hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 07:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 229 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 228 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.08.16. 23:15 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2013.08.12. 13:34
Hozzászólások: 29
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Itt 4v4 wp és 2 ember wp-zhet csapatonként?? :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\r[Diamond]Fegyvermenu", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\yNem kérek fegyvert","0",0)
  37. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  38. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  39. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\d [\rElső 4 embernek\d]", "3", 0);
  40. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  41. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  42. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  43. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  44. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  45. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  46. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d [\rM3\d]", "10", 0);
  47. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  49. menu_display(id, menu);
  50. }
  51. else
  52. {
  53. new menu = menu_create("\r[Diamond]Fegyvermenu", "handler");
  54. menu_additem(menu, "\yNem kérek fegyvert","0",0)
  55. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  56. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  57. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\d [\rElső 4 embernek\d]", "3", 0);
  58. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  59. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  60. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  61. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  62. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  63. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  64. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d [\rM3\d]", "10", 0);
  65. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  66. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  67. menu_display(id, menu);
  68. }
  69. }
  70.  
  71. public handler(id, menu, item)
  72. {
  73. if( item == MENU_EXIT )
  74. {
  75. menu_destroy(menu);
  76. return PLUGIN_HANDLED;
  77. }
  78. new data[6], szName[64];
  79. new access, callback;
  80. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  81. new key = str_to_num(data);
  82. switch(key)
  83. {
  84.  
  85. case 1:
  86. {
  87.  
  88. give_player_grenades(id);
  89. give_item(id, "weapon_knife");
  90. give_item(id, "weapon_deagle");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "ammo_50ae");
  94. give_item(id, "weapon_m4a1");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. give_item(id, "ammo_556nato");
  98. ColorChat(id, BLUE, "[Diamond]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  99. }
  100. case 2:
  101. {
  102.  
  103. give_player_grenades(id);
  104. give_item(id, "weapon_knife");
  105. give_item(id, "weapon_deagle");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "weapon_ak47");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. ColorChat(id, BLUE, "[Diamond]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  114. }
  115. case 3:
  116. {
  117. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  118. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  119. {
  120. if(gWPCT < 2)
  121. {
  122.  
  123. give_player_grenades(id);
  124. give_item(id, "weapon_knife");
  125. give_item(id, "weapon_awp");
  126. give_item(id, "weapon_deagle");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. give_item(id, "ammo_338magnum");
  132. give_item(id, "ammo_338magnum");
  133. ColorChat(id, BLUE, "[Diamond]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  134. gWPCT++
  135. }
  136. else
  137. {
  138. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  139. fegyvermenu(id);
  140. }
  141. }
  142. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  143. {
  144. if(gWPTE < 2)
  145. {
  146.  
  147. give_player_grenades(id);
  148. give_item(id, "weapon_knife");
  149. give_item(id, "weapon_awp");
  150. give_item(id, "weapon_deagle");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_50ae");
  153. give_item(id, "ammo_50ae");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. give_item(id, "ammo_338magnum");
  156. give_item(id, "ammo_338magnum");
  157. ColorChat(id, BLUE, "[Diamond]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  158. gWPTE++
  159. }
  160. else
  161. {
  162. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  163. fegyvermenu(id);
  164. }
  165. }
  166.  
  167. }
  168. case 4:
  169. {
  170.  
  171. give_player_grenades(id);
  172. give_item(id, "weapon_knife");
  173. give_item(id, "weapon_deagle");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "ammo_50ae");
  176. give_item(id, "ammo_50ae");
  177. give_item(id, "weapon_m249");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. give_item(id, "ammo_556natobox");
  180. give_item(id, "ammo_556natobox");
  181. ColorChat(id, BLUE, "[Diamond]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  182. }
  183. case 5:
  184. {
  185.  
  186. give_player_grenades(id);
  187. give_item(id, "weapon_knife");
  188. give_item(id, "weapon_deagle");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae")
  192. give_item(id, "weapon_aug");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. give_item(id, "ammo_556nato");
  195. give_item(id, "ammo_556nato");
  196. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  197. }
  198. case 6:
  199. {
  200.  
  201. give_player_grenades(id);
  202. give_item(id, "weapon_knife");
  203. give_item(id, "weapon_deagle");
  204. give_item(id, "ammo_50ae");
  205. give_item(id, "ammo_50ae");
  206. give_item(id, "ammo_50ae")
  207. give_item(id, "weapon_famas");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. give_item(id, "ammo_556nato");
  210. give_item(id, "ammo_556nato");
  211. ColorChat(id, BLUE, "[Diamond]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  212. }
  213. case 7:
  214. {
  215.  
  216. give_player_grenades(id);
  217. give_item(id, "weapon_knife");
  218. give_item(id, "weapon_deagle");
  219. give_item(id, "ammo_50ae");
  220. give_item(id, "ammo_50ae");
  221. give_item(id, "ammo_50ae")
  222. give_item(id, "weapon_galil");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. give_item(id, "ammo_556nato");
  226. ColorChat(id, BLUE, "[Diamond]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  227. }
  228. case 8:
  229. {
  230.  
  231. give_player_grenades(id);
  232. give_item(id, "weapon_knife");
  233. give_item(id, "weapon_deagle");
  234. give_item(id, "ammo_50ae");
  235. give_item(id, "ammo_50ae");
  236. give_item(id, "ammo_50ae")
  237. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. give_item(id, "ammo_9mm");
  240. give_item(id, "ammo_9mm");
  241. ColorChat(id, BLUE, "[Diamond]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  242. }
  243. case 9:
  244. {
  245.  
  246. give_player_grenades(id);
  247. give_item(id, "weapon_knife");
  248. give_item(id, "weapon_deagle");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "ammo_50ae");
  251. give_item(id, "ammo_50ae")
  252. give_item(id, "weapon_xm1014");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. give_item(id, "ammo_buckshot");
  255. give_item(id, "ammo_buckshot");
  256. ColorChat(id, BLUE, "[Diamond]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  257. }
  258. case 10:
  259. {
  260.  
  261. give_player_grenades(id);
  262. give_item(id, "weapon_knife");
  263. give_item(id, "weapon_deagle");
  264. give_item(id, "ammo_50ae");
  265. give_item(id, "ammo_50ae");
  266. give_item(id, "ammo_50ae")
  267. give_item(id, "weapon_m3");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. give_item(id, "ammo_buckshot");
  270. give_item(id, "ammo_buckshot");
  271. ColorChat(id, BLUE, "[Diamond]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  272. }
  273. case 11:
  274. {
  275.  
  276. give_player_grenades(id);
  277. give_item(id, "weapon_knife");
  278. give_item(id, "weapon_deagle");
  279. give_item(id, "ammo_50ae");
  280. give_item(id, "ammo_50ae");
  281. give_item(id, "ammo_50ae")
  282. give_item(id, "weapon_scout");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. give_item(id, "ammo_762nato");
  285. give_item(id, "ammo_762nato");
  286. ColorChat(id, BLUE, "[Diamond]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  287. }
  288. }
  289. return PLUGIN_HANDLED;
  290. }
  291.  
  292. stock give_player_grenades(index)
  293. {
  294. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  295. give_item(index, "weapon_flashbang");
  296. give_item(index, "weapon_flashbang");
  297. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  298. give_item(index, "item_thighpack");
  299. give_item(index, "item_assaultsuit");
  300. }
  301.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.08.16. 23:16 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
2 ember wpzhet, viszont a 4v4 nincs benne.

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.08.16. 23:17 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2013.08.12. 13:34
Hozzászólások: 29
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Rakd bele pls! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.08.16. 23:23 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
hibás azért mert angol, de a plugin rendesen fut, le van írva minden:

http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz& ... niperlimit

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole