hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.15. 22:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 345 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 344 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [34 hozzászólás ]  OldalElőző1234Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve:2012.02.18. 19:48 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
keptelen írta:
Csainálsz 1 nagy kockát és a lejtőkhöz csinálsz 1 másik kockát és abból vágsz le.

Kösz de azt mondtad ne vagdossak xD

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve:2012.02.18. 19:49 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2010.08.13. 21:48
Hozzászólások:108
fear_ezmegmi írta:
keptelen írta:
Csainálsz 1 nagy kockát és a lejtőkhöz csinálsz 1 másik kockát és abból vágsz le.

Kösz de azt mondtad ne vagdossak xD


Meglehet vagdosás nélkül is csak ahoz nagyon mini kis blockokat kéne csinálnod:D

_________________
212 map pontosan:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve:2012.02.18. 19:50 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
keptelen írta:
fear_ezmegmi írta:
keptelen írta:
Csainálsz 1 nagy kockát és a lejtőkhöz csinálsz 1 másik kockát és abból vágsz le.

Kösz de azt mondtad ne vagdossak xD


Meglehet vagdosás nélkül is csak ahoz nagyon mini kis blockokat kéne csinálnod:D

akkor..............................................vagdossak? :P

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve:2012.02.18. 19:51 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.01.27. 14:41
Hozzászólások:724
Megköszönték neki: 1 alkalommal
megoldás:lopsz(más mapprol)

_________________
[kozep]Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Linkin Park
Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve:2012.02.18. 19:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Lasa írta:
megoldás:lopsz(más mapprol)

ctrl c / ctrl v? xD vagy nem tom ,hogy érted :D

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve:2012.02.18. 19:58 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.01.27. 14:41
Hozzászólások:724
Megköszönték neki: 1 alkalommal
a programban megnyitod a két mappot és a többit tudod :D énis lopok,én éppen a saját isim csinálom...de nem megy,nem találok ajtó texturát,rács,osb lap,dig.tábla texturát,csövet nehéz csinálni?

_________________
[kozep]Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Linkin Park
Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve:2012.02.18. 20:02 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2010.08.13. 21:48
Hozzászólások:108
Lasa írta:
a programban megnyitod a két mappot és a többit tudod :D énis lopok,én éppen a saját isim csinálom...de nem megy,nem találok ajtó texturát,rács,osb lap,dig.tábla texturát,csövet nehéz csinálni?


Nem nehéz csinálni csövet.

_________________
212 map pontosan:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve:2012.02.18. 21:27 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
keptelen írta:
Lasa írta:
a programban megnyitod a két mappot és a többit tudod :D énis lopok,én éppen a saját isim csinálom...de nem megy,nem találok ajtó texturát,rács,osb lap,dig.tábla texturát,csövet nehéz csinálni?


Nem nehéz csinálni csövet.

könnyű. Block tool>>jobb oldalt lent az objects -et átnyomod arch -ra többi szerintem már egyértelmű
[s]Mikor kerestem neked akkor a beállításokkal szórakoztam és elbasztam a mapom felét :lol:
K3PT3L3N később tesztelheti :shock:[/s]

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve:2012.02.18. 22:04 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2010.08.13. 21:48
Hozzászólások:108
OH

_________________
212 map pontosan:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: .BSP - .MAP (Vissza konvertálás)
HozzászólásElküldve:2012.02.18. 22:07 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Már javítottam na :D

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [34 hozzászólás ]  OldalElőző1234Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole