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  44. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  45. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  46. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  47. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  49. menu_display(id, menu);
  50. }
  51. else
  52. {
  53. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  54. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  55. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  56. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  57. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  58. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  59. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  60. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  61. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  62. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  63. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  64. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  65. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  66. menu_display(id, menu);
  67. }
  68. }
  69.  
  70. public handler(id, menu, item)
  71. {
  72. if( item == MENU_EXIT )
  73. {
  74. menu_destroy(menu);
  75. return PLUGIN_HANDLED;
  76. }
  77. new data[6], szName[64];
  78. new access, callback;
  79. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  80. new key = str_to_num(data);
  81. switch(key)
  82. {
  83.  
  84. case 1:
  85. {
  86.  
  87. give_player_grenades(id);
  88. give_item(id, "weapon_knife");
  89. give_item(id, "weapon_deagle");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "weapon_m4a1");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  98. }
  99. case 2:
  100. {
  101.  
  102. give_player_grenades(id);
  103. give_item(id, "weapon_knife");
  104. give_item(id, "weapon_deagle");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "weapon_ak47");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  113. }
  114. case 3:
  115. {
  116. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  117. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  118. {
  119. if(gWPCT < 2)
  120. {
  121.  
  122. give_player_grenades(id);
  123. give_item(id, "weapon_knife");
  124. give_item(id, "weapon_awp");
  125. give_item(id, "weapon_deagle");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. give_item(id, "ammo_338magnum");
  132. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  133. gWPCT++
  134. }
  135. else
  136. {
  137. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  138. fegyvermenu(id);
  139. }
  140. }
  141. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  142. {
  143. if(gWPTE < 2)
  144. {
  145.  
  146. give_player_grenades(id);
  147. give_item(id, "weapon_knife");
  148. give_item(id, "weapon_awp");
  149. give_item(id, "weapon_deagle");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_50ae");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. give_item(id, "ammo_338magnum");
  156. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  157. gWPTE++
  158. }
  159. else
  160. {
  161. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  162. fegyvermenu(id);
  163. }
  164. }
  165.  
  166. }
  167. case 4:
  168. {
  169.  
  170. give_player_grenades(id);
  171. give_item(id, "weapon_knife");
  172. give_item(id, "weapon_deagle");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "ammo_50ae");
  176. give_item(id, "weapon_m249");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. give_item(id, "ammo_556natobox");
  180. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  181. }
  182. case 5:
  183. {
  184.  
  185. give_player_grenades(id);
  186. give_item(id, "weapon_knife");
  187. give_item(id, "weapon_deagle");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "ammo_50ae")
  191. give_item(id, "weapon_aug");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. give_item(id, "ammo_556nato");
  195. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  196. }
  197. case 6:
  198. {
  199.  
  200. give_player_grenades(id);
  201. give_item(id, "weapon_knife");
  202. give_item(id, "weapon_deagle");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae");
  205. give_item(id, "ammo_50ae")
  206. give_item(id, "weapon_famas");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. give_item(id, "ammo_556nato");
  210. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  211. }
  212. case 7:
  213. {
  214.  
  215. give_player_grenades(id);
  216. give_item(id, "weapon_knife");
  217. give_item(id, "weapon_deagle");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae");
  220. give_item(id, "ammo_50ae")
  221. give_item(id, "weapon_galil");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  226. }
  227. case 8:
  228. {
  229.  
  230. give_player_grenades(id);
  231. give_item(id, "weapon_knife");
  232. give_item(id, "weapon_deagle");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae");
  235. give_item(id, "ammo_50ae")
  236. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. give_item(id, "ammo_9mm");
  240. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  241. }
  242. case 9:
  243. {
  244.  
  245. give_player_grenades(id);
  246. give_item(id, "weapon_knife");
  247. give_item(id, "weapon_deagle");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "ammo_50ae")
  251. give_item(id, "weapon_xm1014");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. give_item(id, "ammo_buckshot");
  255. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  256. }
  257. case 10:
  258. {
  259.  
  260. give_player_grenades(id);
  261. give_item(id, "weapon_knife");
  262. give_item(id, "weapon_deagle");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae");
  265. give_item(id, "ammo_50ae")
  266. give_item(id, "weapon_m3");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. give_item(id, "ammo_buckshot");
  270. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  271. }
  272. case 11:
  273. {
  274.  
  275. give_player_grenades(id);
  276. give_item(id, "weapon_knife");
  277. give_item(id, "weapon_deagle");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae");
  280. give_item(id, "ammo_50ae")
  281. give_item(id, "weapon_scout");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. give_item(id, "ammo_762nato");
  285. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  286. }
  287. }
  288. return PLUGIN_HANDLED;
  289. }
  290.  
  291. stock give_player_grenades(index)
  292. {
  293. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "weapon_flashbang");
  296. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  297. give_item(index, "item_thighpack");
  298. give_item(index, "item_assaultsuit");
  299. }

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole