hlmod.hu
https://hlmod.hu/

BaseBuilder parancsok és kiírások
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=31&t=17487
Oldal: 1 / 1

Szerző:  norbee.16 [ 2014.10.05. 03:42 ]
Hozzászólás témája:  BaseBuilder parancsok és kiírások

Sziasztok!

Remélem valaki tud segíteni ezeknek a fordításában. Fent van az oldalon a basebuilder mód de elég trehány a fordítása....
Kód:
new const g_szColorName[MAX_COLORS][] = 
{
   "Piros",
   "Red Orange",
   "Narancs",
   "Narcssarga",
   "Peach",
   "Sraga",
   "Lemon Yellow",
   "Jungle Green",
   "Yellow Green",
   "Zold",
   "Aquamarine",
   "Baby Blue",
   "Sky Blue",
   "Keke",
   "Violet",
   "Hot Pink",
   "Magenta",
   "Mahogany",
   "Tan",
   "Light Brown",
   "Brown",
   "Gray",
   "Fekete",
   "Feher"
}


Kód:
if (equali(szMessage, "/commands") == 1 || equali(szMessage, "/cmd")  == 1 )
print_color(id, "%s /class, /respawn, /random, /mycolor, /guns%s%s%s", MODNAME, (g_iColorMode ? ", /whois <color>": ""), (g_iColorMode != 2 ? ", /colors":""), (access(id, FLAGS_LOCK) ? ", /lock":"")  );
else if (equali(szMessage, "/class") == 1)
else if (equali(szMessage, "/respawn") == 1 || equali(szMessage, "/revive")  == 1 || equali(szMessage, "/fixspawn")  == 1)
else if (equal(szMessage, "/whois",6) && g_iColorMode)
else if (equali(szMessage, "/colors") == 1 && !g_isZombie[id] && g_boolCanBuild && g_iColorMode != 2)
else if (equali(szMessage, "/mycolor") == 1 && !g_isZombie[id])
else if (equali(szMessage, "/random") == 1 && !g_isZombie[id] && g_boolCanBuild)
else if (equal(szMessage, "/releasezombies",5) && access(id, FLAGS_RELEASE))


Kód:
print_color(id, "%s^x04 %s^x01's color is^x04 %s", MODNAME, szPlayerName, g_szColorName[i]);print_color(id, "%s Player^x04 %s^x01 could not be found or targetted", MODNAME, szMessage[6])
print_color(id, "%s Player^x04 %s^x01 could not be found or targetted", MODNAME, szMessage[6])
print_color(id, "%s Player^x04 %s^x01 could not be found or targetted", MODNAME, szMessage[6])
print_color(id, "%s You have picked^x04 %s^x01 as your color", MODNAME, g_szColorName[g_iColor[id]])

Szerző:  DeR0iD [ 2014.10.05. 12:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: BaseBuilder parancsok és kiírások

Ez csak a kis része :
Kód:
Select Your Color:^nCurrent

Kód:
print_color(id, "%s You have picked^x04 %s^x01 as your color", MODNAME, g_szColorName[g_iColor[id]])

Kód:
format(menu,511,"\ySelect Your Class:^n\w%s^n", menu)

Kód:
print_color(id, "%s You have selected^x04 %s^x01 as your next class", MODNAME, szCache1)

Kód:
show_menu(id,(1<<0)|(1<<1),"\yChoose Your Weapon^n^n\y1. \wNew Guns^n\y2. \wLast Guns",-1,"WeaponMethodMenu")

Kód:
   ShowSyncHudMsg(id, g_HudSync, "Current Mover: %s^nLast Mover: NONE", szCurMover);
}
if (GetLastMover(ent))
{
get_user_name(GetLastMover(ent),szLastMover,31)
if (!GetEntMover(ent))
ShowSyncHudMsg(id, g_HudSync, "Current Mover: NONE^nLast Mover: %s", szLastMover);
}
if (GetEntMover(ent) && GetLastMover(ent))
ShowSyncHudMsg(id, g_HudSync, "Current Mover: %s^nLast Mover: %s", szCurMover, szLastMover);
else if (!GetEntMover(ent) && !GetLastMover(ent))
ShowSyncHudMsg(id, g_HudSync, "This object hasn't been moved");


Nem is tudom miért van jóváhagyva amikor a 90%-a Angol

Szerző:  norbee.16 [ 2014.10.05. 14:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: BaseBuilder parancsok és kiírások

Pontosan nem arra gondoltam deroid hogy másold ki a több angolt hanem hogy fordítsa le valaki mert nincs időm rá. Viszont igazad van teljes mértékben hogy teljesen angol. Nem tudom kihagyta jóvá, de szerintem siette valahova.

Szerző:  Connor [ 2014.10.21. 13:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: BaseBuilder parancsok és kiírások

57 ember látta, de senki nem segített lefordítani ezeket. Nos, én vettem a fáradságot, és lefordítottam neked.

Tessék, lefordítottam neked!

Kód:
new const g_szColorName[MAX_COLORS][] =
{
   "Piros",
   "Narancssargas Piros",
   "Narancs",
   "Narcssarga",
   "Barack Sarga",
   "Sarga",
   "Lemon Citromsarga",
   "Dzsungel Zold",
   "Citromsargas Zold",
   "Zold",
   "Aquamarine",
   "Baba Kek",
   "Egbolt kek",
   "Kek",
   "Violett",
   "Sotet Rozsaszin",
   "Magenta",
   "Mahogany",
   "Tan",
   "Vilagos Barna",
   "Barna",
   "Szurke",
   "Fekete",
   "Feher"
}



Kód:
if (equali(szMessage, "/parancsok") == 1 || equali(szMessage, "/cmd")  == 1 )
print_color(id, "%s /osztaly, /ujraeledes, /veletlenszeru, /sajatszinem, /fegyverek%s%s%s", MODNAME, (g_iColorMode ? ", /whois <color>": ""), (g_iColorMode != 2 ? ", /colors":""), (access(id, FLAGS_LOCK) ? ", /lock":"")  );
else if (equali(szMessage, "/osztaly") == 1)
else if (equali(szMessage, "/ujraeledes") == 1 || equali(szMessage, "/revive")  == 1 || equali(szMessage, "/fixspawn")  == 1)
else if (equal(szMessage, "/kiaz",6) && g_iColorMode)
else if (equali(szMessage, "/szinek") == 1 && !g_isZombie[id] && g_boolCanBuild && g_iColorMode != 2)
else if (equali(szMessage, "/sajatszinem") == 1 && !g_isZombie[id])
else if (equali(szMessage, "/veletlenszeru") == 1 && !g_isZombie[id] && g_boolCanBuild)
else if (equal(szMessage, "/zombikkiadasa",5) && access(id, FLAGS_RELEASE))



Kód:
print_color(id, "%s^x04 %s^x01's color is^x04 %s", MODNAME, szPlayerName, g_szColorName[i]);print_color(id, "%s Jatekos^x04 %s^x01 nem talalhato a celszemely, vagy elment a szerverrol.", MODNAME, szMessage[6])
print_color(id, "%s Jatekos^x04 %s^x01 nem talalhato a celszemely, vagy elment a szerverrol.", MODNAME, szMessage[6])
print_color(id, "%s Jatekos^x04 %s^x01 nem talalhato a celszemely, vagy elment a szerverrol.", MODNAME, szMessage[6])
print_color(id, "%s Felvetted a(z)^x04 %s^x01 szinedet", MODNAME, g_szColorName[g_iColor[id]])

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/