hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 13:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 469 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 468 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: SURF_VIP
HozzászólásElküldve: 2012.12.23. 12:58 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Hali.

Valaki le tudná fordítani??
NAGYON FONTOS !!!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(vip(id))
  2. ColorChat(0, RED, "^x04[VIP]^x01 Jungiasi VIPAS:^x03 %s", name);
  3.  
  4.  
  5. }
  6.  
  7. public on_damage(id)
  8. {
  9. new attacker = get_user_attacker(id)
  10.  
  11. if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker))
  12. if (vip(attacker))
  13. {
  14. new damage = read_data(2)
  15.  
  16. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  17. ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
  18. }
  19. }
  20.  
  21. public event_new_round()
  22. {
  23. g_team_tele = false
  24. start_time = get_gametime()
  25. }
  26. public plugin_precache()
  27. {
  28. precache_sound( TELEPORT_SOUND );
  29.  
  30. engfunc(EngFunc_PrecacheSound, g_sound_beep);
  31. }
  32.  
  33.  
  34. public bacon_spawn(id)
  35. {
  36.  
  37. if(task_exists(id))
  38. remove_task(id)
  39.  
  40. if(g_used[id])
  41. g_used[id] = false
  42.  
  43. if(vip(id) && (get_pcvar_num(cvar_type) == 1))
  44. {
  45. set_task(get_pcvar_float(cvar_time), "menu_vip", id)
  46. }
  47.  
  48. if(!(get_pcvar_num(cvar_type) == 1))
  49. set_task(1.0, "PrintAd")
  50.  
  51. used_powers[id] = false
  52. used_weapons[id] = false
  53. used_tele[id] = false
  54. g_speed[id] = false
  55. g_used[id] = false
  56. g_damage[id] = false
  57. }
  58.  
  59. public PrintAd()
  60. {
  61. ColorChat(0, RED, "^x04[VIP]^x01 Noredamas pamatyti vipmenu, rasyk:^x03 /vipmenu");
  62. }
  63. public bacon_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  64. {
  65. if (is_valid_player(attacker) && g_damage[attacker])
  66. {
  67. damage *= get_pcvar_float(cvar_damage)
  68. SetHamParamFloat(4, damage)
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public fwd_player_prethink(id)
  73. {
  74.  
  75. if(g_speed[id] && vip(id))
  76. {
  77. new Float:speed
  78. speed = get_pcvar_float(cvar_speed)
  79. engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, id, speed);
  80. set_pev(id, pev_maxspeed, speed);
  81. }
  82. }
  83.  
  84.  
  85. public vipmenu(id)
  86. {
  87. if(get_pcvar_num(cvar_type) == 0)
  88. {
  89. set_task(0.2, "menu_vip", id)
  90. }
  91.  
  92. else if(get_pcvar_num(cvar_type) == 1)
  93. {
  94. ColorChat(0, RED, "^x04[VIP]^x01 Vip menu^x03 Automatikus!");
  95. }
  96.  
  97. else
  98. {
  99. set_task(0.2, "menu_vip", id)
  100. }
  101.  
  102. if(get_pcvar_num(cvar_blockchat))
  103. return PLUGIN_HANDLED
  104.  
  105. return PLUGIN_CONTINUE
  106. }
  107.  
  108. public menu_vip(id)
  109. {
  110. if(!is_user_alive(id))
  111. return
  112.  
  113. new map[ 32 ];
  114. get_mapname( map, charsmax( map ) );
  115.  
  116. new menu = menu_create("\rSurf Vip Menu:", "menu_vip_handler");
  117.  
  118.  
  119. if(vip(id))
  120. {
  121.  
  122. if(!used_weapons[id])
  123. menu_additem(menu, "\w Ginklu Meniu", "1", 0);
  124.  
  125. else if(used_weapons[id])
  126. menu_additem(menu, "\d Ginklu Meniu", "1", 0);
  127.  
  128. if(!used_powers[id])
  129. menu_additem(menu, "\w Galiu Meniu", "2", 0);
  130.  
  131. else if(used_powers[id])
  132. menu_additem(menu, "\d Galiu Meniu", "2", 0);
  133.  
  134.  
  135. if( equal( map, "surf_ski_2" ) )
  136. {
  137. if(!used_tele[id])
  138. menu_additem(menu, "\wTelepor Menu", "3", 0);
  139.  
  140. else if(used_tele[id])
  141. menu_additem(menu, "\dTeleport Menu", "3", 0);
  142.  
  143. }
  144.  
  145. }
  146.  
  147. else
  148. {
  149.  
  150. menu_additem(menu, "\d Ginklu Meniu", "1", 0);
  151.  
  152. menu_additem(menu, "\d Galiu Meniu", "2", 0);
  153.  
  154. menu_additem(menu, "\d Teleport Menu", "3", 0);
  155.  
  156. menu_additem(menu, "\w Gauk V.I.P!", "4", 0);
  157.  
  158. }
  159.  
  160. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  161. menu_display(id, menu, 0);
  162. }
  163.  
  164. public menu_vip_handler(id, menu, item)
  165. {
  166. if( item == MENU_EXIT )
  167. {
  168. menu_destroy(menu);
  169. return PLUGIN_HANDLED;
  170. }
  171.  
  172. new data[6], iName[64];
  173. new access, callback;
  174.  
  175. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
  176.  
  177. new key = str_to_num(data);
  178.  
  179. new map[ 32 ];
  180. get_mapname( map, charsmax( map ) );
  181.  
  182. switch(key)
  183. {
  184. case 1:
  185. {
  186. if(!used_weapons[id])
  187. {
  188. menu_weapons(id)
  189. used_weapons[id] = true
  190. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x04 Ginklu Menu aktyvuota!")
  191. }
  192. else
  193. {
  194. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x03 Palauk kito raund!")
  195. menu_vip(id)
  196. }
  197. }
  198. case 2:
  199. {
  200.  
  201. if(!used_powers[id])
  202. {
  203. second_menu(id)
  204. used_powers[id] = true
  205. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x04 Galiu Menu aktyvuota!")
  206. }
  207. else
  208. {
  209. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x03 Palauk kito raund!")
  210. menu_vip(id)
  211. }
  212.  
  213.  
  214. }
  215.  
  216. case 3:
  217. {
  218. if( equal( map, "surf_ski_2" ) )
  219. {
  220. if(!used_tele[id])
  221. {
  222. menu_teleport(id)
  223. used_tele[id] = true
  224. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x04 Tele Menu aktiv!")
  225. }
  226. else
  227. {
  228. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x03 Palauk kito raund!")
  229. menu_vip(id)
  230. }
  231. }
  232. }

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SURF_VIP
HozzászólásElküldve: 2013.03.10. 20:36 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.11. 16:07
Hozzászólások: 87
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Szia!

Ha valamit nem fordítottam, vagy hibás, írj.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(vip(id))
  2. ColorChat(0, RED, "^x04[VIP]^x01 VIP Csatlakozott:^x03 %s", name);
  3.  
  4.  
  5. }
  6.  
  7. public on_damage(id)
  8. {
  9. new attacker = get_user_attacker(id)
  10.  
  11. if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker))
  12. if (vip(attacker))
  13. {
  14. new damage = read_data(2)
  15.  
  16. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  17. ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
  18. }
  19. }
  20.  
  21. public event_new_round()
  22. {
  23. g_team_tele = false
  24. start_time = get_gametime()
  25. }
  26. public plugin_precache()
  27. {
  28. precache_sound( TELEPORT_SOUND );
  29.  
  30. engfunc(EngFunc_PrecacheSound, g_sound_beep);
  31. }
  32.  
  33.  
  34. public bacon_spawn(id)
  35. {
  36.  
  37. if(task_exists(id))
  38. remove_task(id)
  39.  
  40. if(g_used[id])
  41. g_used[id] = false
  42.  
  43. if(vip(id) && (get_pcvar_num(cvar_type) == 1))
  44. {
  45. set_task(get_pcvar_float(cvar_time), "menu_vip", id)
  46. }
  47.  
  48. if(!(get_pcvar_num(cvar_type) == 1))
  49. set_task(1.0, "PrintAd")
  50.  
  51. used_powers[id] = false
  52. used_weapons[id] = false
  53. used_tele[id] = false
  54. g_speed[id] = false
  55. g_used[id] = false
  56. g_damage[id] = false
  57. }
  58.  
  59. public PrintAd()
  60. {
  61. ColorChat(0, RED, "^x04[VIP]^x01 Ha szeretne latni a vipmenut, irja be:^x03 /vipmenu");
  62. }
  63. public bacon_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  64. {
  65. if (is_valid_player(attacker) && g_damage[attacker])
  66. {
  67. damage *= get_pcvar_float(cvar_damage)
  68. SetHamParamFloat(4, damage)
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public fwd_player_prethink(id)
  73. {
  74.  
  75. if(g_speed[id] && vip(id))
  76. {
  77. new Float:speed
  78. speed = get_pcvar_float(cvar_speed)
  79. engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, id, speed);
  80. set_pev(id, pev_maxspeed, speed);
  81. }
  82. }
  83.  
  84.  
  85. public vipmenu(id)
  86. {
  87. if(get_pcvar_num(cvar_type) == 0)
  88. {
  89. set_task(0.2, "menu_vip", id)
  90. }
  91.  
  92. else if(get_pcvar_num(cvar_type) == 1)
  93. {
  94. ColorChat(0, RED, "^x04[VIP]^x01 Vip menu^x03 Automatikus!");
  95. }
  96.  
  97. else
  98. {
  99. set_task(0.2, "menu_vip", id)
  100. }
  101.  
  102. if(get_pcvar_num(cvar_blockchat))
  103. return PLUGIN_HANDLED
  104.  
  105. return PLUGIN_CONTINUE
  106. }
  107.  
  108. public menu_vip(id)
  109. {
  110. if(!is_user_alive(id))
  111. return
  112.  
  113. new map[ 32 ];
  114. get_mapname( map, charsmax( map ) );
  115.  
  116. new menu = menu_create("\rSurf Vip Menu:", "menu_vip_handler");
  117.  
  118.  
  119. if(vip(id))
  120. {
  121.  
  122. if(!used_weapons[id])
  123. menu_additem(menu, "\w Fegyver menu", "1", 0);
  124.  
  125. else if(used_weapons[id])
  126. menu_additem(menu, "\d Fegyver menu", "1", 0);
  127.  
  128. if(!used_powers[id])
  129. menu_additem(menu, "\w Sajat menu", "2", 0);
  130.  
  131. else if(used_powers[id])
  132. menu_additem(menu, "\d Sajat menu", "2", 0);
  133.  
  134.  
  135. if( equal( map, "surf_ski_2" ) )
  136. {
  137. if(!used_tele[id])
  138. menu_additem(menu, "\wTelepor Menu", "3", 0);
  139.  
  140. else if(used_tele[id])
  141. menu_additem(menu, "\dTeleport Menu", "3", 0);
  142.  
  143. }
  144.  
  145. }
  146.  
  147. else
  148. {
  149.  
  150. menu_additem(menu, "\d Fegyver Meni", "1", 0);
  151.  
  152. menu_additem(menu, "\d Sajat Meni", "2", 0);
  153.  
  154. menu_additem(menu, "\d Teleport Menu", "3", 0);
  155.  
  156. menu_additem(menu, "\w Kap V.I.P!", "4", 0);
  157.  
  158. }
  159.  
  160. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  161. menu_display(id, menu, 0);
  162. }
  163.  
  164. public menu_vip_handler(id, menu, item)
  165. {
  166. if( item == MENU_EXIT )
  167. {
  168. menu_destroy(menu);
  169. return PLUGIN_HANDLED;
  170. }
  171.  
  172. new data[6], iName[64];
  173. new access, callback;
  174.  
  175. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
  176.  
  177. new key = str_to_num(data);
  178.  
  179. new map[ 32 ];
  180. get_mapname( map, charsmax( map ) );
  181.  
  182. switch(key)
  183. {
  184. case 1:
  185. {
  186. if(!used_weapons[id])
  187. {
  188. menu_weapons(id)
  189. used_weapons[id] = true
  190. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x04 Fegyver menu aktiv!")
  191. }
  192. else
  193. {
  194. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x03 Varjon a kovetkezo korig!")
  195. menu_vip(id)
  196. }
  197. }
  198. case 2:
  199. {
  200.  
  201. if(!used_powers[id])
  202. {
  203. second_menu(id)
  204. used_powers[id] = true
  205. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x04 Fegyver menu aktiv!")
  206. }
  207. else
  208. {
  209. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x03 Varjon a kovetkezo korig!")
  210. menu_vip(id)
  211. }
  212.  
  213.  
  214. }
  215.  
  216. case 3:
  217. {
  218. if( equal( map, "surf_ski_2" ) )
  219. {
  220. if(!used_tele[id])
  221. {
  222. menu_teleport(id)
  223. used_tele[id] = true
  224. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x04 Teleport Menu aktiv!")
  225. }
  226. else
  227. {
  228. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x03 Varjon a kovetkezo korig!")
  229. menu_vip(id)
  230. }
  231. }
  232. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SURF_VIP
HozzászólásElküldve: 2013.03.10. 21:46 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2012.05.12. 16:44
Hozzászólások: 95
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
balintfan írta:
Szia!

Ha valamit nem fordítottam, vagy hibás, írj.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(vip(id))
  2. ColorChat(0, RED, "^x04[VIP]^x01 VIP Csatlakozott:^x03 %s", name);
  3.  
  4.  
  5. }
  6.  
  7. public on_damage(id)
  8. {
  9. new attacker = get_user_attacker(id)
  10.  
  11. if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker))
  12. if (vip(attacker))
  13. {
  14. new damage = read_data(2)
  15.  
  16. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  17. ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
  18. }
  19. }
  20.  
  21. public event_new_round()
  22. {
  23. g_team_tele = false
  24. start_time = get_gametime()
  25. }
  26. public plugin_precache()
  27. {
  28. precache_sound( TELEPORT_SOUND );
  29.  
  30. engfunc(EngFunc_PrecacheSound, g_sound_beep);
  31. }
  32.  
  33.  
  34. public bacon_spawn(id)
  35. {
  36.  
  37. if(task_exists(id))
  38. remove_task(id)
  39.  
  40. if(g_used[id])
  41. g_used[id] = false
  42.  
  43. if(vip(id) && (get_pcvar_num(cvar_type) == 1))
  44. {
  45. set_task(get_pcvar_float(cvar_time), "menu_vip", id)
  46. }
  47.  
  48. if(!(get_pcvar_num(cvar_type) == 1))
  49. set_task(1.0, "PrintAd")
  50.  
  51. used_powers[id] = false
  52. used_weapons[id] = false
  53. used_tele[id] = false
  54. g_speed[id] = false
  55. g_used[id] = false
  56. g_damage[id] = false
  57. }
  58.  
  59. public PrintAd()
  60. {
  61. ColorChat(0, RED, "^x04[VIP]^x01 Ha szeretne latni a vipmenut, irja be:^x03 /vipmenu");
  62. }
  63. public bacon_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  64. {
  65. if (is_valid_player(attacker) && g_damage[attacker])
  66. {
  67. damage *= get_pcvar_float(cvar_damage)
  68. SetHamParamFloat(4, damage)
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public fwd_player_prethink(id)
  73. {
  74.  
  75. if(g_speed[id] && vip(id))
  76. {
  77. new Float:speed
  78. speed = get_pcvar_float(cvar_speed)
  79. engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, id, speed);
  80. set_pev(id, pev_maxspeed, speed);
  81. }
  82. }
  83.  
  84.  
  85. public vipmenu(id)
  86. {
  87. if(get_pcvar_num(cvar_type) == 0)
  88. {
  89. set_task(0.2, "menu_vip", id)
  90. }
  91.  
  92. else if(get_pcvar_num(cvar_type) == 1)
  93. {
  94. ColorChat(0, RED, "^x04[VIP]^x01 Vip menu^x03 Automatikus!");
  95. }
  96.  
  97. else
  98. {
  99. set_task(0.2, "menu_vip", id)
  100. }
  101.  
  102. if(get_pcvar_num(cvar_blockchat))
  103. return PLUGIN_HANDLED
  104.  
  105. return PLUGIN_CONTINUE
  106. }
  107.  
  108. public menu_vip(id)
  109. {
  110. if(!is_user_alive(id))
  111. return
  112.  
  113. new map[ 32 ];
  114. get_mapname( map, charsmax( map ) );
  115.  
  116. new menu = menu_create("\rSurf Vip Menu:", "menu_vip_handler");
  117.  
  118.  
  119. if(vip(id))
  120. {
  121.  
  122. if(!used_weapons[id])
  123. menu_additem(menu, "\w Fegyver menu", "1", 0);
  124.  
  125. else if(used_weapons[id])
  126. menu_additem(menu, "\d Fegyver menu", "1", 0);
  127.  
  128. if(!used_powers[id])
  129. menu_additem(menu, "\w Sajat menu", "2", 0);
  130.  
  131. else if(used_powers[id])
  132. menu_additem(menu, "\d Sajat menu", "2", 0);
  133.  
  134.  
  135. if( equal( map, "surf_ski_2" ) )
  136. {
  137. if(!used_tele[id])
  138. menu_additem(menu, "\wTelepor Menu", "3", 0);
  139.  
  140. else if(used_tele[id])
  141. menu_additem(menu, "\dTeleport Menu", "3", 0);
  142.  
  143. }
  144.  
  145. }
  146.  
  147. else
  148. {
  149.  
  150. menu_additem(menu, "\d Fegyver Meni", "1", 0);
  151.  
  152. menu_additem(menu, "\d Sajat Meni", "2", 0);
  153.  
  154. menu_additem(menu, "\d Teleport Menu", "3", 0);
  155.  
  156. menu_additem(menu, "\w Kap V.I.P!", "4", 0);
  157.  
  158. }
  159.  
  160. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  161. menu_display(id, menu, 0);
  162. }
  163.  
  164. public menu_vip_handler(id, menu, item)
  165. {
  166. if( item == MENU_EXIT )
  167. {
  168. menu_destroy(menu);
  169. return PLUGIN_HANDLED;
  170. }
  171.  
  172. new data[6], iName[64];
  173. new access, callback;
  174.  
  175. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
  176.  
  177. new key = str_to_num(data);
  178.  
  179. new map[ 32 ];
  180. get_mapname( map, charsmax( map ) );
  181.  
  182. switch(key)
  183. {
  184. case 1:
  185. {
  186. if(!used_weapons[id])
  187. {
  188. menu_weapons(id)
  189. used_weapons[id] = true
  190. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x04 Fegyver menu aktiv!")
  191. }
  192. else
  193. {
  194. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x03 Varjon a kovetkezo korig!")
  195. menu_vip(id)
  196. }
  197. }
  198. case 2:
  199. {
  200.  
  201. if(!used_powers[id])
  202. {
  203. second_menu(id)
  204. used_powers[id] = true
  205. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x04 Fegyver menu aktiv!")
  206. }
  207. else
  208. {
  209. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x03 Varjon a kovetkezo korig!")
  210. menu_vip(id)
  211. }
  212.  
  213.  
  214. }
  215.  
  216. case 3:
  217. {
  218. if( equal( map, "surf_ski_2" ) )
  219. {
  220. if(!used_tele[id])
  221. {
  222. menu_teleport(id)
  223. used_tele[id] = true
  224. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x04 Teleport Menu aktiv!")
  225. }
  226. else
  227. {
  228. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x03 Varjon a kovetkezo korig!")
  229. menu_vip(id)
  230. }
  231. }
  232. }

Csak tájékoztatás jelleggel mondom:
Fórum írta:
Elküldve: 2012.12.23. 13:58

Szóval nem hiszem, hogy érdekli még őt ez a dolog, BÁR lehet, hogy valaki mást igen.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SURF_VIP
HozzászólásElküldve: 2013.03.14. 13:04 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
balintfan írta:
Szia!

Ha valamit nem fordítottam, vagy hibás, írj.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(vip(id))
  2. ColorChat(0, RED, "^x04[VIP]^x01 VIP Csatlakozott:^x03 %s", name);
  3.  
  4.  
  5. }
  6.  
  7. public on_damage(id)
  8. {
  9. new attacker = get_user_attacker(id)
  10.  
  11. if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker))
  12. if (vip(attacker))
  13. {
  14. new damage = read_data(2)
  15.  
  16. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  17. ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
  18. }
  19. }
  20.  
  21. public event_new_round()
  22. {
  23. g_team_tele = false
  24. start_time = get_gametime()
  25. }
  26. public plugin_precache()
  27. {
  28. precache_sound( TELEPORT_SOUND );
  29.  
  30. engfunc(EngFunc_PrecacheSound, g_sound_beep);
  31. }
  32.  
  33.  
  34. public bacon_spawn(id)
  35. {
  36.  
  37. if(task_exists(id))
  38. remove_task(id)
  39.  
  40. if(g_used[id])
  41. g_used[id] = false
  42.  
  43. if(vip(id) && (get_pcvar_num(cvar_type) == 1))
  44. {
  45. set_task(get_pcvar_float(cvar_time), "menu_vip", id)
  46. }
  47.  
  48. if(!(get_pcvar_num(cvar_type) == 1))
  49. set_task(1.0, "PrintAd")
  50.  
  51. used_powers[id] = false
  52. used_weapons[id] = false
  53. used_tele[id] = false
  54. g_speed[id] = false
  55. g_used[id] = false
  56. g_damage[id] = false
  57. }
  58.  
  59. public PrintAd()
  60. {
  61. ColorChat(0, RED, "^x04[VIP]^x01 Ha szeretne latni a vipmenut, irja be:^x03 /vipmenu");
  62. }
  63. public bacon_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  64. {
  65. if (is_valid_player(attacker) && g_damage[attacker])
  66. {
  67. damage *= get_pcvar_float(cvar_damage)
  68. SetHamParamFloat(4, damage)
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public fwd_player_prethink(id)
  73. {
  74.  
  75. if(g_speed[id] && vip(id))
  76. {
  77. new Float:speed
  78. speed = get_pcvar_float(cvar_speed)
  79. engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, id, speed);
  80. set_pev(id, pev_maxspeed, speed);
  81. }
  82. }
  83.  
  84.  
  85. public vipmenu(id)
  86. {
  87. if(get_pcvar_num(cvar_type) == 0)
  88. {
  89. set_task(0.2, "menu_vip", id)
  90. }
  91.  
  92. else if(get_pcvar_num(cvar_type) == 1)
  93. {
  94. ColorChat(0, RED, "^x04[VIP]^x01 Vip menu^x03 Automatikus!");
  95. }
  96.  
  97. else
  98. {
  99. set_task(0.2, "menu_vip", id)
  100. }
  101.  
  102. if(get_pcvar_num(cvar_blockchat))
  103. return PLUGIN_HANDLED
  104.  
  105. return PLUGIN_CONTINUE
  106. }
  107.  
  108. public menu_vip(id)
  109. {
  110. if(!is_user_alive(id))
  111. return
  112.  
  113. new map[ 32 ];
  114. get_mapname( map, charsmax( map ) );
  115.  
  116. new menu = menu_create("\rSurf Vip Menu:", "menu_vip_handler");
  117.  
  118.  
  119. if(vip(id))
  120. {
  121.  
  122. if(!used_weapons[id])
  123. menu_additem(menu, "\w Fegyver menu", "1", 0);
  124.  
  125. else if(used_weapons[id])
  126. menu_additem(menu, "\d Fegyver menu", "1", 0);
  127.  
  128. if(!used_powers[id])
  129. menu_additem(menu, "\w Sajat menu", "2", 0);
  130.  
  131. else if(used_powers[id])
  132. menu_additem(menu, "\d Sajat menu", "2", 0);
  133.  
  134.  
  135. if( equal( map, "surf_ski_2" ) )
  136. {
  137. if(!used_tele[id])
  138. menu_additem(menu, "\wTelepor Menu", "3", 0);
  139.  
  140. else if(used_tele[id])
  141. menu_additem(menu, "\dTeleport Menu", "3", 0);
  142.  
  143. }
  144.  
  145. }
  146.  
  147. else
  148. {
  149.  
  150. menu_additem(menu, "\d Fegyver Meni", "1", 0);
  151.  
  152. menu_additem(menu, "\d Sajat Meni", "2", 0);
  153.  
  154. menu_additem(menu, "\d Teleport Menu", "3", 0);
  155.  
  156. menu_additem(menu, "\w Kap V.I.P!", "4", 0);
  157.  
  158. }
  159.  
  160. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  161. menu_display(id, menu, 0);
  162. }
  163.  
  164. public menu_vip_handler(id, menu, item)
  165. {
  166. if( item == MENU_EXIT )
  167. {
  168. menu_destroy(menu);
  169. return PLUGIN_HANDLED;
  170. }
  171.  
  172. new data[6], iName[64];
  173. new access, callback;
  174.  
  175. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
  176.  
  177. new key = str_to_num(data);
  178.  
  179. new map[ 32 ];
  180. get_mapname( map, charsmax( map ) );
  181.  
  182. switch(key)
  183. {
  184. case 1:
  185. {
  186. if(!used_weapons[id])
  187. {
  188. menu_weapons(id)
  189. used_weapons[id] = true
  190. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x04 Fegyver menu aktiv!")
  191. }
  192. else
  193. {
  194. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x03 Varjon a kovetkezo korig!")
  195. menu_vip(id)
  196. }
  197. }
  198. case 2:
  199. {
  200.  
  201. if(!used_powers[id])
  202. {
  203. second_menu(id)
  204. used_powers[id] = true
  205. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x04 Fegyver menu aktiv!")
  206. }
  207. else
  208. {
  209. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x03 Varjon a kovetkezo korig!")
  210. menu_vip(id)
  211. }
  212.  
  213.  
  214. }
  215.  
  216. case 3:
  217. {
  218. if( equal( map, "surf_ski_2" ) )
  219. {
  220. if(!used_tele[id])
  221. {
  222. menu_teleport(id)
  223. used_tele[id] = true
  224. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x04 Teleport Menu aktiv!")
  225. }
  226. else
  227. {
  228. ColorChat(id, RED, "^x04[VIP]^x03 Varjon a kovetkezo korig!")
  229. menu_vip(id)
  230. }
  231. }
  232. }


Köszönöm szépen :D

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole