hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 205 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 205 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.02.15. 17:45 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Hali. gyorsba megírom nektek ezt a TUT-ot, hogy letudjátok cserélni a fegyverekben a hangot. Sajnos mind 2 ujjam megvan zúzódva, ezért formailag, és helyesírásilag is sok hiba lessz. Bocsi. De végig szenvedem értetek. <3 LOL.

1. Nyisd meg a M3D-t. Tudom, hogy bonyolult, de drokkulok.

2. Fülöl, kiválsztjuk a tools menüpontot, azon belül a Half-Life-ot, majd Decompile CS xyz MDL File..-t. XYZ = Bal/jobb. Ugye itt azt választod ki, hogy a modell bal vagy jobb kezes.. (Asszem)

3. Megkeresitek a modellt, és decompiláljátok.

4. Tools -> Edit QC file -> Kiválasztjátok a modell .qc fájlját, majd a példa szerint lecserélitek a hangot.

Ez egy awp.qc fájl részlete lessz példának.

Kód:
// 7 sequences
$sequence awm_idle "awm_idle" fps 25
$sequence awm_fire_1 "awm_fire_1" fps 29 { event 5001 0 "30" } { event 5004 10 "weapons/awp_boltup.wav" } { event 5004 16 "weapons/awp_boltdown.wav" }
$sequence awm_fire_2 "awm_fire_2" fps 29 { event 5001 0 "30" } { event 5004 10 "weapons/awp_boltup.wav" } { event 5004 16 "weapons/awp_boltdown.wav" }
$sequence awm_fire_3 "awm_fire_3" fps 29 { event 5001 0 "30" } { event 5004 10 "weapons/awp_boltup.wav" } { event 5004 16 "weapons/awp_boltdown.wav" }
$sequence awm_reload "awm_reload" fps 35 { event 5004 8 "weapons/awp_clipout.wav" } { event 5004 37 "weapons/awp_clipin.wav" } { event 5004 50 "weapons/awp_cliptap.wav" } { event 5004 65 "weapons/awp_boltup.wav" } { event 5004 73 "weapons/awp_boltdown.wav" }
$sequence awm_draw "awm_draw" fps 28 { event 5004 0 "weapons/awp_draw.wav" } { event 5004 7 "weapons/awp_boltup.wav" } { event 5004 15 "weapons/awp_boltdown.wav" }


Szerintem a többi érthető. Elérési út ottvan, valamint az animáció neve. Pl, az ujratöltés.
Kód:
$sequence awm_reload "awm_reload" fps 35 { event 5004 8 "weapons/awp_clipout.wav" }


Viszont nemvagyok biztos benne, hogy a hangot precacheli is, ezért javaslom, hogy a saját hangod, puginnal precacheltesd le.

  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN "New Plug-In"
  4. #define VERSION "1.0"
  5. #define AUTHOR "Burza B"
  6.  
  7.  
  8. public plugin_init() {
  9.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  10.    
  11. }
  12. public plugin_precache() {
  13.     precache_sound("weapons/hangneve.wav")
  14. }

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.15. 19:36 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.12.25. 12:43
Hozzászólások: 129
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Én már csináltam ilyet, és nem cserélte le a hangot.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.28. 13:48 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
KillerBoy12 írta:
Én már csináltam ilyet, és nem cserélte le a hangot.


Pedig tudtommal lekéne.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.28. 18:37 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
Ez a lövés hangokra nem hat, mert más csatornán játssza le őket. ( Úgy tudom én is. )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2017.04.29. 15:37 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2017.02.21. 19:56
Hozzászólások: 22
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ha jól tudom a p*T* szerveren így van megoldva.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.02. 15:30 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Én is úgy tudom,hogy ez a módszer nem hat ki semmire. Ricsi (rericsi8) is tesztelte annó,semmi sikerrel.
Ezt pluginnal kell megoldani,és csak egy egyszerű google keresés,amit sokan nem ismernek.
(1 perc se volt mire megtaláltam,és allieden is van 1001 ilyen téma.)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.03. 09:12 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
A fegyverhangok az enginbe vannak nem a modelbe.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.03. 15:17 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
DeteCT0R írta:
A fegyverhangok az enginbe vannak nem a modelbe.


Már leírták 12x, elég köszi.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.03. 19:14 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
PikHácsúú# írta:
DeteCT0R írta:
A fegyverhangok az enginbe vannak nem a modelbe.


Már leírták 12x, elég köszi.

1x se irtak de szivesen.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.03. 20:19 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
DeteCT0R írta:
PikHácsúú# írta:
DeteCT0R írta:
A fegyverhangok az enginbe vannak nem a modelbe.


Már leírták 12x, elég köszi.

1x se irtak de szivesen.


Nem ezt hanem, hogy nemjó ez a megoldás. Azt, hogy hol vannak hiába mondod, nem érek vele semmit, ha nem értek hozzá.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole