hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 207 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 207 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [Kérdés][VHE] Brush Hiba.
HozzászólásElküldve: 2016.02.01. 17:24 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.05. 20:51
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Üdv!

mit csináljak ha van valami Brush Hiba? [ mit jelent az maga hogy Brush ? és hogy érem el hogy javítsam? ]


Teljes LOG:

Kód:
hlcsg 3.4 SSE 2 V2.0 (Mar 29 2009)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: C:\Users\Levii\Desktop\LEVIIM~1\VALVEH~1\hlcsg.exe C:\Users\Levii\Desktop\peace_tester
Entering C:\Users\Levii\Desktop\peace_tester.map

Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [       2 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory   [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority              [  Normal ] [  Normal ]

noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [      on ] [      on ]
clip hull type        [  legacy ] [  legacy ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
nullfile              [    None ] [    None ]
min surface area      [   0.500 ] [   0.500 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
Error: Entity 0, Brush 25, Side 5: has a coplanar plane at (-960, 528, -256), texture -0CSTRIKE_CA2ST
Error: brush with coplanar faces
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem

Error: Entity 0, Brush 25: outside world(+/-4096): (-960,524,-256)-(-752,530,10000)
Error: Entity 0, Brush 25: outside world(+/-4096): (-976,508,-292)-(-736,546,10036)
Error: Entity 0, Brush 25: outside world(+/-4096): (-992,492,-288)-(-720,562,10032)
Error: Entity 0, Brush 25: outside world(+/-4096): (-976,508,-274)-(-736,546,10018)
 (0.04 seconds)

-----   END   hlcsg -----



hlbsp 3.4 SSE 2 V2.0 (Mar 29 2009)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: C:\Users\Levii\Desktop\LEVIIM~1\VALVEH~1\hlbsp.exe C:\Users\Levii\Desktop\peace_tester
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Users\Levii\Desktop\peace_tester.log for the cause.

-----   END   hlbsp -----



hlvis 3.4 SSE 2 V2.0 (Mar 29 2009)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlvis -----
Command line: C:\Users\Levii\Desktop\LEVIIM~1\VALVEH~1\hlvis.exe C:\Users\Levii\Desktop\peace_tester
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Users\Levii\Desktop\peace_tester.log for the cause.

-----   END   hlvis -----



hlrad 3.4 SSE 2 V2.0 (Mar 29 2009)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlrad -----
Command line: C:\Users\Levii\Desktop\LEVIIM~1\VALVEH~1\hlrad.exe C:\Users\Levii\Desktop\peace_tester
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Users\Levii\Desktop\peace_tester.log for the cause.

-----   END   hlrad -----







Sikerült megcsinálni hála : Norbee-nak

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [VHE] Brush Hiba.
HozzászólásElküldve: 2016.02.01. 20:02 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
Ts3on segítettem a srácnak. De akit érdekelne, annyi a hiba, hogy az ezen a kordinátán lévő tárgyat/entityt törölni kell.
Az ő esetében:

Kód:
Error: Entity 0, Brush 25: outside world(+/-4096): (-960,524,-256)-(-752,530,10000)
Error: Entity 0, Brush 25: outside world(+/-4096): (-976,508,-292)-(-736,546,10036)
Error: Entity 0, Brush 25: outside world(+/-4096): (-992,492,-288)-(-720,562,10032)
Error: Entity 0, Brush 25: outside world(+/-4096): (-976,508,-274)-(-736,546,10018)


Ezek többnyire létrák szoktak lenni.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép

Ők köszönték meg norbee.16 nek ezt a hozzászólást: Levii@Peace (2016.02.01. 21:17)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [VHE] Brush Hiba.
HozzászólásElküldve: 2016.02.01. 21:12 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.05. 20:51
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
norbee.16 írta:
Ts3on segítettem a srácnak. De akit érdekelne, annyi a hiba, hogy az ezen a kordinátán lévő tárgyat/entityt törölni kell.
Az ő esetében:

Kód:
Error: Entity 0, Brush 25: outside world(+/-4096): (-960,524,-256)-(-752,530,10000)
Error: Entity 0, Brush 25: outside world(+/-4096): (-976,508,-292)-(-736,546,10036)
Error: Entity 0, Brush 25: outside world(+/-4096): (-992,492,-288)-(-720,562,10032)
Error: Entity 0, Brush 25: outside world(+/-4096): (-976,508,-274)-(-736,546,10018)


Ezek többnyire létrák szoktak lenni.


Ment a kéz, és nekem ez esetben : egy lépcső volt egybe csúszva egy felülettel.

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [VHE] Brush Hiba.
HozzászólásElküldve: 2016.02.05. 15:00 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 18:17
Hozzászólások: 310
Megköszönt másnak: 22 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Nemkell törölni, annyi, hogy a skyboxon kívül van, és beljebb kell tenni.

U.I : Az én eseteimben ezolt a hiba, kilógott.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole