hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.25. 11:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 139 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 139 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fegyvermenu awp bugg
HozzászólásElküldve: 2013.10.11. 16:04 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.24. 13:27
Hozzászólások: 447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Sziasztok miért van az hogyha a szerveremen AWP-t veszek akkor megkapom az awp-t és ott marad a fegyver menü és tudok választani fegyvert? de ez csak az AWP nél van!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <fun>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "Silent"
  12.  
  13. new gWPCT;
  14. new gWPTE;
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. strip_user_weapons(id); //Fegyver elvetele
  33. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  34. {
  35. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  36. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  53. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  97. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  98. give_item(id, "weapon_flashbang");
  99. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  100. }
  101. case 2:
  102. {
  103.  
  104. give_player_grenades(id);
  105. give_item(id, "weapon_knife");
  106. give_item(id, "weapon_deagle");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "weapon_ak47");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  115. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  116. give_item(id, "weapon_flashbang");
  117. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  118. }
  119. case 3:
  120. {
  121. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  122. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  123. {
  124. if(gWPCT < 2)
  125.  
  126. give_player_grenades(id);
  127. give_item(id, "weapon_knife");
  128. give_item(id, "weapon_awp");
  129. give_item(id, "weapon_deagle");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_338magnum");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  137. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  138. give_item(id, "weapon_flashbang");
  139. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  140. gWPCT++
  141. }
  142. else
  143. {
  144. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  145. fegyvermenu(id);
  146. }
  147.  
  148. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  149. {
  150. if(gWPTE < 2)
  151. {
  152.  
  153. give_player_grenades(id);
  154. give_item(id, "weapon_knife");
  155. give_item(id, "weapon_awp");
  156. give_item(id, "weapon_deagle");
  157. give_item(id, "ammo_50ae");
  158. give_item(id, "ammo_50ae");
  159. give_item(id, "ammo_50ae");
  160. give_item(id, "ammo_338magnum");
  161. give_item(id, "ammo_338magnum");
  162. give_item(id, "ammo_338magnum");
  163. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  164. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  165. give_item(id, "weapon_flashbang");
  166. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  167. gWPTE++
  168. }
  169. else
  170. {
  171. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  172. fegyvermenu(id);
  173. }
  174. }
  175.  
  176. }
  177. case 4:
  178. {
  179.  
  180. give_player_grenades(id);
  181. give_item(id, "weapon_knife");
  182. give_item(id, "weapon_deagle");
  183. give_item(id, "ammo_50ae");
  184. give_item(id, "ammo_50ae");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "weapon_m249");
  187. give_item(id, "ammo_556natobox");
  188. give_item(id, "ammo_556natobox");
  189. give_item(id, "ammo_556natobox");
  190. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  191. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  192. give_item(id, "weapon_flashbang");
  193. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  194. }
  195. case 5:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae")
  204. give_item(id, "weapon_aug");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  209. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  210. give_item(id, "weapon_flashbang");
  211. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  212. }
  213. case 6:
  214. {
  215.  
  216. give_player_grenades(id);
  217. give_item(id, "weapon_knife");
  218. give_item(id, "weapon_deagle");
  219. give_item(id, "ammo_50ae");
  220. give_item(id, "ammo_50ae");
  221. give_item(id, "ammo_50ae")
  222. give_item(id, "weapon_famas");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. give_item(id, "ammo_556nato");
  226. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  227. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  228. give_item(id, "weapon_flashbang");
  229. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  230. }
  231. case 7:
  232. {
  233.  
  234. give_player_grenades(id);
  235. give_item(id, "weapon_knife");
  236. give_item(id, "weapon_deagle");
  237. give_item(id, "ammo_50ae");
  238. give_item(id, "ammo_50ae");
  239. give_item(id, "ammo_50ae")
  240. give_item(id, "weapon_galil");
  241. give_item(id, "ammo_556nato");
  242. give_item(id, "ammo_556nato");
  243. give_item(id, "ammo_556nato");
  244. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  245. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  246. give_item(id, "weapon_flashbang");
  247. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  248. }
  249. case 8:
  250. {
  251.  
  252. give_player_grenades(id);
  253. give_item(id, "weapon_knife");
  254. give_item(id, "weapon_deagle");
  255. give_item(id, "ammo_50ae");
  256. give_item(id, "ammo_50ae");
  257. give_item(id, "ammo_50ae")
  258. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  259. give_item(id, "ammo_9mm");
  260. give_item(id, "ammo_9mm");
  261. give_item(id, "ammo_9mm");
  262. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  263. }
  264. case 9:
  265. {
  266.  
  267. give_player_grenades(id);
  268. give_item(id, "weapon_knife");
  269. give_item(id, "weapon_deagle");
  270. give_item(id, "ammo_50ae");
  271. give_item(id, "ammo_50ae");
  272. give_item(id, "ammo_50ae")
  273. give_item(id, "weapon_xm1014");
  274. give_item(id, "ammo_buckshot");
  275. give_item(id, "ammo_buckshot");
  276. give_item(id, "ammo_buckshot");
  277. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  278. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  279. give_item(id, "weapon_flashbang");
  280. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  281. }
  282. case 10:
  283. {
  284.  
  285. give_player_grenades(id);
  286. give_item(id, "weapon_knife");
  287. give_item(id, "weapon_deagle");
  288. give_item(id, "ammo_50ae");
  289. give_item(id, "ammo_50ae");
  290. give_item(id, "ammo_50ae")
  291. give_item(id, "weapon_m3");
  292. give_item(id, "ammo_buckshot");
  293. give_item(id, "ammo_buckshot");
  294. give_item(id, "ammo_buckshot");
  295. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  296. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  297. give_item(id, "weapon_flashbang");
  298. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  299. }
  300. case 11:
  301. {
  302.  
  303. give_player_grenades(id);
  304. give_item(id, "weapon_knife");
  305. give_item(id, "weapon_deagle");
  306. give_item(id, "ammo_50ae");
  307. give_item(id, "ammo_50ae");
  308. give_item(id, "ammo_50ae")
  309. give_item(id, "weapon_scout");
  310. give_item(id, "ammo_762nato");
  311. give_item(id, "ammo_762nato");
  312. give_item(id, "ammo_762nato");
  313. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  314. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  315. give_item(id, "weapon_flashbang");
  316. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  317. }
  318. }
  319. return PLUGIN_HANDLED;
  320. }
  321.  
  322. stock give_player_grenades(index)
  323. {
  324. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  325. give_item(index, "weapon_flashbang");
  326. give_item(index, "weapon_flashbang");
  327. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  328. give_item(index, "item_thighpack");
  329. give_item(index, "item_assaultsuit");
  330. }
  331.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenu awp bugg
HozzászólásElküldve: 2013.10.11. 17:50 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Próbáld:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <fun>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "Silent"
  12.  
  13. new gWPCT;
  14. new gWPTE;
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. strip_user_weapons(id); //Fegyver elvetele
  33. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  34. {
  35. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  36. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  53. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  97. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  98. give_item(id, "weapon_flashbang");
  99. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  100. }
  101. case 2:
  102. {
  103.  
  104. give_player_grenades(id);
  105. give_item(id, "weapon_knife");
  106. give_item(id, "weapon_deagle");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "weapon_ak47");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  115. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  116. give_item(id, "weapon_flashbang");
  117. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  118. }
  119. case 3:
  120. {
  121. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  122. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  123. {
  124. if(gWPCT < 2)
  125. {
  126.  
  127. give_player_grenades(id);
  128. give_item(id, "weapon_knife");
  129. give_item(id, "weapon_awp");
  130. give_item(id, "weapon_deagle");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_50ae");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. give_item(id, "ammo_338magnum");
  137. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  138. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  139. give_item(id, "weapon_flashbang");
  140. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  141. gWPCT++
  142. }
  143. else
  144. {
  145. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  146. fegyvermenu(id);
  147. }
  148. }
  149.  
  150. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  151. {
  152. if(gWPTE < 2)
  153. {
  154.  
  155. give_player_grenades(id);
  156. give_item(id, "weapon_knife");
  157. give_item(id, "weapon_awp");
  158. give_item(id, "weapon_deagle");
  159. give_item(id, "ammo_50ae");
  160. give_item(id, "ammo_50ae");
  161. give_item(id, "ammo_50ae");
  162. give_item(id, "ammo_338magnum");
  163. give_item(id, "ammo_338magnum");
  164. give_item(id, "ammo_338magnum");
  165. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  166. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  167. give_item(id, "weapon_flashbang");
  168. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  169. gWPTE++
  170. }
  171. else
  172. {
  173. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  174. fegyvermenu(id);
  175. }
  176.  
  177. }
  178.  
  179. }
  180. case 4:
  181. {
  182.  
  183. give_player_grenades(id);
  184. give_item(id, "weapon_knife");
  185. give_item(id, "weapon_deagle");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "weapon_m249");
  190. give_item(id, "ammo_556natobox");
  191. give_item(id, "ammo_556natobox");
  192. give_item(id, "ammo_556natobox");
  193. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  194. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  195. give_item(id, "weapon_flashbang");
  196. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  197. }
  198. case 5:
  199. {
  200.  
  201. give_player_grenades(id);
  202. give_item(id, "weapon_knife");
  203. give_item(id, "weapon_deagle");
  204. give_item(id, "ammo_50ae");
  205. give_item(id, "ammo_50ae");
  206. give_item(id, "ammo_50ae")
  207. give_item(id, "weapon_aug");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. give_item(id, "ammo_556nato");
  210. give_item(id, "ammo_556nato");
  211. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  212. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  213. give_item(id, "weapon_flashbang");
  214. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  215. }
  216. case 6:
  217. {
  218.  
  219. give_player_grenades(id);
  220. give_item(id, "weapon_knife");
  221. give_item(id, "weapon_deagle");
  222. give_item(id, "ammo_50ae");
  223. give_item(id, "ammo_50ae");
  224. give_item(id, "ammo_50ae")
  225. give_item(id, "weapon_famas");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. give_item(id, "ammo_556nato");
  228. give_item(id, "ammo_556nato");
  229. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  230. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  231. give_item(id, "weapon_flashbang");
  232. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  233. }
  234. case 7:
  235. {
  236.  
  237. give_player_grenades(id);
  238. give_item(id, "weapon_knife");
  239. give_item(id, "weapon_deagle");
  240. give_item(id, "ammo_50ae");
  241. give_item(id, "ammo_50ae");
  242. give_item(id, "ammo_50ae")
  243. give_item(id, "weapon_galil");
  244. give_item(id, "ammo_556nato");
  245. give_item(id, "ammo_556nato");
  246. give_item(id, "ammo_556nato");
  247. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  248. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  249. give_item(id, "weapon_flashbang");
  250. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  251. }
  252. case 8:
  253. {
  254.  
  255. give_player_grenades(id);
  256. give_item(id, "weapon_knife");
  257. give_item(id, "weapon_deagle");
  258. give_item(id, "ammo_50ae");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae")
  261. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  262. give_item(id, "ammo_9mm");
  263. give_item(id, "ammo_9mm");
  264. give_item(id, "ammo_9mm");
  265. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  266. }
  267. case 9:
  268. {
  269.  
  270. give_player_grenades(id);
  271. give_item(id, "weapon_knife");
  272. give_item(id, "weapon_deagle");
  273. give_item(id, "ammo_50ae");
  274. give_item(id, "ammo_50ae");
  275. give_item(id, "ammo_50ae")
  276. give_item(id, "weapon_xm1014");
  277. give_item(id, "ammo_buckshot");
  278. give_item(id, "ammo_buckshot");
  279. give_item(id, "ammo_buckshot");
  280. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  281. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  282. give_item(id, "weapon_flashbang");
  283. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  284. }
  285. case 10:
  286. {
  287.  
  288. give_player_grenades(id);
  289. give_item(id, "weapon_knife");
  290. give_item(id, "weapon_deagle");
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292. give_item(id, "ammo_50ae");
  293. give_item(id, "ammo_50ae")
  294. give_item(id, "weapon_m3");
  295. give_item(id, "ammo_buckshot");
  296. give_item(id, "ammo_buckshot");
  297. give_item(id, "ammo_buckshot");
  298. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  299. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  300. give_item(id, "weapon_flashbang");
  301. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  302. }
  303. case 11:
  304. {
  305.  
  306. give_player_grenades(id);
  307. give_item(id, "weapon_knife");
  308. give_item(id, "weapon_deagle");
  309. give_item(id, "ammo_50ae");
  310. give_item(id, "ammo_50ae");
  311. give_item(id, "ammo_50ae")
  312. give_item(id, "weapon_scout");
  313. give_item(id, "ammo_762nato");
  314. give_item(id, "ammo_762nato");
  315. give_item(id, "ammo_762nato");
  316. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  317. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  318. give_item(id, "weapon_flashbang");
  319. ColorChat(id, BLUE, "[Dream]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  320. }
  321. }
  322. return PLUGIN_HANDLED;
  323. }
  324.  
  325. stock give_player_grenades(index)
  326. {
  327. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  328. give_item(index, "weapon_flashbang");
  329. give_item(index, "weapon_flashbang");
  330. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  331. give_item(index, "item_thighpack");
  332. give_item(index, "item_assaultsuit");
  333. }
  334.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole