hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.15. 21:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 370 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 369 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Postal hangok új pluginba!
HozzászólásElküldve:2013.08.05. 20:08 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott:2012.07.02. 17:41
Hozzászólások:1643
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 249 alkalommal
Heló
Szeretnék kérni egy olyan plugin ami anyit tenne mint az ultimate plugin
csak ebbe nincs hud üzeent csak hang!
csak hs hang amiből 24 van illetve knife, doublekill és mikor egyedül marad pl ct illetve t :)
A hangokat ha kérhetem .ini be tudjam hozzáadni illetve törőlni :) Előre is köszönöm!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Postal hangok új pluginba!
HozzászólásElküldve:2013.08.06. 00:06 
Offline
Tag

Csatlakozott:2013.07.15. 22:44
Hozzászólások:43
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Nem tudom mire gondolsz de én ilyen fejlövés hangokban csak ezt tudom ajánlani :
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=hun_ultimate

_________________
[steam]stampiKaa[/steam]
Amennyiben megválaszoltam a kérdésedet, csak nyomd meg a Kép gombot..!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Postal hangok új pluginba!
HozzászólásElküldve:2013.08.06. 05:37 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2013.06.09. 18:47
Hozzászólások:2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
theglorious írta:
Heló
Szeretnék kérni egy olyan plugin ami anyit tenne mint az ultimate plugin
csak ebbe nincs hud üzeent csak hang!
csak hs hang amiből 24 van illetve knife, doublekill és mikor egyedül marad pl ct illetve t :)
A hangokat ha kérhetem .ini be tudjam hozzáadni illetve törőlni :) Előre is köszönöm!


Üdvözöllek!

SMA:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* AMX Mod X Plugin
  2. *
  3. * (c) Copyright 2008, ConnorMcLeod
  4. * This file is provided as is (no warranties).
  5. *
  6. */
  7.  
  8. #include <amxmodx>
  9.  
  10. new g_szVictimSound[100], g_szKillerSound[100], g_szPlayersSound[100]
  11. new g_iMaxPlayers
  12.  
  13. public plugin_precache()
  14. {
  15. new szFile[64]
  16. get_localinfo("amxx_configsdir", szFile, 63)
  17. format(szFile, 63, "%s/headshots.ini", szFile)
  18.  
  19. new File = fopen(szFile, "rt")
  20. if(!File)
  21. {
  22. pause("ad")
  23. return
  24. }
  25.  
  26. new Text[128], Witch[8], Sound[100]
  27. while(!feof(File))
  28. {
  29. fgets(File, Text, 127)
  30. trim( Text )
  31. if(!Text[0] || Text[0] == ';' || (Text[0] == '/' && Text[1] == '/'))
  32. continue
  33.  
  34. parse(Text, Witch, 7, Sound, 99)
  35. if(!g_szVictimSound[0] && equal(Witch, "victim"))
  36. {
  37. copy(g_szVictimSound, 99, Sound)
  38. precache_sound(g_szVictimSound)
  39. }
  40. else if(!g_szKillerSound[0] && equal(Witch, "killer"))
  41. {
  42. copy(g_szKillerSound, 99, Sound)
  43. precache_sound(g_szKillerSound)
  44. }
  45. else if(!g_szPlayersSound[0] && equal(Witch, "players"))
  46. {
  47. copy(g_szPlayersSound, 99, Sound)
  48. precache_sound(g_szPlayersSound)
  49. }
  50. }
  51. fclose(File)
  52. }
  53.  
  54. public plugin_init()
  55. {
  56. register_plugin("HeadShot Sounds", "0.2", "ConnorMcLeod")
  57. register_event("DeathMsg", "eDeathMsg_HeadShot", "a", "1>0", "3=1")
  58. }
  59.  
  60. public plugin_cfg()
  61. {
  62. g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
  63. }
  64.  
  65. public eDeathMsg_HeadShot()
  66. {
  67. new iKiller = read_data(1)
  68.  
  69. if(iKiller > g_iMaxPlayers)
  70. return
  71.  
  72. new iVictim = read_data(2)
  73. if(iKiller == iVictim)
  74. return
  75.  
  76. if(g_szKillerSound[0])
  77. emit_sound(iKiller, CHAN_VOICE, g_szKillerSound, VOL_NORM, ATTN_STATIC, 0, PITCH_NORM)
  78.  
  79. if(g_szVictimSound[0])
  80. client_cmd(iVictim, "speak %s", g_szVictimSound)
  81.  
  82. if(g_szPlayersSound[0])
  83. {
  84. for(new id = 1; id <= g_iMaxPlayers; id++)
  85. {
  86. if(!is_user_connected(id))
  87. continue
  88. if((g_szKillerSound[0] && id == iKiller) || (g_szVictimSound[0] && id == iVictim))
  89. continue
  90. client_cmd(id, "speak %s", g_szPlayersSound)
  91. }
  92. }
  93. }



_____________________________________________________________________________________
theglorious írta:
A hangokat ha kérhetem .ini be tudjam hozzáadni illetve törőlni

headshots.ini

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. format(szFile, 63, "%s/headshots.ini", szFile)

_____________________________________________________________________________________

Head Shot Sound DOWNLOAD:
Csatolmány:
HeadShot_Sounds.zip [57.31KiB]
Letöltve 60 alkalommal.


Remélem tudtam segíteni!

Üdv.
Anonymous1337

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Postal hangok új pluginba!
HozzászólásElküldve:2013.08.06. 12:49 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott:2012.07.02. 17:41
Hozzászólások:1643
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 249 alkalommal
Anonymous1337 írta:
theglorious írta:
Heló
Szeretnék kérni egy olyan plugin ami anyit tenne mint az ultimate plugin
csak ebbe nincs hud üzeent csak hang!
csak hs hang amiből 24 van illetve knife, doublekill és mikor egyedül marad pl ct illetve t :)
A hangokat ha kérhetem .ini be tudjam hozzáadni illetve törőlni :) Előre is köszönöm!


Üdvözöllek!

SMA:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* AMX Mod X Plugin
  2. *
  3. * (c) Copyright 2008, ConnorMcLeod
  4. * This file is provided as is (no warranties).
  5. *
  6. */
  7.  
  8. #include <amxmodx>
  9.  
  10. new g_szVictimSound[100], g_szKillerSound[100], g_szPlayersSound[100]
  11. new g_iMaxPlayers
  12.  
  13. public plugin_precache()
  14. {
  15. new szFile[64]
  16. get_localinfo("amxx_configsdir", szFile, 63)
  17. format(szFile, 63, "%s/headshots.ini", szFile)
  18.  
  19. new File = fopen(szFile, "rt")
  20. if(!File)
  21. {
  22. pause("ad")
  23. return
  24. }
  25.  
  26. new Text[128], Witch[8], Sound[100]
  27. while(!feof(File))
  28. {
  29. fgets(File, Text, 127)
  30. trim( Text )
  31. if(!Text[0] || Text[0] == ';' || (Text[0] == '/' && Text[1] == '/'))
  32. continue
  33.  
  34. parse(Text, Witch, 7, Sound, 99)
  35. if(!g_szVictimSound[0] && equal(Witch, "victim"))
  36. {
  37. copy(g_szVictimSound, 99, Sound)
  38. precache_sound(g_szVictimSound)
  39. }
  40. else if(!g_szKillerSound[0] && equal(Witch, "killer"))
  41. {
  42. copy(g_szKillerSound, 99, Sound)
  43. precache_sound(g_szKillerSound)
  44. }
  45. else if(!g_szPlayersSound[0] && equal(Witch, "players"))
  46. {
  47. copy(g_szPlayersSound, 99, Sound)
  48. precache_sound(g_szPlayersSound)
  49. }
  50. }
  51. fclose(File)
  52. }
  53.  
  54. public plugin_init()
  55. {
  56. register_plugin("HeadShot Sounds", "0.2", "ConnorMcLeod")
  57. register_event("DeathMsg", "eDeathMsg_HeadShot", "a", "1>0", "3=1")
  58. }
  59.  
  60. public plugin_cfg()
  61. {
  62. g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
  63. }
  64.  
  65. public eDeathMsg_HeadShot()
  66. {
  67. new iKiller = read_data(1)
  68.  
  69. if(iKiller > g_iMaxPlayers)
  70. return
  71.  
  72. new iVictim = read_data(2)
  73. if(iKiller == iVictim)
  74. return
  75.  
  76. if(g_szKillerSound[0])
  77. emit_sound(iKiller, CHAN_VOICE, g_szKillerSound, VOL_NORM, ATTN_STATIC, 0, PITCH_NORM)
  78.  
  79. if(g_szVictimSound[0])
  80. client_cmd(iVictim, "speak %s", g_szVictimSound)
  81.  
  82. if(g_szPlayersSound[0])
  83. {
  84. for(new id = 1; id <= g_iMaxPlayers; id++)
  85. {
  86. if(!is_user_connected(id))
  87. continue
  88. if((g_szKillerSound[0] && id == iKiller) || (g_szVictimSound[0] && id == iVictim))
  89. continue
  90. client_cmd(id, "speak %s", g_szPlayersSound)
  91. }
  92. }
  93. }



_____________________________________________________________________________________
theglorious írta:
A hangokat ha kérhetem .ini be tudjam hozzáadni illetve törőlni

headshots.ini

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. format(szFile, 63, "%s/headshots.ini", szFile)

_____________________________________________________________________________________

Head Shot Sound DOWNLOAD:
Csatolmány:
HeadShot_Sounds.zip


Remélem tudtam segíteni!

Üdv.
Anonymous1337

Igen segítettél :) Csak még anyit, hogy hogy kell használni? :) ezek mit jelentenek killer, victim, players? Illetve csak .wav al működik? :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Postal hangok új pluginba!
HozzászólásElküldve:2013.08.06. 12:50 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2013.03.26. 20:20
Hozzászólások:1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Ha nem tudsz angolol, akkor nincs értelme konfigolnod :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Postal hangok új pluginba!
HozzászólásElküldve:2013.08.06. 12:51 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2013.03.26. 20:20
Hozzászólások:1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
*angolul

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Postal hangok új pluginba!
HozzászólásElküldve:2013.08.06. 12:58 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott:2012.07.02. 17:41
Hozzászólások:1643
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 249 alkalommal
RaZzoR írta:
*angolul

-,-" jelentésüket tudom de mire jók? Szóval pl ha players-t irok akkor az mire jó?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Postal hangok új pluginba!
HozzászólásElküldve:2013.08.06. 13:01 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2013.06.09. 18:47
Hozzászólások:2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
theglorious írta:
Anonymous1337 írta:
theglorious írta:
Heló
Szeretnék kérni egy olyan plugin ami anyit tenne mint az ultimate plugin
csak ebbe nincs hud üzeent csak hang!
csak hs hang amiből 24 van illetve knife, doublekill és mikor egyedül marad pl ct illetve t :)
A hangokat ha kérhetem .ini be tudjam hozzáadni illetve törőlni :) Előre is köszönöm!


Üdvözöllek!

SMA:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* AMX Mod X Plugin
  2. *
  3. * (c) Copyright 2008, ConnorMcLeod
  4. * This file is provided as is (no warranties).
  5. *
  6. */
  7.  
  8. #include <amxmodx>
  9.  
  10. new g_szVictimSound[100], g_szKillerSound[100], g_szPlayersSound[100]
  11. new g_iMaxPlayers
  12.  
  13. public plugin_precache()
  14. {
  15. new szFile[64]
  16. get_localinfo("amxx_configsdir", szFile, 63)
  17. format(szFile, 63, "%s/headshots.ini", szFile)
  18.  
  19. new File = fopen(szFile, "rt")
  20. if(!File)
  21. {
  22. pause("ad")
  23. return
  24. }
  25.  
  26. new Text[128], Witch[8], Sound[100]
  27. while(!feof(File))
  28. {
  29. fgets(File, Text, 127)
  30. trim( Text )
  31. if(!Text[0] || Text[0] == ';' || (Text[0] == '/' && Text[1] == '/'))
  32. continue
  33.  
  34. parse(Text, Witch, 7, Sound, 99)
  35. if(!g_szVictimSound[0] && equal(Witch, "victim"))
  36. {
  37. copy(g_szVictimSound, 99, Sound)
  38. precache_sound(g_szVictimSound)
  39. }
  40. else if(!g_szKillerSound[0] && equal(Witch, "killer"))
  41. {
  42. copy(g_szKillerSound, 99, Sound)
  43. precache_sound(g_szKillerSound)
  44. }
  45. else if(!g_szPlayersSound[0] && equal(Witch, "players"))
  46. {
  47. copy(g_szPlayersSound, 99, Sound)
  48. precache_sound(g_szPlayersSound)
  49. }
  50. }
  51. fclose(File)
  52. }
  53.  
  54. public plugin_init()
  55. {
  56. register_plugin("HeadShot Sounds", "0.2", "ConnorMcLeod")
  57. register_event("DeathMsg", "eDeathMsg_HeadShot", "a", "1>0", "3=1")
  58. }
  59.  
  60. public plugin_cfg()
  61. {
  62. g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
  63. }
  64.  
  65. public eDeathMsg_HeadShot()
  66. {
  67. new iKiller = read_data(1)
  68.  
  69. if(iKiller > g_iMaxPlayers)
  70. return
  71.  
  72. new iVictim = read_data(2)
  73. if(iKiller == iVictim)
  74. return
  75.  
  76. if(g_szKillerSound[0])
  77. emit_sound(iKiller, CHAN_VOICE, g_szKillerSound, VOL_NORM, ATTN_STATIC, 0, PITCH_NORM)
  78.  
  79. if(g_szVictimSound[0])
  80. client_cmd(iVictim, "speak %s", g_szVictimSound)
  81.  
  82. if(g_szPlayersSound[0])
  83. {
  84. for(new id = 1; id <= g_iMaxPlayers; id++)
  85. {
  86. if(!is_user_connected(id))
  87. continue
  88. if((g_szKillerSound[0] && id == iKiller) || (g_szVictimSound[0] && id == iVictim))
  89. continue
  90. client_cmd(id, "speak %s", g_szPlayersSound)
  91. }
  92. }
  93. }



_____________________________________________________________________________________
theglorious írta:
A hangokat ha kérhetem .ini be tudjam hozzáadni illetve törőlni

headshots.ini

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. format(szFile, 63, "%s/headshots.ini", szFile)

_____________________________________________________________________________________

Head Shot Sound DOWNLOAD:
Csatolmány:
HeadShot_Sounds.zip


Remélem tudtam segíteni!

Üdv.
Anonymous1337

Igen segítettél :) Csak még anyit, hogy hogy kell használni? :) ezek mit jelentenek killer, victim, players? Illetve csak .wav al működik? :)


1, RaZZor ne offolj
2, Ne duplapostolj!
3, Ne oltogass másikat, te is így kezdted..


Működik .mp3 -al is.. utánna kell néznem, lehet hogy csak annyi hogy nem .wav ot írsz utánna, hanem .mp3 -at..majd megnézem neked...
Mielött elkezdenél scriptelni, érdemes előtte elolvasni ezt: http://www.hlmod.hu/viewforum.php?f=14
Hasznos kis alfórumok vannak ott.

Remélem tudtam segíteni neked!

Üdv.
Anonymous1337

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Postal hangok új pluginba!
HozzászólásElküldve:2013.08.06. 13:13 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott:2012.07.02. 17:41
Hozzászólások:1643
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 249 alkalommal
Idézet:
1, RaZZor ne offolj
2, Ne duplapostolj!
3, Ne oltogass másikat, te is így kezdted..


Működik .mp3 -al is.. utánna kell néznem, lehet hogy csak annyi hogy nem .wav ot írsz utánna, hanem .mp3 -at..majd megnézem neked...
Mielött elkezdenél scriptelni, érdemes előtte elolvasni ezt: http://www.hlmod.hu/viewforum.php?f=14
Hasznos kis alfórumok vannak ott.

Remélem tudtam segíteni neked!

Üdv.
Anonymous1337

Ez mind szép és jó, de nekem az kell, hogy írjam .ini be a cuccokat .....
Például itt sima ölésnél ad hangot? "killer" "misc/boom_headshot.wav"
Itt mit csinál? Itt hs van vagy mi? "players" "misc/headshot.wav"
Idézet:
Mielött elkezdenél scriptelni, érdemes előtte elolvasni ezt: http://www.hlmod.hu/viewforum.php?f=14

You don't say? -,-"

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Postal hangok új pluginba!
HozzászólásElküldve:2013.08.06. 13:14 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2013.03.26. 20:20
Hozzászólások:1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Idézet:
Például itt sima ölésnél ad hangot? "killer" "misc/boom_headshot.wav"
Itt mit csinál? Itt hs van vagy mi? "players" "misc/headshot.wav"


Az első azt jelenti, hogy a támadónak játsza le
A második az összes játékosnak játsza le :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole