hlmod.hu
https://hlmod.hu/

kör legjobjai hud
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=9811
Oldal: 1 / 2

Szerző:  alfanero [2013.08.02. 11:34 ]
Hozzászólás témája:  kör legjobjai hud

Hello! Nekem egy olyan kellene h körvégén Hudban kiirja kik voltak ebben a körben a legjobbat Igy:
Ebbena körben a legjobb Játékosok:
1.Asd (a neveket azzal a színel irja amelyik csapatban van T:piros Ct:kek)
2.Asssd
3.asssdsdsds
A körlegjobb játékosai kiiras h lehetne akkor ékezetes legyen! de nem muszaj!
Köszi Elöre is!

Szerző:  Applee [2013.08.02. 14:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: kör legjobjai hud

Ékezetes betűt lehet, hogy ha van bent admin prefixes (admin előtag)

Szerző:  Gatshow [2013.08.02. 14:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: kör legjobjai hud

Applee írta:
Ékezetes betűt lehet, hogy ha van bent admin prefixes (admin előtag)


notepad++ ban átrakod az utf8-at Ansi-ra amikor már beírtad a szöveget és át rakja pl.:

Kód:
ezt fogod látni csben
Az ékezetes betűket notepad++ban át lehet alakítani
ezt fogod látni sma-ban
Az ékezetes betűket notepad++ban át lehet alakítani

Szerző:  levi1992 [2013.08.02. 14:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: kör legjobjai hud

Miről beszéltek? UTF-8 ról semmi szó ne legyen az csak ront.
itt a megoldás:
stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)

replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
replace_all(msg, 190, "á", "á")
replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
replace_all(msg, 190, "É", "É")
replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")

if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i])
write_string(msg)
message_end()
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

Szerző:  levi1992 [2013.08.02. 14:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: kör legjobjai hud

levi1992 írta:
Miről beszéltek? UTF-8 ról semmi szó ne legyen az csak ront.
itt a megoldás:
stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)

replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
replace_all(msg, 190, "á", "á")
replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
replace_all(msg, 190, "É", "É")
replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")

if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i])
write_string(msg)
message_end()
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

UI: Show nak bővítettem a szövegét.

Szerző:  Gatshow [2013.08.02. 14:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: kör legjobjai hud

levi1992 írta:
levi1992 írta:
Miről beszéltek? UTF-8 ról semmi szó ne legyen az csak ront.
itt a megoldás:
stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)

replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
replace_all(msg, 190, "á", "á")
replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
replace_all(msg, 190, "É", "É")
replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")

if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i])
write_string(msg)
message_end()
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

UI: Show nak bővítettem a szövegét.



ember ez hudban nem működik!! :lol: :lol: ez csak chat.

Szerző:  levi1992 [2013.08.02. 15:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: kör legjobjai hud

Gatshow írta:
levi1992 írta:
levi1992 írta:
Miről beszéltek? UTF-8 ról semmi szó ne legyen az csak ront.
itt a megoldás:
stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)

replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
replace_all(msg, 190, "á", "á")
replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
replace_all(msg, 190, "É", "É")
replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")

if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i])
write_string(msg)
message_end()
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

UI: Show nak bővítettem a szövegét.



ember ez hudban nem működik!! :lol: :lol: ez csak chat.

Ember nekem ez működik, ha neked nem sajnállak hogy nem érted... csak ezt használom :3

Szerző:  alfanero [2013.08.02. 15:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: kör legjobjai hud

most akkor mivan? melyik irja ki hudban es emlyika jo?

Szerző:  TysOn [2013.08.02. 15:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: kör legjobjai hud

Atyám, hogy itt mik vannak..:)

Próbáld ki:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plugin"
  7. #define AUTHOR "Unknown"
  8. #define VERSION "1.0"
  9.  
  10. new g_iKills[32], g_iHS[32], g_iDmg[32]
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.  
  16. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hamTakeDamage")
  17. register_event("DeathMsg", "EventDeathMsg", "a")
  18. register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End")
  19. }
  20. public client_disconnect(id)
  21. {
  22. g_iDmg[id] = 0;
  23. g_iKills[id] = 0;
  24. g_iHS[id] = 0;
  25. }
  26. public hamTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, DamageBits)
  27. {
  28. if( 1 <= attacker <= 32)
  29. {
  30. if(cs_get_user_team(victim) != cs_get_user_team(attacker))
  31. g_iDmg[attacker] += floatround(damage)
  32. else
  33. g_iDmg[attacker] -= floatround(damage)
  34. }
  35. }
  36. public EventDeathMsg()
  37. {
  38. new killer = read_data(1)
  39. new victim = read_data(2)
  40. new is_hs = read_data(3)
  41.  
  42. if(killer != victim && killer && cs_get_user_team(killer) != cs_get_user_team(victim))
  43. {
  44. g_iKills[killer]++;
  45.  
  46. if(is_hs)
  47. g_iHS[killer]++;
  48. }
  49. else
  50. g_iKills[killer]--;
  51. }
  52. public RoundEnd(id)
  53. {
  54. new iBestPlayer = get_best_player()
  55.  
  56. new szName[32]
  57. get_user_name(iBestPlayer, szName, charsmax(szName))
  58.  
  59. set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.19, 2, 0.1, 6.0, 0.08, 0.5, 8)
  60. show_hudmessage(0, "Ebben a körben a legjobb játékos:")
  61.  
  62. new CsTeams: csapat = cs_get_user_team(id)
  63. if (csapat == CS_TEAM_CT)
  64. {
  65. set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.23, 2, 0.1, 6.0, 0.08, 0.5, 8)
  66. show_hudmessage(0, "%s",szName)
  67. }
  68. else if (csapat == CS_TEAM_T)
  69. {
  70. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.23, 2, 0.1, 6.0, 0.08, 0.5, 8)
  71. show_hudmessage(0, "%s",szName)
  72. }
  73.  
  74. for(new i; i < 31; i++)
  75. {
  76. g_iDmg[i] = 0;
  77. g_iHS[i] = 0;
  78. g_iKills[i] = 0;
  79. }
  80. }
  81. get_best_player()
  82. {
  83. new players[32], num;
  84. get_players(players, num);
  85. SortCustom1D(players, num, "sort_bestplayer")
  86.  
  87. return players[0]
  88. }
  89. public sort_bestplayer(id1, id2)
  90. {
  91. if(g_iKills[id1] > g_iKills[id2])
  92. return -1;
  93. else if(g_iKills[id1] < g_iKills[id2])
  94. return 1;
  95. else
  96. {
  97. if(g_iDmg[id1] > g_iDmg[id2])
  98. return -1;
  99. else if(g_iDmg[id1] < g_iDmg[id2])
  100. return 1;
  101. else
  102. return 0;
  103. }
  104.  
  105. return 0;
  106. }
  107.  

Szerző:  alfanero [2013.08.02. 21:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: kör legjobjai hud

TysOn írta:
Atyám, hogy itt mik vannak..:)

Próbáld ki:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plugin"
  7. #define AUTHOR "Unknown"
  8. #define VERSION "1.0"
  9.  
  10. new g_iKills[32], g_iHS[32], g_iDmg[32]
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.  
  16. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hamTakeDamage")
  17. register_event("DeathMsg", "EventDeathMsg", "a")
  18. register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End")
  19. }
  20. public client_disconnect(id)
  21. {
  22. g_iDmg[id] = 0;
  23. g_iKills[id] = 0;
  24. g_iHS[id] = 0;
  25. }
  26. public hamTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, DamageBits)
  27. {
  28. if( 1 <= attacker <= 32)
  29. {
  30. if(cs_get_user_team(victim) != cs_get_user_team(attacker))
  31. g_iDmg[attacker] += floatround(damage)
  32. else
  33. g_iDmg[attacker] -= floatround(damage)
  34. }
  35. }
  36. public EventDeathMsg()
  37. {
  38. new killer = read_data(1)
  39. new victim = read_data(2)
  40. new is_hs = read_data(3)
  41.  
  42. if(killer != victim && killer && cs_get_user_team(killer) != cs_get_user_team(victim))
  43. {
  44. g_iKills[killer]++;
  45.  
  46. if(is_hs)
  47. g_iHS[killer]++;
  48. }
  49. else
  50. g_iKills[killer]--;
  51. }
  52. public RoundEnd(id)
  53. {
  54. new iBestPlayer = get_best_player()
  55.  
  56. new szName[32]
  57. get_user_name(iBestPlayer, szName, charsmax(szName))
  58.  
  59. set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.19, 2, 0.1, 6.0, 0.08, 0.5, 8)
  60. show_hudmessage(0, "Ebben a körben a legjobb játékos:")
  61.  
  62. new CsTeams: csapat = cs_get_user_team(id)
  63. if (csapat == CS_TEAM_CT)
  64. {
  65. set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.23, 2, 0.1, 6.0, 0.08, 0.5, 8)
  66. show_hudmessage(0, "%s",szName)
  67. }
  68. else if (csapat == CS_TEAM_T)
  69. {
  70. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.23, 2, 0.1, 6.0, 0.08, 0.5, 8)
  71. show_hudmessage(0, "%s",szName)
  72. }
  73.  
  74. for(new i; i < 31; i++)
  75. {
  76. g_iDmg[i] = 0;
  77. g_iHS[i] = 0;
  78. g_iKills[i] = 0;
  79. }
  80. }
  81. get_best_player()
  82. {
  83. new players[32], num;
  84. get_players(players, num);
  85. SortCustom1D(players, num, "sort_bestplayer")
  86.  
  87. return players[0]
  88. }
  89. public sort_bestplayer(id1, id2)
  90. {
  91. if(g_iKills[id1] > g_iKills[id2])
  92. return -1;
  93. else if(g_iKills[id1] < g_iKills[id2])
  94. return 1;
  95. else
  96. {
  97. if(g_iDmg[id1] > g_iDmg[id2])
  98. return -1;
  99. else if(g_iDmg[id1] < g_iDmg[id2])
  100. return 1;
  101. else
  102. return 0;
  103. }
  104.  
  105. return 0;
  106. }
  107.  



De ez 1emberre vonatkozik nem? es nekem az elso 3 kell

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/