hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.15. 21:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 370 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 369 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ZP - Respawn
HozzászólásElküldve:2012.02.01. 13:24 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
valaki le tudná fordítani??:)
előreis THX

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>

#define PLUGIN "[ZP] Extra Item : zSpawn"
#define VERSION "1.4.1"
#define AUTHOR "Fry!"

new g_itemid_zspawn, g_zspawn_cost, g_zspawn_time, g_delayed_zspawn_time, g_zspawn_protection_time
new bool:g_canzSpawn[33], bool:g_justConnected[33]
new Float:g_gameTime

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   register_cvar("zp_extra_zSpawn",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)
   
   g_zspawn_cost = register_cvar("zp_zspawn_cost", "15")
   g_zspawn_time = register_cvar("zp_zspawn_time", "2.0")
   g_zspawn_protection_time = register_cvar("zp_zspawn_protection_time", "0")
   g_delayed_zspawn_time = register_cvar("zp_delay_zspawn_time", "0")
   
   register_clcmd("say /ujra", "buy_respawn")
   register_clcmd("say /respawn", "buy_respawn")
   register_clcmd("say !delayed", "cmd_delay")
   register_clcmd("say_team !delayed", "cmd_delay")
   
   register_event("DeathMsg", "Death", "a")
   register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start")
   
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1)
}

public client_connect(id)
{
   g_canzSpawn[id] = false
   g_justConnected[id] = true
   remove_protection(id)
   
   client_print(id, print_chat, "[ZP] This server is running zSpawn to use it say /zspawn")
}

public client_disconnect(id)
{
   g_canzSpawn[id] = false
   remove_protection(id)
}

public RoundStart()
{
   g_gameTime = get_gametime()
}

public Death()
{
   new player = read_data( 2 )
   
   if (g_canzSpawn[player])
      set_task(get_pcvar_float(g_zspawn_time), "respawn_player", player)
}

public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
   if (itemid == g_itemid_zspawn)
   {
      if (is_user_alive(player))
      {
         g_canzSpawn[player] = false
         zp_set_user_ammo_packs(player, zp_get_user_ammo_packs(player) + get_pcvar_num(g_zspawn_cost))
         client_print(player, print_chat, "[ZP] Only Dead people can purchase respawn ability")
      }
   }
}

public buy_respawn(id)
{
   new money = zp_get_user_ammo_packs(id)
   new cost = get_pcvar_num(g_zspawn_cost)
   
   if (is_user_alive(id))
   {
      g_canzSpawn[id] = false
      client_print(id, print_chat, "[ZP] Only Dead people can purchase respawn ability")
   }
   
   else if (g_canzSpawn[id])
   {
      client_print(id, print_center, "*** You already bought zspawn ***")
   }
   
   else if (money < cost)
   {
      client_print(id, print_chat, "[ZP] You don't have enough ammo packs to buy this ability", cost)
   }
   
   else
   {
      zp_set_user_ammo_packs(id, money - cost)
         
      g_canzSpawn[id] = true
      respawn_player(id)
      client_print(id, print_chat, "[ZP] You have purchased a respawn ability")
   }
   
   return PLUGIN_HANDLED
}

public cmd_delay(id)
{
   if (is_user_alive(id))
   {
      client_print(id, print_chat, "[ZP] Only 'dead' and 'delayed' players can respawn")
      
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   if (g_justConnected[id])
   {
      set_task(get_pcvar_float(g_delayed_zspawn_time), "HasJoined", id)
      g_justConnected[id] = false
      client_print(id, print_chat, "[ZP] You will respawn after %d seconds", get_pcvar_num(g_delayed_zspawn_time))
   }

   return PLUGIN_CONTINUE
}

public HasJoined(id)
{   
   new Float:gmtm = get_gametime()
   
   if (gmtm - g_gameTime >= get_pcvar_float(g_delayed_zspawn_time) && get_user_team(id) != 3)
   {
      respawn_player(id)
      client_print(id, print_chat, "[ZP] You are now respawn due to delayed.")
   }
   
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public fw_PlayerSpawn_Post(id)
{
   if (!is_user_alive(id) || !is_user_bot(id))
      return HAM_IGNORED
      
   if (g_canzSpawn[id] == true)
   {
      if (get_pcvar_float(g_zspawn_protection_time) > 0.0)
      {
         set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) | EF_NODRAW)
         
         set_task(get_pcvar_float(g_zspawn_protection_time), "remove_protection", id)
      }
   }
   
   return HAM_IGNORED
}

public respawn_player(id)
{
   ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
   g_canzSpawn[id] = false
}

public remove_protection(id)
{
   if (!is_user_alive(id) || !is_user_bot(id))
      return PLUGIN_HANDLED
      
   g_canzSpawn[id] = false
   
   set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) &~ EF_NODRAW)
   
   return PLUGIN_CONTINUE
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZP - Respawn
HozzászólásElküldve:2012.02.01. 14:13 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2012.01.29. 12:48
Hozzászólások:408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
Ja és mellékesen a !delayed parancsal 1x tudsz újraéledni, de ingyen!
Remélem megfele a fordítás :D

[spoiler]#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>

#define PLUGIN "[ZP] Extra Item : zSpawn"
#define VERSION "1.4.1"
#define AUTHOR "Fry!"

new g_itemid_zspawn, g_zspawn_cost, g_zspawn_time, g_delayed_zspawn_time, g_zspawn_protection_time
new bool:g_canzSpawn[33], bool:g_justConnected[33]
new Float:g_gameTime

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_cvar("zp_extra_zSpawn",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)

g_zspawn_cost = register_cvar("zp_zspawn_cost", "15") //Újraéledés ára
g_zspawn_time = register_cvar("zp_zspawn_time", "2.0") //Újraéledés ideje
g_zspawn_protection_time = register_cvar("zp_zspawn_protection_time", "0") //Újraéledés utánni védelem (ideje)
g_delayed_zspawn_time = register_cvar("zp_delay_zspawn_time", "0") //Késön csatlakozó újraéledési ideje(!delayed parancsal)

register_clcmd("say /ujra", "buy_respawn")
register_clcmd("say /respawn", "buy_respawn")
register_clcmd("say !delayed", "cmd_delay") //Csak 1x hasznalhatod ezt a parancsot a szerverre csatlakozastol szamitva !
register_clcmd("say_team !delayed", "cmd_delay")

register_event("DeathMsg", "Death", "a")
register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1)
}

public client_connect(id)
{
g_canzSpawn[id] = false
g_justConnected[id] = true
remove_protection(id)

client_print(id, print_chat, "[ZP] A szerveren 'Ujraeledes' plugin fut. Ujraeledeshez ird be chatbe /ujra")
}

public client_disconnect(id)
{
g_canzSpawn[id] = false
remove_protection(id)
}

public RoundStart()
{
g_gameTime = get_gametime()
}

public Death()
{
new player = read_data( 2 )

if (g_canzSpawn[player])
set_task(get_pcvar_float(g_zspawn_time), "respawn_player", player)
}

public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
if (itemid == g_itemid_zspawn)
{
if (is_user_alive(player))
{
g_canzSpawn[player] = false
zp_set_user_ammo_packs(player, zp_get_user_ammo_packs(player) + get_pcvar_num(g_zspawn_cost))
client_print(player, print_chat, "[ZP] Csak halott szeme'lyek tudjak megvasarolni az ujraeledes kepesseget!")
}
}
}

public buy_respawn(id)
{
new money = zp_get_user_ammo_packs(id)
new cost = get_pcvar_num(g_zspawn_cost)

if (is_user_alive(id))
{
g_canzSpawn[id] = false
client_print(id, print_chat, "[ZP] Csak halott szeme'lyek tudjak megvasarolni az ujraeledes kepesseget!")
}

else if (g_canzSpawn[id])
{
client_print(id, print_center, "*** Mar megvasaroltad az ujraeledest! ***")
}

else if (money < cost)
{
client_print(id, print_chat, "[ZP] Nincs eleg 'Loszer Csomagod' a vasarlashoz", cost)
}

else
{
zp_set_user_ammo_packs(id, money - cost)

g_canzSpawn[id] = true
respawn_player(id)
client_print(id, print_chat, "[ZP] Ujraeledest vasaroltal!")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public cmd_delay(id)
{
if (is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[ZP] Csak 'halott' es 'kes'o'n csatlakozo' jatekosok tudnak ujraeledni")

return PLUGIN_HANDLED
}

if (g_justConnected[id])
{
set_task(get_pcvar_float(g_delayed_zspawn_time), "HasJoined", id)
g_justConnected[id] = false
client_print(id, print_chat, "[ZP] Ujra fogsz eledni %d masodperc mulva", get_pcvar_num(g_delayed_zspawn_time))
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

public HasJoined(id)
{
new Float:gmtm = get_gametime()

if (gmtm - g_gameTime >= get_pcvar_float(g_delayed_zspawn_time) && get_user_team(id) != 3)
{
respawn_player(id)
client_print(id, print_chat, "[ZP] Ujraeledtel a 'keson csatlakozasi' parancsal (!delayed).")
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

public fw_PlayerSpawn_Post(id)
{
if (!is_user_alive(id) || !is_user_bot(id))
return HAM_IGNORED

if (g_canzSpawn[id] == true)
{
if (get_pcvar_float(g_zspawn_protection_time) > 0.0)
{
set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) | EF_NODRAW)

set_task(get_pcvar_float(g_zspawn_protection_time), "remove_protection", id)
}
}

return HAM_IGNORED
}

public respawn_player(id)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
g_canzSpawn[id] = false
}

public remove_protection(id)
{
if (!is_user_alive(id) || !is_user_bot(id))
return PLUGIN_HANDLED

g_canzSpawn[id] = false

set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) &~ EF_NODRAW)

return PLUGIN_CONTINUE
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/[/spoiler]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZP - Respawn
HozzászólásElküldve:2012.02.01. 14:50 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
tökéletes lesz csak a /ujra val ujra éled akármikor??

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZP - Respawn
HozzászólásElküldve:2012.02.01. 15:15 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2012.01.29. 12:48
Hozzászólások:408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
!delayed parancs azért van benne a pluginba hogy amikor valaki kör közben csatlakozik a szerverre akkro ne kelljen várni 3 -4 percet ha nincs bennt az automatikus ujraéledés. Így megcsinálták 1x használatosra ami nem vesz le semmi löszer csomag-ot !
Viszont a /ujra -t akármikor használhatod ha van hozzá elég löszer csomagod!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZP - Respawn
HozzászólásElküldve:2012.02.01. 15:28 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
oks kösz

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole