hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 06:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 311 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 310 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 15:38 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Sziasztok!
itt egy sma, ebből kitudnátok venni a halhatatlanságot és a láthatatlanságot?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.1"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG 800.0
  15.  
  16. new g_vault
  17. new pontok[33]
  18. new name[33][32]
  19. new admin
  20. new killp, killhsp
  21. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  22. new SyncHudObj
  23. enum shopitems
  24. {
  25. GRANATPACK,
  26. SEBESSEG,
  27. UJRAELEDES,
  28. SURFPACK,
  29. LATHATATLAN,
  30. OTSZAZHP,
  31. ONEHIT,
  32. HALHATATLAN,
  33. FULLPENZ,
  34. MAGOZOTE,
  35. MAGOZOCT,
  36. AWP
  37. };
  38. new cvar_bolt[shopitems]
  39.  
  40. new bool:activ_sebesseg[33]
  41. new bool:activ_lathatatlan[33]
  42. new bool:activ_onehit[33]
  43. new bool:activ_halhatatlan[33]
  44.  
  45. #define MAX_SHOP_ITEM 12
  46. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  47. {
  48. "",
  49. "\yGranatok \w(HE,FE,SM) \r|%d| Pont",
  50. "\yNagyobb Sebesseg \r|%d| Pont",
  51. "\yUjraeledes \w(Halottak hasznalhatjak!) \r|%d| Pont",
  52. "\ySurf Felszereles \w(ShotGun,Granatok,Deagle) \r|%d| Pont",
  53. "\yLathatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  54. "\y+500 HP \r|%d| Pont",
  55. "\y1 hit = 1 kill \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  56. "\yHalhatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  57. "\y16000$ \r|%d| Pont",
  58. "\yTE Magozo \r|%d| Pont",
  59. "\yCT Magozo \r|%d| Pont",
  60. "\yAWP \r|%d| Pont"
  61. };
  62. public plugin_init() {
  63.  
  64. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  65. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  66.  
  67. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  68. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  69.  
  70. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  71. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  72. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  73.  
  74. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  75. register_clcmd("say /adas", "adas")
  76. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  77.  
  78. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  79. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  80.  
  81. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  82. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  83.  
  84. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "20")
  85. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "45")
  86. cvar_bolt[UJRAELEDES] = register_cvar("bolt_3", "80")
  87. cvar_bolt[SURFPACK] = register_cvar("bolt_4", "65")
  88. cvar_bolt[LATHATATLAN] = register_cvar("bolt_5", "500")
  89. cvar_bolt[OTSZAZHP] = register_cvar("bolt_6", "360")
  90. cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "450")
  91. cvar_bolt[HALHATATLAN] = register_cvar("bolt_8", "750")
  92. cvar_bolt[FULLPENZ] = register_cvar("bolt_9", "50")
  93. cvar_bolt[MAGOZOTE] = register_cvar("bolt_10", "680")
  94. cvar_bolt[MAGOZOCT] = register_cvar("bolt_11", "680")
  95. cvar_bolt[AWP] = register_cvar("bolt_12", "200")
  96.  
  97. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  98.  
  99. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  100. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  101. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  102. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  103. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  104. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  105. new itemszam = (_:shopitems)
  106. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  107. {
  108. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  109. }
  110. }
  111. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  112. {
  113. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  114. return PLUGIN_CONTINUE;
  115.  
  116. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  117. {
  118. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  119. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  120. }
  121. else
  122. {
  123. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  124. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
  125. }
  126. return PLUGIN_CONTINUE
  127. }
  128. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  129. {
  130. if(activ_onehit[attacker])
  131. {
  132. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  133. }
  134. if(activ_halhatatlan[victim])
  135. {
  136. return HAM_SUPERCEDE
  137. }
  138. return HAM_IGNORED
  139. }
  140. public fw_player_spawn(id)
  141. {
  142. activ_halhatatlan[id] = false
  143. activ_onehit[id] = false
  144. activ_sebesseg[id] = false
  145. }
  146. public fw_player_spawn_post(id)
  147. {
  148. if(activ_lathatatlan[id])
  149. {
  150. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  151. activ_lathatatlan[id] = false
  152. }
  153. }
  154. public Event_Change_Weapon(id)
  155. {
  156. if(activ_sebesseg[id])
  157. {
  158. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  159. }
  160. return PLUGIN_CONTINUE
  161. }
  162. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  163. {
  164. static Item[64]
  165.  
  166. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[Pontrendszer Bolt]" )
  167. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  168.  
  169. new szTempid[10]
  170.  
  171. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  172. {
  173. num_to_str(i, szTempid, 9)
  174. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  175. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  176. }
  177. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  178. menu_display(id, Menu)
  179.  
  180. return PLUGIN_HANDLED
  181. }
  182. public Shoph(id, menu, item)
  183. {
  184. if( item == MENU_EXIT )
  185. {
  186. menu_destroy(menu)
  187. return PLUGIN_HANDLED
  188. }
  189. new data[6], iName[64]
  190. new access, callback
  191. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  192.  
  193. new key = str_to_num(data)
  194. new elo = is_user_alive(id)
  195. new ar[_:shopitems+1]
  196. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  197. {
  198. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  199. }
  200.  
  201. switch(key)
  202. {
  203. case 1:
  204. {
  205. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  206. {
  207. pontok[id] -= ar[key]
  208. give_item(id, "weapon_flashbang")
  209. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  210. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  211. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a granatokat!")
  212. }
  213. else
  214. {
  215. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  216. }
  217. }
  218. case 2:
  219. {
  220. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  221. {
  222. pontok[id] -= ar[key]
  223. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  224. activ_sebesseg[id] = true
  225. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] A sebesseged gyorsitva lett!")
  226. }
  227. else
  228. {
  229. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod!")
  230. }
  231. }
  232. case 3:
  233. {
  234. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  235. {
  236. pontok[id] -= ar[key]
  237. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  238. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Ujraeledtel!")
  239. }
  240. else if(elo)
  241. {
  242. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Elok nem hasznalhatjak!")
  243. }
  244. else
  245. {
  246. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  247. }
  248. }
  249. case 4:
  250. {
  251. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  252. {
  253. pontok[id] -= ar[key];
  254. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_m3" ), 8 )
  255. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  256. give_item(id, "weapon_flashbang")
  257. give_item(id, "weapon_flashbang")
  258.  
  259. give_item(id, "weapon_knife")
  260. give_item(id, "weapon_deagle")
  261. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  262. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a Surf Felszerelest!")
  263. }
  264. else
  265. {
  266. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  267. }
  268. }
  269. case 5:
  270. {
  271. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  272. {
  273. pontok[id] -= ar[key]
  274. activ_lathatatlan[id] = true
  275. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  276. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a lathatatlansagot!")
  277. }
  278. else
  279. {
  280. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  281. }
  282. }
  283. case 6:
  284. {
  285. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  286. {
  287. pontok[id] -= ar[key]
  288. set_user_health(id, get_user_health(id)+500)
  289. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az eletet!")
  290. }
  291. else
  292. {
  293. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  294. }
  295. }
  296. case 7:
  297. {
  298. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  299. {
  300. pontok[id] -= ar[key]
  301. activ_onehit[id] = true
  302. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az egy lovesbol olest!")
  303. }
  304. else
  305. {
  306. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  307. }
  308. }
  309. case 8:
  310. {
  311. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  312. {
  313. pontok[id] -= ar[key]
  314. activ_halhatatlan[id] = true
  315. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a halhatatlansagot!")
  316. }
  317. else
  318. {
  319. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  320. }
  321. }
  322. case 9:
  323. {
  324. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  325. {
  326. pontok[id] -= ar[key]
  327. cs_set_user_money(id, 16000)
  328. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a penzt!")
  329. }
  330. else
  331. {
  332. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  333. }
  334. }
  335. case 10:
  336. {
  337. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  338. {
  339. pontok[id] -= ar[key]
  340. give_item(id, "weapon_g3sg1")
  341. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  342. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a magozot!")
  343. }
  344. else
  345. {
  346. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  347. }
  348. }
  349. case 11:
  350. {
  351. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  352. {
  353. pontok[id] -= ar[key];
  354. give_item(id, "weapon_sg550")
  355. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  356. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a magozot!")
  357. }
  358. else
  359. {
  360. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  361. }
  362. }
  363. case 12:
  364. {
  365. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  366. {
  367. pontok[id] -= ar[key];
  368. give_item(id, "weapon_awp");
  369. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
  370. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az awpt!")
  371. }
  372. else
  373. {
  374. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  375. }
  376. }
  377. }
  378. menu_destroy(menu)
  379. return PLUGIN_HANDLED
  380. }
  381.  
  382. public mentes(id)
  383. {
  384. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  385.  
  386. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  387. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  388.  
  389. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  390. return PLUGIN_CONTINUE
  391. }
  392. public betoltes(id)
  393. {
  394. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  395.  
  396. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  397.  
  398. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  399.  
  400. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  401. return PLUGIN_CONTINUE;
  402. }
  403. public client_disconnect(id)
  404. {
  405. mentes(id);
  406. remove_task(id);
  407. pontok[id] = 0;
  408. activ_halhatatlan[id] = false
  409. activ_lathatatlan[id] = false
  410. activ_onehit[id] = false
  411. activ_sebesseg[id] = false
  412. }
  413.  
  414. public client_connect(id)
  415. {
  416. get_user_name(id, name[id], 31)
  417. betoltes(id);
  418. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  419. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  420. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  421. }
  422. public adas(id)
  423. {
  424. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  425. {
  426. new menu = menu_create("\y [Pontrendszer] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  427. new players[32], pnum, tempid
  428. new szName[32], szTempid[10]
  429. get_players(players, pnum)
  430. for( new i; i<pnum; i++ )
  431. {
  432. tempid = players[i];
  433. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  434. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  435. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  436.  
  437. }
  438. menu_display(id, menu, 0)
  439. }
  440. else
  441. {
  442. ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  443.  
  444. }
  445. }
  446. public menu_handler(id, menu, item)
  447. {
  448. if( item == MENU_EXIT )
  449. {
  450. menu_destroy(menu);
  451. return PLUGIN_HANDLED;
  452. }
  453.  
  454. new data[6], szName[64];
  455. new access, callback;
  456. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  457.  
  458. new tempid = str_to_num(data);
  459.  
  460. if( is_user_alive(tempid) )
  461. {
  462. pontok[tempid] += 10
  463. }
  464. client_cmd(id,"pont_adas")
  465. menu_destroy(menu);
  466. return PLUGIN_HANDLED;
  467. }
  468. public ajandek_1(id)
  469. {
  470. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  471. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  472. pontok[id] += penz;
  473. }
  474. public ajandek_2(id)
  475. {
  476. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  477. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  478. pontok[id] += penz;
  479. }
  480. public ajandek_3(id)
  481. {
  482. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  483. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  484. pontok[id] += penz;
  485. }
  486.  
  487. public hud()
  488. {
  489. admin = 0;
  490. new players[32], pnum, tempid
  491. get_players(players, pnum, "c")
  492.  
  493. for( new i; i<pnum; i++ )
  494. {
  495. tempid = players[i]
  496. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  497. {
  498. admin++;
  499. }
  500.  
  501. }
  502. for( new i; i<pnum; i++ )
  503. {
  504. tempid = players[i]
  505. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  506. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
  507. }
  508. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 15:45 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.1"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG 800.0
  15.  
  16. new g_vault
  17. new pontok[33]
  18. new name[33][32]
  19. new admin
  20. new killp, killhsp
  21. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  22. new SyncHudObj
  23. enum shopitems
  24. {
  25. GRANATPACK,
  26. SEBESSEG,
  27. UJRAELEDES,
  28. SURFPACK,
  29. OTSZAZHP,
  30. ONEHIT,
  31. FULLPENZ,
  32. MAGOZOTE,
  33. MAGOZOCT,
  34. AWP
  35. };
  36. new cvar_bolt[shopitems]
  37.  
  38. new bool:activ_sebesseg[33]
  39. new bool:activ_lathatatlan[33]
  40. new bool:activ_onehit[33]
  41. new bool:activ_halhatatlan[33]
  42.  
  43. #define MAX_SHOP_ITEM 10
  44. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  45. {
  46. "",
  47. "\yGranatok \w(HE,FE,SM) \r|%d| Pont",
  48. "\yNagyobb Sebesseg \r|%d| Pont",
  49. "\yUjraeledes \w(Halottak hasznalhatjak!) \r|%d| Pont",
  50. "\ySurf Felszereles \w(ShotGun,Granatok,Deagle) \r|%d| Pont",
  51. "\y+500 HP \r|%d| Pont",
  52. "\y1 hit = 1 kill \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  53. "\y16000$ \r|%d| Pont",
  54. "\yTE Magozo \r|%d| Pont",
  55. "\yCT Magozo \r|%d| Pont",
  56. "\yAWP \r|%d| Pont"
  57. };
  58. public plugin_init() {
  59.  
  60. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  61. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  62.  
  63. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  64. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  65.  
  66. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  67. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  68. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  69.  
  70. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  71. register_clcmd("say /adas", "adas")
  72. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  73.  
  74. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  75. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  76.  
  77. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  78. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  79.  
  80. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "20")
  81. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "45")
  82. cvar_bolt[UJRAELEDES] = register_cvar("bolt_3", "80")
  83. cvar_bolt[SURFPACK] = register_cvar("bolt_4", "65")
  84. cvar_bolt[OTSZAZHP] = register_cvar("bolt_6", "360")
  85. cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "450")
  86. cvar_bolt[FULLPENZ] = register_cvar("bolt_9", "50")
  87. cvar_bolt[MAGOZOTE] = register_cvar("bolt_10", "680")
  88. cvar_bolt[MAGOZOCT] = register_cvar("bolt_11", "680")
  89. cvar_bolt[AWP] = register_cvar("bolt_12", "200")
  90.  
  91. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  92.  
  93. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  94. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  95. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  96. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  97. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  98. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  99. new itemszam = (_:shopitems)
  100. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  101. {
  102. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  103. }
  104. }
  105. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  106. {
  107. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  108. return PLUGIN_CONTINUE;
  109.  
  110. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  111. {
  112. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  113. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  114. }
  115. else
  116. {
  117. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  118. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
  119. }
  120. return PLUGIN_CONTINUE
  121. }
  122. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  123. {
  124. if(activ_onehit[attacker])
  125. {
  126. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  127. }
  128. if(activ_halhatatlan[victim])
  129. {
  130. return HAM_SUPERCEDE
  131. }
  132. return HAM_IGNORED
  133. }
  134. public fw_player_spawn(id)
  135. {
  136. activ_halhatatlan[id] = false
  137. activ_onehit[id] = false
  138. activ_sebesseg[id] = false
  139. }
  140. public fw_player_spawn_post(id)
  141. {
  142. if(activ_lathatatlan[id])
  143. {
  144. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  145. activ_lathatatlan[id] = false
  146. }
  147. }
  148. public Event_Change_Weapon(id)
  149. {
  150. if(activ_sebesseg[id])
  151. {
  152. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  153. }
  154. return PLUGIN_CONTINUE
  155. }
  156. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  157. {
  158. static Item[64]
  159.  
  160. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[Pontrendszer Bolt]" )
  161. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  162.  
  163. new szTempid[10]
  164.  
  165. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  166. {
  167. num_to_str(i, szTempid, 9)
  168. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  169. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  170. }
  171. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  172. menu_display(id, Menu)
  173.  
  174. return PLUGIN_HANDLED
  175. }
  176. public Shoph(id, menu, item)
  177. {
  178. if( item == MENU_EXIT )
  179. {
  180. menu_destroy(menu)
  181. return PLUGIN_HANDLED
  182. }
  183. new data[6], iName[64]
  184. new access, callback
  185. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  186.  
  187. new key = str_to_num(data)
  188. new elo = is_user_alive(id)
  189. new ar[_:shopitems+1]
  190. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  191. {
  192. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  193. }
  194.  
  195. switch(key)
  196. {
  197. case 1:
  198. {
  199. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  200. {
  201. pontok[id] -= ar[key]
  202. give_item(id, "weapon_flashbang")
  203. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  204. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  205. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a granatokat!")
  206. }
  207. else
  208. {
  209. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  210. }
  211. }
  212. case 2:
  213. {
  214. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  215. {
  216. pontok[id] -= ar[key]
  217. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  218. activ_sebesseg[id] = true
  219. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] A sebesseged gyorsitva lett!")
  220. }
  221. else
  222. {
  223. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod!")
  224. }
  225. }
  226. case 3:
  227. {
  228. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  229. {
  230. pontok[id] -= ar[key]
  231. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  232. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Ujraeledtel!")
  233. }
  234. else if(elo)
  235. {
  236. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Elok nem hasznalhatjak!")
  237. }
  238. else
  239. {
  240. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  241. }
  242. }
  243. case 4:
  244. {
  245. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  246. {
  247. pontok[id] -= ar[key];
  248. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_m3" ), 8 )
  249. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  250. give_item(id, "weapon_flashbang")
  251. give_item(id, "weapon_flashbang")
  252.  
  253. give_item(id, "weapon_knife")
  254. give_item(id, "weapon_deagle")
  255. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  256. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a Surf Felszerelest!")
  257. }
  258. else
  259. {
  260. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  261. }
  262. }
  263. case 5:
  264. {
  265. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  266. {
  267. pontok[id] -= ar[key]
  268. set_user_health(id, get_user_health(id)+500)
  269. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az eletet!")
  270. }
  271. else
  272. {
  273. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  274. }
  275. }
  276. case 6:
  277. {
  278. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  279. {
  280. pontok[id] -= ar[key]
  281. activ_onehit[id] = true
  282. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az egy lovesbol olest!")
  283. }
  284. else
  285. {
  286. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  287. }
  288. }
  289. case 7:
  290. {
  291. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  292. {
  293. pontok[id] -= ar[key]
  294. cs_set_user_money(id, 16000)
  295. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a penzt!")
  296. }
  297. else
  298. {
  299. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  300. }
  301. }
  302. case 8:
  303. {
  304. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  305. {
  306. pontok[id] -= ar[key]
  307. give_item(id, "weapon_g3sg1")
  308. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  309. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a magozot!")
  310. }
  311. else
  312. {
  313. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  314. }
  315. }
  316. case 9:
  317. {
  318. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  319. {
  320. pontok[id] -= ar[key];
  321. give_item(id, "weapon_sg550")
  322. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  323. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a magozot!")
  324. }
  325. else
  326. {
  327. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  328. }
  329. }
  330. case 10:
  331. {
  332. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  333. {
  334. pontok[id] -= ar[key];
  335. give_item(id, "weapon_awp");
  336. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
  337. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az awpt!")
  338. }
  339. else
  340. {
  341. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  342. }
  343. }
  344. }
  345. menu_destroy(menu)
  346. return PLUGIN_HANDLED
  347. }
  348.  
  349. public mentes(id)
  350. {
  351. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  352.  
  353. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  354. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  355.  
  356. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  357. return PLUGIN_CONTINUE
  358. }
  359. public betoltes(id)
  360. {
  361. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  362.  
  363. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  364.  
  365. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  366.  
  367. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  368. return PLUGIN_CONTINUE;
  369. }
  370. public client_disconnect(id)
  371. {
  372. mentes(id);
  373. remove_task(id);
  374. pontok[id] = 0;
  375. activ_halhatatlan[id] = false
  376. activ_lathatatlan[id] = false
  377. activ_onehit[id] = false
  378. activ_sebesseg[id] = false
  379. }
  380.  
  381. public client_connect(id)
  382. {
  383. get_user_name(id, name[id], 31)
  384. betoltes(id);
  385. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  386. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  387. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  388. }
  389. public adas(id)
  390. {
  391. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  392. {
  393. new menu = menu_create("\y [Pontrendszer] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  394. new players[32], pnum, tempid
  395. new szName[32], szTempid[10]
  396. get_players(players, pnum)
  397. for( new i; i<pnum; i++ )
  398. {
  399. tempid = players[i];
  400. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  401. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  402. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  403.  
  404. }
  405. menu_display(id, menu, 0)
  406. }
  407. else
  408. {
  409. ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  410.  
  411. }
  412. }
  413. public menu_handler(id, menu, item)
  414. {
  415. if( item == MENU_EXIT )
  416. {
  417. menu_destroy(menu);
  418. return PLUGIN_HANDLED;
  419. }
  420.  
  421. new data[6], szName[64];
  422. new access, callback;
  423. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  424.  
  425. new tempid = str_to_num(data);
  426.  
  427. if( is_user_alive(tempid) )
  428. {
  429. pontok[tempid] += 10
  430. }
  431. client_cmd(id,"pont_adas")
  432. menu_destroy(menu);
  433. return PLUGIN_HANDLED;
  434. }
  435. public ajandek_1(id)
  436. {
  437. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  438. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  439. pontok[id] += penz;
  440. }
  441. public ajandek_2(id)
  442. {
  443. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  444. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  445. pontok[id] += penz;
  446. }
  447. public ajandek_3(id)
  448. {
  449. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  450. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  451. pontok[id] += penz;
  452. }
  453.  
  454. public hud()
  455. {
  456. admin = 0;
  457. new players[32], pnum, tempid
  458. get_players(players, pnum, "c")
  459.  
  460. for( new i; i<pnum; i++ )
  461. {
  462. tempid = players[i]
  463. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  464. {
  465. admin++;
  466. }
  467.  
  468. }
  469. for( new i; i<pnum; i++ )
  470. {
  471. tempid = players[i]
  472. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  473. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
  474. }
  475. }


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára IrOn 2013.08.01. 15:58-kor.
kicserélve jóra.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 15:57 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
1 error.. nem engedi átalakítani:/

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 16:06 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
Nekem igen. Kell hozzá a colorchat függvénykönyvtár.

http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=23&t=2503


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 16:46 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
eltudod küldeni valahogy az amxx-et ?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 16:51 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.23. 12:08
Hozzászólások: 126
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Amxx küldése szigorúan TILOS!

_________________
Hi My Name Is BANG BANG BANG!

Facebook:fb.com/kis.csaki.97

[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198105363185[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 16:52 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
http://amxxcomp.com/index.php?go=dl&id=7715


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole