hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2020.07.04. 16:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 46 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 45 vendég

A legtöbb felhasználó (652 fő) 2015.05.25. 22:38-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 116 hozzászólás ]  Oldal Előző 18 9 10 11 12
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2019.09.21. 23:44 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4121
Megköszönt másnak: 212 alkalommal
Megköszönték neki: 267 alkalommal
ultraibolya írta:
Engem érdekel a terrain része. Láttam videókat,tutoriallokat vhe-vel (pontosabban GoldScr-el) foglalkozó fórumon,viszont érdekelne még milyen opciók vannak külső program illetve vhe-hez pluginok(?) nélkül.
Szóval a vanilla vhe-vel,te pl hogy csinálsz terraint. Vertex húzogatással?

Szerk.: Illetve a prefabs készítését is szívesen látnám,mert azt full nem tudom hogy kell.


Domborzat készítés elég egyszerű, most így gyorsan dobok neked egy átlátható videót ami alapján meg tudod oldani, de ha kell majd csinálok róla későbbi időkben egy magyar tutorialt. Nem mondom, hogy videó formában, de ha nem is abban akkor képekkel és értelmesebb bő mondatokkal meg próbálom körül írni.(Ez sima alap vhe-vel készül)

Videó:
https://www.youtube.com/watch?v=cFMS2odWo4Q

U.i: Meg igazából ha nagyon unatkozol és kihívást akarsz akkor darabonként is vághatod a blokkat és a végén egybe helyezed kedved szerint.

Kép

Kijelölöd a blokkot amit vágni akarsz, aztán rá nyomsz arra amit a képen piros kockába raktam. Ezt követően annál az ablaknál jelölöd ki amely neked kell(szóval hogy ha átlóba akarod vágni akkor abban)

Rózsaszín: Síkban vágható a blokk csak.
Kék: Átlóban vágható a blokk csak. (Csak a blokk elejétől vágható)
Zöld: Átlóban vágható a blokk csak.(Csak a blokk oldalától)

Nem igazán tudom most így hirtelen jobban elmagyarázni, de ha meg próbálod akkor úgy is érted már ezt a dolgot. Ebből lehet ugye ilyen domb fél formát is csinálni csak kicsit idő igényesebb.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép

Ők köszönték meg norbee.16 nek ezt a hozzászólást: ultraibolya (2019.09.23. 06:36)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2020.01.11. 10:15 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2857
Megköszönt másnak: 101 alkalommal
Megköszönték neki: 337 alkalommal
Sziasztok,lenne egy kérdésem.
Mikor beállunk specbe pl dust2-ön akkor ugye alapból “kapunk egy látképet” bizonyos részekről mikor ide-oda teleportálgat minket. A-nál kakas vagy mi ami hosszúra néz,vagy b-nél a lyuk ahol bemegy a játékos. Gondolom ezek mind entity-vel lettek megoldva,de melyikkel? Van valami külön spawn entity spectatornak?

_________________
Blasenkampfwagen


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2020.01.11. 10:47 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1221
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 299 alkalommal
Az mind trigger_camera entity:
Csatolmány:
camera.jpg
camera.jpg [ 398.98 KiB | Megtekintve 1029 alkalommal ]

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: ultraibolya (2020.01.11. 10:59)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2020.01.11. 10:59 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2857
Megköszönt másnak: 101 alkalommal
Megköszönték neki: 337 alkalommal
Köszi :)

szerk.: És ez automata váltogatja ha több van,vagy valamit be kell állítani hogy x mp-ig ez utána az?

_________________
Blasenkampfwagen


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2020.01.11. 11:44 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4121
Megköszönt másnak: 212 alkalommal
Megköszönték neki: 267 alkalommal
Ott írja bal oldalt, hogy wait. Gondolom addig mutatja annak a kamerának a szemszögét. Plusz ugye a kamerákat elkell nevezni, hogy cam1-2-3-4-5. Viszont így bele néztem vhe-be és itt már nem wait a neve hanem holdtime.

Kép

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép

Ők köszönték meg norbee.16 nek ezt a hozzászólást: ultraibolya (2020.01.11. 22:11)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2020.01.11. 22:12 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2857
Megköszönt másnak: 101 alkalommal
Megköszönték neki: 337 alkalommal
Köszönöm mind a kettőtöknek.

_________________
Blasenkampfwagen


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 116 hozzászólás ]  Oldal Előző 18 9 10 11 12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség és a hlmod.hu csapata
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole