hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 02:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 201 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 200 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Camera
HozzászólásElküldve: 2013.08.06. 13:36 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.12. 10:03
Hozzászólások: 859
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Hy valaki tudna nekem adni vagy irni egy olyan camera plugint ami olyan hogy mikor forgatom a player nem mozdul csak a kamera forog? az az olyan mint a gta-ba kamera megy model egyhelyben marad :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Camera
HozzászólásElküldve: 2013.08.06. 19:08 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Szerintem te erre gondoltál:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. new const pl_cm_class[] = "PlayerCamera"
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8. register_clcmd( "say /cam", "cmdCam" )
  9. register_think(pl_cm_class,"Think_PlayerCamera")
  10. }
  11.  
  12. public cmdCam(id)
  13. Create_PlayerCamera(id)
  14.  
  15. Create_PlayerCamera(id)
  16. {
  17. new ent = -1
  18. while ((ent = find_ent_by_class(ent,pl_cm_class)) != 0)
  19. {
  20. if (entity_get_edict(ent,EV_ENT_owner) == id)
  21. {
  22. attach_view(id , ent)
  23. return
  24. }
  25. }
  26. ent = create_entity("info_target")
  27.  
  28. if( !ent )
  29. return;
  30.  
  31. entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, pl_cm_class)
  32.  
  33. entity_set_model(ent, "models/w_usp.mdl")
  34.  
  35. entity_set_byte(ent, EV_INT_solid, SOLID_TRIGGER)
  36. entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLYMISSILE)
  37.  
  38. entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id)
  39.  
  40. entity_set_int(ent,EV_INT_rendermode, kRenderTransTexture)
  41. entity_set_float(ent, EV_FL_renderamt, 0.0 )
  42.  
  43. attach_view(id,ent)
  44. entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime())
  45. }
  46.  
  47. public Think_PlayerCamera(ent)
  48. {
  49. static owner
  50. owner = entity_get_edict(ent,EV_ENT_owner)
  51.  
  52. static iButtons;
  53. iButtons = entity_get_int(owner, EV_INT_button)
  54.  
  55. if( iButtons & IN_USE || !is_user_alive(owner))
  56. {
  57. attach_view(owner,owner)
  58. remove_entity(ent)
  59. return PLUGIN_CONTINUE;
  60. }
  61.  
  62.  
  63. static Float:origin[3], Float:fAngle[3],Float:origin2[3];
  64. entity_get_vector(owner,EV_VEC_origin,origin)
  65. entity_get_vector(owner,EV_VEC_v_angle,fAngle)
  66.  
  67. origin2[0] = origin[0]
  68. origin2[1] = origin[1]
  69. origin2[2] = origin[2]
  70.  
  71. static Float:fVBack[3];
  72. angle_vector( fAngle, ANGLEVECTOR_FORWARD, fVBack );
  73.  
  74. origin[2] += 20.0;
  75.  
  76. origin[0] += ( -fVBack[0] * 150.0 );
  77. origin[1] += ( -fVBack[1] * 150.0 );
  78. origin[2] += ( -fVBack[2] * 150.0 );
  79.  
  80. trace_line(owner,origin2,origin,origin)
  81.  
  82. entity_set_vector(ent,EV_VEC_origin,origin)
  83.  
  84. entity_get_vector(owner,EV_VEC_velocity,origin2)
  85. entity_set_vector(ent,EV_VEC_velocity,origin2)
  86.  
  87. entity_set_vector(ent,EV_VEC_angles,fAngle)
  88. entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime())
  89.  
  90. return PLUGIN_CONTINUE;
  91. }

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Camera
HozzászólásElküldve: 2013.08.06. 19:49 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Nem erre gondolt ! :) ebben forog a model is a kamerával együtt !

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára fear_ezmegmi 2013.08.06. 20:05-kor.
egybeírtam


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole