hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
WH Blocker https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=31&t=23482 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | *GrafitY* [2016.01.08. 23:22 ] |
Hozzászólás témája: | WH Blocker |
Sziasztok! Valaki lefordítaná? Kód: # Description |
Szerző: | PetyBoy [2016.01.09. 20:27 ] |
Hozzászólás témája: | Re: WH Blocker |
# debug 0|3 - hibakereső szint (minél nagyobb, annál több üzenetet kapsz a logba) # esp 0|1 - hang alapú csalások blokkolása ( ESP) # smooth 1|10 - a tényleges megjelenés előtt a játékos blokkolás megszüntetése (sarkok) # smoothout 0|10 - a tényleges megjelenés megszűnésének időzítése # smoothent 1|~ - a tényleges megjelenés utáni entity blokkolás időzítése a listából "[Block Entities]" # decalfix 0|1 - lövésnyom láthatóság fix (ha be van kapcsolva néhány aimbot nem működik tovább) # antinoflash 0|1 - Nem láthatók a játékosok és az entityk, ha teljesen flashelve van az illető. # team 0|1 - csapattársakat mutassa-e # fov 0|1 - ellenőrizze a játékos nézési szögét (ez megemeli a teljesítményt) # solid 0|20 - hány átlátszó objektum menjen át a láthatósági teszten (???) # bot 0|1 - megfelelő bot kezelés, be kell kapcsolni, ha a szerveren vannak botok # barrel 0|1 - külön ellenőrzés a fegyvercsövön át láthatóságra # blockent 0|1 - blokkolja a listában lévő entityket "[Block Entities]" # hlfix 0|1 - javít néhány problémát a Half-Life fegyvereknél # metacall 0|1 metamod funkció lehívása pfnAddToFullPack, ha a játékos nem látható. # blocktype 0|1 wallhack blokkolás típusa (0 - mindenkinek | 1 - csak az élő játékosoknak) # sndbuf 0|1 minden játékosnak a hang megbízhatatlan csatornán jöjjön (unreliable channel) # skytrace 0|1 figyelmen kívül hagyja az ég textúrájának nyomait (???) Amúgy.. http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=78&t=22055 |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |