hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 05:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 92 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 92 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Tombie escape robbanás
HozzászólásElküldve: 2015.08.04. 13:12 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 18:17
Hozzászólások: 310
Megköszönt másnak: 22 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Heló. Nagyjából tudok helikoptert csinálni de az lenne a kérdésem. hogy azt hogyan csinálják azt mikor a helikopter beért egy zónába akkor mindenki meghal ugye a trigger_hurt-al de hogyan ? Ebben kéne a segítség!! Aki leirja megy a kéz!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Tombie escape robbanás
HozzászólásElküldve: 2015.08.10. 18:08 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
FloxaY írta:
|E|xTazYyyy^.~ írta:
Igen, értem, és hogyan kell a helikoptert megcsinálni?

Nem tudok rájönni hogy mi olyan kicseszett nehéz abban hogy a mapot visszalakítod vmf-é..

norbee.16 írta:
Igazából ha van egy kis eszed megnézed milyen entity-t használ az a dolog és akkor googléban utána nézel el olvasod a leírásokat és egyből tudni fogod, hogy mit csinálni, hogy is rakják le meg hova, stb....

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Tombie escape robbanás
HozzászólásElküldve: 2015.08.24. 15:12 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 18:17
Hozzászólások: 310
Megköszönt másnak: 22 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Köszi, ilyen hozzászolások nem kellenek, van eszem, visszaalakítottam a jurassicparkot de nem találtam semmi-t csak azt, hogy a hurt-nak név vana dva de nem találtam semmit ami hozzá lenne kötve.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Tombie escape robbanás
HozzászólásElküldve: 2015.09.11. 09:20 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
ugye a helikopter elrepül valameddig, na ha elér egy pontot oda teszel egy AAATRIGGER textúrát, ToEntity, beállítod trigger_multiple -re, és targetnek megadod a trigger_hurt nevét.
(trigger_hurt-ot flageknél állítsd start offra)

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Tombie escape robbanás
HozzászólásElküldve: 2015.10.07. 16:19 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 18:17
Hozzászólások: 310
Megköszönt másnak: 22 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Ezer hála. ;) :) :DD

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole