hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.15. 11:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 350 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 348 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [Kérdés] Remove func_illusionary
HozzászólásElküldve:2017.06.25. 16:32 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott:2014.05.01. 13:18
Hozzászólások:628
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 105 alkalommal
Üdv!
-
Készíteni akarok két objektumok, amik hatással lennének egymásra. Az elsődleges egy func_breakable entity lenne, ami az összezúzását követően el kellene tüntessen egy func_illusionary entity-t.
-
A probléma azonban az, hogy nem tudom minek a beiktatásával lehetséges ez.
-
Kép
-
Kép
-
Ezáltal a func_illusionary a helyén marad.
-
EDIT:
Megoldva Plugin közbeiktatással. :/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole