hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.10. 00:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 557 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 556 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: késelés hangok
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 21:25 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.21. 17:29
Hozzászólások: 101
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hali!
Egy olyan plugin kéne ami tartalmaz pár késelés hangot és lejátsza azokat. Más hang nem kell bele.
Köszi megy!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: késelés hangok
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 22:02 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
DanComment írta:
Hali!
Egy olyan plugin kéne ami tartalmaz pár késelés hangot és lejátsza azokat. Más hang nem kell bele.
Köszi megy!



A késelés hangot magadnak kell majd betenni!

The Source:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define MAX_KNIFE_SNDS 9
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8. register_plugin("Custom knife sounds" , "0.1" , "v3x");
  9. register_forward(FM_EmitSound , "EmitSound");
  10. }
  11.  
  12. // Original knife sounds
  13. new knife_sounds_o[MAX_KNIFE_SNDS][] =
  14. {
  15. "weapons/knife_deploy1.wav",
  16. "weapons/knife_hit1.wav",
  17. "weapons/knife_hit2.wav",
  18. "weapons/knife_hit3.wav",
  19. "weapons/knife_hit4.wav",
  20. "weapons/knife_hitwall1.wav",
  21. "weapons/knife_slash1.wav",
  22. "weapons/knife_slash2.wav",
  23. "weapons/knife_stab.wav"
  24. }
  25.  
  26. // Replacement knife sounds ( edit these!! )
  27. new knife_sounds_r[MAX_KNIFE_SNDS][] =
  28. {
  29. "GHW/weapons/knife_deploy1.wav",
  30. "GHW/weapons/knife_hit1.wav",
  31. "GHW/weapons/knife_hit2.wav",
  32. "GHW/weapons/knife_hit3.wav",
  33. "GHW/weapons/knife_hit4.wav",
  34. "GHW/weapons/knife_hitwall1.wav",
  35. "GHW/weapons/knife_slash1.wav",
  36. "GHW/weapons/knife_slash2.wav",
  37. "GHW/weapons/knife_stab.wav"
  38. }
  39.  
  40. public plugin_precache()
  41. {
  42. for(new i = 0; i < MAX_KNIFE_SNDS; i++)
  43. precache_sound(knife_sounds_r[i]);
  44. }
  45.  
  46. public EmitSound(entity, channel, const sound[])
  47. {
  48. if(pev_valid(entity) && is_user_alive(entity))
  49. {
  50. for(new i = 0; i < MAX_KNIFE_SNDS; i++)
  51. {
  52. if(equal(sound , knife_sounds_o[i]))
  53. {
  54. emit_sound(entity, channel, knife_sounds_r[i], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  55. return FMRES_SUPERCEDE;
  56. }
  57. }
  58. }
  59. return FMRES_IGNORED;
  60. }


Üdv.
Anonymous1337

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: késelés hangok
HozzászólásElküldve: 2013.08.02. 22:03 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Ha az a kód hibás lenne, akkor itt van még egy:


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define MAX_DEATH_SNDS 3
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8. register_plugin("Custom death sounds" , "0.1" , "v3x");
  9. register_forward(FM_EmitSound , "EmitSound");
  10. }
  11.  
  12. new death_sounds_o[MAX_DEATH_SNDS][] =
  13. {
  14. "player/die1.wav",
  15. "player/die2.wav",
  16. "player/die3.wav"
  17. }
  18.  
  19. new death_sounds_r[MAX_DEATH_SNDS][] =
  20. {
  21. "player/newdie1.wav",
  22. "player/newdie2.wav",
  23. "player/newdie3.wav"
  24. }
  25.  
  26. public plugin_precache()
  27. {
  28. for(new i = 0; i < MAX_DEATH_SNDS; i++)
  29. precache_sound(death_sounds_r[i]);
  30. }
  31.  
  32. public EmitSound(entity, channel, const sound[])
  33. {
  34. if(pev_valid(entity) && is_user_alive(entity))
  35. {
  36. for(new i = 0; i < MAX_DEATH_SNDS; i++)
  37. {
  38. if(equal(sound , death_sounds_o[i]))
  39. {
  40. emit_sound(entity, channel, death_sounds_r[i], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  41. return FMRES_SUPERCEDE;
  42. }
  43. }
  44. }
  45. return FMRES_IGNORED;
  46. }


Ez elv 100% hogy jó.

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 36 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole